Şimdi Ara

Eksen Bilgisayar. Sorun çözüldü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
3.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
-1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorun çözülmüştür. Ayrıntılar son mesajda. Eksen Bilgisayara teşekkür ediyorum.

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Merhaba arkadaşlar,

    Size bir bilgisayar satış firması olan Eksen Bilgisayar ile ilgili son derece kötü deneyimimi aktarmak istiyorum.

    2 ay önce aldığım Leadtek 6800GT A400GT AGP ekran kartı arızalandı. Kartın arızası ekranda BIOS ekranından itibaren bozuk karakterler çıkması idi. Bende kartımı faturamla beraber Eksen Bilgisayar' a bizzat elden teslim ettim. Bundan sonrası komedi filmi gibi mutlaka okuyun. Teslim ettiğim kişi kendilerine bu karttan 10 adet geldiğini ve hepsinin aynı biçimde geri döndüğünü bana anlattı. Yani ürünler aslında ayıplı. Hatta ben bunu yabancı forumlarda da okudum. Neyse ben alışverişlerimin tamamına yakınını Eksen Bilgisayardan yaptığım için, onlara güvendiğimden ses çıkarmadım. Kendileri benim işimin 1 hafta içinde çözüleceğini, 6800GT olmasa bile buna yakın tam muadil olmasa bile x850xt pe( ps 2.0 var) veya 6800GT-ultra seviyesinde kartla değişeceğini söylediler ki eksen forumlarını okuyanlar aynı tip arıza için hakikaten de 1 hafta sonra ürünün başka kullanıcılar için değiştiğini görebilirler.

    Neyse aradan bir hafta geçti. Bende kardeşime 17" monitör almaya yine Eksen Bilgisayar' a gittim. Bu arada arıza servis formunu onlara getirdiğimde ürünün ithalatçı firmaya gönderildiğini(günlerden Salı) cumartesi aradığımda net bilgi verileceğini söylediler. Bu arada ürünün arızasının giderilemeyeceğini, daha önce aynı vakada ürünün bir başkası ile değiştirildiğini, neden beklediğimi ve daha ne kadar bekleyeceğimi de onlara sordum. Buraya dikkat!(önemli): Eğer ürün arızası uzun sürecekse kendime idareten bir ekran kartı alacağımı da ordaki arkadaşa ilettim. GIKINI ÇIKARMADI. Size bilgi vereceğiz dendi. Peki dedim ve çıktım. Tam Cumartesi günü aradım. Nedir durum dedim. Pazartesi arayın bilgi vereceğiz dendi. Peki dedim. Pazartesi aradım. Çarşamba ararsanız net bilgi veririz dendi. Çarşamba aradım. Cuma öğleden sonra arayın dendi. Neyse Cuma öğleden sonra aradım bana ürünün [13 ARALIK' ta teslim etmiştim] 5 OCAK' TA DURUMUNUN BELLİ OLACAĞI SÖYLENDİ. Ama büyük olsalıkla değişim olacağı da iletildi. Aslında bu bana ayın 13' nde söylenenden farklı değil. Ağıza bir parmak bal çalmak, oyalamak oyalamak. Başka bir şey değil.

    Ben de onlardan bu durum üzerine ithalatçı firmanın telefonunu istedim. Ben bizzat temas kurup işi hızlandıracağım dedim. Verdikleri numara ile olmasa da ithalatçı firmaya bir şekilde ulaştım ve firmaya durumu anlattım. Bana bir telefon verdiler ve Eksen Bilgisayar' ın o telefonu aramasını istediler ve işimin hemen çözüleceğini söylediler. İthalatçı firma BEKO ELEKTRONİK bu arada. Ben de Eksen Bilgisayar' a bu numarayı derhal ilettim. Ama saatler geçti bana dönen olmadı. Daha sonra ben tekrar Eksen Bilgisayarı açıp arayıp aramadıklarını sorduğumda yine o klasik sözü duydum: PAZARTESİ AKŞAMI ARAYIN!

    Firmayı aramamışlar maalesef. Bunun üzerine Pazartesi Günü 2 Ocak' ta firmaya bizzat gitmeye karar verdim. Garanti Belgesi düzenlemesi ile ilgili tüketici mevzuatında yeralan yönetmelikte belirtilen 6. maddeyi işletmeye karar verdim. Bu maddeye göre firma 15 işgünü sonunda ürün tamir olmamışsa bana muadil ekran kartı vermek zorunda. Ayrıca muadil ekran kartını madde 15' e göre de stoğunda bulundurmak zorunda. Yani bende yok ne yapayım DİYEMEZ! Bu da hakem heyetinin verdiği emsal binlerce kararda mevcut.

    Önce telefon açtım. Telefonda önce "durumu nedir" dedim ekran kartının. Onlar bana ürünün 5 Ocak' ta durumunun netleşeceğini söylediler. Yani değişim mi olacak başka bir şey mi 5 ocakta belli olacak. Onun üzerine yasa gereği geçici muadil ürün talep etme hakkım var dediğimde,

    "Niye daha önce söylemediniz, biz size 1 hafta sonra da verirdik muadil geçici ekran kartını, 15. işgününü beklemeye gerek yoktu" gibi, YALAN(1) bir ifadede bulundular. Çünkü ben onlara bir hafta sonra gittiğimde ve ürün arızası uzun sürecekse kendime idareten bir ekran kartı alacağım dediğimde GIKLARINI ÇIKARMADILAR. Onun üzerine başka biri telefona bağlandı ve ithalatçı firmanın ürünü gümrükte Yılbaşı nedeniyle takıldı o yüzden işlem uzun sürdü diye 2. bir YALAN uydurdular. Oysa bana daha önce söylenen 5 OCAK' ta ürünün durumunun belli olacağı idi. YANİ DAHA DEĞİŞİM KARARI ALINMAMIŞTI! ALINMAYAN DEĞİŞİM KARARI İÇİN GÜMRÜKTE Kİ MALIN BENLE ALAKASI NEYDİ ONU ÇÖZEMEDİM!.

    Pazartesi günü firmaya gittim. Durumu anlattım. İçerden bir yetkili geldi. Bana 9600 pro getirdi. "Bu MUADİL ürün değil, benim muhtemel 30.iş günü dolana kadar ihtiyacımı karşılamaz" dediğimde sanki bana bir şey bahşeder gibi ukala ve sinirli tavırları ile bunu almak zorunda olduğumu anlattı. Bende bu ürünü değil muadil ürünü istediğimi YASA MADDELERİYLE ona anlattım. Ama ne yazık ki Yetkili sinirli tavırla içeri girdi ve beklememi söyledi. YANİ YASAL HAKKIM ONLARA GÖRE KENDİLERİ TARAFINDAN BAHŞEDİLEN BİR İYİLİK! Vay vay ki vay vay.

    Daha sonra bir yetkili daha gelip bana ellerinde sadece 9600pro olduğunu bunun dışında bir şey veremeyeceklerini zaten verilen kartın da idareten olduğunu söyledi. Olayı da iyi niyete getirdi. Bende kanunen kendilerinin muadil ürünü STOKTA TUTMAK ZORUNDA olduklarını maddeleriyle açıkladım. Aynı yetkili bu sefer ellerinden bir şey gelemeyeceğini söyleyince bende o zaman hakem heyetine gideceğimi ve noterle durum tespiti yaptıracağımı onlara ilettim. YETKİLİ AVUKATTA GETİRİN DİYE ALAY ETTİ!

    Bana dedikleri, verdikleri "ekran kartıyMIŞ", bu da muadil sayılırmış. OYSA YASA VE HAKEM HEYETİNDEN ÇIKAN KARARLAR AKSİNİ SÖYLÜYOR.

    Bu durum karşısında arkama bakmadan dükkandan çıktım ve hemen Sanayi Bakanlığı 175 hattıyla temasa geçtim. Durumu anlattım. Firmanın hatalı olduğunu ve idari para cezası da dahil firma için sonuçları olabileceğini bir dilekçe, fatura ve servis fişiyle kendilerine başvurmamı(fax veya mektupla) söylediler. Aynı gün APS ile adreslerine gönderimi yaptım ve telefon açtığımda 1 gün sonra işleme alınacağını öğrendim. Yani artık Eksen Bilgisayar, Sanayi Ticaret İl müdürlüğü ile muhattap. Ben aradan çekildim.

    Bu olayın bu kadar üstüne gitmemin sebebi firmanın bana sürekli yalan beyanda bulunması ve bunu en son gün dahi sürdürmesi.

    Şimdi olayın sonucunu bekliyorum. Daha önce de firmalarla sorunlar yaşadım ve hepsi yasaya teslim oldular.

    Size de burdan sonucu ileteceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aafco -- 6 Ocak 2006 20:20:16 >







  • Bende bugün İdeefixe' yi hem Antalya Tüketici Sorunları İl Hakem Heyetine, Sanayi Ticaret Bakanlığı İnternet Sitesi aracılığıyla İstanbul Sanayi Ticaret İl Müdürüğüne dilekçe vererek şikayet ettim. Şikayetvar.com' a yazdım. Hakkımızı kanun aracılığı ile aramadıkça tepemize binmeyi bırakmayacaklar.
  • Bizim haklarımızı bilmediğimizi sanıyorlar. Bilen çıkınca da akıllarınca bize iyilik yaptıklarını söylüyorlar. Yasanın gereklerini yapsınlar yeter. Biz tüketici olarak fazlasını değil, yasanın gereğinin yapılmasını istiyoruz.
  • Yaşadıklarınızın hemen hemen aynısı Eksen Bilgisayar ile aramda geçti. Ekran kartı verdim servislerine deli ettiler. En sonunda hiç sesimi çıkarmamaya başladım. Bunlarda herhalde ne yaparsak yiyecek düşüncesine kapıldı. 30 işgünü bekledim 30. işgününün akşamı telefon açıp dalga geçer gibi 10dk içinde kartımı Antalya' ya teslim etmelerini söyledim. Birden yelkenler suya indi, "yenisiyle değiştirelim, kusura bakmayın" filan kabul etmedim. Bir sonraki gün ihtarname çekince ortalık iyicene şenlendi. Sonuçta fatura tutarından fazla miktarlı malzeme vermek zorunda kaldılar. Akıllanmıyorlar demek ki

    Bu arada bir firmayı Tüketici Sorunları Hakem heyetine şikayet etmek kadar kolay birşey yok. Derdinizi anlatan bir dilekçe ve fatura,servis kağıdı gibi belgelerle gidiyorsunuz. En fazla 10 dakika. Sorun yaşayıp saçını başını yolan arkadaşlar varsa verin dilekçenizi satıcı saçını başını yolsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 3 Ocak 2006 4:38:57 >




  • geçmiş olsun. yapılabilecek en doğru şeyi yapmışsın hakkını aramanı taktir ettim. keşke herkez sizin gibi bilinçli davransa bak o zaman avukatta getir gibi labuali bir davranış içine girebiliyorlarmı, olayın neticesini burada yazıp bizi bilgilendirirsen sevinirim.
  • abi sana ne diyim bilmiyorum helal olsun valla.... tum haklarını sonuna kadar kullan sikayetleret boyle internetlerde firmaları rezil rüsva et ben artık bana yasalara ragmen haksızlık yapan firmalarıwww.sikayetimvar.com adresine yazıyorum anında iletişime geciyorlar ve bu sikayetlerin ana sayfalarında yayınlanıyor .... hatırım icin nolur peşlerini bırakma babamın sirketi olsa yinede bunuyazarım ab ye giricez yakında bunlara alışsınlar bol bol kar payı koyarak para kazanmak kolay geliyor birazda bu yuzunu gorsunler bu zavallı sırketler.. ben bugune kadar kvk aras kargo mng kargo bunları sikayet ettim ve cok olumlu oldu
  • Destek mesajlarınız için sağolun arkadaşlar. Elimden ne geliyorsa yapacağımdan emin olabilirsiniz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2.monitör sorunu (ÇÖZÜLDÜ)
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Helal olsun SezginTezel
  • arkadaşım en iyisini yapıyorsun hakkını yedirtme bu firmaya
  • çok iyi yapmışsın arkadaşım tebrikler sonucuda merakla bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluENight -- 3 Ocak 2006 7:03:08 >
  • aynen valla helal olsun yazını büyük bir zevk alarak okudum cok tşk en azından bundan sonra biraz daha dikkatli olurlar sonuc ins kısa zamanda çözülür gecmiş olsun
  • çok iyi yapıyorsun kardeş...birde sikayetvar.com da yaz 1 hafta içinde ürünü aldığın firmanın müşteri hizmetleri seni arıyor....ben aras kargo ve teknosa için yazmıştım....aras kargonunki çözüldü fakat teknosa ile mahkemelik olduk....
  • Gerçekten bravo.Nedir bu firmalardan çektiğimiz bizim ...Ürünü satarken güeleryüz, daha sonra bir sorun olduğunda tersliyorlar insanı...Tebrikler hakkını aradığın için.
  • Aklıma sonradan gelen, bir kaç ek yapamyı da uygun gördüm. Birincisi: Firmaya gittiğimde arıza bölümünde bulunan "elemanın" saygısız tavırları.

    Üst katta alışveriş yapılan yerde "hoşgeldiniz, buyrun oturun diye yardımcı olmaya çalışan Eksen Bilgisayar! Çünkü satış yapılıyor.

    Alt katta ise alışveriş sonrası fazlasını değil, kanunen hakkı olan ürünün tamiri süresince idareten muadili bekleyen kişiye yapılan saygısızca hareketlerin sorumlusu yine Eksen Bilgisayar! Neden? Çünkü ürün satılmışta ondan.

    Bir ikinci nokta ise bunların forumuna (EKSEN BİLGİSAYAR FORUMU) yazdığım şeylerin ordaki yetkili tarafından silinmesi. Evet sildiler mesajlarımı yanlış okumadınız. Ne bir hakaret ne küfür(zaten bana yakışmaz) Sadece eleştirilerimi yazdım. Sonuç: Mesajlarımın silinmesi oldu.
  • hocam helal olsun, bastir hakkini ara, dalga gecmek neymis gorsunler bakalim.
    parayi alirken guzel ondan sonra sorun cikinca avukatta getir.

    terbiyesizligin bu kadari.
  • işletmenin birinci kuralı yeni müşteri bulmak değil sahip olduğun müşterileri kaybetmemektir!!! sahip olduğun müşteriler zaten sana senim bulacağından daha fazla müşteri getirecektir!

    SezginTezel, elinden geleni ardına koyma! en doğrusunu yapıyorsun. burnu sürtülsün biraz bunların.
    Müşterisini salak yerine koymaya çalışan zihniyet, ekmek yediği yere ihanet eden zihniyet elbet bir gün pişman olacaktır, isyanları oynayacaktır!!!

    bu tarz olayları duydukça midem bulanıyor....
    ülkemizin daha çook gelişmesi lazım.... tabiki önce zihniyetin!
  • Böyle bi olay karşısında firmanın hatalarını dava ettiğiniz ve burada rezil etmenizden dolayı tebrik ederim.
    geçmiş olsun umarım böle bi sorunla bi daha başka bi yerde karşılaşmaşsınız.
    eksen bilgisayar gibi bi firmayada yazıklar olsun
  • helal olsun abi ne diyeyim sana
    bilinçli bir tüketicinin yapması gereken her şeyi yapmışsın.emin ol ben de böyle yapardım.lanet insanlar ya.burunları sürtülsün

    Buradan hazır konu açılmışken Eskişehir'deki arkadaşlara duyuruyorum.KESİNLİKLE FATİH BİLGİSAYARDAN HİÇ BİR ŞEY ALMAYIN(büyük harfle yazdım ama bağırma amacıyla değil dikkat çekmek için) ben yaklaşık 1 sene önce 26 milyon bir LG cd-rom aldım ve adam garantide olan cd-rom için bende 16milyon lira kargo parası istedi ve kendisi de GOLD Bilgisayardan aldığını söyledi.ben de şikayervar.com'a yazdım bunu demin.bakalım ne olacak
  • kesinlikle haklısınız arkadaşlar sonuna kadar hakkımızı aramamız gerekli yoksa hergeçen gün bitarafları kalkıyor bende bir çok firmayla bir çok sorun yaşadım ama sadece biriyle sorun yaşamadım oda markom hem uygun hemde iş satış sonrası hizmete gelince bir numara
  • gerçekten seni kutlarım. işte bir kez daha görüldü ki işten anlamayan kişiler anlamadıkları işlere girişiyorlar ve en sonunda rezil olup çıkıyorlar. böylelerine müstehak. tekrar kutlar, çıkan sonuçtan en iyi şekilde istifade etmeni dilerim.
    esenlikler...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.