Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Ekşisözlük Çaylak Sıram Kayboldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
20
Cevap
0
Favori
655
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Ekşisözlük Çaylak Sıram Kayboldu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1388 Mesaj
    Ekşisözlükte çaylak sırasında 30000 dim ama bugün baktığımda o sayfada hiçbirşey yazmıyor Çaylak yazıyor sadece. Sebebi ne olabilir?



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3427 Mesaj
    O hesabı ufaktan unutmaya başla. Yakında silecekler. Başıma geldi. 1000'lere kadar gelmiştim ve bir gün pat diye hesap yok edildi. O günden beri sözlüklere olan bütün ilgimi kaybettim. Yaklaşık 5 sene önce oldu olay.

    Edit: Beş olmadı ya baya uçmuşum ama 3 yıl olmuştur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ottoman_PoweR -- 15 Aralık 2012; 16:57:23 >
    _____________________________

    [sm=You_Rock_Emoticon.gif]
    Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.
  • Yüzbaşı
    964 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ottoman_PoweR

    O hesabı ufaktan unutmaya başla. Yakında silecekler. Başıma geldi. 1000'lere kadar gelmiştim ve bir gün pat diye hesap yok edildi. O günden beri sözlüklere olan bütün ilgimi kaybettim. Yaklaşık 5 sene önce oldu olay.

    +1

    |
    |
    _____________________________
    peace
  • Yarbay
    2624 Mesaj
    Arkadaşlar konuyu hortlatmak gibi olmasın ama aynı şekilde benimde çaylaklık sıram kaybolmuş bildiğiniz üzre ilk üye olduğunu zaman 10 enrty hakkınız oluyor. 10 adet mesaj attıktan sonra daha atamıyorsunuz bende bugün ekşi sözlüğe giriş yaptım çaylaklık sırasında olmadığımı gördüm. Ama mesaj atabiliyorum ancak yazılan mesaj italik olarak görünmekte yani eğik yazı. Sizce nedeni nedir ?
    |
    |
    _____________________________
    Forumu bir daha girmemek üzere bırakmış bulunmaktayım.
  • Bölüm Yetkilisi
    5280 Mesaj
    http://www.eksisozluk.com/?ff=1

    Kaybolmuyor gençler. Beta'da görünmüyor. Normal olan da bakabilirsiniz.

    @-Pisagor-, Çaylaklar kısmından gözükür sadece mesajların. Çaylak olduğun için öyle. Yazar olursan herkes görebilir yazdıklarını.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ed Wood -- 16 Aralık 2012; 16:11:38 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    681 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tired Soul

    Ekşisözlükte çaylak sırasında 30000 dim ama bugün baktığımda o sayfada hiçbirşey yazmıyor Çaylak yazıyor sadece. Sebebi ne olabilir?

    Boşver hocam sen DH dan vazgeçme bak ne güzel rütbende yüzbaşı kıskandım şimdi
    |
    |
    _____________________________
  • 10 tane düşünceni çalıp, sümüklü mendil gibi bi kenara atmıslar seni
    _____________________________
    Tanısan sende seversin.
  • Çavuş
    76 Mesaj
    39523. sıradasınız baktım sorun yok

    öylesine bi alıyım dedim işe bak kendimi diskoya giriş sırasında hissediyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2259 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LanetOlasıZenci

    10 tane düşünceni çalıp, sümüklü mendil gibi bi kenara atmıslar seni

    Bak bu iyiydi
    |
    |
    _____________________________
    İhtiyar
  • Yüzbaşı
    479 Mesaj
    aynı şey başıma geldi
    |
    |
    _____________________________

    1-Fernando Néstor MUSLERA~2-Mariano~3-Maicon~4-Serdar AZİZ~5-Ahmet Çalık~6-Tolga CİĞERCİ~
    7-Yasin ÖZTEKİN~8-Selçuk İNAN~9-Eren DERDİYOK~
    10-
    Younes BELHANDA~14-Martin LINNES~17-Emrah BAŞSAN~18-Bafétimbi GOMIS~
    20-Badou N'DIAYE~23-Lionel CAROLE~24-Garry RODRIGUES~25-Fernando Francisco REGES~28-Koray GÜNTER~89-Sofiane Feghouli ~
  • Teğmen
    164 Mesaj
    beyler benim bir hafta önce 40000lerdeydi. Bugün 1325. sıradayım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2243 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ottoman_PoweR

    O hesabı ufaktan unutmaya başla. Yakında silecekler. Başıma geldi. 1000'lere kadar gelmiştim ve bir gün pat diye hesap yok edildi. O günden beri sözlüklere olan bütün ilgimi kaybettim. Yaklaşık 5 sene önce oldu olay.

    Edit: Beş olmadı ya baya uçmuşum ama 3 yıl olmuştur.

    4 yil oldu imanlı abi 5 olunca ben haber vericem sana



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    SONY XPERIA™ Z5 | White
  • Yüzbaşı
    250 Mesaj
    dün 57000 dim.bugun 2764 olmusum..son 10 entry mi 3-4 ay once girmiştim.ilginç bi durum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2204 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _Adolf_

    Milletin derdine bak.

    +1
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    991 Mesaj
    Ekşide yazar olmak kız isterken bir avantaj sağlıyor mu yoksa sadece ego tatmininden mi ibaret?
  • Yüzbaşı
    964 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman01

    Ekşide yazar olmak kız isterken bir avantaj sağlıyor mu yoksa sadece ego tatmininden mi ibaret?

    ego tatmini.

    bu sözlükte yazanların hepsi kendini aydın sanıyor. her şeye bilmiş bilmiş konuşuyor hele din hakkındaki küfürleşmeleri yok mu....
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    991 Mesaj
    Ne aydını büyük bir kısmı süzme salak. Birileri feci gaz vermiş bunlara, sırf aykırılık olsun diye 2+2 nin 5 olduğuna kendisinin inandırmış yazarlar var bünyesinde.
  • Çavuş
    53 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman01

    Ne aydını büyük bir kısmı süzme salak. Birileri feci gaz vermiş bunlara, sırf aykırılık olsun diye 2+2 nin 5 olduğuna kendisinin inandırmış yazarlar var bünyesinde.

    DH'nin de büyük bir kısmı süperzeka zaten.
    bıkmadınız mı sizden farklı düşünen yaşayan konuşan insanlara sırf aykırılık olsun diye yapıyor demekten. hadi o zaman tüm filozoflar süzme salaktır diyelim. sırf aykırılık olsun diye konuşup yazmışlar yüz yıllardır. ekşi'dekilere filozof falan demiyorum. ama millet senden farklı diye de böyle şeyler yazılmaz.
    bu ne kendini beğenmişlik.
    _____________________________
    My hands are tied
    The billions shift from side to side
    And the wars go on with brainwashed pride
    For the love of God and our human rights
  • Teğmen
    139 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: myonlyfriendtheend

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman01

    Ne aydını büyük bir kısmı süzme salak. Birileri feci gaz vermiş bunlara, sırf aykırılık olsun diye 2+2 nin 5 olduğuna kendisinin inandırmış yazarlar var bünyesinde.

    DH'nin de büyük bir kısmı süperzeka zaten.
    bıkmadınız mı sizden farklı düşünen yaşayan konuşan insanlara sırf aykırılık olsun diye yapıyor demekten. hadi o zaman tüm filozoflar süzme salaktır diyelim. sırf aykırılık olsun diye konuşup yazmışlar yüz yıllardır. ekşi'dekilere filozof falan demiyorum. ama millet senden farklı diye de böyle şeyler yazılmaz.
    bu ne kendini beğenmişlik.

    +1
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    991 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: myonlyfriendtheend

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman01

    Ne aydını büyük bir kısmı süzme salak. Birileri feci gaz vermiş bunlara, sırf aykırılık olsun diye 2+2 nin 5 olduğuna kendisinin inandırmış yazarlar var bünyesinde.

    DH'nin de büyük bir kısmı süperzeka zaten.
    bıkmadınız mı sizden farklı düşünen yaşayan konuşan insanlara sırf aykırılık olsun diye yapıyor demekten. hadi o zaman tüm filozoflar süzme salaktır diyelim. sırf aykırılık olsun diye konuşup yazmışlar yüz yıllardır. ekşi'dekilere filozof falan demiyorum. ama millet senden farklı diye de böyle şeyler yazılmaz.
    bu ne kendini beğenmişlik.

    Fikir ayrılıklarından söz etmiyorum ben. Evrensel olarak bilinen bir çok gerçeği bile inkar edecek kadar kendisini zeki sanan kişiler var o platformda. Burasıda kreş gibi bir yer ama burada kimse bir ekşi yazarı kadar kendisini beğenmiş değildir. Akıl sır erdiremiyorum doğrusu iki kelam etmek için binlerce kişilik bir sırayı takip etmeyi. Allah bilir kendi aralarında da bir hiyerarşi vardır.
    |
    |




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Masal
üniversite
Mobilya Takımları
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,339
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.