Şimdi Ara

Ekran Kartı (Vatan Bilgisayar Rezilliği İçerir)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
9
Cevap
0
Favori
229
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Ekran kartı >> Ekran Kartı (Vatan Bilgisayar Rezilliği İçerir)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    66 Mesaj
    Merhaba değerli forum müdavimleri,

    Konumuz bayağı uzun çünkü kendi deyimimle bir Roman yazdım. Romanın adı "Vatan Bilgisayara güvenen tüketicinin yaşadıkları" zamanınız var ise bir göz atıp bana yardım etmenizi istiyorum. Hadi başlayalım...

    07.01.2017 tarihinde Vatan Bilgisayarın teknik servisine "FPS'de ani düşüşler ve son 1 hafta içinde FPS değerinin normal değerlerden %60 civarından düşüş göstermesi" sorunlarından ekran kartımı servise bıraktım. Ürünümün garanti süresi 09.01.2017 tarihinde doluyor. Bu ürün 15.01.2017 tarihinde daha yeni "Servis Yolunda" göründü aradan tam 8 gün geçmesine rağmen. O tarihden itibaren hergün 0850 222 5656 yani Vatan Bilgisayar Müşteri Hizmetleri'ni aradım ve bazı günler gün içinde 4 defa aradım bana her aradığımda değişik cevap verdiler. Bu cevapları maddeler halinde sıralıyorum;

    1.
    +Merhaba ürünüm ne durumda?
    -Ürününüz şuan da servis yolunda görünmekte tarafımızda başka bir bilgi görünmemekte.
    +Tamamdır iyi günler.

    2.
    +Ürünüm ne durumda?
    -Ürün şuan yetkili servis tarafına ulaşmış olup yetkili servis garanti süresi dolduğundan ürünü kabul etmemiş. Yetkili servisin ürünü Merkez Şubemize ulaştırması bekleniyor.
    +Ee ben ürünün garanti süresi dolmadan verdim...
    -Bilgimiz yok efendim isterseniz Bostancı Vatan Bilgisayarı arayıp detaylı bilgi alabilirsiniz.
    +Tamamdır teşekkürler.

    3.
    +Merhaba ürünüm hakkında detaylı bilgi almak istiyordum.
    -Ürününüz hakkında bilgiyi 0850 222 5656'yı arayıp öğrenmeniz gerekiyor, bizim tarafımızdan bilgi paylaşımı yapamıyoruz malesef.
    +Hanfendi beni zaten Müşteri Hizmetleri sizin buraya yönlendirdi dalgamı geçiyorsunuz.
    -Anlıyorum ama malesef...
    +Tamamdır teşekkürler...

    4. TEKRARDAN VATAN BİLGİSAYAR ARANIR!
    +Merhaba ürünüm ne durumda?
    -Efendim ürününüz şuan teknik serviste işlem görmektedir. Gelişmeler SMS yoluyla tarafınıza ulaşacaktır.
    +Eee ben az önce aradım ürünü garanti kabul etmemişti?
    -Efendim şuan bizim tarafımda böyle görünmekte.
    +Tamamdır çok sağolun(Bi mutluluk kaplamıştı içimi oysaki...)

    5. İNANAMADIM ServisPoint MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM.
    +Merhaba ürünüm Vatan Bilgisayar aracılığıyla tarafınızda işlem görüyormuş. Son durumu hakkında bilgi alabilir miyim?
    -Seri numarası nedir efendim.
    +************* seri numarası.
    -Efendim tarafımızda böyle bir ürün yok.
    +Ee Vatan dedi ürün şuan burada diye.
    - Yanlış bilgi vermişler böyle bir ürün hiç tarafımıza ulaşmamış.
    + Kargodan felanda mı hiç geri dönmedi birdaha bakarmısınız?
    - Dediğim gibi böyle bir ürün hiç bir kayıtta yok. Vatan Bilgisayarla tekrar iletişim kurun.
    +Teşekkürler iyi günler...

    6. VATAN BİLGİSAYARI TEKRAR ARIYORUM.

    +Merhaba ürünüm hakkında bir kaç sorum olacaktı. Ürünüm şuan ne durumda?
    -Ürününüz şuan kargo aşamasında. Yetkili servis garantisi bittiğinden kabul etmemiş.
    +Bana sizden önceki elemanınız "Ürün şuanda yetkili serviste işlem görmekte" demişti. Ertesi gün yetkili servisi aradım "Bize öyle bir ürün hiç gelmedi" diyolar.
    -Efendim tarafınıza yanlış bilgilendirme yapılmış, ürünü yetkili servis kabul etmemiş ürün şuan merkez mağazamıza gönderilmekte.
    +Tamamdır teşekkür ederim.

    7. 4 GÜN SONRA VATAN'I BİR DAHA ARADIM...

    +Merhaba ürünüm hakkında bilgi alıcaktım.
    -Ürününüzün merkez şubemize gönderimi beklenmektedir. Servis kabul etmemiş.
    +Bundan 4 gün öncede aynısını dediniz. Bir ürünü yürüyerek mecidiyeköyden, topkapıya götürsem 6 saat sürmez...
    - Efendim bizim ekranımızda bu şekilde görünmekte detaylı bilgi için Bostancı Mağazamızı arayabilirsiniz.
    +Eee onları arıyorum onlarda size yönlendiriyor sürekli. Bir kısır döngüdür gidiyor. Bir dahili numara felan var mı direk müdürleriyle konuşmak isityorum.
    -Efendim dahili bilgisi bulunmamakta ama isterseniz Bostancının sizinle iletişim kurması için bir çağrı kaydı oluşturabilirim.
    +Tamam çok iyi olur.
    (3 saniye geçmedi)
    -Ben kaydı oluşturdum gün içinde size kesinlikle dönüş sağlanacaktır.
    +Tamamdır çok teşekkür ederim iyi günler...

    7. O DÖNÜŞ GELMEDİ...

    8. ERTESİ GÜNDE GELMEDİ...

    9. VATAN BİLGİSAYARA MAİL ATTIM.
    +


    -


    +


    -


    En son bu etkileşimler gerçekleşti. Ek olarak yetkili servis yani ServisPoint ile mailleşmemide atıp yavaştan bu romanı bitirmek istiyorum.(Cidden yaşadıklarımı Dostoyevski yaşasa Romaz yazardı.)

    ServisPoint mailleşme;

    +


    -



    Şimdi ben bunları Tüketici Hakları Mahkemisine şikayet etsem ne konularda haklı çıkmam olağan?

    Bu yaşadıklarımı kimsenin yaşamaması için VATAN BİLGİSAYAR'dan kimsenin ürün almaması temennim.

    Arkadaşlar ne yapmalıyım lütfen bilgilendirin beni.

    Şimdiden teşekkürler...



    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1422 Mesaj
    Evet uzun uzun okudum yazdıklarınızı Anladığım kadarı ile vatan bilgisayar sistemleri b.k gibi çalışıp size adam akıllı bilgi verilememiş...Servisten gelen mail ile tüketici hakem heyetinde gidiniz başvurunuzu yaparken gerekli bilgileri vs size söylüyorlar lehinize karar çıkması çok yüksek mağdur edildiğiniz için ancak bu biraz zaman alıyor maalesef sonuca gitmek için katlanmak zorundasınız...
    _____________________________
  • Binbaşı
    1553 Mesaj
    Ben şu olayı anlamıyorum ben bir ürünü aldım. X firması yetkili servis. A firması aracılığıyla aldığım ürünü direkt niye garantiye yollayamıyorum? Direkt x firmasının sitesinden form doldurup ilgili adrese niye kargolayamiyor da illa aldığım firma aracılığıyla yollamak zorundayım bana göre saçmalık isteyen kullanıcı ürününü servise kendisi de yollayabilmeli.

    Şimdi diyeceksiniz kargo yanlış gitmesin, kargoda başına iş gelmesin diye aracı kurumlarla yollanıyor. Kardeşim bu kargo firması ürüne bir hasar getirirse ödemek zorunda zaten ne alaka kargoda başına iş gelirse?

    Gördük satıcı firma aracılığıyla olan garanti ve kargo işlerini.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ......
  • Çavuş
    66 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: klement

    Evet uzun uzun okudum yazdıklarınızı Anladığım kadarı ile vatan bilgisayar sistemleri b.k gibi çalışıp size adam akıllı bilgi verilememiş...Servisten gelen mail ile tüketici hakem heyetinde gidiniz başvurunuzu yaparken gerekli bilgileri vs size söylüyorlar lehinize karar çıkması çok yüksek mağdur edildiğiniz için ancak bu biraz zaman alıyor maalesef sonuca gitmek için katlanmak zorundasınız...

    Ekran kartımı tüketici haklarına vermek zorunda kalmayacaksam sonuna kadar savaşmaya razıyım. Ekran kartımı almazlar değilmi kanıt için?
    _____________________________
  • Çavuş
    66 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: InvisibleLord

    Ben şu olayı anlamıyorum ben bir ürünü aldım. X firması yetkili servis. A firması aracılığıyla aldığım ürünü direkt niye garantiye yollayamıyorum? Direkt x firmasının sitesinden form doldurup ilgili adrese niye kargolayamiyor da illa aldığım firma aracılığıyla yollamak zorundayım bana göre saçmalık isteyen kullanıcı ürününü servise kendisi de yollayabilmeli.

    Şimdi diyeceksiniz kargo yanlış gitmesin, kargoda başına iş gelmesin diye aracı kurumlarla yollanıyor. Kardeşim bu kargo firması ürüne bir hasar getirirse ödemek zorunda zaten ne alaka kargoda başına iş gelirse?

    Gördük satıcı firma aracılığıyla olan garanti ve kargo işlerini.

    Çok haklısın ben servispointle iletişime geçtim. Ürünü ben getiricem dedim. Adamlar vatan ile göndermek zorundasınız dedi eyvallah çektim. Yapıcak bir şey yok...
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1422 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KroniqHesap


    quote:

    Orijinalden alıntı: klement

    Evet uzun uzun okudum yazdıklarınızı Anladığım kadarı ile vatan bilgisayar sistemleri b.k gibi çalışıp size adam akıllı bilgi verilememiş...Servisten gelen mail ile tüketici hakem heyetinde gidiniz başvurunuzu yaparken gerekli bilgileri vs size söylüyorlar lehinize karar çıkması çok yüksek mağdur edildiğiniz için ancak bu biraz zaman alıyor maalesef sonuca gitmek için katlanmak zorundasınız...

    Ekran kartımı tüketici haklarına vermek zorunda kalmayacaksam sonuna kadar savaşmaya razıyım. Ekran kartımı almazlar değilmi kanıt için?

    Hakem heyeti işlemlerinde Bilirkişi denen bir mecra var bu adam incelesin diye elinizdeki ürünü istiyorlar yaklaşık 7-14 gün içinde alabiliyorsun Son hatırladığımda böyle idi geçenlerde bizim bir arkadaş da Sony Z3 telefonu için servisle davalık olmuştu ondanda istenmişti cihazı yani bilirkişinin yapacağı birşey yok kart'a ancak prosedür gereği isteniyor....Buradan takip edelim yerinde olsam hiç arkamı geri çekmem devam ederim biraz zahmetli ancak yerinde iade alıp yeni bir kart bekliyor olacak sizi...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    Garanti süresinin bitmesine 2 gün kalmış bir ürünü teknik servise eldek götürüp bırakmak yerine VATAN PC üzerinden göndermeye çalışmanız büyük bir hata olmuş zira VATAN PC nin ürünü aldıktan sonra yaptığı özel birşey yok süreci uzatmak dışında ve bu tarz durumlarda müşteriyi koruyabiliycek bir ilişkiside yok servisler ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maxwell1 -- 8 Şubat 2017; 21:54:27 >
    _____________________________
  • Çavuş
    66 Mesaj

    Teknik servise ürünü götürdüm kabul etmediler vatan aracılığıyla kargo firması getirecek dediler. Benim yapabileceğim buydu :(
    |
    |
    Maxwell1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KroniqHesap

    Teknik servise ürünü götürdüm kabul etmediler vatan aracılığıyla kargo firması getirecek dediler. Benim yapabileceğim buydu :(

    Bunun üstünden yürüyebilirsiniz dava açmayı düşünüyorsanız zira kabul etmeleri gerekiyor , VATAN PC senaryosu üstünden birşey elde etmeniz mümkün değil malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maxwell1 -- 8 Şubat 2017; 21:58:49 >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
üniversite
Mobilya Takımları
son dakika
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.