Şimdi Ara

Ekranlarımda güncelleme var? (Çağrı merkezi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
56
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ttugrul (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam,


    Türk Telekom'u 2 gündür arıyorum ve şöyle bir olay fark ettim. İlk aradığım zaman karşıma gelen kişi sorunumu dinliyor, daha sonrasında ekranlarında güncelleme olduğunu, sadece kendisinde bu güncellemenin olduğunu ve bu sebepten dolayı yardımcı olamayacağını, telefonu kapatıp tekrar çağrı merkezini aramam gerektiğini söylüyorlar. Kendilerine "o zaman neden telefonu açıyorsunuz ya da şuan neden çağrı kabul ediyorsunuz?" dediğim zaman, buna cevapsız kalıyorlar ve açmak zorunda olduklarını söylüyorlar. Bir çağrı merkezi çalışanının dediğine göre ekranında tam 2 saattir güncelleme varmış ve bundan dolayı kimseye yardımcı olamıyormuş. Kendisine "yaklaşık 100 kişiyi telefonda bağlatmak için bekletip daha sonra böyle bir cevap mı verdiniz?" dediğimde ise cevap veremeyip tekrar olayı ekranlarında güncelleme olduğuna getirmekte. Bir başkasına bu konuyu sorduğumda ise verdiği cevaplar daha da saçmaydı. Olayın dahası da var ancak konuyu uzatmamak için yazmıyorum.


    Sözün özü bunun sebebini bilen, tahmin yürütebilecek, çağrı merkezinde çalışan veya çalışmış arkadaşımız var mıdır? Durumu bize izah etsin, biz de artık ekranlarda neden güncelleme olduğunu anlayalım...




    |
    |




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.