Şimdi Ara

Ekran kartını disable yaptım monitöre görüntü gelmiyor , yardım lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar radeon r7 kartım var bide anakartımın kendi intel grafik kartı vardı. Ne oldu bilmiyorum ama seçili olan kart intel anakarttaki ekran kartı olarak gözükmeye basladı, tabiki haliyle oyunları acamaz oldum yetersizliği yüzünden. Radeon Ekran kartım yandı sandı açtım ama fanları calısıyor. Sonra device manager dan ekran bagdastırıcılarından intel hd graifks i disable ettim ki otomatik radeon calısır sandım. Ama öle yapınca monitörden görüntü gitti , restart attım bios ekrani bile gelmiyor.. Goruntu sıfır.. Ne yapabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Önce ekran kartınzadaki kabloyu söküp onboard a takacaksınız.
    Sonra Bios à girip eski ayarınızı yaptıktan sonra vga kablosunu söküp ekran karyına takacaksınız.
    Sonra pc açılınca ati Manager den yüksek performans GPU işarwtleteceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İ7 6700K - ASUS Z170M PLUS -HYPER X16GB 2866MHZ DDR4 RAM-ASUS GTX1070TI ROG STRIX - CORSAİR AİR 240 -CORSAİR SP120 FANS-AİGO DR FANS-HİGHPOWER ABSOLUTE 750W PSU - 4TB WD BLACK SERİES DİSK - 500GB SAMSUNG EVO860 SSD - LOGİTECH Z625 2.1 SOUND SYSTEM -KINGSTON HYPERX CLOUD2 7.1 HEADSET -LOGİTECH G105 KEYBOARD -LOGİTECH G300S -LG 240HZ 1MS G SYNC 27'' MONITOR

    MACBOOK AİR İ7 8GB 512GBSSD
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammet.cskn

    Önce ekran kartınzadaki kabloyu söküp onboard a takacaksınız.
    Sonra Bios à girip eski ayarınızı yaptıktan sonra vga kablosunu söküp ekran karyına takacaksınız.
    Sonra pc açılınca ati Manager den yüksek performans GPU işarwtleteceksiniz.


    Mesaj için teşekkür ederim ama çok anlayamadım. Ekran kartındaki güç kablosunumu diğerinimi sökücem? Onboard dediğiniz anakartmı? Şöle acemiye anlatır gibi tekrardan anlatırmısın detaylıca :)?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tamam şimdi ekrandan kasaya giden görüntü kablosunu ekran kartınızın girişinden söküp yukarıda bulunan onboard görüntü girişine takın.
    Sonra bilgisayar açılacaktır.Bios a girip yaptığınız ayarı eskiye çevirin.
    Sonra az önce söktüğünüz kabloyu tekrar aşağıdaki girişine takın yani ekran kartına.
    Sonra Windows açıldıktan sonra ati denetim Masası güç seçeneklerinden yüksek performans işaretleyin.
    Sorun düzelmez ise Bios pilini Sökmeniz gerekecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İ7 6700K - ASUS Z170M PLUS -HYPER X16GB 2866MHZ DDR4 RAM-ASUS GTX1070TI ROG STRIX - CORSAİR AİR 240 -CORSAİR SP120 FANS-AİGO DR FANS-HİGHPOWER ABSOLUTE 750W PSU - 4TB WD BLACK SERİES DİSK - 500GB SAMSUNG EVO860 SSD - LOGİTECH Z625 2.1 SOUND SYSTEM -KINGSTON HYPERX CLOUD2 7.1 HEADSET -LOGİTECH G105 KEYBOARD -LOGİTECH G300S -LG 240HZ 1MS G SYNC 27'' MONITOR

    MACBOOK AİR İ7 8GB 512GBSSD
  • Son maddeyi dikkate almayın şimdilik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İ7 6700K - ASUS Z170M PLUS -HYPER X16GB 2866MHZ DDR4 RAM-ASUS GTX1070TI ROG STRIX - CORSAİR AİR 240 -CORSAİR SP120 FANS-AİGO DR FANS-HİGHPOWER ABSOLUTE 750W PSU - 4TB WD BLACK SERİES DİSK - 500GB SAMSUNG EVO860 SSD - LOGİTECH Z625 2.1 SOUND SYSTEM -KINGSTON HYPERX CLOUD2 7.1 HEADSET -LOGİTECH G105 KEYBOARD -LOGİTECH G300S -LG 240HZ 1MS G SYNC 27'' MONITOR

    MACBOOK AİR İ7 8GB 512GBSSD
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammet.cskn

    Tamam şimdi ekrandan kasaya giden görüntü kablosunu ekran kartınızın girişinden söküp yukarıda bulunan onboard görüntü girişine takın.
    Sonra bilgisayar açılacaktır.Bios a girip yaptığınız ayarı eskiye çevirin.
    Sonra az önce söktüğünüz kabloyu tekrar aşağıdaki girişine takın yani ekran kartına.
    Sonra Windows açıldıktan sonra ati denetim Masası güç seçeneklerinden yüksek performans işaretleyin.
    Sorun düzelmez ise Bios pilini Sökmeniz gerekecek.


    Tamam şimdi anladım , çok teşekkür ederim :)) umarım olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Olur büyük ihtimalle Bios pilini söküp 3-4 dakika bekledikten sonra pili taktıydan sonrada düzelir ama gece gece kasayı açmanın manası yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İ7 6700K - ASUS Z170M PLUS -HYPER X16GB 2866MHZ DDR4 RAM-ASUS GTX1070TI ROG STRIX - CORSAİR AİR 240 -CORSAİR SP120 FANS-AİGO DR FANS-HİGHPOWER ABSOLUTE 750W PSU - 4TB WD BLACK SERİES DİSK - 500GB SAMSUNG EVO860 SSD - LOGİTECH Z625 2.1 SOUND SYSTEM -KINGSTON HYPERX CLOUD2 7.1 HEADSET -LOGİTECH G105 KEYBOARD -LOGİTECH G300S -LG 240HZ 1MS G SYNC 27'' MONITOR

    MACBOOK AİR İ7 8GB 512GBSSD
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammet.cskn

    Olur büyük ihtimalle Bios pilini söküp 3-4 dakika bekledikten sonra pili taktıydan sonrada düzelir ama gece gece kasayı açmanın manası yok :)

    Aynen :)))), zaten yatar uyurum birazdan, sabaha deniyeceğim :) teşekkürler tekrardan , hayırlı geceler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.