Şimdi Ara

Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU] (27. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.268
Cevap
101
Favori
330.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • IGN röportaj çeviridir :


    Röportajımız boyunca Miyazaki, Elden Ring'in ortamı The Lands Between'den ve oyuncuların özgürce keşfedebilecekleri devasa dünyalara sahip olmanın öneminden bahsetti.

    Miyazaki, “Aradaki Topraklar aslında George RR Martin tarafından bu dünyaya ivme kazandırmak için gelip tarihini ve derin mitosunu yazarken icat edilmiş bir isim” diyor. “Ve bunun dünya için bir tür itici güç ve başlangıç ​​noktası olduğu fikrini ortadan kaldırmanın yanı sıra, insanların bunun gerçekten bu gizemli yeni ülkeye bir davet gibi olduğunu hissetmelerini istiyoruz.”


    FromSoft oyunları genellikle karmaşık, neredeyse labirenti andıran tasarımlara sahiptir; burada oyuncular ilerledikçe, görünüşte farklı harita konumları kısayollar ve yeni yollar aracılığıyla birbirine bağlanır. Bu her zaman böyle değildi – örneğin Demon's Souls, beş benzersiz dünyaya sahiptir. Her dünyanın birbirine sorunsuz bir şekilde bağlanan üç benzersiz aşaması vardır, ancak dünyaların kendileri kesişmez.


    Bu, Dark Souls ve Bloodborne'da değişti, burada tüm harita esasen bir bütün olarak işlev gördü, bir avuç farklı bölge ve boyut dışında. Elden Ring, bu kavramların her ikisini de alıp geçmiş FromSoft oyunlarında görülmeyen bir ölçekte genişletiyor gibi görünüyor.


    Aradaki Topraklar, her biri büyük bir yarı tanrı karakterinin alanı olan altı ana bölgeden oluşur. Miyazaki, oyuncuların bu altı alanla nasıl başa çıkabileceğine dair bir “düzen” olduğunun açık olacağını söylüyor, ancak bunu takip etmek zorunda değilsiniz.

    “Aradaki Topraklar boyunca ücretsiz bir ilerleme ve keşif seviyesi vermek istedik, bu yüzden birçok farklı yol var. Her şeye en baştan erişemeyeceksiniz, ancak her alana yaklaşmanın birçok farklı yolu var. Ve farklı alanları hangi sırayla ele alacağınız konusunda da çok fazla özgürlük var.”


    Miyazaki, altı bölgenin her birinin "kendi ana hat zindan haritasına ev sahipliği yapacağını" ve Aradaki Topraklara sorunsuz bir şekilde bağlanacağını açıkladı. Dark Souls'un Firelink Shrine'ından farklı olmayan bir "merkez" bile var - oyuncuların buradan ayrılabileceği ve oyunun biraz sonrasında erişilebilecekleri.


    Miyazaki, Elden Ring dünyasını ne kadar çok açıklarsa, o kadar büyük hissettirir. Altı alanın ana zindanlarının ötesinde, ayrıca “harita boyunca serpiştirilmiş çok çeşitli yeraltı mezarları, kaleler ve kaleler” vardır.


    Miyazaki'nin Elden Ring'in harita düzenini (*öksürük* Vahşi Doğanın Nefesi *öksürük*) açıklamasını dinlerken akla gelen kesinlikle üst dünyalar olsa da, bu geniş tasarım özellikle heyecan verici olasılıklara işaret ediyor.


    Daha önce de söylediğim gibi, bir Dark Souls oyunu bazen bir labirent gibi hissedilebilir ve bunun dezavantajları vardır. Sadece farklı alanları birleştirmek için var olduklarını hisseden bazı alanlar vardır ve bunun sonucunda harita tasarımının doğal olmayan ve yapay olduğu zamanlar vardır.


    Ancak dünyayı kendi zindanları olarak işlev gören altı ana alana ayırırken, aynı zamanda alışılmışın dışında mini zindanlarla daha büyük, keşfedilebilir bir dünya yaratan Elden Ring, hala seviyeyi koruyan gerçekten açık bir dünya gibi hissedebilir. FromSoftware harita işçiliği ile tanınır.


    Kaynak : https://www.ign.com/articles/elden-ring-interview-largest-open-world-map-summer-of-gaming

  • FROM Software'den Hidetaka Miyazaki ile Röportaj çeviridir :


    - yarı tanrı karakterler tarafından yönetilen, farklı zindanlar olarak işlev gören altı ana alan (bir emri takip etmek zorunda değilsiniz)

    - merkez onaylandı

    - yeraltı mezarları, kaleler, kaleler, mini zindanlar vb.

    - Elden Ring'in çıkış tarihinde geleceğinden emin

    - karakter yaratıcısı

    - çoklu sonlar

    - eskisinden çok daha yüksek serbestlik derecesi

    - isteğe bağlı Boss'lar

    - DS3'teki savaş sanatları geri dönüyor ancak bir silaha sabitlenmedi (~100 teknik)

    - Ruhlar görünüşte toplanabilir ve donatılabilir (çağrı)

    - farklı ruh türleri (saldırılar için, yem olarak, savunma için vb. kullanın)

    - Ruhlar görünüşte geliştirilebilir

    - Diğer özelliklere sahip oldukça işe yaramaz ruhlar da var

    - açık alanlarda keşif sırasında çok oyunculu destek (ancak görünüşe göre çok oyunculu modda atlarınızı süremezsiniz)

    - ER, oyuncunun sahip olduğu birçok farklı seçenek nedeniyle daha "yönetilebilir" ancak hala birçok zorlu düşman var

    - kaşifleri motive etmek için düşme hasarı düşük

    - bir dünya haritası var

    - gerçek zindanların haritası yok

    - malzemelerle işçiliği sistemi

    - Miyazaki, oyun süresinin "çok fazla yan gezi olmadan" belki 30 saat olduğunu tahmin ediyor.


    Orijinal :


    Interview with FROM Software's Hidetaka Miyazaki


    - six major areas that function as distinct dungeons, ruled by demigod characters (you don't have to follow an order)

    - hub confirmed

    - catacombs, castles, fortresses, mini dungeons etc.

    - confident that Elden Ring will arrive on its release date

    - character creator

    - multiple endings

    - much higher degree of freedom than before

    - optional bosses

    - Battle arts from DS3 return but are not fixed to a weapon (~100 techniques)

    - Spirits can be collected and equipped apparently (summons)

    - different types of spirits (use them for assaults, as decoy, for defense etc)

    - Spirits can be improved apparently

    - There are also rather useless spirits with other traits

    - multiplayer support during exploration on the open fields (but you are not able to ride your horses in multiplayer apparently)

    - ER is more "manageable" due to the many different options the player has but there are still many tough enemies

    - fall damage is low to keep explorers motivated

    - there is a world map

    - the actual dungeons do not have a map

    - crafting system with materials

    - Miyazaki guesses playtime is maybe at 30 hours "without too many side trips"




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 14 Haziran 2021; 17:55:31 >
  • Klasik açık dünya, rol yapma ögeleri sunan oyunların tüm özelliğine sahip, main oynanışa bir de ekstralar eklenince o süre önceki oyunlardaki gibi 50, 60 saatleri rahat görecektir.


    En sevdiğim Actual Dungeon'lar oldu, bunlar acaba mmorpg kafası mı olacak merak ettim zira çok severim o tarz dungeon mantığını.


    Mini dungeon düşüncesi de çok iyi bu arada, Bloodborne'daki Chalice Dungeon'da müthiş bir iş çıkarmışlardı, yıllar sonra bile kıyıda köşede kalmış boss'lar buluyordu millet, bu mini dungeon ve opsiyonel boss'ları da kim bilir nerelere saklarlar, onları bulmak, araştırmak çok keyif verici olacak gibi duruyor.


    Spirit bulma ve onların görünüşlerini değiştirmeyi eklemiş olmaları da çok iyi, hatta Ni No Kuni 1'deki familiar bulma tarzında bir mekaniğe sahip olmasını isterim. O oyunda familiar'lar aynı pokemon gibi bulunup yakalanıyordu ve geliştiriliyordu. Burada da Spirit'leri görevlerden vs. ödül olarak elde etmek yerine, araştırıp, keşfedip bulup elde etsek enfes olur, ki özellik olarak da farklılık göstereceklermiş, sayıları az olmaz diye umuyorum.

  • Miyazaki iki farklı röportaj vermiş, önceki mesajlarda Raising Kratos da paylaşmış. Daha derli ve düzenli bir şekilde hazırladım ben de.


    IGN'e verdiği röportaj:


    Oyunun geçtiği yerin ismi, "The Lands Between" G.R.R. Martin tarafından yaratılmış ve onun için evrenin tarihini ve mitolojisini yazarken itici bir güç olmuş adeta. Miyazaki ismin her ne kadar itici bir güç olarak ortaya çıktığını söylese de insanların bu ismi gizemli bir dünyaya davet olarak görmelerini umut ettiğini paylaşmış.


    The Lands Between topraklarında 6 ana bölge bulunuyormuş ve her bölge farklı bir demigod'un bölgesiymiş. Bu demigod'lar Elden Ring'in parçalanmasıyla onun parçalarını elde eden ve bu sayede güç elde eden karakterler.


    Bu 6 bölge için bir ilerleyiş rotası bulunuyormuş fakat oynayanlar bunu takip etmek zorunda değillermiş. Miyazaki, oynayanlara özgür bir ilerleyiş ve keşif hissiyatı vermek istediklerinden bahsetmiş. Oyunun başında doğal olarak her şeye ve her yere erişim olmayacakmış ama bir bölgeye girmenin birçok farklı yolu olacakmış.


    Bu 6 bölgenin her birinin kendine has bir zindan haritası olacakmış.


    Oyunun dünyasında biraz ilerledikten sonra erişilebilecek bir hub noktası olacakmış.


    Bölgelerde bulunan ana zindanlara ek olarak bölge içerisine yayılmış hatrı sayılır çeşitlilikte yeraltı mezarları, kaleler ve hisarlar bulunacakmış.


    Famitsu'ya verdiği röpartaja:


    Çıkış tarihi konusunda oldukça emin olduklarını söylemiş.


    Karakter yaratımı olacakmış.


    Birden çok son olacakmış.


    Bugüne kadar hiç sunmadıkları bir özgürlüğü oyunculara sunacaklarmış.


    Tercihe bağlı boss savaşları olacakmış.


    Dark Souls 3'deki dövüş teknikleri gelmiş fakat bir silaha bağlı olarak işlemeyecekmiş. 100'e yakın teknik bulunuyormuş.


    Çeşitli şekillerdeki ruhlar toplanabilir ve kullanılabilirmiş. Bu ruhlar zamanla geliştirilebilirmiş. Ruhların saldırı yapan, savunmaya yardımcı olan, tuzak şeklinde olan türleri varmış.


    Başka oyuncularla oynamak açık alanlarda mümkün olacakmış fakat çok oyunculu oynarsanız binek kullanılamayacakmış.


    Önceki oyunlarına göre daha çok seçenek sunulduğundan daha rahat oynanabilen bir yapısı olacakmış ama oyunda doğal olarak birçok zorlayıcı düşman da bulunacakmış.


    Düşme hasarı azaltılmış, sebebi ise keşif yaparken oyuncuların ivmeyi kaybetmemesini istemeleri.


    Asıl zindanların belli bir haritası olmayacakmış.


    Craft sistemi bulanacakmış.


    Yan içerikle haşır neşir olmadan bitirmek yaklaşık 30 saat sürüyormuş.


    Yarın gerçekleşecek olan Bandai Namco sunumunda oyundan daha fazla şey paylaşılacakmış ek olarak.

  • melkor23 kullanıcısına yanıt

    " bu mini dungeon ve opsiyonel boss'ları da kim bilir nerelere saklarlar, onları bulmak, araştırmak çok keyif verici olacak gibi duruyor."

    Simdiden heyecan bastı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emin Çıtak'ın yorumları. Oyun hakkında fikri olmayanlar için faydalı olacaktır.



    Emin Çıtak çok fazla silah Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]  ve silahlara taşınabilir weapon artlar olacağını belirtmiş.



    Oyun zorluğu hk: 12:35' izleyebilirsiniz.


  • Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]
    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]
  • Oyunda Türkçe dil seçeneği olacak mı bilginiz var mı ?

  • Nihayet çıkış tarihi geldiğine göre sırada ki projeleri umarım Bloodborne veya Sekiro üzerine olur.

  • VaatiVidya röportajları toparlamış kendi fikirleri ile birleştirmiş..

  • Steve Paul Jobs kullanıcısına yanıt
    Olmayacak tabiikide bu bir playstation ozel oyunu degil

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedDeadRedemption

    Olmayacak tabiikide bu bir playstation ozel oyunu degil

    Spider Man ?

  • Reddit'de Famitsu röportajının tamamını çevirip paylaşmışlar, can alıcı kısımlar şu şekilde:


    Daha önce paylaşıldığı gibi G.R.R.Martin oyunun tarihini ve mitolojisini yazmış. Sebebi ise bu süreç içerisinde hem kendisi oldukça yoğunmuş hem de From Software oyunda Sekiro'daki gibi net çizgileri olan bir hikaye olmasını istemiyormuş. G.R.R.Martin'in vizyonunu oyunun tasarımıyla sınırlandırmamak istememeleri de bir başka etkenmiş.


    G.R.R.Martin'in yazdığı bu mitoloji oyunun temeli işlevini görüyormuş ve çok uzak bir geçmişi konu alıyormuş. G.R.R.Martin'in yazdığı mitolojide esrarengiz bir derinlik ve karmaşık bir aile ilişkisi sonucunda oluşan bir dram varmış. Yazılan arka plan ekibe hiç olmadığı kadar ilham sağlamış.


    Ana bir kahraman olmadığını söyleyen Miyazaki'ye Tarnished nedir sorusu yöneltilmiş. Cevap olarak ise; The Lands Between topraklarının altın bir ağaç(Erdtree) tarafından kutsandığını, bu topraklarda yaşayan ve bu toprakları yöneten, Demigod'lar olarak bilinen bir ırkın Kutsal Kraliçe Marika'nın kanını aldığını ve bunların oldukça güçlü bir lütuf edindiğini söylemiş. Devamında ise bu lütfu edinenlerin gözlerinde altın renginde bir ışık olduğunu, lütfu yitirenlerin ise bu ışığı kaybettiğini ve Tarnished olarak bilindiklerini, Tarnished olarak bilinenlerin The Lands Between'den sürüldüğünü eklemiş. Ana karakterin zamanında The Lands Between'den sürülenlerin soyundan geldiğini belirtmiş. Sonrasında oyunun geçtiği zamanda, Elden Ring'in yani altın ağacın kaynağının parçalanmasıyla uzun süredir kayıp olan bu lütfun Tarnished'e geri döndüğünü söylemiş. Lütfun geri dönmesiyle Tarnished'in içerisinde, ona The Lands Between'i ve Elden Ring'i işaret eden bir kral olma isteği doğmuş.


    Miyazaki, Tarnished'ın kral olmak istediğini belirtmiş ve içerisinde beliren çağrıyı "lütfun çağrısı" olarak adlandırmış. Oyunun dünyasında bu çağrının tanrıdan gelen bir vahiy olduğunu fakat bir mutlak olmadığını söyleyip bu vahiyi takip edip etmemenin oyuncuya kalacağını eklemiş. Bu çağrının oyuncuyu yönlendirmeye başlayan şey olduğunu söyleyen Miyazaki, oyuncuları kayıp olma hissinden kurtaracağını belirtmiş.


    Bu çağrının oynayana, oyunun rotasını çizdiğini ama istenilirse görmezden gelinebileceğini söyleyen Miyazaki tercihlerin birden çok sona gideceğini belirtmiş.


    Miyazaki oyundaki çoğu boss'un öldürülmek zorunda olmadığını söylemiş, ilerleyişin ve zamanlamanın çoğu zaman oyuncunun elinde olduğunu dile getirmiş. Hikaye anlatımındaki yaklaşımın değişmediğini söyleyen Miyazaki, hikayenin temel kısımlarının önceki oyunlarında olduğundan daha rahat anlaşılacağını belirtmiş. 


    Miyazaki oyunun büyük bir bölümünün kendisi tarafından yazıldığını söylemiş.


    Miyazaki röportajda bu oyunun Dark Souls'un bir sonraki evresi olduğunu belirtmiş, bunun üzerine röportajı yapan kişi bu oyunun neden Dark Souls 4 değil de yeni bir oyun olduğunu sormuş. Miyazaki ise G.R.R.Martin'in dahil olmasıyla Dark Souls dünyasının getirdiği birçok sınırlamadan kaçındıklarını ve bu durumun kendilerine yaratıcılık anlamında alan sağladığını söylemiş. Dark Souls stiline körü körüne bağlı olmadıklarını aksine bu oyunu Dark Souls'dan farklı yapmak için çok uğraştıklarını bunu yaparken de geçmişten gelen kara fantezi dünyası yaratımı konusundaki tecrübelerini uyguladıklarını dile getirmiş.


    Oyun için yaratılan "açık alan" sorulmuş ve bunun açık bir dünyadan farklı olup olmadığı sorulmuş. Miyazaki ise bu açık alanın öncelikle hikaye ölçeğini büyütme ve tecrübeyi yoğunlaştırma amacını edindiğini belirtmiş. Oyunun dünyasında büyük bir bilinmezlik ve tehditkar bir hava varmış. Bu dünyada, oyuncuya keşfetmenin ve yolculuğun verdiği zevki hissettiren bir heyecan duygusu varmış. Miyazaki bu heyecan duygusunu eski kafa RPG'lerdekine benzetmiş ve bunu vermeyi amaçladıklarını dile getirmiş.


    Karakter yaratımının Dark Souls'da olduğu gibi olacağını söyleyip silah tekniklerinden bahsetmiş. Her silaha bir teknik atabileceğini söylemiş fakat bunu değiştirmek mümkün olacakmış. Ek olarak ciddi anlamda bir silah çeşitliliği olduğundan bahsetmiş, favori kombinasyonu bulurken ki arayışın zevkli olacağını belirtmiş.


    Oyuncuların tamamen dövüş kabiliyetlerine güvenmeleri gerekmediğini, ruhlar, gizli yaklaşım, at üzerinde saldırı ve zıplama gibi şeylerle düşmana yaklaşımı çeşitlendirebileceklerini dile getirmiş Miyazaki. Sekiro'daki gibi gizli ilerleme, saklanma ve düşmanı öldürmenin mümkün olduğunu, zıplayarak sert saldırıların gerçekleştirilebileceği, Sekiro'daki gibi zıplayarak saldırılardan kaçılabileceğini belirtmiş ve özellikle zıplamanın keşif yaparken ki özgürlüğü bir hayli arttırdığını eklemiş.


    Röportajı yapan kişi bossların ne kadar eşsiz tasarlandığını dile getirmiş, Miyazaki ise G.R.R.Martin'in mitolojisi sonucu ortaya çıkan demigod'ların destansı ve gizemli bir yönünün bulunduğunu, bu demigod'ların kendilerini basit bir boss'dan ayıran ciddi arka planları olduğunu söylemiş.


    Zorluğun Dark Souls 3'e yakın olduğunu belirtmiş ve buna ek olarak ruhlar, zıplama, gizli ilerleme gibi yeni şeylerin olduğunu dillendirmiş.


    Miyazaki oyundaki zindanların Dark Souls oyunlarındaki gibi ama daha büyük olduğunu, içerisinde zıplama ile beraber ulaşılabilecek yerlerin olduğunu ve keşfetmenin çok daha keyifli olduğunu söylemiş.


    Oyunda bir dünya haritası olacakmış, bu harita üzerinde istediğimiz yeri işaretleyip gidebilecek ve keşfetmediğiniz yerleri ortaya çıkarabilecekmişiz. Tabii oyunun başında her bölgeye ulaşmak mümkün olmayacakmış.


    Zindanların ise haritası olmayacakmış, Dark Souls'daki gibi katman katman keşfederek zevkine varacağımızı belirtmiş Miyazaki.


    Eşya craftlamak etrafta bulduğumuz şeylerle mümkün olacakmış. Kaynaklar toplayarak sürekli eşya craftlamak mümkünmüş fakat can artırıcı şeyler önceki oyunlardaki gibi belli sayıdaymış.


    Gece gündüz döngüsünün ve hava durumunun gerçek zamanlı olarak değiştiğini belirten Miyazaki, bunların oyuna etkisi olacağını belirtmiş. Örneğin gece olduğunda hem oynayanın hem de düşmanın görüş alanı daralacakmış. Sadece gece vakti ortaya çıkan hayvan-yaratık izleri ve dehşet veren düşmanların olacağını söylemiş.


    Çoklu oyuncu kısmında gruplar olacakmış. Oyuncular grupları şifre kullanarak yaratacaklarmış. Gruba giren oyuncu sayısında bir sınırlama olmayacakmış. Daha öncesinde bireysel olarak bırakılan hayaletler, kan izleri ve mesajlar grup olarak bırakılabilecekmiş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 18 Haziran 2021; 0:6:38 >
  • En heyecanla beklediğim oyun açık ara ile elden ring. Bloodborne efsanesinden sonra ds3 ü de ayıla bayıla oynasam da beni bb kadar tatmin etmedi. Umarım bloodborne kadar hatta onu geçen bir yapım olur elden ring..

  • Elden Ring için yeni detayları ortaya çıkardı. Ortaya çıkan bilgilere göre oyuncular savaşta avantaj elde etmek için çevreyi ve hava durumunu kullanabilecek.

     

    Elden Ring'de oyuncular uçsuz bucaksız tarlalardan geçecek, inişli çıkışlı tepelerin üzerinden dörtnala koşacak, yaşam ve tehlikeyle dolu bir dünyayı at üzerinde keşfedecek. Oyun, bozkırlarda sinsi sinsi dolaşan efsanevi yaratıklara ve bataklıklarda gizlenen türlü tehlikelere ev sahipliği olacak. Ayrıca oyuncular, düzinelerce beceriyi kullanabilecek ve kendi tarzlarına en uygun olanı seçebilecek.

     

    Oyunda kaçış ve savuşturma mekanikleri de ön planda olacak. Oyuncular, düşmanların yapacağı hamleleri önceden kestirmesi ve bu saldırıları akılda tutmaları gerekecek.


    https://en.bandainamcoent.eu/elden-ring/elden-ring

  • Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU] Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Psn sayfası açılmış. Ps4 ede çıkıyor ve ps4 versiyonu alan ps5 versiyona güncelleme ücretsiz. Demekki re village gibi ps4 ps5 versiyon tek ücret paketten çıkacak.

    https://www.playstation.com/tr-tr/games/elden-ring/

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.