Şimdi Ara

The Elder Scrolls Online [ANA KONU] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.458
Cevap
88
Favori
346.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    http://uk.pc.ign.com/articles/122/1224248p1.html?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social
    Oyun tamriel in tümünde geçecek.

    Tahminimce bir ila üç arasında bölge ile başlarlar oyuna. Expansionlar ile yeni bölgeleri açarlar. WOW gibi, o şekilde daha heyecanlı olur çünkü...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheAnormaly

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    http://uk.pc.ign.com/articles/122/1224248p1.html?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social
    Oyun tamriel in tümünde geçecek.

    Tahminimce bir ila üç arasında bölge ile başlarlar oyuna. Expansionlar ile yeni bölgeleri açarlar. WOW gibi, o şekilde daha heyecanlı olur çünkü...

    Alıntıları Göster
    Benim tek merak ettiğim dövüş sistemi. Artık online oyunlarda farklı ve zevkli bir dövüş sistemi bulmaları şart. Yoksa diğer online oyunlarındaki skiller efekler dışında hiç bir farkı kalmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SurlarÖnünde

    Benim tek merak ettiğim dövüş sistemi. Artık online oyunlarda farklı ve zevkli bir dövüş sistemi bulmaları şart. Yoksa diğer online oyunlarındaki skiller efekler dışında hiç bir farkı kalmıyor.

    Alıntıları Göster
    Peh Hero Engine ile yapılıyormuş küfür gibi. Lokasyon tabanlı olması da yalan oldu böylece. Wow düzeyi dandik grafiklerle bire ikiye üçe basmaktan ibaret liseli mmo'su sistemine hazır olun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SurlarÖnünde

    Benim tek merak ettiğim dövüş sistemi. Artık online oyunlarda farklı ve zevkli bir dövüş sistemi bulmaları şart. Yoksa diğer online oyunlarındaki skiller efekler dışında hiç bir farkı kalmıyor.

    Alıntıları Göster
    Künye eklemek isterseniz:
    [Kunye=1655-4]

    The Elder Scrolls Online [ANA KONU]The Elder Scrolls Online [ANA KONU]The Elder Scrolls Online [ANA KONU]The Elder Scrolls Online [ANA KONU]The Elder Scrolls Online [ANA KONU]
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANDREI

    Künye eklemek isterseniz:
    [Kunye=1655-4]

    The Elder Scrolls Online [ANA KONU]The Elder Scrolls Online [ANA KONU]The Elder Scrolls Online [ANA KONU]The Elder Scrolls Online [ANA KONU]The Elder Scrolls Online [ANA KONU]

    Alıntıları Göster
    teaser geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madman999

    teaser geldi


    Alıntıları Göster
    @dabelebedyu link çıkmamış;




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    Peh Hero Engine ile yapılıyormuş küfür gibi. Lokasyon tabanlı olması da yalan oldu böylece. Wow düzeyi dandik grafiklerle bire ikiye üçe basmaktan ibaret liseli mmo'su sistemine hazır olun.

    Hero engine dediğimiz olay elder scrolls oyunlarının genelinde kullanılan bir sistem. Bunun sebebi ise bir geliştiricinin açık dünya üzerinde yaptığı ufak bir değişikliği diğer geliştiricilerin anında görebiliyor olması. Yani açık dünya oyunlarının geliştirilmesinde kullanılan çok faydalı bir oyun motoru. Skyrim'de de kullanıldı. Bu demek değil ki oyun Lokasyon tabanlı olmayacak. Oyun motorları değiştirilebilir ve güncellenebilir. Şu anda kesin olarak söyleyebileceğim birşey varsa, lokasyon bazlı olmayan bir Elder Scrolls oyununun, serinin çöküşü olacağının Bethesda'nın da farkında olduğudur. Bu nedenle Zenimax ısrarla bant genişliği sorununu çözmeye çalışıyor. Umarız ki çözer...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    Peh Hero Engine ile yapılıyormuş küfür gibi. Lokasyon tabanlı olması da yalan oldu böylece. Wow düzeyi dandik grafiklerle bire ikiye üçe basmaktan ibaret liseli mmo'su sistemine hazır olun.

    Hero engine dediğimiz olay elder scrolls oyunlarının genelinde kullanılan bir sistem. Bunun sebebi ise bir geliştiricinin açık dünya üzerinde yaptığı ufak bir değişikliği diğer geliştiricilerin anında görebiliyor olması. Yani açık dünya oyunlarının geliştirilmesinde kullanılan çok faydalı bir oyun motoru. Skyrim'de de kullanıldı. Bu demek değil ki oyun Lokasyon tabanlı olmayacak. Oyun motorları değiştirilebilir ve güncellenebilir. Şu anda kesin olarak söyleyebileceğim birşey varsa, lokasyon bazlı olmayan bir Elder Scrolls oyununun, serinin çöküşü olacağının Bethesda'nın da farkında olduğudur. Bu nedenle Zenimax ısrarla bant genişliği sorununu çözmeye çalışıyor. Umarız ki çözer...

    Hero Engine SWTOR'da kullanılan değil mi? SWTOR ile Elder Scrolls çok farklı yapıdalar oysa ki, aynı engine olduğunu bilmiyordum. O zaman hala ümit var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    Peh Hero Engine ile yapılıyormuş küfür gibi. Lokasyon tabanlı olması da yalan oldu böylece. Wow düzeyi dandik grafiklerle bire ikiye üçe basmaktan ibaret liseli mmo'su sistemine hazır olun.

    Hero engine dediğimiz olay elder scrolls oyunlarının genelinde kullanılan bir sistem. Bunun sebebi ise bir geliştiricinin açık dünya üzerinde yaptığı ufak bir değişikliği diğer geliştiricilerin anında görebiliyor olması. Yani açık dünya oyunlarının geliştirilmesinde kullanılan çok faydalı bir oyun motoru. Skyrim'de de kullanıldı. Bu demek değil ki oyun Lokasyon tabanlı olmayacak. Oyun motorları değiştirilebilir ve güncellenebilir. Şu anda kesin olarak söyleyebileceğim birşey varsa, lokasyon bazlı olmayan bir Elder Scrolls oyununun, serinin çöküşü olacağının Bethesda'nın da farkında olduğudur. Bu nedenle Zenimax ısrarla bant genişliği sorununu çözmeye çalışıyor. Umarız ki çözer...

    Hero Engine SWTOR'da kullanılan değil mi? SWTOR ile Elder Scrolls çok farklı yapıdalar oysa ki, aynı engine olduğunu bilmiyordum. O zaman hala ümit var.

    Alıntıları Göster
    İnşallah çizgi film gibi grafiklerle sunmazlar oyunu.En sevmediğim şey...




  • Bethesda bu işi çok iyi biliyor. Bayılarak oynadığımız dragon age origins le dragon age 2 nin yapımcısı bioware bile bethesdayı kendilerine örnek aldıklarını söylemişlerdi. Yani demem o ki bethesda yeni mmorpgsi ile belki skyrim ya da oblivion kadar ses getiren bi şey ortaya süremez fakatt eleştirilerin odak noktası olmayacağıda kesindir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frightfull -- 5 Mayıs 2012; 19:11:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfDarkness

    İnşallah çizgi film gibi grafiklerle sunmazlar oyunu.En sevmediğim şey...

    Bethedanın tarzı değil, hiç sanmıyorum öyle bir şey olacağını.. Endişelenme derim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frightfull

    quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfDarkness

    İnşallah çizgi film gibi grafiklerle sunmazlar oyunu.En sevmediğim şey...

    Bethedanın tarzı değil, hiç sanmıyorum öyle bir şey olacağını.. Endişelenme derim :)

    Alıntıları Göster
    Oyun pek fazla yenilik vaad etmiyor, sırf ismi bile oyunu ayakta tutacaktır ama sanmıyorum ki zirveye yerleşsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Juvixted

    Oyun pek fazla yenilik vaad etmiyor, sırf ismi bile oyunu ayakta tutacaktır ama sanmıyorum ki zirveye yerleşsin.

    Alıntıları Göster
    b2p olursa acımam alırım p2p olursada 2 yıldan sonra alırım (ki zaten en az 2 yılı var oyunun) alırım ya ben bunu alırım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mother of Dragons

    b2p olursa acımam alırım p2p olursada 2 yıldan sonra alırım (ki zaten en az 2 yılı var oyunun) alırım ya ben bunu alırım :)

    Alıntıları Göster
    Hepimiz çok büyük beklenti içerisindeyiz, umarım beklediğimiz gibi bir oyun olur. Uğrunda geceden dükkanın önünde sabahlamamın muhtemel olduğu ilk oyun olacak kendisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheAnormaly

    Hepimiz çok büyük beklenti içerisindeyiz, umarım beklediğimiz gibi bir oyun olur. Uğrunda geceden dükkanın önünde sabahlamamın muhtemel olduğu ilk oyun olacak kendisi

    Alıntıları Göster
    Yeni müzikler istiyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta


    quote:

    Orijinalden alıntı: condemned890

    Sevinmedim açıkçası. Oyunun tadını bozmasalar iyi. Elder Scrolls Un adına karıştırmadan bir oyun yapsalar daha iyi olurmuş. Prim yapacam derken umarım çamura batmazlar.

    Bir de şöyle düşün: skyrim tadında, büyülerin seni kovalamadığı, dövüş sisteminin daha da geliştirildiği bir mmorpg... Muhteşem olmaz mıydı?

    Kesinlikle olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jon Snow

    quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta


    quote:

    Orijinalden alıntı: condemned890

    Sevinmedim açıkçası. Oyunun tadını bozmasalar iyi. Elder Scrolls Un adına karıştırmadan bir oyun yapsalar daha iyi olurmuş. Prim yapacam derken umarım çamura batmazlar.

    Bir de şöyle düşün: skyrim tadında, büyülerin seni kovalamadığı, dövüş sisteminin daha da geliştirildiği bir mmorpg... Muhteşem olmaz mıydı?

    Kesinlikle olurdu

    Alıntıları Göster
    Güzel haber.Ayrıca Wow'un pastadaki payı azalmaya başlamışken iyi bir yapım meydana getirirlerse zirveye bile oturabilirler.




  • çıksın, anında wow dan buna geçerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antonidas

    çıksın, anında wow dan buna geçerim.
    ozellıkler hemen hemen Ultıma Onlıne benzerı olmus.. Level sıstemıde olmaz ıse eger tamamen ultıma ıle aynı olur :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Treth

    ozellıkler hemen hemen Ultıma Onlıne benzerı olmus.. Level sıstemıde olmaz ıse eger tamamen ultıma ıle aynı olur :)

    Alıntıları Göster
    İş MMORPG'ye gelince değişir.Rezilde olabilir vezirde hiç belli olmaz ama ben iyi bir mmorpg olacağını ümit ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.