Şimdi Ara

ekran karıncalanması ( ekran kartı değişti , panel değişti ) ama hala sorun var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
5.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • şimdi napsam ? aynı sorun devam ediyo diye yollasam neyi değiştircekler

    ha birde durduk yere ölü piksel oluştu sıfır ekranda

    samimi söylüyorum elimi ekrana sürmedim 2-3 kere ekranı kapadım sonra bi baktım ölü piksel çıkmış

    bu ekranda servisten yeni geldi daha bugün kullandım gülsem mi ? ağlasam mı şaşırdım ?

    * tamam servisleri çok iyi eyw da

    bu 2. oldu ... ve sorun ekranın yenilenmesine rağmen devam ediyor ( ekran karıncalanması )


    ayrıca servise göndermeden kullandığım panel şu idi :http://g1209.hizliresim.com/11/l/d5pmv.jpg ( bu 2. panel oluyor )


    servisten sonra paneli değiştirdiler ama bu yeni panel eskisine göre daha ucuz yani daha dandik geldi bana (buda şimdi takılı olan 3. panel oluyor )

    http://g1209.hizliresim.com/11/l/d5pqh.jpg


    şim napsam kararsız kaldım ankaradayım servise yollasam mı acaba ? adamlar uyuz olcak bana , ekran kartını degıstırdıler ılk olmadı sonra panelı degıstırdıler yıne olmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 18 Eylül 2012; 22:39:37 >







  • yolla hocam tekrar.paneller kalitesiz napalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 18 Eylül 2012; 22:36:43 >
  • hocam eski telefonlardaki gibi radyo frekansları karıncalandırma yapıyor olmasın? sürekli mi war wifi açıkkenmi vs vs bir dikkat edermisiniz?
  • Yolla tabi. Bi de sor denemeden mi yolladınız aleti diye. Uyuz mu olacaklar, ne olacaklarsa olsunlar.
  • "Uyuz olmak" ne demek, hiç öyle şey olurmu. O ürüne o kadar para vermişsin ve sürekli sorun çıkartıyor. Hiç düşünmeden ver servise. Günümüzde herşeyi çinde ürettikleri için 50 kere servise vermek zorunda kalıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delidolu5

    hocam eski telefonlardaki gibi radyo frekansları karıncalandırma yapıyor olmasın? sürekli mi war wifi açıkkenmi vs vs bir dikkat edermisiniz?

    her zaman var ... çanak antenli televizyonlarda çekmeyince karıncalar çıkarya ekrana aynı onun gibi renkler dalgalanıyor


    ben para iadesi istiyorum aslında dahada uğraşmak istemiyorum , nasıl olacak o ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    quote:

    Orijinalden alıntı: delidolu5

    hocam eski telefonlardaki gibi radyo frekansları karıncalandırma yapıyor olmasın? sürekli mi war wifi açıkkenmi vs vs bir dikkat edermisiniz?

    her zaman var ... çanak antenli televizyonlarda çekmeyince karıncalar çıkarya ekrana aynı onun gibi renkler dalgalanıyor


    ben para iadesi istiyorum aslında dahada uğraşmak istemiyorum , nasıl olacak o ?

    15 gün geçmediyse direk iade edebilirsin,aynı arızayı 2 defa tam emin değilim ama yaşarsan yenisiyle değiştirmek zorundalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Kara.

    quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    quote:

    Orijinalden alıntı: delidolu5

    hocam eski telefonlardaki gibi radyo frekansları karıncalandırma yapıyor olmasın? sürekli mi war wifi açıkkenmi vs vs bir dikkat edermisiniz?

    her zaman var ... çanak antenli televizyonlarda çekmeyince karıncalar çıkarya ekrana aynı onun gibi renkler dalgalanıyor


    ben para iadesi istiyorum aslında dahada uğraşmak istemiyorum , nasıl olacak o ?

    15 gün geçmediyse direk iade edebilirsin,aynı arızayı 2 defa tam emin değilim ama yaşarsan yenisiyle değiştirmek zorundalar.

    alalı 8-9 ay oldu , ilk zamanlardan beri bu sorun vardı da es geçiyordum sonra sinir olmaya başladım 2 kerede aynı arızadan servise gitti şimdi bir daha yollıcam 3. olcak

    ama ben yenisini istemiyorum bana parayı iade etsinler kafi yenisini taktılarda ne oldu ki ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 19 Eylül 2012; 20:47:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Kara.

    quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    quote:

    Orijinalden alıntı: delidolu5

    hocam eski telefonlardaki gibi radyo frekansları karıncalandırma yapıyor olmasın? sürekli mi war wifi açıkkenmi vs vs bir dikkat edermisiniz?

    her zaman var ... çanak antenli televizyonlarda çekmeyince karıncalar çıkarya ekrana aynı onun gibi renkler dalgalanıyor


    ben para iadesi istiyorum aslında dahada uğraşmak istemiyorum , nasıl olacak o ?

    15 gün geçmediyse direk iade edebilirsin,aynı arızayı 2 defa tam emin değilim ama yaşarsan yenisiyle değiştirmek zorundalar.

    alalı 8-9 ay oldu , ilk zamanlardan beri bu sorun vardı da es geçiyordum sonra sinir olmaya başladım 2 kerede aynı arızadan servise gitti şimdi bir daha yollıcam 3. olcak

    ama ben yenisini istemiyorum bana parayı iade etsinler kafi yenisini taktılarda ne oldu ki ?

    8 önce aldığın bir ürünün para iadesi yapılmaz,sen olsan yaparmısın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Kara.

    quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    quote:

    Orijinalden alıntı: delidolu5

    hocam eski telefonlardaki gibi radyo frekansları karıncalandırma yapıyor olmasın? sürekli mi war wifi açıkkenmi vs vs bir dikkat edermisiniz?

    her zaman var ... çanak antenli televizyonlarda çekmeyince karıncalar çıkarya ekrana aynı onun gibi renkler dalgalanıyor


    ben para iadesi istiyorum aslında dahada uğraşmak istemiyorum , nasıl olacak o ?

    15 gün geçmediyse direk iade edebilirsin,aynı arızayı 2 defa tam emin değilim ama yaşarsan yenisiyle değiştirmek zorundalar.

    alalı 8-9 ay oldu , ilk zamanlardan beri bu sorun vardı da es geçiyordum sonra sinir olmaya başladım 2 kerede aynı arızadan servise gitti şimdi bir daha yollıcam 3. olcak

    ama ben yenisini istemiyorum bana parayı iade etsinler kafi yenisini taktılarda ne oldu ki ?

    yenisini taktılar derken, büyük ihtimal yeni bilgisayar verirler. soruçta onlarda aynı problemi tespit etmişlerdir.. monster firması bu tür konularda çok müşteri yanlısı bir firma. ama 8-9 ay önce satılmış bir ürün için ücret iadesine gitmek biraz fazla olabilir :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TabldotLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Kara.

    quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    quote:

    Orijinalden alıntı: delidolu5

    hocam eski telefonlardaki gibi radyo frekansları karıncalandırma yapıyor olmasın? sürekli mi war wifi açıkkenmi vs vs bir dikkat edermisiniz?

    her zaman var ... çanak antenli televizyonlarda çekmeyince karıncalar çıkarya ekrana aynı onun gibi renkler dalgalanıyor


    ben para iadesi istiyorum aslında dahada uğraşmak istemiyorum , nasıl olacak o ?

    15 gün geçmediyse direk iade edebilirsin,aynı arızayı 2 defa tam emin değilim ama yaşarsan yenisiyle değiştirmek zorundalar.

    alalı 8-9 ay oldu , ilk zamanlardan beri bu sorun vardı da es geçiyordum sonra sinir olmaya başladım 2 kerede aynı arızadan servise gitti şimdi bir daha yollıcam 3. olcak

    ama ben yenisini istemiyorum bana parayı iade etsinler kafi yenisini taktılarda ne oldu ki ?

    yenisini taktılar derken, büyük ihtimal yeni bilgisayar verirler. soruçta onlarda aynı problemi tespit etmişlerdir.. monster firması bu tür konularda çok müşteri yanlısı bir firma. ama 8-9 ay önce satılmış bir ürün için ücret iadesine gitmek biraz fazla olabilir :)

    Alıntıları Göster
    ne değişir ki ? ha parayı geri vermişsin ha yeni bir cihaz toplamışsın akılsızlık bende üşenmesende yollasaydım 2-3 aylıkken şimdi bu kadar zaman olmazdı

    pazartesi yollıcam zaten bilgisayarı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 20 Eylül 2012; 21:04:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delidolu5

    quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Kara.

    quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    quote:

    Orijinalden alıntı: delidolu5

    hocam eski telefonlardaki gibi radyo frekansları karıncalandırma yapıyor olmasın? sürekli mi war wifi açıkkenmi vs vs bir dikkat edermisiniz?

    her zaman var ... çanak antenli televizyonlarda çekmeyince karıncalar çıkarya ekrana aynı onun gibi renkler dalgalanıyor


    ben para iadesi istiyorum aslında dahada uğraşmak istemiyorum , nasıl olacak o ?

    15 gün geçmediyse direk iade edebilirsin,aynı arızayı 2 defa tam emin değilim ama yaşarsan yenisiyle değiştirmek zorundalar.

    alalı 8-9 ay oldu , ilk zamanlardan beri bu sorun vardı da es geçiyordum sonra sinir olmaya başladım 2 kerede aynı arızadan servise gitti şimdi bir daha yollıcam 3. olcak

    ama ben yenisini istemiyorum bana parayı iade etsinler kafi yenisini taktılarda ne oldu ki ?

    yenisini taktılar derken, büyük ihtimal yeni bilgisayar verirler. soruçta onlarda aynı problemi tespit etmişlerdir.. monster firması bu tür konularda çok müşteri yanlısı bir firma. ama 8-9 ay önce satılmış bir ürün için ücret iadesine gitmek biraz fazla olabilir :)

    Sevgili Delidolu,
    Forumu okuyanların yanlış yönlendirilmemesi açısından ''monster firması bu tür konularda çok müşteri yanlısı bir firma'' cümlenizin her zaman geçerli olmayabileceğini hatırlatmak isterim. Ben de F. firmasına müşteri olarak başvurmadan önce bu foruma girip incelemiştim. Olumlu ifadeler bulunanlar fazla, olumsuzlar ise azdı. Güvenilir ve müşteriye önem verdikleri düşüncesine kapılmıştım.

    Maalesef bazen garanti ile ilgili anlayışları sizin dediğiiniz gibi olamayabiliyor ve tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemesine baş vurulmak zorunda kalınabiliyor. Tabiki adalet yerini buluyor ama üç kuruşluk bir sorun için mahkeme kapılarında beklemek can sıkıcı olabiliyor ve ''-keşke sitelerinde yazdıklarına güvenmeseydim, telefonla söylediklerine inanmasaydım'' düşünceleri oluşabiliyor.

    Forumda yalan bile olsa bir firma hakkında olumlu ifadelerde bulunmak mümkün olabiliyorken, gerçek bile olsa firma ile ilgili yaşanan olumsuz olaylar hukuki sebeplerden dolayı paylaşımı kısıtlanabiliyor. Hatta F. Firmasının üst düzey yetkilileri madde 16 yolu ile konuyu kilitletme, forumdan uzaklaştırtma imasında bulunabiliyor.
    http://forum.donanimhaber.com/forumid_216/tt.htm linkine girerek yaptığım araştırmaya göre Asus, Acer, MSI, Dell, Hp - Compaq, Lenovo (IBM), Toshiba, Vestel, Sony, Packard Bell, Monster, Fujitsu - Siemens, LG, Apple, Samsung, Casper alt forumlarına girildiğinde toplam 8 tane madde 16 sebebiyle konu kilitlenmişken bunların yedisi monster formuna ait.

    Monsterinizi iyi günlerde kullanmanızı, bazılarının başına gelenlerin sizin başınıza gelmemesini, ve teknik servis, ‘’madde 16’’, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesiz günler dilerim.




  • ekran karıncalanması sorunu için intelin forumlarını incelermisin? bu sorunun çipsetle alakası olduğunu okumuştum ;) ekrandan da olmayabilir yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj_nipo

    ekran karıncalanması sorunu için intelin forumlarını incelermisin? bu sorunun çipsetle alakası olduğunu okumuştum ;) ekrandan da olmayabilir yani

    valla ben uğraşamıcam servis halletsin 2 seferdir düzelmedi bakalım 3. de ne olacak bende merak ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    quote:

    Orijinalden alıntı: dj_nipo

    ekran karıncalanması sorunu için intelin forumlarını incelermisin? bu sorunun çipsetle alakası olduğunu okumuştum ;) ekrandan da olmayabilir yani

    valla ben uğraşamıcam servis halletsin 2 seferdir düzelmedi bakalım 3. de ne olacak bende merak ediyorum

    İnşallah hallederler...
    Tüketici hakem heyeti, mahkeme sürecine gerek kalmaz...
    Başlangıçta düşük gözüken f/p oranı satış sonrası hizmetler nedeniyle inanılmaz fazlalaşabilir.
    (http://forum.donanimhaber.com/m_66076205/tm.htm)
  • bu ekran kartı sorunu belli ki yaygın bir sorun
    güncelleme yapmazsan çalışıyor yaparsan sorun çıkarıyor
    böyle bir durumda cihazın parçasında sorun olması ihtimali bana pek inandırıcı gelmiyor.
    eğer birkaç bilgisayarda çıkan bir donanımsal sorun olsaydı destek sayfasında cihazın güncel sürücülerini yayınlarlardı.
    sitede güncel sürücüler yok bu da firmanın bu sorunun farkında olduğunu aklıma getiriyor.
  • LVDS kablosunda veya Anakartla ilgili sıkıntı olabilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.