Şimdi Ara

Ekran kartı nasıl acil lazım lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkeze merhaba. Ben yeni bir pc alıcağım pc'im şuhttp://www.evkur.com.tr/p/3420/hp-envy6-ulv-intel-core-i5-3317u-17ghz-8gb-500gb-hdd-2gb-ekran-kart%C4%B1-156-ultrabook Sizce ekran kartı nasıl? Güncel oyunları oynayabirmiyim? Mesela ' GTA V , BATTLEFİELD 4 , CRYSİS 3 ' vb oyunları bu ekran kartı ile oynayabilirmiyim? Şimdiden yardım edenlere teşekkür ederim.













    Saygılarımla.



    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    Öncelikle herkeze merhaba. Ben yeni bir pc alıcağım pc'im şuhttp://www.evkur.com.tr/p/3420/hp-envy6-ulv-intel-core-i5-3317u-17ghz-8gb-500gb-hdd-2gb-ekran-kart%C4%B1-156-ultrabook Sizce ekran kartı nasıl? Güncel oyunları oynayabirmiyim? Mesela ' GTA V , BATTLEFİELD 4 , CRYSİS 3 ' vb oyunları bu ekran kartı ile oynayabilirmiyim? Şimdiden yardım edenlere teşekkür ederim.













    Saygılarımla.

    dedigin oyunları ancak düşük detayda oynayabilirsin ekran kartın kötü degil ama işlemcin U serisi oldugu için düşük performans veriyor
    _____________________________
    +CPU: AMD Ryzen 5 2600 4.0 GHz and Sycthe Mugen 5 +GPU: MSI RTX 2060 Ventus 6GB +Motherboard: MSI B450M PRO-M2 V2 +RAM: XPG Spectrix D41 RGB 16GB DDR4 3000 MHz +SSD: XPG SX6000 Pro 512GB M.2 SSD I James Donkey 480GB SATA SSD
    +Case: Sharkoon REV200 A-RGB +PSU: Cooler Master MasterWatt Lite 600W 80+ +Monitor: AOC CQ32G1 QHD 31.5" 144Hz 1ms +Keyboard: GamePower Ogre RGB +Mause: GamePower Sendo +Gamepad: MSI Force GC30 +Headset: GamePower Magnus V2




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    Öncelikle herkeze merhaba. Ben yeni bir pc alıcağım pc'im şuhttp://www.evkur.com.tr/p/3420/hp-envy6-ulv-intel-core-i5-3317u-17ghz-8gb-500gb-hdd-2gb-ekran-kart%C4%B1-156-ultrabook Sizce ekran kartı nasıl? Güncel oyunları oynayabirmiyim? Mesela ' GTA V , BATTLEFİELD 4 , CRYSİS 3 ' vb oyunları bu ekran kartı ile oynayabilirmiyim? Şimdiden yardım edenlere teşekkür ederim.













    Saygılarımla.

    dedigin oyunları ancak düşük detayda oynayabilirsin ekran kartın kötü degil ama işlemcin U serisi oldugu için düşük performans veriyor

    Hocam mesela bu oyunlar medium'da oynayabilirmiyim?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    Öncelikle herkeze merhaba. Ben yeni bir pc alıcağım pc'im şuhttp://www.evkur.com.tr/p/3420/hp-envy6-ulv-intel-core-i5-3317u-17ghz-8gb-500gb-hdd-2gb-ekran-kart%C4%B1-156-ultrabook Sizce ekran kartı nasıl? Güncel oyunları oynayabirmiyim? Mesela ' GTA V , BATTLEFİELD 4 , CRYSİS 3 ' vb oyunları bu ekran kartı ile oynayabilirmiyim? Şimdiden yardım edenlere teşekkür ederim.













    Saygılarımla.

    dedigin oyunları ancak düşük detayda oynayabilirsin ekran kartın kötü degil ama işlemcin U serisi oldugu için düşük performans veriyor

    Hocam mesela bu oyunlar medium'da oynayabilirmiyim?

    Hocam tahminimce mediumda oynatır ama bellide olmaz gta 5i mediumda oynatmaz ama gta 4 ü oynatır diye düşünüyorum battfield 4 crysis 3 ü mediumda biraz kasma yapabilir.
    _____________________________
    +CPU: AMD Ryzen 5 2600 4.0 GHz and Sycthe Mugen 5 +GPU: MSI RTX 2060 Ventus 6GB +Motherboard: MSI B450M PRO-M2 V2 +RAM: XPG Spectrix D41 RGB 16GB DDR4 3000 MHz +SSD: XPG SX6000 Pro 512GB M.2 SSD I James Donkey 480GB SATA SSD
    +Case: Sharkoon REV200 A-RGB +PSU: Cooler Master MasterWatt Lite 600W 80+ +Monitor: AOC CQ32G1 QHD 31.5" 144Hz 1ms +Keyboard: GamePower Ogre RGB +Mause: GamePower Sendo +Gamepad: MSI Force GC30 +Headset: GamePower Magnus V2




  • fearlespy2 kullanıcısına yanıt
    Low ayarlardan başka ayarlarda oynaman zor gibi gt720m ayarında bir kart seneye çıkacak oyunları oynatmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    4.Haswell Intel® Core™ i7-4700MQ || 2GB GDDR5 nVIDIA® GeForce® GTX765M 128-Bit DX11 || 8GB (1x8GB) DDR3L 1600MHz || 1TB Hitachi Travelstar 7K1000 32MB 7200RPM+ Samsung 850evo 250gb SSD
    15.6" Full HD 1920x1080 LED Anti-Glare || Killer™ E2200 Killer Gaming Networking || SteelSeries Blue Backlite Chiclet Keyboard || Sound BLASTER Cinema
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    Öncelikle herkeze merhaba. Ben yeni bir pc alıcağım pc'im şuhttp://www.evkur.com.tr/p/3420/hp-envy6-ulv-intel-core-i5-3317u-17ghz-8gb-500gb-hdd-2gb-ekran-kart%C4%B1-156-ultrabook Sizce ekran kartı nasıl? Güncel oyunları oynayabirmiyim? Mesela ' GTA V , BATTLEFİELD 4 , CRYSİS 3 ' vb oyunları bu ekran kartı ile oynayabilirmiyim? Şimdiden yardım edenlere teşekkür ederim.













    Saygılarımla.

    dedigin oyunları ancak düşük detayda oynayabilirsin ekran kartın kötü degil ama işlemcin U serisi oldugu için düşük performans veriyor

    Hocam mesela bu oyunlar medium'da oynayabilirmiyim?

    Hocam tahminimce mediumda oynatır ama bellide olmaz gta 5i mediumda oynatmaz ama gta 4 ü oynatır diye düşünüyorum battfield 4 crysis 3 ü mediumda biraz kasma yapabilir.

    Hocam peki birtane pc önerirmisin güzel limit 1500 tl ve GTA V rahat oynacağım bir pc önerirmisiniz?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    Öncelikle herkeze merhaba. Ben yeni bir pc alıcağım pc'im şuhttp://www.evkur.com.tr/p/3420/hp-envy6-ulv-intel-core-i5-3317u-17ghz-8gb-500gb-hdd-2gb-ekran-kart%C4%B1-156-ultrabook Sizce ekran kartı nasıl? Güncel oyunları oynayabirmiyim? Mesela ' GTA V , BATTLEFİELD 4 , CRYSİS 3 ' vb oyunları bu ekran kartı ile oynayabilirmiyim? Şimdiden yardım edenlere teşekkür ederim.













    Saygılarımla.

    dedigin oyunları ancak düşük detayda oynayabilirsin ekran kartın kötü degil ama işlemcin U serisi oldugu için düşük performans veriyor

    Hocam mesela bu oyunlar medium'da oynayabilirmiyim?

    Hocam tahminimce mediumda oynatır ama bellide olmaz gta 5i mediumda oynatmaz ama gta 4 ü oynatır diye düşünüyorum battfield 4 crysis 3 ü mediumda biraz kasma yapabilir.

    Hocam peki birtane pc önerirmisin güzel limit 1500 tl ve GTA V rahat oynacağım bir pc önerirmisiniz?

    Eger 200tl limit arttırabilirsen şu modeli öneririmhttps://www.notebookadresi.com/lenovo_ideapad_z510_59_405839_notebook
    _____________________________
    +CPU: AMD Ryzen 5 2600 4.0 GHz and Sycthe Mugen 5 +GPU: MSI RTX 2060 Ventus 6GB +Motherboard: MSI B450M PRO-M2 V2 +RAM: XPG Spectrix D41 RGB 16GB DDR4 3000 MHz +SSD: XPG SX6000 Pro 512GB M.2 SSD I James Donkey 480GB SATA SSD
    +Case: Sharkoon REV200 A-RGB +PSU: Cooler Master MasterWatt Lite 600W 80+ +Monitor: AOC CQ32G1 QHD 31.5" 144Hz 1ms +Keyboard: GamePower Ogre RGB +Mause: GamePower Sendo +Gamepad: MSI Force GC30 +Headset: GamePower Magnus V2




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    Öncelikle herkeze merhaba. Ben yeni bir pc alıcağım pc'im şuhttp://www.evkur.com.tr/p/3420/hp-envy6-ulv-intel-core-i5-3317u-17ghz-8gb-500gb-hdd-2gb-ekran-kart%C4%B1-156-ultrabook Sizce ekran kartı nasıl? Güncel oyunları oynayabirmiyim? Mesela ' GTA V , BATTLEFİELD 4 , CRYSİS 3 ' vb oyunları bu ekran kartı ile oynayabilirmiyim? Şimdiden yardım edenlere teşekkür ederim.













    Saygılarımla.

    dedigin oyunları ancak düşük detayda oynayabilirsin ekran kartın kötü degil ama işlemcin U serisi oldugu için düşük performans veriyor

    Hocam mesela bu oyunlar medium'da oynayabilirmiyim?

    Hocam tahminimce mediumda oynatır ama bellide olmaz gta 5i mediumda oynatmaz ama gta 4 ü oynatır diye düşünüyorum battfield 4 crysis 3 ü mediumda biraz kasma yapabilir.

    Hocam peki birtane pc önerirmisin güzel limit 1500 tl ve GTA V rahat oynacağım bir pc önerirmisiniz?

    Eger 200tl limit arttırabilirsen şu modeli öneririmhttps://www.notebookadresi.com/lenovo_ideapad_z510_59_405839_notebook

    Peki hocam bu pc nasıl ?http://www.gold.com.tr/hp-pavilion-15-n012st-f1f09ea-freedos-notebook_u
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    Öncelikle herkeze merhaba. Ben yeni bir pc alıcağım pc'im şuhttp://www.evkur.com.tr/p/3420/hp-envy6-ulv-intel-core-i5-3317u-17ghz-8gb-500gb-hdd-2gb-ekran-kart%C4%B1-156-ultrabook Sizce ekran kartı nasıl? Güncel oyunları oynayabirmiyim? Mesela ' GTA V , BATTLEFİELD 4 , CRYSİS 3 ' vb oyunları bu ekran kartı ile oynayabilirmiyim? Şimdiden yardım edenlere teşekkür ederim.













    Saygılarımla.

    dedigin oyunları ancak düşük detayda oynayabilirsin ekran kartın kötü degil ama işlemcin U serisi oldugu için düşük performans veriyor

    Hocam mesela bu oyunlar medium'da oynayabilirmiyim?

    Hocam tahminimce mediumda oynatır ama bellide olmaz gta 5i mediumda oynatmaz ama gta 4 ü oynatır diye düşünüyorum battfield 4 crysis 3 ü mediumda biraz kasma yapabilir.

    Hocam peki birtane pc önerirmisin güzel limit 1500 tl ve GTA V rahat oynacağım bir pc önerirmisiniz?

    Eger 200tl limit arttırabilirsen şu modeli öneririmhttps://www.notebookadresi.com/lenovo_ideapad_z510_59_405839_notebook

    Peki hocam bu pc nasıl ?http://www.gold.com.tr/hp-pavilion-15-n012st-f1f09ea-freedos-notebook_u

    attıgın link açılmıyor kardeşim ama şu modelide öneririm bakhttp://www.ebrarbilgisayar.com/lenovo-v580c-59-392191-notebook-pmu288566
    _____________________________
    +CPU: AMD Ryzen 5 2600 4.0 GHz and Sycthe Mugen 5 +GPU: MSI RTX 2060 Ventus 6GB +Motherboard: MSI B450M PRO-M2 V2 +RAM: XPG Spectrix D41 RGB 16GB DDR4 3000 MHz +SSD: XPG SX6000 Pro 512GB M.2 SSD I James Donkey 480GB SATA SSD
    +Case: Sharkoon REV200 A-RGB +PSU: Cooler Master MasterWatt Lite 600W 80+ +Monitor: AOC CQ32G1 QHD 31.5" 144Hz 1ms +Keyboard: GamePower Ogre RGB +Mause: GamePower Sendo +Gamepad: MSI Force GC30 +Headset: GamePower Magnus V2




  • _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearlespy2

    Öncelikle herkeze merhaba. Ben yeni bir pc alıcağım pc'im şuhttp://www.evkur.com.tr/p/3420/hp-envy6-ulv-intel-core-i5-3317u-17ghz-8gb-500gb-hdd-2gb-ekran-kart%C4%B1-156-ultrabook Sizce ekran kartı nasıl? Güncel oyunları oynayabirmiyim? Mesela ' GTA V , BATTLEFİELD 4 , CRYSİS 3 ' vb oyunları bu ekran kartı ile oynayabilirmiyim? Şimdiden yardım edenlere teşekkür ederim.













    Saygılarımla.

    sırf vade farkı yüzünden 2bin lira para vericeksin bu modele!
    eğer senetle alacağım diyorsan hiç paranı çöpe atma biriktir öyle al.
    benim tavsiyem:
    arkadaşın önerdiği v580c
    http://www.ebrarbilgisayar.com/lenovo-v580c-59-392191-notebook-pmu288566
    yada diğerleri

    http://www.n11.com/hp-f8r46ea-15-d011st-i5-3230m-4g-500g-156-1gvga-fdos-notebook-P20232704

    http://www.sadecenotebook.com/lenovo-b5400-59-405431-notebook-pmu312851

    http://kipadirekt.com/casper-nirvana-i5-4200m-cnkpy4200a-intel-core-notebook/ProductDetail.aspx?prodId=1233

    F/P olarak bunları tavsiye ederim
    _____________________________




  • http://www.ebrarbilgisayar.com/lenovo-v580c-59-392191-notebook-pmu288566

    Bu ürün bence uygun, ekran kartı 740m, dediğin oyunları high da oynatır, GTA 5 hariç, çünkü daha çıkmadı veya sistem gereksinimleri resmi olarak açıklanmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.