Şimdi Ara

Eklediğimiz Arkadaşları Nasıl Görebiliriz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 ay
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 23 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Routinues (4 mesaj) n201 (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mini (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Forum üzerinden arkadaş olarak eklediğimiz kişileri nasıl görebiliriz? O kadar aradım fakat böyle bir buton veya buna benzer bir şey bulamadım.




  • Adres defteri

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam adres defterine giriyorum fakat hiç bir şey gözükmüyor.


    Eklediğimiz Arkadaşları Nasıl Görebiliriz?

    Telefondan girdiğimde görebiliyorum arkadaşlarımı fakat tarayıcıda nedense böyle gözüküyor sebebi nedir?

  • takıp edılenlere bas orda gozukuyo ıstek yolladıgın kısıler dıye.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Söylediğiniz adımları yapmama rağmen arkadaşlarım gözükmüyor.


    Eklediğimiz Arkadaşları Nasıl Görebiliriz?
    Eklediğimiz Arkadaşları Nasıl Görebiliriz?




  • Routinues kullanıcısına yanıt
    yanlıs yerı demısımde(bi an takıp ısteklerımı nasıl gorurum dedın sandım),arkadaşlarım dedıgın takıpcıler ıste,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır hocam arkadaşlar ve takipçiler ayrı eğer DH'nin mobil uygulamasını kullanıyorsan uygulamaya girdikten sonra sağ üstteki 3 çubuğa tıkla ve "Size Özel" yazan paneli alttan büyüt orada Kişileriniz(Adres Defteri) yazıyor oraya girdiğinizde arkadaşlık isteğinizi kabul eden tüm arkadaşlarınız görebiliyorsunuz.

  • Uygulamada varsa bılmem ,ama bence aynı ,zamanında arkadas olarak ekledıgım herkes takıpcı olarak duruyo ,bende onları takıp edıyorum,lıstede yoksanız vs karsı taraf onaylamamıstır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n201 -- 3 Haziran 2022; 18:31:30 >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.