|
Ek madde 1 ile yatay geçiş yapmayı planlıyorum deü ve marmaraya başvuracağım ama sonuç ve kayıt tarihleri birbirinden farklı deü ilk açıklanıyor ve kayıtları daha erken eğer deü çıktığı halde marmarayı beklersem ve marmara çıkmazsa açıkta kalırım ve ben marmaraya geçiş yapmak istiyorum mesela deü açıklanınca gidip kayıt yapsam sora marmara çıkarsa gidip direkt olarak marmaraya kayıt yapabilirmiyim yoksa gidip tekrar izmirde kayıt mı sildirmem gerekiyor benim bildiğim kayıtlar otomatik siliniyor ama emin değilim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






