Bildirim
Ekran Kartı (Vatan Bilgisayar Rezilliği İçerir)
Kuashidai Mini Kamera Dedektörü Mikro Kamera Bulucu Otel Anti Açık Çekim Casus Kamera Kızılötesi Dedektörü : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B09BYYNZF3
20 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Evet uzun uzun okudum yazdıklarınızı Anladığım kadarı ile vatan bilgisayar sistemleri b.k gibi çalışıp size adam akıllı bilgi verilememiş...Servisten gelen mail ile tüketici hakem heyetinde gidiniz başvurunuzu yaparken gerekli bilgileri vs size söylüyorlar lehinize karar çıkması çok yüksek mağdur edildiğiniz için ancak bu biraz zaman alıyor maalesef sonuca gitmek için katlanmak zorundasınız... -
Ben şu olayı anlamıyorum ben bir ürünü aldım. X firması yetkili servis. A firması aracılığıyla aldığım ürünü direkt niye garantiye yollayamıyorum? Direkt x firmasının sitesinden form doldurup ilgili adrese niye kargolayamiyor da illa aldığım firma aracılığıyla yollamak zorundayım bana göre saçmalık isteyen kullanıcı ürününü servise kendisi de yollayabilmeli.
Şimdi diyeceksiniz kargo yanlış gitmesin, kargoda başına iş gelmesin diye aracı kurumlarla yollanıyor. Kardeşim bu kargo firması ürüne bir hasar getirirse ödemek zorunda zaten ne alaka kargoda başına iş gelirse?
Gördük satıcı firma aracılığıyla olan garanti ve kargo işlerini.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: klement
Evet uzun uzun okudum yazdıklarınızı Anladığım kadarı ile vatan bilgisayar sistemleri b.k gibi çalışıp size adam akıllı bilgi verilememiş...Servisten gelen mail ile tüketici hakem heyetinde gidiniz başvurunuzu yaparken gerekli bilgileri vs size söylüyorlar lehinize karar çıkması çok yüksek mağdur edildiğiniz için ancak bu biraz zaman alıyor maalesef sonuca gitmek için katlanmak zorundasınız...
Ekran kartımı tüketici haklarına vermek zorunda kalmayacaksam sonuna kadar savaşmaya razıyım. Ekran kartımı almazlar değilmi kanıt için? -
quote:
Orijinalden alıntı: InvisibleLord
Ben şu olayı anlamıyorum ben bir ürünü aldım. X firması yetkili servis. A firması aracılığıyla aldığım ürünü direkt niye garantiye yollayamıyorum? Direkt x firmasının sitesinden form doldurup ilgili adrese niye kargolayamiyor da illa aldığım firma aracılığıyla yollamak zorundayım bana göre saçmalık isteyen kullanıcı ürününü servise kendisi de yollayabilmeli.
Şimdi diyeceksiniz kargo yanlış gitmesin, kargoda başına iş gelmesin diye aracı kurumlarla yollanıyor. Kardeşim bu kargo firması ürüne bir hasar getirirse ödemek zorunda zaten ne alaka kargoda başına iş gelirse?
Gördük satıcı firma aracılığıyla olan garanti ve kargo işlerini.
Çok haklısın ben servispointle iletişime geçtim. Ürünü ben getiricem dedim. Adamlar vatan ile göndermek zorundasınız dedi eyvallah çektim. Yapıcak bir şey yok...
-
quote:
Orijinalden alıntı: KroniqHesap
quote:
Orijinalden alıntı: klement
Evet uzun uzun okudum yazdıklarınızı Anladığım kadarı ile vatan bilgisayar sistemleri b.k gibi çalışıp size adam akıllı bilgi verilememiş...Servisten gelen mail ile tüketici hakem heyetinde gidiniz başvurunuzu yaparken gerekli bilgileri vs size söylüyorlar lehinize karar çıkması çok yüksek mağdur edildiğiniz için ancak bu biraz zaman alıyor maalesef sonuca gitmek için katlanmak zorundasınız...
Ekran kartımı tüketici haklarına vermek zorunda kalmayacaksam sonuna kadar savaşmaya razıyım. Ekran kartımı almazlar değilmi kanıt için?
Hakem heyeti işlemlerinde Bilirkişi denen bir mecra var bu adam incelesin diye elinizdeki ürünü istiyorlar yaklaşık 7-14 gün içinde alabiliyorsun Son hatırladığımda böyle idi geçenlerde bizim bir arkadaş da Sony Z3 telefonu için servisle davalık olmuştu ondanda istenmişti cihazı yani bilirkişinin yapacağı birşey yok kart'a ancak prosedür gereği isteniyor....Buradan takip edelim yerinde olsam hiç arkamı geri çekmem devam ederim biraz zahmetli ancak yerinde iade alıp yeni bir kart bekliyor olacak sizi...
-
Garanti süresinin bitmesine 2 gün kalmış bir ürünü teknik servise eldek götürüp bırakmak yerine VATAN PC üzerinden göndermeye çalışmanız büyük bir hata olmuş zira VATAN PC nin ürünü aldıktan sonra yaptığı özel birşey yok süreci uzatmak dışında ve bu tarz durumlarda müşteriyi koruyabiliycek bir ilişkiside yok servisler ile.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maxwell1 -- 8 Şubat 2017; 21:54:27 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Teknik servise ürünü götürdüm kabul etmediler vatan aracılığıyla kargo firması getirecek dediler. Benim yapabileceğim buydu :( -
quote:
Orijinalden alıntı: KroniqHesap
Teknik servise ürünü götürdüm kabul etmediler vatan aracılığıyla kargo firması getirecek dediler. Benim yapabileceğim buydu :(
Bunun üstünden yürüyebilirsiniz dava açmayı düşünüyorsanız zira kabul etmeleri gerekiyor , VATAN PC senaryosu üstünden birşey elde etmeniz mümkün değil malesef.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maxwell1 -- 8 Şubat 2017; 21:58:49 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X