Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Ehliyet alan arkadaşlar :)

37
Cevap
0
Favori
527
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6724 Mesaj
    abi bende kasımda alıom ehliyetide..
    direksiyon sınavında park ettiriolar mı
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4373 Mesaj
    hayır sakin ol geçiriyolar panik biri isen asla geçirmezler ... Trafikde soğuk kanlı olmak gerek ...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1596 Mesaj
    sans iste bana da rampa asagi verdiler 200metre gittim düz yolda sonra durdum kahretsin durunca el frenini çakmemi_im 94ald1m:P
    |
    |
    _____________________________
    banlandı
  • Yarbay
    4373 Mesaj
    :D bana geri geri kavrama yaptırdılar :D siz kullanmamışsınızki
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2570 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Reanimate

    :D bana geri geri kavrama yaptırdılar :D siz kullanmamışsınızki


    beni de bi yola soktular dik bi toprak yolda durmak zorunda kaldim sora ana yola ciktim ordan eh tabi baya bi kawrama manyagi oluyosun ister istemez
    |
    |
    _____________________________


    Ford Focus HB TDCi Collection 2011
  • Yarbay
    4373 Mesaj
    aga onları geçtim ben Kursun aracını bir kere kullandım !!!
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2570 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Reanimate

    aga onları geçtim ben Kursun aracını bir kere kullandım !!!


    araba neydi??
    |
    |
    _____________________________


    Ford Focus HB TDCi Collection 2011
  • Yarbay
    4373 Mesaj
    206 HDI
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    642 Mesaj
    bi kaç sorusunu yazar isen iyi olur.bende şubatta giricem allah nasip eder ise bide ne kadar tutuyo toplam
    |
    |
    _____________________________
    İçeçek siparişi alınır (absint hariç) :)
  • Yarbay
    6724 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Reanimate

    hayır sakin ol geçiriyolar panik biri isen asla geçirmezler ... Trafikde soğuk kanlı olmak gerek ...

    hafif heyecan basıyo tabii
    ama yırtarız inşallah
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2918 Mesaj
    benim direksiyon sınavıda eğlenceydi. kursun şahini vardı bi tane su kaynattı bu sınavda sonra açtılar kaputu birşeyler bağladılar felan sonra bu şahin bana denk geldi bende ilkkez direksiyonuna oturuyorum şahinin . neyse ben ayna koltuk kemer ayarı yapayım derken yanımdaki kursun adamı tamam fazla uzatma dedi sonra kalktım bi u dönüşü felan fazla gaz verdim ama kalkarken bu yanımdaki eleman dur o gaz fazla felan benide paniğe sevkediyor adam zaten arabanın yabancısıyım bana yardımcı olacağı yerde içimden şeytan diyor göm şunları kamyonun arkasına ama kendimi nasıl kurtarıcam hehehe
    velhasıl ben moralim bozuk eve döndüm ama akşam üzeri bi telefon kursa geçmişiz kaçla geçtim bende bilmiyorum sınavlar 100 100 98 di artık hangi soruyu yapamadıysak kursada 1 gün gittim dedim ben gelemem aldım kitabı elime kendim çözdüm ettim falan işte böyle bu arada sene 2001 di
    |
    |
    _____________________________
    Life is beautiful...




  • Yarbay
    4373 Mesaj
    Kurs ücreti + 200 Milyon bana 600 e geldi
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2570 Mesaj
    bana da 450ye geldi toplam..

    peki sertifikayi goturup de ehliyeti cikarttirirken ek bi para oduycekmiyiz??
    |
    |
    _____________________________


    Ford Focus HB TDCi Collection 2011
  • Yarbay
    4068 Mesaj
    onu bırakın da noldu bu stajyer şoförlük, ehliyeti olanların da 5 yılda bir muayene, ehliyet almanın zorlaşması filan kanunu. hani 2005'de mi ne yüyürlüğe girecekti. yoksa 2006 mıydı? yoksa bi hayal miydi? neydi bu böyle bi geldi rüzgar gibi geçti furyası? yoksa sürücü kurslarının reytingi düşmüştü de onu mu kaldırdılar?
    |
    |
    _____________________________
    Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...
  • Yarbay
    4539 Mesaj
    ben 95 almıştım da hız yaptıım için düşürmüşler galiba, saatlerce beklemiştim çok sinirliydim, biner binmez 1,2,3,4 taktım direk bastım açıktan alıp u dönüşünü yaptım, trafik vardı baya, direksiyon hocası arabayı yanaştırmak için dier hocaya bıraktırcaktı arabayı hiç durmadım, direk dier öğrencilerin olduu yere soktum sıradakinin önünbde durdum ve gittim, yağmur altında beklemekten sıçana dönmüştüm
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    642 Mesaj
    ya 450 ise hemen alırımda bizim burda 600 diyolar ya.kendi paramla bizimkilerden habersiz alıcam.süpriz yapcam
    |
    |
    _____________________________
    İçeçek siparişi alınır (absint hariç) :)
  • Yarbay
    2570 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: sarpertas

    ya 450 ise hemen alırımda bizim burda 600 diyolar ya.kendi paramla bizimkilerden habersiz alıcam.süpriz yapcam


    kadıköy genç moda sürücü kursundan alıyorum ben 450milyona ama grup olarak gittiğimiz için oldu bu indirim tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuuberk -- 27 Eylül 2005, 19:18:15 >
    |
    |
    _____________________________


    Ford Focus HB TDCi Collection 2011
  • Yarbay
    4452 Mesaj
    Ben Kültür Dersanesine yazıldım,ordan 400 liralık hediye çeki verdiler.Bende bi ara gidip kültür sürücü kursuna bedava yazılıcam.Bir tek emniyete vericez parayı,oda 250-280 falan tutuyo

    Acaba konuşsamda hiç gitmesem olmaz mı?Bana kitabı versinler ben kendi kendime hallederim.Zaten kullanmayıda kendi kendime öğrendim,hemde transporterda
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
Blogio
üniversite
Paykasa
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.