Şimdi Ara

Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU] (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.270
Cevap
102
Favori
331.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • From software oyunlarını özel kılan zorluğudur. Zorlanıp defalarca oynayıp geçtiğinde verdiği tatmin duygusudur.
    Herkesin oynayabildiği kolay oyun olursa zerre keyif almam. Umarım böyle bir hata yapmazlar..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben oyunu zaten Mario'ya cevirsinler demiyorum sadece 1 tık daha güçsüz seçeneği koyulsa veya aynı lidere 10.olumden sonra hafif kolaylassa (isteğe bağlı seçenek) daha çok zevk alınır diye düşünüyorum çünkü from software oyunları atmosfer olarak çok güçlü benim gibi yeteneksiz oyuncuları da görmeleri gerek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir an kalp krizi geçirdim konuyu görünce, yapmayın şöyle şeyler.
  • Başladık yine easy mod zorluk seçeneği muhabbetlerine, gereksiz boş muhabbetler... Hidetaka Miyazaki de sıcak değil zaten bu fikre.

    "We don't want to include a difficulty selection because we want to bring everyone to the same level of discussion and the same level of enjoyment," Miyazaki said. "So we want everyone… to first face that challenge and to overcome it in some way that suits them as a player."

    "We want everyone to feel that sense of accomplishment. We want everyone to feel elated and to join that discussion on the same level. We feel if there's different difficulties, that's going to segment and fragment the user base. People will have different experiences based on that [differing difficulty level]. This is something we take to heart when we design games. It's been the same way for previous titles and it's very much the same with Sekiro."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2E0F8F55 -- 20 Kasım 2019; 21:34:20 >
  • Kolay mod isteyenlerle tartışanlar tamamen aptallar ne olur o da oynasa oyunu sadece zorlukmuş olayı az anlayın o loreu ders çıkarın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zorluk seviyesi konulması konusunda tutucu davranmanın anlamı yok. Bunu talep edenleri aşağılamak ise bence küstahlık. Öte yandan eser sahibinin kararına da saygı duymamız lazım. Bu esere yıllarını verip ortaya çıkaran, hayran kaldığımız tüm mekanikleri düşünüp uygulayan, üzerinde sayfalarca konuşulan hikayeyi oluşturup parça parça, ilmik ilmik oyunun içine dokuyan ekip böyle olmasını istiyor ise, vardır bir bildikleri. Bende hiçbir Soulsborne oyununu oynayamadım, o kadar vaktim ve sabrım yok. Bende isterim zorluk seviyesi olsun, bu oyunları deneyimleyeyim, ama olmayacak, biliyorum. Bu ayıp değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaslar unutmayınki soulborne zor olsada adil oyunlar. eger zorluk seviyesi eklenirse oyun duzgun dengelenemez.
  • Herkes her oyunu oynayacak diye bir kaide yok, oynayamayan oynamasın gayet basit. Bu cümleyi de kimse yanlış anlamasın, zira bu serinin temelinde deneme, çabalama ve nihayetinde elde edilen tatmin duygusu yatıyor ve işin en güzel tarafı bunu herkes eşit şartlarda yapıyor. O yüzden isteğe bağlı olup olmaması çok şey fark eder, üstelik kolay zorluk seçeneğinde bitirdiğinizde de bu duyguyu tamamen yok etmiş oluyorsunuz, böyle bir şey kabul edilemez. Birileri oynayamıyor diye ben neden kendi zevkimden feragat etmek zorunda kalıyorum?

    Bu oyunun şimdilik en büyük sıkıntı açık dünya sistemi, oysa adamların harita tasarımı konusunda çok net bir tarzı var ve bence kusursuz. Umarım açık dünyadan kasıtları bildiğimiz klasik yapı değildir, yakışmaz.
  • FS oyunlarinda eger easy mod gibi bir secenek olsaydi bu kadar fan kitlesi olmazdi . Adamlarin bir konsepti var ve gercek oyunculari baglayan bir tarz

    Begenmeyen yeteneksizler kargoculuk yapsin . Bu kadar net

    Zaten FS boyle bir yanlisa dusmez. Duserse eger tum fan kitlesini kaybedeceginin bilincidedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Easy mod istemedik ki zaten, neyse biz "kargo" taşıyalım en iyisi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: broodofqueen

    Zorluk seviyesi konulması konusunda tutucu davranmanın anlamı yok. Bunu talep edenleri aşağılamak ise bence küstahlık. Öte yandan eser sahibinin kararına da saygı duymamız lazım. Bu esere yıllarını verip ortaya çıkaran, hayran kaldığımız tüm mekanikleri düşünüp uygulayan, üzerinde sayfalarca konuşulan hikayeyi oluşturup parça parça, ilmik ilmik oyunun içine dokuyan ekip böyle olmasını istiyor ise, vardır bir bildikleri. Bende hiçbir Soulsborne oyununu oynayamadım, o kadar vaktim ve sabrım yok. Bende isterim zorluk seviyesi olsun, bu oyunları deneyimleyeyim, ama olmayacak, biliyorum. Bu ayıp değil.
    Hic bir soulsborne oyununu oynayamadim vs demisken konuyu melkor ustada devretsen iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • joof kullanıcısına yanıt
    Sanane? Muhtar mısın?
  • Zorluk derecesi olursa ben oynamam.Bu zorluk olayı acaip abartılıyor, ve bundan bahseden yakınan insanların çoğu denemeden konuşuyor.Bu forumda soulsborne serisini ve sekiroyu en az 5er kere bitiren adam çoktur yani, bene onlardan biriyim ve +1000 saat Fromsoftwareim vardır(Hiç Online tecrübe yaşamadım).Kısacası herkese hitap etmek zorunda değil,beceren oynasın beceremeyen biraz daha sabır etsin.
  • Elden Ring The Game Awards'ta gösterilecek: Yeni detaylar geldi

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]


    Hidetaka Miyazaki ve Game of Thorens'un yaratıcısı George R. R. Martin imzası taşıyan Elden Ring'in The Game Awards'ta gösterilmesine artık neredeyse kesin gözüyle bakılıyor. Sağlam kaynaklara dayandırılan haberlere göre Hidetak Miyazaki ve George R. R. Martin ortak yapımı Elden Ring 2020 yılının başında yayınlanacak. Reddit'te açılan ve daha sonra silinen bir paylaşımda oyunun mekanikleri ile ilgili de ilk detaylar paylaşıldı.


    Sızıntıya göre Elden Ring'de karakterimiz öldürdüğü düşmanların kollarını kullanabilecek. Karakterimize farklı güçler veren bu mekanik kolların yakma gibi özellikleri olacak. Düşmanlardan düşen bazı kolları kullanarak açık dünyada farklı yerlere ulaşmak için kullanabileceğiz. Yetenek ağacında bu kolalr için farklı bir bölüm olacak ve düşmanlardan elde ettiğimiz kollar sayesinde farklı kombolar da öğrenebileceğiz.

    Hidetaka Miyazaki, Elden Ring'in hikaye anlatım şeklinin de daha çok Bloodborne ve Darksouls serisine benzer olacağını açıkladı. Oyuncular, hikaye detaylarına oyuncu dışı karakterlerle konuşarak ve açık dünyayı keşfederek ulaşacak. Buz ve Ateşin şarkısı serisinin yazarı George R. R. Martin, Elden Ring'in mitolojisini ve dünyasını oluşturuyor.

    MK.




  • Yeni Elden Ring Sızıntıları:

    -Oyunda 8 tane krallık var.

    -Bu krallıkları istediğiniz sıraya göre oynayabilirsiniz fakat bazıları yüksek seviyeli yaratıklara sahip ve bunlara ulaşmak için bataklıklardan, mağaralardan vs… geçmeniz gerekiyor.

    -Oyunda seçtiğiniz sınıf hangi krallıkta başlayacağınızı belirliyor.

    -Krallığın başında sadece 1 tane Prayer Sanctuary(Bonfire) olacak. Devam etmek için kısayollar bulmak zorunda kalacaksınız. (Demon’s Souls gibi sanırım oynayanlar hatırlamıştır.)

    -Her krallık kendine özgü demircisine/silahlara/büyü ustasına sahip olacak.

    -Co-op ve PVP sadece krallıkların içinde mümkün olacak. Açık dünyada ise yapılamayacak.

    -Artık 3 kişi çağırabiliyorsunuz ve belirli bir item kullanıp 4’e çıkarsanız invade yiyebiliyorsunuz.

    -Mini bosslar açık dünyada bulunacak.

    -Açık dünya Twilight Princess seviyesinde olacak. Bineğinizle bu haritayı dolaşabilecek; mağaraları, zindanları, terk edilmiş kasabaları, kaleleri, bataklıkları ve diğer gizemleri keşfedebileceksiniz.

    -Köprü indirerek, kapılar açarak, duvarları patlatarak kısayollar açabileceksiniz.

    -Dark Souls serisindeki statlar kaldırıldı. Artık her sınıf kendi yetenek ağacına sahip.

    -Yetenek ağaçları Sekiro’nunkine göre daha ayrıntılı.

    -Zıplama Dark Souls’tan çok daha iyi. Sınıfınıza ve yetenek ağacınıza bağlı olarak karakterinizi Sekiro gibi hareket ettirebilir ve zıplatabilirsiniz ama Sekiro kadar hızlı değil.

    -Bütün sınıflar Sekiro’daki gibi gizlilik mekaniğine sahip.

    -Sekiro’nun kılıç çarpıştırma sistemi belirli bir sınıfta ve yetenek ağacında bulunuyor.

    -Oyunda 10 tane ana boss 12 tane mini-boss var.

    -DLC’nin çıkması planlanmış.

    -3 son var.

    -Bir şeyler almak için kasabalar veya köyler olmayacak. Sağda solda garip yerlerde takılan npcler ile alışveriş yapılabilecek.

    -Karakter yaratma Dark Souls 3’ten daha detaylı.

    Kaynak: 4chan
    ------------------------------------------------------------------------------

    -Elden Ring oyunun evrenini açıklayan gizemli konsepte verilen bir ad. Elden Ring’in parçalanması oyunun önemli temalarından biri olacak. Oyununun ana teması insanoğlunun arzusu veya tutkusu olacak.

    -Dark Souls nasıl Demon’s Souls’un ruhani devami ise Elden Ring de Dark Souls’un ruhani devamı olacak.

    -Aksiyona odaklanan Sekiro’nun aksine Elden Ring RPG elementlerine daha çok yoğunlaşan bir oyun olacak.

    -Yine From Software zorluğunda olacak. Çok çeşitli ve korkunç boss savaşlarına sahip bir oyun olacak.

    -Oyuncular kendi karakterlerini yaratabilecek.

    -Elden Ring’in açık dünyası büyük ve tehlikelerle dolu. Aynı zamanda keşfedilecek birçok bölge var. Güçlü varlıklar tarafından yönetilen krallıkları ziyaret edebileceğiz ve bu varlıkları yendiğimiz zaman onların güçlerini alabileceğiz.

    -Ayrıca oyunda atlar ve at üstünde savaş da bulunuyor. Bu atları sürerek oyunun haritasında seyahat edebileceğiz.

    -Açık dünya From Software tarzında olacak. Bitmiş ve çökmüş bir dünya. İnsanlarla dolup taşan kasabalar ve şehirler olmayacak.

    -Miyazaki’ye neden dünyalarınız bu kadar karanlık diye sorulunca şöyle cevap veriyor:

    “Bana mutluluklarla dolu ve apaydınlık bir dünya gerçekçi gelmiyor. Size travma geçirmişim gibi gelebilir ama inanıyorum ki dünya bize nazik olmayan çorak bir arazi. Ben dünyayı bu şekilde görüyorum.”

    -Dövüş sistemi Dark Souls’un mekaniklerini temel alıyor.

    -From Software’in en çeşitli oyunu olacak. Önceki oyunlara nazaran daha çok büyüler, silahlar, zırhlar ve daha çeşitli şeyler…

    ONAYLANMAMIŞ SÖYLENTİLER:

    -Pvp ve co-op olacak.

    -Bosslardan aldığımız güçlerle combolar yapabileceğiz ve oyundaki bütün silahlar için geçerli olacak. Comboları Sekiro’daki protez kolla yapılan aksiyonlar gibi düşünebilirsiniz.

    -Bu güçlerden bazıları oyunun haritasında yeni bölgeler açmak için kullanılabilecek.

    -Oyunda “Burn” adı verilen bir yanma mekaniği olacak. Bosslardan aldığımız bu güçleri kullandığımz zaman kolumuz yanmaya başlayacak ta ki kül olana kadar. Ayrıca kolumuz belli bir dereceye kadar yandıysa düşmanlar tarafından koparılabilecek. Küle dönüşen kolumuz yerine daha zayıf bir protez kol takabileceğiz.

    -Uzuvlar düşmanlardan da düşebilecek ve kolumuz yerine takılabilecek fakat çoğu çoktan çürümüş veya yanmış olacak. Ayrıca bu kollar covenantlara da sunulabilecek.

    -Bonfire'da dinlenmek kolumuzu tamamen yenileyecek.

    -Gizlilik ile öldürme yaptığımız zaman kolumuz belli bir oranda iyileşecek.

    -Çeşitli özellikler: Çömelme, yüzme, dalma, power stance, dash, ot falan toplayıp bi şeyler oluşturma, büyüler, dual wielding, parry, deflect, tırmanma, çevrede saklanma, takla, süper zırh, yüksek zıplama...

    -Çeşitli yollara ayrılmış skill ağacı.

    -Oyunda bir “Hand” komutu var. Bu komutu kullanmak için silahımızı kınına sokmamız gerekiyor.

    -“Hand” komutunu kullanarak bir şeyleri tutma, itme ve çalıştırma... (Kapıları açmak için kol çekmek, kayaları itmek vs….)

    -Bu komut için herhangi bir gösterge çıkmayacak oyunda.

    ALINTIDIR Kaynak: 4chan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Oyunun hikayesi ve konusu çok özgün duruyor, Martin'in eli çok değdiyse belli olacaktır zaten, merakla bekliyorum hikayeyi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herşey çok güzel şuana kadar,sadece STAT olmaması üzdü beni, çok seviyorum kendi karakterimi statlarla ayarlayıp, HP den kısıp daha çok dex verip erken levellerde iyi bir silah takmak falan güzel oluyordu.Herneyse bu hype ile oynanış görmeden önsiparişe açsalar veririm.
  • Açıkçası ortaçağ Avrupasından sonra Japonya teması beni pek tatmin etmemişti, anlaşılan bu oyunla beraber eski atmosferine geri dönecek. Sıradaki oyunları için tek umduğum şey buydu. Zaten Martin'in adının da bu yapımda geçmesi bunu kısmen doğrulamıştı. Neyse VGA'ya bir hafta falan kaldı, çok beklemeyeceğiz.
  • Oyun efsane olacak, beklemedeyim...
  • Arkadaşlar The Game Awards tanıtım fragmanında Elden Ringte var takip edin isterseniz 13 Aralık 2019 sabah 04.30 da. Yine bi sinematik fragman izletirler gibime geliyor eğer görürsek.Oynanış görmek istemiyorum henüz, E3 2020 de oynanışı görsek, 2021 martta çıksa yeterli bana:)
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.