Şimdi Ara

Elden Ring - From Software & G.R.R. Martin - 21.01.2022

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
538
Cevap
27
Favori
25.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 121
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 64
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 13 saat 54 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 24
  • Favoriye Eklediklerim 27
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • broodofqueen (64 mesaj) berk13141516 (38 mesaj) Gaiseric (35 mesaj) Raising Kratos (35 mesaj) melkor23 (27 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (400 mesaj) Mobil (84 mesaj) Mini (5 mesaj) Uygulama (31 mesaj) (10 mesaj) (8 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> RPG >> Elden Ring - From Software & G.R.R. Martin - 21.01.2022
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6052 Mesaj
    Konu Sahibine Özel





























    Elden Ring ile ilgili çıkan ilk söylenti. Haberler böyle başladı...

    Kaynak;
    GamesRadar+

    quote:

    quote:

    Hangi iki otör yaratıcının iki parmağı ve ölüme takıntısı vardır? Tabii ki, Game of Thrones’un yazarı olan George R. Martin ve FromSoftware başkanı Hidetaka Miyazaki, Dark Souls, Bloodborne ve Sekiro'nun arkasındaki adam.

    Öyleyse, bu ikilininin E3 2019'da görkemli bir şekilde ortaya çıkacak yeni bir RPG video oyunu için bir araya gelmesi şaşırtıcı olmaz.

    Spawn Wave ve Liam Robertson tarafından yayınlanan bir rapora göre, FromSoftware ve George R.R. Martin, Bandai Namco tarafından yayınlanacak, hikayesinin büyük kısmı yazılmış olan gizemli yeni bir ortaçağ açık dünya IP’si üzerinde işbirliği yapıyor.

    Robertson'a göre,oyunda ana karakterinizin açık dünyadaki çeşitli krallıkları istila edeceği ve ardından bu krallıkların her birinin kendine özgü güçlerini kazanacağını iddia ediyor.

    Spawn Wave ve Robertson'un bu bilgiyi kimlerden elde ettiği ve iddianın herhangi bir temeli olup olmadığı net değil, ancak bu ikili sızıntılar konusunda oldukça güvenilir bir kaynak olarak biliniyor.

    FromSoftware'in Sekiro'dan sonra geliştirilmekte olduğu iki oyunu daha olduğunu biliyoruz ve birçoğumuz Bloodborne 2 ya da bir Demon’s Souls remaster'ı için umutlanıyoruz, lakin stüdyonun tamamen yeni bir şey üzerinde çalışıyor olma ihtimali de var. Bu söylenti ayrıca, Martin'in Buz ve Ateş’in Şarkısı kitap dizisindeki altıncı bölüm olan “The Winds of Winter”ı neden bitiremediğini de açıklar, çünkü bir video oyunu için tamamen farklı temada, yeni bir “lore” üzerinde çaılışıyor..

    Her durumda, E3 2019 bize bu potansiyel yeni IP için kesin cevapları verebilir, ancak FromSoft şimdilik bir şey söylemiyor. Belki birileri konuşkan Bay Martin'e yorum için bir yüzük bırakmalı ...




    Güncelleme;George R.R. Martin, GoT finali sonrası yayınladığı kendi blogunda bir video oyunu için danışmanlık yaptığını resmen açıkladı.

    quote:

    ........
    And me? I’m still here, and I’m still busy. As a producer, I’ve got five shows in development at HBO (some having nothing whatsoever to do with the world of Westeros), two at Hulu, one on the History Channel. I’m involved with a number of feature projects, some based upon my own stories and books, some on material created by others. There are these short films I am hoping to make, adaptations of classic stories by one of the most brilliant, quirky, and original writers our genre has ever produced. I’ve consulted on a video game out of Japan. And then there’s Meow Wolf…
    .........



    quote:

    I doubt you could even imagine it.
    That which commanded the stars, giving life its fullest brilliance, the elden ring.
    Oh, elden ring, shattered by someone or something.
    Do not tell me yo do not see it. Look up the sky, it burns.


    quote:

    Bunu hayal bile edebileceğinden şüpheliyim.
    "Elden Ring", yıldızlara hükmeden, hayata tüm parlaklığını veren..
    Ah, Elden Ring, birileri veya bir şey tarafından parçalanmış.
    Sakın bana onu görmediğini söyleme.
    Gökyüzüne bak, yanıyor.




    Miyazaki ile yapılan söyleşi;

    Bugünün en etkili fantastik dünya yaratıcılarından ikisinin zihninden doğan Elden Ring , sizi yeni ve tamamen baştan tasarlanmış bir mitolojik evrene götürüyor. Bu iddialı yeni IP’nin ayrıntılı karakterlerini, hikayelerini ve mitolojilerini oluşturmak için; eleştirmenlerin beğenisini kazanmış Dark Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki ile New York Times'ın en çok satan fantezi serisi “Buzun ve Ateşin Şarkısı”(Game of Thrones)’un dünyaca ünlü yazarı George RR Martin işbirliği yaparak benzersiz yeteneklerini birleştirdiler. Sizleri Elden Ring'in keşfedilmemiş dünyasına hazırlamak ve bizleri bekleyen deneyim hakkında özel bilgiler edinmek için Miyazaki-san'la konuştuk.

    Sam Wilkinson, Bandai Namco: Öncelikle, lütfen bize Elden Ring'in geliştirilmesinin ne zaman ve nasıl başladığını söylermisin?
    Hidetaka Miyazaki, Oyun Direktörü: Elden Ring’i geliştirmeye , Dark Souls 3 DLC’sinin hemen bitiminde başladık. O zamanlar, Elden Ring , henüz planlanan ya da zaten gelişimin erken aşamalarında olan diğer yapımlara kıyasla daha klasik bir fantezi olarak planlanıyordu.
    Dark Souls dizisinde yapamadığımız şeylerle dolu yeni bir karanlık fantezi aksiyon RPG yaratmak istedik.

    Wilkinson: Elden Ring , Sekiro ile aynı zamanda geliştirilmiş gibi görünüyor. Geliştirmeye asıl başladınız?
    Miyazaki : Genel geliştirme süreci Sekiro ile aynı oldu.
    Her iki projeye yardımcı yönetmenler atadık, aynı anda iki oyunun da çeşitli tasarım, sanat ve müzikal bölümlerini yönlendiriyordum.

    Projelerimizde, var olan kısıtlı süremizi en iyi şekilde kullanmak için tepe-geliştirme sürecine alan yaratma eğilimindeyiz, ancak, bu tarz bir geliştirme yönteminin mümkün olabilmesi, yardımcı yönetmenlerimizin ve geliştirme ekibinin de bizim vizyonumuzu paylaştığına dair güvene dayalı bir ilişki kurmamız sayesinde sağlanabilir. Tüm ekibe ve sıkı çalışmalarına inanılmaz minnettarım.
    Tabii ki, bu proje için yapılacak daha bir sürü iş var. (kahkahalar).

    Wilkinson: Elden Ring'in hangi tür bir oyun olacak?
    Miyazaki : Üçüncü şahıs aksiyon RPG.
    Aksiyona yoğun bir şekilde odaklanan Sekiro'nun aksine, Elden Ring RPG unsurlarına daha fazla odaklanıyor.
    Tabii ki, tepkisel yakın dövüş temelli combat zevkinden vazgeçmiyoruz, bu unsurlar da mevcut olacak.
    (Yine osurtacağız merak etmeyin diyor)

    Wilkinson: Bu oyunun da From-like(artiz, sende herkes gibi souls-like desene) benzeri zorlu bir oyun olacağına inanıyor musunuz?
    Miyazaki : Evet, inanıyorum.(Hah, tamam, yine s**tık)
    Oyuncunun zorlukların üstesinden gelmek için yaşadığı hazza verdiğimiz önem, diğer oyunlarımızdaki gibi olacaktır. Çok tatmin edici bir deneyim olacağına inanıyorum.
    Daha önce, bu oyunun (Elden Ring) RPG öğelerine daha fazla odaklandığını söylemiştim. Bu oyunda, çok çeşitli silahlar, sihir ve düşmanları meşgul edecek diğer yöntemler bulunacak ve bu da kullanıcılara kendilerine uygun bir oyun tarzı ve strateji yaratmayı mümkün kılacak.
    Bu oyunun Dark Souls’a kıyasla bile, oyuncuların zorlukların üstesinden gelme ve düşmanlarla karşı karşıya kaldıklarında taktiklerini düzenlemelerinde daha fazla çeşitlilik sağlayacağına inanıyorum.

    Wilkinson: Elden Ring , Dark Souls'da olduğu gibi karakter özelleştirme unsurları içerecek mi, yoksa Sekiro'ya benzer şekilde oyuncunun kontrol ettiği sabit bir kahraman mı olacak?
    Miyazaki : Evet, karakter özelleştirme unsurları içerecek.
    Dark Souls serisine benzer şekilde, Elden Ring oyuncuların kendi benzersiz karakterlerini tasarlamalarını ve kontrol etmelerini sağlayacak. Daha önce de söylediğim gibi, bu oyun RPG öğelerine yoğun bir şekilde odaklanıyor ve bu yaklaşımın bu odağa en uygun seçenek olacağını düşündük.

    Wilkinson: George RR Martin ile işbirliğine ilişkin olarak, bu işbirliğinin nasıl ortaya çıktığını ve proje boyunca hangi rolü oynadığını açıklayabilir misiniz?
    Miyazaki : Sanırım bu işbirliğinin ana fikri, şahsen GRR Martin'in çalışmalarının büyük bir hayranı olduğum gerçeğinden geldi.

    “Buz ve Ateş’in Şarkısı” ve “Tuf Voyaging” serilerini sevmiştim, ama favorimi soracak olursanız “Fevre Dream” derdim.

    Şahsen “Fevre Dream” ı vampir fantezisinin bir şaheseri olarak görüyorum ve daha önce tüm yeni çalışanlara tavsiye etmiştim.

    Martin’in bu kadar tanınmış bir hayranı olmam, işletme müdürümüz Eiichi Nakajima’nın geri çevrilmeme ümidi ile GRR Martin ile irtibata geçmesine sebep oldu.

    Ancak, GRR Martin ile birebir konuşma fırsatı bulabildik, inanılmaz eğlenceli ve teşvik edici bir deneyimdi. O anda GRR Martin ile çalışmak istediğimi hissettim.

    Teklifimizi kabul ettiği için GRR Martin’e halen ne kadar minnettar olduğumu anlatamam.

    GRR Martin ile asıl işbirliğimiz, oyun ile ilgili benim öngördüğüm temaların ve fikirlerin yanı sıra oyun ile ilgili özellikleri onaylaması ile çok nazik bir şekilde başladı.

    Bu başlangıç bize, GRR Martin’in daha sonraları oyunun dünyasının mitolojilerini yazmak için temel aldığı, oyunla ilgili birçok özgür ve yaratıcı sohbet yapmamızı sağladı.

    Bu mitlerin, mistik ve gizemli unsurların bolluğuyla birlikte ilginç karakterler ve dramlarla dolu olduğu kanıtlandı. Bu da benim ve geliştirme ekibim için harika bir teşvik kaynağı oldu.

    Elden Ring’in dünyası bu mitler ve teşvik temel alarak inşa edildi. Ben bile, zaman zaman heyecanımı saklamakta zorlanıyorum. Umarız herkes yarattığımız bu dünyayı dört gözle bekliyordur.

    Wilkinson: Önceki oyunlarınızla karşılaştırıldığında ne gibi farklılıklar var (özellikle Dark Souls )?

    Miyazaki : GRR Martin ile yaptığımız işbirliği neticesin ortaya çıkan teşvik edici yenilikler ile dolu dünyayı bir kenara koyacak olursak, en büyük fark bu oyunun bir açık dünya oyunu olması.

    Bu nedenle, oyun dünyasının ölçeği ve anlatısı, keşif derinliği ve keşif özgürlüğü çarpıcı biçimde arttı.

    Kuşkusuz bu oyun en büyük oyunumuz olacak, tabii ki hacim olarak büyüklükten bahsediyorum.

    “Açık dünya” terimi için birçok tanım var ve doğru bir şekilde ifade etmiyor olabilirim, ancak geniş, açık bir alana sahip olan bir oyuna kendi yaklaşımımızı getirdik.

    Tehlike ve tehditlerle dolu bir dünya, keşfedilecek birçok alan var.

    Bu alanlar arasında, ayrıca karmaşık tasarlanmış, çok katmanlı kaleler vb. bulabileceksiniz.

    Wilkinson: Oyunun adının anlamı nedir?

    Miyazaki : Elden Ring , oyun evrenini tanımlayan gizemli bir konsepte verilen addır.
    E3 fragmanında da söylendiği gibi, “Elden Ring” paramparça oldu. Bu olay(parçalanma) oyunun önemli temalarından biri olacak.

    Şimdilik söyleyebileceğim tek şey bu. (Kahkahalar)

    Wilkinson: Elden Ring , hepimizin sevdiği ve From Software’dan görmeye alışkın olduğumuz, cesur, yoğun boss dövüşlerini içeriyor mu?
    Miyazaki : Evet, elbette. Boss dövüşleri yapmaktan zevk aldığımız bir şey ve bu oyunun da belirleyici özelliklerinden birisi olacak. Oyuncuların sabırsızlıkla beklediği çok çeşitli benzersiz ve korkunç bossların olduğunu düşünüyoruz.(burada altıma bıraktım, yine lets play izleyeceğiz anlaşılan)

    Wilkinson: Bize yayınlanan konsept çiziminde gösterilen karakter hakkında ne söyleyebilirsin?
    Miyazaki: Bu karakteri, eksantrik yönlerinin yanı sıra, dünyanın ve hikayenin sahip olduğu karanlığı canlandırması nedeniyle seçtik.

    Elden Ring klasik bir kara fantezi oyunu gibi dursa da, aslında daha da fazlası.

    Bu karakter aynı zamanda daha önce belirtilen eksantrikliğe ek olarak bir temayı daha temsil ediyor.

    Bu tema, insanlığın iradesi ya da hırsıdır.

    Bu işbirliğini nihayet dünya ile paylaştığımız için çok heyecanlıyız. Gelecekte sizinle paylaşacağımız çok daha fazla şey var. @ELDENRING'i Twitter, Instagram ve Facebook'ta takip ettiğinizden emin olun, bu sayede George RR Martin, Hidetaka Miyazaki ve Bandai Namco Entertainment arasındaki bu heyecan verici işbirliğine dair yeni bilgileri ilk siz öğrenebilirsiniz.

    quote:

    Kaynak : Gamespot

    Bu hafta E3'te, Dark Souls geliştiricisi From Software bir sonraki büyük oyunu Elden Ring için “Buz ve Ateş’in Şarkısı” Yazarı George R.R. Martin ile birlikte çalıştıklarını resmen açıkladı. Ama Martin, oyunun yaratılmasında ne kadar yer aldı?

    IGN'e konuşan yönetmen Hidetaka Miyazaki, Elden Ring'in ana hikayesini kendisinin yazdığını, Martin'in daha çok oyunun “lore”unun ve mitolojisinin genişlemesine katkıda bulunduğunu söyledi. Miyazaki, Martin'in oyunun hikayesine katkıda bulunmadığını, çünkü video oyunlarının, format olarak Martin'in iddialı hikaye anlatım yöntemleri için çok sınırlayıcı olacağını hissettiğini söyledi.

    Miyazaki, "Martin’in “lore”u sayesinde, Elden Ring’in dünyası ve karakterleri doğal olarak çok daha fazla derinliğe ve kişiliğe sahip oldu." dedi.

    Miyazaki, Martin’in Elden Ring’e yaptığı katkıların bir romanını yayınlamayacağını söyledi ve devam etti, çünkü bunu yapmak oyunumuzun sahip olduğu tüm sır ve gizemleri açığa çıkarmak anlamına gelir.

    Martin, Elden Ring için her zaman sadece destek rolünde olduğunu belirtmişti. Bunu destekler şekilde, oyunun duyurulmasından önce, yazar kendi bloğundan bazı oyunlara "danışmanlık" yaptığını açıklamıştı.

    YArıca, "Elden Ring", Microsoft'un E3 2019 brifingi sırasında açıklandı fakat oyun PlayStation 4 ve PC'ye de gelecek.

    Elden Ring, devasa açık dünyası içerisinde seyahat ederek, her biri güçlü bir “varlık” tarafından yönetilen birçok krallığı keşfetmenizi sağlıyor. Söylenene göre bu “varlık”ları yenmek size onların sahip olduğu güçleri bahşedecek. E3'te gösterilen fragman çok fazla bir şey anlatmadı, sadece From Software oyunlarından aşina olduğumuz kasvetli ve gizemli tonunu pekiştirdi.


    PC GAMER(01.11.2019) - Elden Ring: Everything we know about FromSoftware's next game

    1 Kasım'da PC Gamer'da çıkan yazı, bilmediğimiz birşey yok, ama özet niyetine paylaşalım.



    • Oyun Dark Souls III’ün son DLC’sinden beri yani 2017’den beri geliştiriyor fakat bir gerçeği unutmamak lazım, bu oyun Sekiro’nun gölgesinde geliştirilmeye devam etti. O sebeple yakın zamanda oynanabilir bir demo çıkmasını beklemiyoruz. Asıl hedef 30 Haziran 2020, çok da mantıksız değil. Umalım da G.R.R. Martin’in son kitabının çıkmasını engelleyen lanet bu oyunu da etkilemez.

    • Elden Ring hikayesinin nerede geçtiğine dair net bir açıklama yok, E3’te de bu konuda bir bilgi verilmedi malum. Gerçi ciddi İskandinav esintileri var görebiliyoruz, ayrıca Westeros kukla efendisinin oyunun hikayesine ciddi katkı sağlayacağını dile getirdiler, bu da bizim oyunda grimdark viking etkisinin oldukça etkili olacağına dair fikrimizi destekler nitelikte.

    • Miyazaki, Elden Ring dünyasının "keşif için uygun", oynamak için geniş bir açık alanı olacağını defalarca dile getirdi. ALakin, açık dünya olmasına rağmen, Elden Ring hala FromSoftware tarzı bir oyun(soulsborne). The Witcher 3 gibi oyunlardan bildiğimiz, NPC'lerle dolup taşan köylerden ziyade, Elden Ring, daha çok yalnızlığın ön plana çıktığı acımasız bir dünya sunacak bizlere. Miyazaki, IGN'e “Yeni bir oyun türü oluşturmak bizim için yeterince büyük bir zorluk, bir de üstüne oyuna şehirler eklersek, biraz fazla olacaktı, bu yüzden en iyi olduğumuz şeye odaklanan açık bir dünya tarzı oyun yaratmaya karar verdik” demişti.

    • Miyakazi, Elden Ring'in büyük açık dünyasında bulabileceğimiz bazı ortamların ipuçlarını da veriyor. "Bu alanlar arasında, karmaşık tasarlanmış, çok katmanlı kaleler ve benzeri zindanları da bulacaksınız." Miyazaki IGN röportajında, oyuncuların FromSoftware'in geçmiş oyunlarından aşina oldukları mekan ve ortamları bulabileceklerini söylüyor.

    • Henüz Elden Ring oynanışı ile ilgili bir şey görmedik, ancak FromSoftware’ın ve Miyazaki'nin Twitter hesabı oyunun türünün bir Action RPG olduğunu söylüyor. Miyakazi bir röportajında Elden Ring'in RPG unsurlarına daha fazla yoğunlaşacağını, RPG öğelerinin Dark Souls benzeri olacağını, Sekiro'da gördüğümüz yarım yamalak RPG elementlerinden uzaklaştığını söylüyor.

    • Bandai Namco röportajında Miyazaki, “boss fight”ların From Software’ın imzası niteliğinde olduğunu, bu oyunda da karşımıza çıkacağını söylüyor. “boss fight’lar, yapmaktan çok hoşlandığımız bir şey ve tabii ki bu oyunun da önemli unsurlarından birisi. Oyuncuların sabırsızlıkla beklediği çok çeşitli, benzersiz ve korkunç boss’lar oyunun içerisinde yeterince olacak.”

    • Elden Ring’in karakter yaratma ekranı Sekiro'dan daha çok Dark Souls’un geleneksel RPG tarzına geri dönecek.

    • FromSoftware’dan sızan bilgiler oyun içinde bir “zehirli bataklık” olacağını gösteriyor. Bu bilginin doğrulanmamış olsa da biz Miyazaki’nin İskandinav mitolojisininden aldığı ilhamı Souls serisinin bu yeni ve büyük evrenine nasıl aktaracağını tahmin etmeye çalışıyoruz.

    • G.R.R.M'nin bu yeni dünyaya ne şekilde ve ne kadar katkı sağlayacağı hakkında pek bir şey bilmemekle birlikte, Miyazaki'nin bu konuda çok heyecanlı olduğunu biliyoruz. Kendisinin Martin'in çalışmalarının büyük bir hayranı olduğunu ve Martin'in bazı kitaplarını çalışanlara önerdiği bilinmektedir. Miyazaki, “GRR Martin ile asıl işbirliğimiz, oyun ile ilgili benim öngördüğüm temaların ve fikirlerin yanı sıra oyun ile ilgili özellikleri çok nazik bir şekilde onaylaması ile başladı.” dedi. “Ben bile, zaman zaman heyecanımı saklamakta zorlanıyorum. Umarız herkes yarattığımız bu dünyayı dört gözle bekliyordur.”

    • Teknik olarak, Elden Ring hakkında bilmediğimiz bir sürü şey, biz de en az sizin kadar bilgiye açız. Elden Ring subreddit'inde Polygon’un fark ettiği “Redditor”ler, oyunun duyurulmasından bu yana yeni bilgileri beklemekten ziyade kendileri üreterek yeni bilgiler ekliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi broodofqueen -- 12 Haziran 2021; 12:3:41 >



    |
    |




  • En sevdiğim oyun Bloodborne en sevdiğim firma da buna bağlı olarak Fromsoft'dur. Her oyunlarını alır oynarım ayıla bayıla. Oynanış tatmin ettiği sürece oyunlarda grafiğe falan da hiç takılmam.


    Ama kardeşim bu görsellik nedir ya? Şimdi bu oyunun grafikleri 2015 yılında çıkmış Bloodborne'dan daha mı iyi? İyiyse de bir tık daha iyidir. Arada 7 sene var yahu. Her türlü alınıp oynanacak ama göze hitap etmedi açıkçası. Sanat tasarımı eminim yine harikulade olacaktır ama bunu biraz yeni nesle yakışır grafiklerle desteklemek gerekirdi diye düşünüyorum.

    Tamam bu oyunu mekanikleri icin oynuyoruz ama oyun resmen rezalet gozukuyor. Bloodborne daha iyidi. Ps3 doneminde kalma gibi grafikler. Yani eskiden kucuk bir firmaydi evet ama artik cok kazanan, goty sahibi bir firma ama grafiklerde gram gelisme yok.
    Bloodborne bağımsız bir oyun, DS'deki Painted World ile bir bağı yok. Bunu hangi deli kuyuya attı da böyle yayıldı anlamak güç. Tamam bu oyunların hikayesinde bazı soru işaretleri hep kalıyor ama BB ve DS'deki dünyaların işleyişi çok farklı, Painted World kan ile çiziliyor ama orası da ateşin devam etmesi sayesinde varlığını sürdüren bir alem. BB'de ateşe bağlı bir döngü yok, orada Av üzerine bir döngü söz konusu; o da Moon Presence'ın diğerlerinin avlanması için yarattığı bir Hunter's Dream döngüsü. Bu av esnasında bireyler farklı, her bireyin kendi hikayesi var. Hastalık gerçek, Great One'lar gerçek, Pthumerian insanları gerçek, BB'deki olaylar insan aklının alamayacağı kozmik boyutlara taşınıyor, yani bir tablo içerisinde olamazlar, ki dediğim gibi Painted World'de DS'deki İlk Ateş'in devam etmesi sayesinde varlığını sürdürebiliyor ve o ateş sadece o dünyanın düzensizliğini simgeliyor. Bir Chosen Undead geliyor Ateş'i yakmıyor Hollow çağı başlıyor, sonra bir başka Chosen Undead geliyor İlk Ateş'i yakıyor tekrar Ateş çağını başlatıyor, tekrar ve tekrar ve tekrar. Olmadığı çok açık, üzerine düşünülmemiş berbat bir teori bu, yok öyle bir şey çıkarın aklınızdan.
    Açıkçası Sekiro'yu görünce mesajın ciddiyetini sorgulama gereği hissettim. Ancak yine de belirteyim, katılıp katılmamanız hiçbir anlam ifade etmiyor zira içerik çok net ve bir bağları yok. Ayrıca ek bilgi olarak, Demon's Souls ve Sekiro'nun First Flame ile uzaktan yakından alakaları dahi yok. Demon's Souls'da döngü bile bulunmuyor, Sekiro ise Budizm üzerine kurulu bir oyun.

    Reddit'de Famitsu röportajının tamamını çevirip paylaşmışlar, can alıcı kısımlar şu şekilde:


    Daha önce paylaşıldığı gibi G.R.R.Martin oyunun tarihini ve mitolojisini yazmış. Sebebi ise bu süreç içerisinde hem kendisi oldukça yoğunmuş hem de From Software oyunda Sekiro'daki gibi net çizgileri olan bir hikaye olmasını istemiyormuş. G.R.R.Martin'in vizyonunu oyunun tasarımıyla sınırlandırmamak istememeleri de bir başka etkenmiş.


    G.R.R.Martin'in yazdığı bu mitoloji oyunun temeli işlevini görüyormuş ve çok uzak bir geçmişi konu alıyormuş. G.R.R.Martin'in yazdığı mitolojide esrarengiz bir derinlik ve karmaşık bir aile ilişkisi sonucunda oluşan bir dram varmış. Yazılan arka plan ekibe hiç olmadığı kadar ilham sağlamış.


    Ana bir kahraman olmadığını söyleyen Miyazaki'ye Tarnished nedir sorusu yöneltilmiş. Cevap olarak ise; The Lands Between topraklarının altın bir ağaç(Erdtree) tarafından kutsandığını, bu topraklarda yaşayan ve bu toprakları yöneten, Demigod'lar olarak bilinen bir ırkın Kutsal Kraliçe Marika'nın kanını aldığını ve bunların oldukça güçlü bir lütuf edindiğini söylemiş. Devamında ise bu lütfu edinenlerin gözlerinde altın renginde bir ışık olduğunu, lütfu yitirenlerin ise bu ışığı kaybettiğini ve Tarnished olarak bilindiklerini, Tarnished olarak bilinenlerin The Lands Between'den sürüldüğünü eklemiş. Ana karakterin zamanında The Lands Between'den sürülenlerin soyundan geldiğini belirtmiş. Sonrasında oyunun geçtiği zamanda, Elden Ring'in yani altın ağacın kaynağının parçalanmasıyla uzun süredir kayıp olan bu lütfun Tarnished'e geri döndüğünü söylemiş. Lütfun geri dönmesiyle Tarnished'in içerisinde, ona The Lands Between'i ve Elden Ring'i işaret eden bir kral olma isteği doğmuş.


    Miyazaki, Tarnished'ın kral olmak istediğini belirtmiş ve içerisinde beliren çağrıyı "lütfun çağrısı" olarak adlandırmış. Oyunun dünyasında bu çağrının tanrıdan gelen bir vahiy olduğunu fakat bir mutlak olmadığını söyleyip bu vahiyi takip edip etmemenin oyuncuya kalacağını eklemiş. Bu çağrının oyuncuyu yönlendirmeye başlayan şey olduğunu söyleyen Miyazaki, oyuncuları kayıp olma hissinden kurtaracağını belirtmiş.


    Bu çağrının oynayana, oyunun rotasını çizdiğini ama istenilirse görmezden gelinebileceğini söyleyen Miyazaki tercihlerin birden çok sona gideceğini belirtmiş.


    Miyazaki oyundaki çoğu boss'un öldürülmek zorunda olmadığını söylemiş, ilerleyişin ve zamanlamanın çoğu zaman oyuncunun elinde olduğunu dile getirmiş. Hikaye anlatımındaki yaklaşımın değişmediğini söyleyen Miyazaki, hikayenin temel kısımlarının önceki oyunlarında olduğundan daha rahat anlaşılacağını belirtmiş. 


    Miyazaki oyunun büyük bir bölümünün kendisi tarafından yazıldığını söylemiş.


    Miyazaki röportajda bu oyunun Dark Souls'un bir sonraki evresi olduğunu belirtmiş, bunun üzerine röportajı yapan kişi bu oyunun neden Dark Souls 4 değil de yeni bir oyun olduğunu sormuş. Miyazaki ise G.R.R.Martin'in dahil olmasıyla Dark Souls dünyasının getirdiği birçok sınırlamadan kaçındıklarını ve bu durumun kendilerine yaratıcılık anlamında alan sağladığını söylemiş. Dark Souls stiline körü körüne bağlı olmadıklarını aksine bu oyunu Dark Souls'dan farklı yapmak için çok uğraştıklarını bunu yaparken de geçmişten gelen kara fantezi dünyası yaratımı konusundaki tecrübelerini uyguladıklarını dile getirmiş.


    Oyun için yaratılan "açık alan" sorulmuş ve bunun açık bir dünyadan farklı olup olmadığı sorulmuş. Miyazaki ise bu açık alanın öncelikle hikaye ölçeğini büyütme ve tecrübeyi yoğunlaştırma amacını edindiğini belirtmiş. Oyunun dünyasında büyük bir bilinmezlik ve tehditkar bir hava varmış. Bu dünyada, oyuncuya keşfetmenin ve yolculuğun verdiği zevki hissettiren bir heyecan duygusu varmış. Miyazaki bu heyecan duygusunu eski kafa RPG'lerdekine benzetmiş ve bunu vermeyi amaçladıklarını dile getirmiş.


    Karakter yaratımının Dark Souls'da olduğu gibi olacağını söyleyip silah tekniklerinden bahsetmiş. Her silaha bir teknik atabileceğini söylemiş fakat bunu değiştirmek mümkün olacakmış. Ek olarak ciddi anlamda bir silah çeşitliliği olduğundan bahsetmiş, favori kombinasyonu bulurken ki arayışın zevkli olacağını belirtmiş.


    Oyuncuların tamamen dövüş kabiliyetlerine güvenmeleri gerekmediğini, ruhlar, gizli yaklaşım, at üzerinde saldırı ve zıplama gibi şeylerle düşmana yaklaşımı çeşitlendirebileceklerini dile getirmiş Miyazaki. Sekiro'daki gibi gizli ilerleme, saklanma ve düşmanı öldürmenin mümkün olduğunu, zıplayarak sert saldırıların gerçekleştirilebileceği, Sekiro'daki gibi zıplayarak saldırılardan kaçılabileceğini belirtmiş ve özellikle zıplamanın keşif yaparken ki özgürlüğü bir hayli arttırdığını eklemiş.


    Röportajı yapan kişi bossların ne kadar eşsiz tasarlandığını dile getirmiş, Miyazaki ise G.R.R.Martin'in mitolojisi sonucu ortaya çıkan demigod'ların destansı ve gizemli bir yönünün bulunduğunu, bu demigod'ların kendilerini basit bir boss'dan ayıran ciddi arka planları olduğunu söylemiş.


    Zorluğun Dark Souls 3'e yakın olduğunu belirtmiş ve buna ek olarak ruhlar, zıplama, gizli ilerleme gibi yeni şeylerin olduğunu dillendirmiş.


    Miyazaki oyundaki zindanların Dark Souls oyunlarındaki gibi ama daha büyük olduğunu, içerisinde zıplama ile beraber ulaşılabilecek yerlerin olduğunu ve keşfetmenin çok daha keyifli olduğunu söylemiş.


    Oyunda bir dünya haritası olacakmış, bu harita üzerinde istediğimiz yeri işaretleyip gidebilecek ve keşfetmediğiniz yerleri ortaya çıkarabilecekmişiz. Tabii oyunun başında her bölgeye ulaşmak mümkün olmayacakmış.


    Zindanların ise haritası olmayacakmış, Dark Souls'daki gibi katman katman keşfederek zevkine varacağımızı belirtmiş Miyazaki.


    Eşya craftlamak etrafta bulduğumuz şeylerle mümkün olacakmış. Kaynaklar toplayarak sürekli eşya craftlamak mümkünmüş fakat can artırıcı şeyler önceki oyunlardaki gibi belli sayıdaymış.


    Gece gündüz döngüsünün ve hava durumunun gerçek zamanlı olarak değiştiğini belirten Miyazaki, bunların oyuna etkisi olacağını belirtmiş. Örneğin gece olduğunda hem oynayanın hem de düşmanın görüş alanı daralacakmış. Sadece gece vakti ortaya çıkan hayvan-yaratık izleri ve dehşet veren düşmanların olacağını söylemiş.


    Çoklu oyuncu kısmında gruplar olacakmış. Oyuncular grupları şifre kullanarak yaratacaklarmış. Gruba giren oyuncu sayısında bir sınırlama olmayacakmış. Daha öncesinde bireysel olarak bırakılan hayaletler, kan izleri ve mesajlar grup olarak bırakılabilecekmiş.

    Miyazaki ile yapılan söyleşi;

    Kaynak :https://news.xbox.com/en-us/2019/06/09/hidetaka-miyazaki-and-george-rr-martin-present-elden-ring/

    Bugünün en etkili fantastik dünya yaratıcılarından ikisinin zihninden doğan Elden Ring , sizi yeni ve tamamen baştan tasarlanmış bir mitolojik evrene götürüyor. Bu iddialı yeni IP’nin ayrıntılı karakterlerini, hikayelerini ve mitolojilerini oluşturmak için; eleştirmenlerin beğenisini kazanmış Dark Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki ile New York Times'ın en çok satan fantezi serisi “Buzun ve Ateşin Şarkısı”(Game of Thrones)’un dünyaca ünlü yazarı George RR Martin işbirliği yaparak benzersiz yeteneklerini birleştirdiler. Sizleri Elden Ring'in keşfedilmemiş dünyasına hazırlamak ve bizleri bekleyen deneyim hakkında özel bilgiler edinmek için Miyazaki-san'la konuştuk.

    Sam Wilkinson, Bandai Namco: Öncelikle, lütfen bize Elden Ring'in geliştirilmesinin ne zaman ve nasıl başladığını söylermisin?
    Hidetaka Miyazaki, Oyun Direktörü: Elden Ring’i geliştirmeye , Dark Souls 3 DLC’sinin hemen bitiminde başladık. O zamanlar, Elden Ring , henüz planlanan ya da zaten gelişimin erken aşamalarında olan diğer yapımlara kıyasla daha klasik bir fantezi olarak planlanıyordu.
    Dark Souls dizisinde yapamadığımız şeylerle dolu yeni bir karanlık fantezi aksiyon RPG yaratmak istedik.

    Wilkinson: Elden Ring , Sekiro ile aynı zamanda geliştirilmiş gibi görünüyor. Geliştirmeye asıl başladınız?
    Miyazaki : Genel geliştirme süreci Sekiro ile aynı oldu.
    Her iki projeye yardımcı yönetmenler atadık, aynı anda iki oyunun da çeşitli tasarım, sanat ve müzikal bölümlerini yönlendiriyordum.

    Projelerimizde, var olan kısıtlı süremizi en iyi şekilde kullanmak için tepe-geliştirme sürecine alan yaratma eğilimindeyiz, ancak, bu tarz bir geliştirme yönteminin mümkün olabilmesi, yardımcı yönetmenlerimizin ve geliştirme ekibinin de bizim vizyonumuzu paylaştığına dair güvene dayalı bir ilişki kurmamız sayesinde sağlanabilir. Tüm ekibe ve sıkı çalışmalarına inanılmaz minnettarım.
    Tabii ki, bu proje için yapılacak daha bir sürü iş var. (kahkahalar).

    Wilkinson: Elden Ring'in hangi tür bir oyun olacak?
    Miyazaki : Üçüncü şahıs aksiyon RPG.
    Aksiyona yoğun bir şekilde odaklanan Sekiro'nun aksine, Elden Ring RPG unsurlarına daha fazla odaklanıyor.
    Tabii ki, tepkisel yakın dövüş temelli combat zevkinden vazgeçmiyoruz, bu unsurlar da mevcut olacak.
    (Yine osurtacağız merak etmeyin diyor)

    Wilkinson: Bu oyunun da From-like(artiz, sende herkes gibi souls-like desene) benzeri zorlu bir oyun olacağına inanıyor musunuz?
    Miyazaki : Evet, inanıyorum.(Hah, tamam, yine s**tık)
    Oyuncunun zorlukların üstesinden gelmek için yaşadığı hazza verdiğimiz önem, diğer oyunlarımızdaki gibi olacaktır. Çok tatmin edici bir deneyim olacağına inanıyorum.
    Daha önce, bu oyunun (Elden Ring) RPG öğelerine daha fazla odaklandığını söylemiştim. Bu oyunda, çok çeşitli silahlar, sihir ve düşmanları meşgul edecek diğer yöntemler bulunacak ve bu da kullanıcılara kendilerine uygun bir oyun tarzı ve strateji yaratmayı mümkün kılacak.
    Bu oyunun Dark Souls’a kıyasla bile, oyuncuların zorlukların üstesinden gelme ve düşmanlarla karşı karşıya kaldıklarında taktiklerini düzenlemelerinde daha fazla çeşitlilik sağlayacağına inanıyorum.

    Wilkinson: Elden Ring , Dark Souls'da olduğu gibi karakter özelleştirme unsurları içerecek mi, yoksa Sekiro'ya benzer şekilde oyuncunun kontrol ettiği sabit bir kahraman mı olacak?
    Miyazaki : Evet, karakter özelleştirme unsurları içerecek.
    Dark Souls serisine benzer şekilde, Elden Ring oyuncuların kendi benzersiz karakterlerini tasarlamalarını ve kontrol etmelerini sağlayacak. Daha önce de söylediğim gibi, bu oyun RPG öğelerine yoğun bir şekilde odaklanıyor ve bu yaklaşımın bu odağa en uygun seçenek olacağını düşündük.

    Wilkinson: George RR Martin ile işbirliğine ilişkin olarak, bu işbirliğinin nasıl ortaya çıktığını ve proje boyunca hangi rolü oynadığını açıklayabilir misiniz?
    Miyazaki : Sanırım bu işbirliğinin ana fikri, şahsen GRR Martin'in çalışmalarının büyük bir hayranı olduğum gerçeğinden geldi.

    “Buz ve Ateş’in Şarkısı” ve “Tuf Voyaging” serilerini sevmiştim, ama favorimi soracak olursanız “Fevre Dream” derdim.

    Şahsen “Fevre Dream” ı vampir fantezisinin bir şaheseri olarak görüyorum ve daha önce tüm yeni çalışanlara tavsiye etmiştim.

    Martin’in bu kadar tanınmış bir hayranı olmam, işletme müdürümüz Eiichi Nakajima’nın geri çevrilmeme ümidi ile GRR Martin ile irtibata geçmesine sebep oldu.

    Ancak, GRR Martin ile birebir konuşma fırsatı bulabildik, inanılmaz eğlenceli ve teşvik edici bir deneyimdi. O anda GRR Martin ile çalışmak istediğimi hissettim.

    Teklifimizi kabul ettiği için GRR Martin’e halen ne kadar minnettar olduğumu anlatamam.

    GRR Martin ile asıl işbirliğimiz, oyun ile ilgili benim öngördüğüm temaların ve fikirlerin yanı sıra oyun ile ilgili özellikleri onaylaması ile çok nazik bir şekilde başladı.

    Bu başlangıç bize, GRR Martin’in daha sonraları oyunun dünyasının mitolojilerini yazmak için temel aldığı, oyunla ilgili birçok özgür ve yaratıcı sohbet yapmamızı sağladı.

    Bu mitlerin, mistik ve gizemli unsurların bolluğuyla birlikte ilginç karakterler ve dramlarla dolu olduğu kanıtlandı. Bu da benim ve geliştirme ekibim için harika bir teşvik kaynağı oldu.

    Elden Ring’in dünyası bu mitler ve teşvik temel alarak inşa edildi. Ben bile, zaman zaman heyecanımı saklamakta zorlanıyorum. Umarız herkes yarattığımız bu dünyayı dört gözle bekliyordur.

    Wilkinson: Önceki oyunlarınızla karşılaştırıldığında ne gibi farklılıklar var (özellikle Dark Souls )?

    Miyazaki : GRR Martin ile yaptığımız işbirliği neticesin ortaya çıkan teşvik edici yenilikler ile dolu dünyayı bir kenara koyacak olursak, en büyük fark bu oyunun bir açık dünya oyunu olması.

    Bu nedenle, oyun dünyasının ölçeği ve anlatısı, keşif derinliği ve keşif özgürlüğü çarpıcı biçimde arttı.

    Kuşkusuz bu oyun en büyük oyunumuz olacak, tabii ki hacim olarak büyüklükten bahsediyorum.

    “Açık dünya” terimi için birçok tanım var ve doğru bir şekilde ifade etmiyor olabilirim, ancak geniş, açık bir alana sahip olan bir oyuna kendi yaklaşımımızı getirdik.

    Tehlike ve tehditlerle dolu bir dünya, keşfedilecek birçok alan var.

    Bu alanlar arasında, ayrıca karmaşık tasarlanmış, çok katmanlı kaleler vb. bulabileceksiniz.

    Wilkinson: Oyunun adının anlamı nedir?

    Miyazaki : Elden Ring , oyun evrenini tanımlayan gizemli bir konsepte verilen addır.
    E3 fragmanında da söylendiği gibi, “Elden Ring” paramparça oldu. Bu olay(parçalanma) oyunun önemli temalarından biri olacak.

    Şimdilik söyleyebileceğim tek şey bu. (Kahkahalar)

    Wilkinson: Elden Ring , hepimizin sevdiği ve From Software’dan görmeye alışkın olduğumuz, cesur, yoğun boss dövüşlerini içeriyor mu?
    Miyazaki : Evet, elbette. Boss dövüşleri yapmaktan zevk aldığımız bir şey ve bu oyunun da belirleyici özelliklerinden birisi olacak. Oyuncuların sabırsızlıkla beklediği çok çeşitli benzersiz ve korkunç bossların olduğunu düşünüyoruz.(burada altıma bıraktım, yine lets play izleyeceğiz anlaşılan)

    Wilkinson: Bize yayınlanan konsept çiziminde gösterilen karakter hakkında ne söyleyebilirsin?
    Miyazaki: Bu karakteri, eksantrik yönlerinin yanı sıra, dünyanın ve hikayenin sahip olduğu karanlığı canlandırması nedeniyle seçtik.

    Elden Ring klasik bir kara fantezi oyunu gibi dursa da, aslında daha da fazlası.

    Bu karakter aynı zamanda daha önce belirtilen eksantrikliğe ek olarak bir temayı daha temsil ediyor.

    Bu tema, insanlığın iradesi ya da hırsıdır.

    Bu işbirliğini nihayet dünya ile paylaştığımız için çok heyecanlıyız. Gelecekte sizinle paylaşacağımız çok daha fazla şey var. @ELDENRING'i Twitter, Instagram ve Facebook'ta takip ettiğinizden emin olun, bu sayede George RR Martin, Hidetaka Miyazaki ve Bandai Namco Entertainment arasındaki bu heyecan verici işbirliğine dair yeni bilgileri ilk siz öğrenebilirsiniz.
  • Yarbay
    2520 Mesaj
    Eger gercek ise ruhumu o oyuna teslim etmeye hazirim
    |
    |
  • Yarbay
    6052 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Elimden geldiğince çevirmeye çalıştım.

    quote:

    Hangi iki otör yaratıcının iki parmağı ve ölüme takıntısı vardır? Tabii ki, Game of Thrones’un yazarı olan George R. Martin ve FromSoftware başkanı Hidetaka Miyazaki, Dark Souls, Bloodborne ve Sekiro'nun arkasındaki adam.

    Öyleyse, bu ikilininin E3 2019'da görkemli bir şekilde ortaya çıkacak yeni bir RPG video oyunu için bir araya gelmesi şaşırtıcı olmaz.

    Spawn Wave ve Liam Robertson tarafından yayınlanan bir rapora göre, FromSoftware ve George R.R. Martin, Bandai Namco tarafından yayınlanacak, hikayesinin büyük kısmı yazılmış olan gizemli yeni bir ortaçağ açık dünya IP’si üzerinde işbirliği yapıyor.

    Robertson'a göre,oyunda ana karakterinizin açık dünyadaki çeşitli krallıkları istila edeceği ve ardından bu krallıkların her birinin kendine özgü güçlerini kazanacağını iddia ediyor.

    Spawn Wave ve Robertson'un bu bilgiyi kimlerden elde ettiği ve iddianın herhangi bir temeli olup olmadığı net değil, ancak bu ikili sızıntılar konusunda oldukça güvenilir bir kaynak olarak biliniyor.

    FromSoftware'in Sekiro'dan sonra geliştirilmekte olduğu iki oyunu daha olduğunu biliyoruz ve birçoğumuz Bloodborne 2 ya da bir Demon’s Souls remaster'ı için umutlanıyoruz, lakin stüdyonun tamamen yeni bir şey üzerinde çalışıyor olma ihtimali de var. Bu söylenti ayrıca, Martin'in Buz ve Ateş’in Şarkısı kitap dizisindeki altıncı bölüm olan “The Winds of Winter”ı neden bitiremediğini de açıklar, çünkü bir video oyunu için tamamen farklı temada, yeni bir “lore” üzerinde çaılışıyor..

    Her durumda, E3 2019 bize bu potansiyel yeni IP için kesin cevapları verebilir, ancak FromSoft şimdilik bir şey söylemiyor. Belki birileri konuşkan Bay Martin'e yorum için bir yüzük bırakmalı ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi broodofqueen -- 29 Mart 2019; 14:28:40 >
    |
    |




  • Yarbay
    6052 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Alüü..
    Game of Thrones + Soulsborne diyorum..
    Sekiro oynamaktan bilinç kaybı mı yaşıyorsunuz gençler?
    Bu konuda kimsenin diyecek bir şeyi yok mu olm!
    Ben buralar yıkılyor diyordum, ama bakıyorum kimsenin s*kinde değil.
    Size haber getirende kabahat.
    Küstüm lan ben gidiyorum.
  • Yarbay
    2060 Mesaj
    Kitaba ne zaman sıra gelecek acaba?Böyle bir oyun olursa oynamaya kıyılmaz o ayrı.
    |
    |
  • Yarbay
    13573 Mesaj
    Miyazaki nin yapacağı her oyunu tereddütsüz oynarım.
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    3655 Mesaj
  • Yarbay
    6052 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Enfes haber,
    de ben From Software oyunlarına ancak uzaktan bakabiliyorum.
    Sekiro kolay yapacaklar dedik daha zor çıktı.
    "git gud" için de zamanım yok.
    Napacuk?
    |
    |
    CheKD kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    7362 Mesaj
    Miyazaki yapıyor , George r.r martin de yazıyorsa benim gibi GoT hastaları şimdiden çıldırmaya başlamıştır . İnşallah doğrudur .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MALTHAEL -- 10 Haziran 2019; 20:12:54 >
    |
    |
  • Yarbay
    7118 Mesaj
    Dark Souls 4 gelir mi acaba. Ateş çağı sona erdi sonuçta. Yeni bir üçlemeye başlayabilirler.
    |
    |
  • Yarbay
    3848 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: broodofqueen

    Alüü..
    Game of Thrones + Soulsborne diyorum..
    Sekiro oynamaktan bilinç kaybı mı yaşıyorsunuz gençler?
    Bu konuda kimsenin diyecek bir şeyi yok mu olm!
    Ben buralar yıkılyor diyordum, ama bakıyorum kimsenin s*kinde değil.
    Size haber getirende kabahat.
    Küstüm lan ben gidiyorum.
    Niye bunu görmemişim ya 2 ay olmuş

    Dizinin bozulan imajını belki bu proje toparlayabilir
    |
    |
  • Yüzbaşı
    805 Mesaj
    E3'ü beklememin tek sebebi resmen <3
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    3655 Mesaj
    Oyunun ismi Great Rune olacak ve Norse mitolojisini konu alacak diyorlar. Asoiaf evreni ile alakalı olmayacak deniyor.

    https://www.gamesradar.com/george-r-r-martin-fromsoftware-game-e3-norse-great-rune/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 21 Mayıs 2019; 17:2:5 >
    |
    |
  • Yarbay
    2080 Mesaj
    Geçen gün twitter da da birbirleriyle etkileşimde bulundu got ve dark souls hesapları
    |
    |
  • Yarbay
    6052 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Geldi.
    |
    |
  • Binbaşı
    1114 Mesaj
    yine bayağı bekleriz oyun ile ilgili bir kaç şey görmek için.
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    3655 Mesaj
    Oyun Celtic mitolojisini konu alıyormuş, umarım yakın zamanda haberler gelir. DS3 ve DLC'leri tamamlandıktan sonra başlamışlar geliştirmeye. Miyazaki hem Sekiro ile hem de bu oyun ile ilgilenmiş, deyimlerine göre firmanın en büyük oyunu bu olacak. GRRM etkisi de insanı merak ettiriyor, hikaye sunumunda ciddi değişikliler göreceğiz diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 10 Haziran 2019; 13:17:19 >
    |
    |
  • Yarbay
    10444 Mesaj
    Sunumdan merak uyandıran tek oyundu benim için, güzel bir şeyler çıkar umarım
    |
    |
  • Yarbay
    7118 Mesaj
    adamlar alttan alttan oyunculara siz kolsuzsunuz ds tamam bloodborne tamam ama bu oyunda yemez demeye getiriyorlar

    DS3 sonrasını konu alacak gibi geliyor bu oyun bana nedense. Tamamen bağımsız olacaktır ondan şüphe yok ama arka plandaki ipuçlarından aynı evrende olduğunu anlayacağız bence.

    Bkz bloodborne'un aslında ds'deki bir tablodan ibaret olması gibi.
    |
    |
  • Yarbay
    2314 Mesaj
    En sevdiğim tema dark fantasy, bir de büyük bir açık dünya olacak diyorlar gel de heyecanlanma.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.