Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Ekran Kartı Tercihi.

4
Cevap
0
Favori
154
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> Ekran Kartı Tercihi.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      97 Mesaj
      28 Mayıs 2012 23:27:40 Konu Sahibi
      Arkadaşlar sistemimde


      İ7 2600k işlemci
      Anakart Asus Sabertooth P67
      Higpower 1000W PSU
      16Gb 1800MHz ram
      falan filan

      kısaca sistem bu.


      Ekran kartı kaldı birtek.Siparışleri geçtim yarın elimde olucak.

      2x ATI Radeon HD 5970 alı crosfiremi yapsam acep?

      yoksa

      2x NVIDIA GeForce GTX 480 alıp SLI mı yapsam daha iyi olur?


      Şunuda belirtmek isterim ki bu sistem bana 5 yıl yetmesi gerekli



      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      1 Not
      28 Mayıs 2012 23:38:46
      2x NVIDIA GeForce GTX 480 alıp SLI
      _____________________________
      Buraya tıklama.
      Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir;tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir
    • Yarbay
      11859 Mesaj
      28 Mayıs 2012 23:45:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: kerek46

      2x NVIDIA GeForce GTX 480 alıp SLI

      Süper hocam bunu al diyorum bende


      GeForce GTX 480:
      Graphics Engine : GTX480 (40nm)
      Interface : PCI-Express 2.0
      Video memory : 1536 MB DDR5
      Core clock : 700 Mhz
      Memory clock : 3696 Mhz
      Shader clock : 1401 Mhz
      Processor cores : 480
      Memory bus : 384 bit
      RAMDAC : 400 Mhz
      DVI-I : 2x dual link
      HDMI : 1x mini-HDMI
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      97 Mesaj
      29 Mayıs 2012 13:41:30 Konu Sahibi
      Up
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1565 Mesaj
      29 Mayıs 2012 17:23:12
      daha güncel bi kart olan gtx680X2 yada 7950X2 gibi kartlar daha iyi olur bence
      |
      |
      _____________________________
Reklamlar
sohbet
haberler
Ankara Web Tasarım
son dakika
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,113
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.