Şimdi Ara

Ekran Kartı Tavsiyesi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şuan kullandığım bilgisayarımda yaşadığım sorunlardan dolayı sistemi güncellemeye karar verdim.

    MSI 915P NEO2 PLATINUM SOKET LGA775 ANAKART
    INTEL P4 3.0 LGA 775pin (630) 800 MHz 2MB Cache Prescott İşlemci
    COOLER MASTER RS-450-ACLY 450W Güç Kaynağı aldım.

    Şimdi sıra ekran kartında. Ben Asus Exreme N6600TD düşünüyorum. Bu kartla sorun yaşamam sanırım. Bu karta alternatif olarak tavsiye edeceğiniz kartlarsa tavsiyenize uyarım



    _____________________________
  • Senin anakartın pci ex destekliyor:
    http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=603

    256 mb X800GT alabilirsin.180 usd civarında.3 kat fazla performans alırsın.
    _____________________________
    "May the force be with you"
  • Bencede ATI mesela x800gt
    _____________________________
    Opel Corsa 1.2 Enjoy spor paket
  • Daha önce hiç ATI ekran kartı kullanmadım açıkcası biraz tırsıyorum
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SavageWarrior

    Senin anakartın pci ex destekliyor:
    http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=603

    256 mb X800GT alabilirsin.180 usd civarında.3 kat fazla performans alırsın.

    +1 fiyat performans kartı x800gt diyebiliriz ayrıca pcx olarak bu kart dururken 6600gt almak saçmalık olur
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ekran Kartı Tavsiyesi
    3 ay önce açıldı
    Ekran Kartı Tavsiyesi.
    4 ay önce açıldı
    Ekran Kartı Tavsiyesi
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.