Şimdi Ara

Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.270
Cevap
102
Favori
331.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • okuduğum en içi boş ropartaj
    insan bir sorar yaklaşık olarak bir çıkış tarihi ver der, (daha bu nesile çıkıp çıkmayacağı bile belli değil) kurguyu, diyalogları martin mi yazıyor ? senaryo klasik souls oyunları gibi oyuncuların keşfine mi kalmış vs vs
  • joof kullanıcısına yanıt
    Gizem yapıyorlar üstadım gizem. Normal karşılıyorum ben. Sekiro da aynı şekilde tanıtılmıştı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kaynak : Gamespot

    Bu hafta E3'te, Dark Souls geliştiricisi From Software bir sonraki büyük oyunu Elden Ring için “Buz ve Ateş’in Şarkısı” Yazarı George R.R. Martin ile birlikte çalıştıklarını resmen açıkladı. Ama Martin, oyunun yaratılmasında ne kadar yer aldı?

    IGN'e konuşan yönetmen Hidetaka Miyazaki, Elden Ring'in ana hikayesini kendisinin yazdığını, Martin'in daha çok oyunun “lore”unun ve mitolojisinin genişlemesine katkıda bulunduğunu söyledi. Miyazaki, Martin'in oyunun hikayesine katkıda bulunmadığını, çünkü video oyunlarının, format olarak Martin'in iddialı hikaye anlatım yöntemleri için çok sınırlayıcı olacağını hissettiğini söyledi.

    Miyazaki, "Martin’in “lore”u sayesinde, Elden Ring’in dünyası ve karakterleri doğal olarak çok daha fazla derinliğe ve kişiliğe sahip oldu." dedi.

    Miyazaki, Martin’in Elden Ring’e yaptığı katkıların bir romanını yayınlamayacağını söyledi ve devam etti, çünkü bunu yapmak oyunumuzun sahip olduğu tüm sır ve gizemleri açığa çıkarmak anlamına gelir.

    Martin, Elden Ring için her zaman sadece destek rolünde olduğunu belirtmişti. Bunu destekler şekilde, oyunun duyurulmasından önce, yazar kendi bloğundan bazı oyunlara "danışmanlık" yaptığını açıklamıştı.

    YArıca, "Elden Ring", Microsoft'un E3 2019 brifingi sırasında açıklandı fakat oyun PlayStation 4 ve PC'ye de gelecek.

    Elden Ring, devasa açık dünyası içerisinde seyahat ederek, her biri güçlü bir “varlık” tarafından yönetilen birçok krallığı keşfetmenizi sağlıyor. Söylenene göre bu “varlık”ları yenmek size onların sahip olduğu güçleri bahşedecek. E3'te gösterilen fragman çok fazla bir şey anlatmadı, sadece From Software oyunlarından aşina olduğumuz kasvetli ve gizemli tonunu pekiştirdi.




  • Oyunun Dark Souls evrenlerinden birinde geçeceğine eminim. Kimse Bloodborne oynarken aslında Dark Soulstaki bir Painted Worldde olduğunu bilmiyordu^^. Ringed City DLC sinde bi nebze olsa Tablo çizen kızdan birşeyler kaptık.

    Açıkdünya olayı korkutmuyor değil bonfire sistemi sırıtır bu durumda, acaba seyyar bir bonfire sistemi mi kullanacaklar, kendi save noktamızı kendimiz yaratacağımız.

    Oynanıştan hiç şüphem yok zaten Sekiro ile hayatımda oynadığım en iyi oynanışa tanık oldum.

    Görücez bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BEKOKOBE35

    Oyunun Dark Souls evrenlerinden birinde geçeceğine eminim. Kimse Bloodborne oynarken aslında Dark Soulstaki bir Painted Worldde olduğunu bilmiyordu^^. Ringed City DLC sinde bi nebze olsa Tablo çizen kızdan birşeyler kaptık.

    Açıkdünya olayı korkutmuyor değil bonfire sistemi sırıtır bu durumda, acaba seyyar bir bonfire sistemi mi kullanacaklar, kendi save noktamızı kendimiz yaratacağımız.

    Oynanıştan hiç şüphem yok zaten Sekiro ile hayatımda oynadığım en iyi oynanışa tanık oldum.

    Görücez bakalım.
    BloodBorne'un DS de ki bir Painted World de gectigi resmi bir aciklama mi? Ilk defa duyuyorum.
  • Yemin ederim benim de aklıma geldi. Çok uyuyor anor londodaki tablolar olsun, bir çok yerde tablo motifi kullanılıyor dark souls evreninde. Bloodborne'un da damdan düşecek hali yok ya? Öyle olduğunu bir sonraki oyunda da farkedesek resmi açıklama niteliği taşır bence. Ve insana kafayı yedirir. Nasıl mükemmel bu From Software ekibi? O kadar düşük bütçeyle ve sadelikle nasıl yapıyorlar bunu? Neyse bu düşünce doğruysa daha iyi oyun yapılamaz, Star Wars'ın en iyi bilim-kurgu oluşu gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TMF kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2E0F8F55 -- 21 Şubat 2022; 5:27:15 >
  • Bloodborne bağımsız bir oyun, DS'deki Painted World ile bir bağı yok. Bunu hangi deli kuyuya attı da böyle yayıldı anlamak güç. Tamam bu oyunların hikayesinde bazı soru işaretleri hep kalıyor ama BB ve DS'deki dünyaların işleyişi çok farklı, Painted World kan ile çiziliyor ama orası da ateşin devam etmesi sayesinde varlığını sürdüren bir alem. BB'de ateşe bağlı bir döngü yok, orada Av üzerine bir döngü söz konusu; o da Moon Presence'ın diğerlerinin avlanması için yarattığı bir Hunter's Dream döngüsü. Bu av esnasında bireyler farklı, her bireyin kendi hikayesi var. Hastalık gerçek, Great One'lar gerçek, Pthumerian insanları gerçek, BB'deki olaylar insan aklının alamayacağı kozmik boyutlara taşınıyor, yani bir tablo içerisinde olamazlar, ki dediğim gibi Painted World'de DS'deki İlk Ateş'in devam etmesi sayesinde varlığını sürdürebiliyor ve o ateş sadece o dünyanın düzensizliğini simgeliyor. Bir Chosen Undead geliyor Ateş'i yakmıyor Hollow çağı başlıyor, sonra bir başka Chosen Undead geliyor İlk Ateş'i yakıyor tekrar Ateş çağını başlatıyor, tekrar ve tekrar ve tekrar. Olmadığı çok açık, üzerine düşünülmemiş berbat bir teori bu, yok öyle bir şey çıkarın aklınızdan.




  • GRRM oyunun hikayesinden ziyade dünyanın mitolojisini yazmış. Miyazaki, From Software'de senaristler birçok kısıtlama ile karşılaşabiliyor bu durumdan GRRM'in etkilenmesini istemedik ve ona yaratıcılığını sonuna kadar kullanabileceği oyunun geçtiği zamanın geçmişini, mitolojisini yazmasını istedik diyor.

    Elden Ring için çizgisel bir hikaye sunmak istemediklerini belirtmiş Miyazaki. GRRM'in yazdığı mitoloji ve bunun içerisinde gerçekleşen olayların dünyaya çok büyük etkisi olduğundan bahsetmiş.

    Oyunun dünyası geçmiş oyunlarına kıyasla çok daha büyük olacakmış ve oyuncular GRRM'in yazdığı mitolojiyi bu dünyayı keşfederek öğrenebilecekmiş. Oyunda ana karakter olmayacakmış, sanırım yine biz yaratacağız.

    GRRM'in oyuna dahil olmasıyla NPC'lerin önceki From Software oyunlarına kıyasla daha ilginç ve dolu olacaklarından bahsetmiş.
  • CheKD kullanıcısına yanıt
    Game of Thrones dan bildiğimiz gibi Martin, karakter derinliğine çok önem veriyor.
    Çok daha derinlikli, empati kurabileceğimiz karakterler olacaktır diye umuyorum.
    Hatta NPC'ler bile, ayrıca bizi NPC'ler ile bağ kurmaya yönlendirip sonrada onları öldürecekler.
    Garanti veriyorum, hikayenin belli kısımlarında isyan edeceğiz.
  • “Önceki oyunlarımızın dar ve karmaşık zindanları gerçekten birbirine bağlanırken , Elden Ring’in ortamları çok daha açık ve geniş olacak” dedi. “Daha açık bir oyun yaratmak bizim için büyük bir zorluk. Bunun üzerine şehirler ekleseydik, çok fazla olurdu, bu yüzden en iyi olduğumuz şeye odaklanan açık dünya tarzı bir oyun yaratmaya karar verdik.

    https://www.playstationlifestyle.net/2019/06/22/elden-ring-gameplay-evolution-of-dark-souls/#0dgK4w8CqojwsKu6.99

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Katılmıyorum, Demon's Soul'a kadar aynı döngü içinde ilerliyor hikaye. Hatta Sekiro'yu bile katabiliriz.

    Ufak bir kız çocuğunun oyuncağıyız vesselam. :))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Açıkçası Sekiro'yu görünce mesajın ciddiyetini sorgulama gereği hissettim. Ancak yine de belirteyim, katılıp katılmamanız hiçbir anlam ifade etmiyor zira içerik çok net ve bir bağları yok. Ayrıca ek bilgi olarak, Demon's Souls ve Sekiro'nun First Flame ile uzaktan yakından alakaları dahi yok. Demon's Souls'da döngü bile bulunmuyor, Sekiro ise Budizm üzerine kurulu bir oyun.
  • melkor23 kullanıcısına yanıt

    Şu verdiğiniz yanıt açıkçası çok tuhaf!
    "İlki Sekiro Budizm üzerine kurulu bir anlamı yok" "Bloodborne zaten Victoria döneminde geçiyor bir anlamı yok" "Demon's zaten ne olduğu belli değil" şeklindeki açıklamanız da benim sizin mesajınız üzerinde ciddiyetini sorgulama gereği hissettirdi.
    Bu kadar düz mantıkta bakarsanız tabikide Sekiro'nun finali ile ilgili döngü bağlantısını kuramamanız çok doğal :(.


    Son olarak ben ve siz bu konuda çok net konuşuyoruz.
    Yani bu oyunun lore'u söz konusu olduğu için boş duvara konuşup anlatmak ile aynı şey. ;)

    Kısaca katılmıyorum söylediğinize. :))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Spoiler içine almış olduğunuz cümleleri ben kurmadım, söylediklerimi kendinizce yontmuşsunuz. Benin ifadelerim çok açık ve net konuşan da sadece benim. Siz sadece "katılmadığınızı" dile getiriyorsunuz, şahsen tüm oyunların hikayesine hakimim ve gayet basit bir dille teorinin doğru olmadığını anlattım ama madem katılmıyorsunuz o halde anlatın, ikna edin.
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Spoiler içine aldığım bölüm sadece Sekiro ile ilgili idi. Uygulamaya pek hakim olmadığım için hepsini kapamış.
    Ayrıca tartışma veya sohbet esnasında yontma değil karşıdakinin söylediğinden anlam çıkarma denir ki yanlış anladığımı sanmıyorum.Cımbızladığımıda düşünmüyorum.


    Siz "şu oyunun konusu budur" "şu oyunda bu yoktur" diyorsunuz. Bende bu düz mantıkla bir noktaya varamayacağınızı söylüyorum.

    Teorinin doğru olmadığını söyleyerek daha başka bir teori ortaya atıp "şu şöyledir,bu budur" diyerek kendi teorinizi üretiyorsunuz.

    İkna konusuna gelirsek,o paradoksun içine girecek kadar aptal değilim ve zamanımda yok. :(

    Anlaşılan aynı oyunları oynayıp farklı bakış açıları ile farklı sonuçlar elde etmişiz. Tıpkı diğer souls oyuncuları gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaratıc1KLAVYE -- 23 Haziran 2019; 1:5:58 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu oyun ağır patlayacak demek ki, açık dünya ne ya
    G.Martin ben hikaye yazmadım sadece aralarda goy goy yaptım diyor . From Software en büyük eleştirisini ve fan kaybını almaya hazırdır umarım

    Bir ipte iki cambaz oynamaz. ya tamamen senaryoyu martine bırak ya da adamın ismini kullanarak saçma işlere girme .
    Got finali martin ayrıldıktan sonra arka sokaklara bağladı hepimiz gördük



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joof -- 23 Haziran 2019; 2:52:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joof

    bu oyun ağır patlayacak demek ki, açık dünya ne ya
    G.Martin ben hikaye yazmadım sadece aralarda goy goy yaptım diyor . From Software en büyük eleştirisini ve fan kaybını almaya hazırdır umarım

    Bir ipte iki cambaz oynamaz. ya tamamen senaryoyu martine bırak ya da adamın ismini kullanarak saçma işlere girme .
    Got finali martin ayrıldıktan sonra arka sokaklara bağladı hepimiz gördük
    miyazaki nin martine ihtiyacı yok zaten bence. ha martin sadece oyun dunyasındaki mitleri yaratacaksa bizim icin daha iyi
  • Geçmişten Gelen Adam kullanıcısına yanıt
    Hocam sekiroda haritalarda dark soulstaki gibi güzel insanı heyecanlandıran shortcut bağlantıları var mı? İtem keşfetme hissi nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.