DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Egsoz dan gelen SU
10
Cevap
0
Favori
1.330
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      63 Mesaj
      25 Eylül 2008 23:32:28 Konu Sahibi
      98 audi a3 1.6 lpgli.arkadaşlar aracı sabahları ilk çalıştırdığımda bayaa su geliyo egsozdan.hadi 1-2 damla aksa neyse ama bayaa akıyo.nedeni nedir ve bi zararı varmıdır



      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3591 Mesaj
      25 Eylül 2008 23:35:31
      buyuk ihtimal sogutma suyu eksiltiyordur. bendede vardi buraya yazdim normal saglikli bir motordan su gelmesi gerektigini yazdi arkadaslar. benden sogutma suyundan eksiltiyordu birde benim silindir kapak contam patlakti, onunda etkisi vardi bu ise..
      |
      |
      _____________________________

    • Otomobil Uzmanı
      10613 Mesaj

      Android Beta Tester
      26 Eylül 2008 08:29:10
      çok normal bir durum, Hem LPG li araç hem de havalar soğudu havadaki nem miktarı arttı .Endişelenecek bir durum yok.
      quote:

      Orjinalden alıntı: murataltayua

      98 audi a3 1.6 lpgli.arkadaşlar aracı sabahları ilk çalıştırdığımda bayaa su geliyo egsozdan.hadi 1-2 damla aksa neyse ama bayaa akıyo.nedeni nedir ve bi zararı varmıdır
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      63 Mesaj
      26 Eylül 2008 14:46:01 Konu Sahibi
      teşekkürler
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1533 Mesaj
      06 Ekim 2008 01:34:18
      quote:

      Orjinalden alıntı: murataltayua

      98 audi a3 1.6 lpgli.arkadaşlar aracı sabahları ilk çalıştırdığımda bayaa su geliyo egsozdan.hadi 1-2 damla aksa neyse ama bayaa akıyo.nedeni nedir ve bi zararı varmıdır


      Soğutma suyu eksiltmiyorsa problem yok.

      Eksiltiyorsa motorunu gözden geçirmen gerekebilir.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1505 Mesaj
      06 Ekim 2008 22:09:15
      benim 2004 borada yaptı.eve girerken önü havaya kalktığı için egzoz aşağıda kalınca biraz su bırakıyordu.Elimle egzosun içini ellediğim zaman su vardı.Banada iyi motor su atar dediler.Sanırım endişelenecek durum yok.Lpg yok aracımda.
      |
      |
      _____________________________

      Kadın mezarlığa girerken başını kapıyor, dışarı çıkarken açıyor. Ölüye karşı kapayıp, diriye karşı açmak akıl almaz...N.Fazıl KISAKÜREK
    • Yarbay
      5463 Mesaj
      06 Ekim 2008 23:43:09
      en iyisini sen yapıyosun bucak arkadaşım. çünkü özellikle kısa mesafe kullanımlarda o su egzos içinde kalır ve egzosun çürümesine katkaıda bulunur. önünü kaldırmak güzel bi çözüm. istemeden de olsa saygılar
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      07 Ekim 2008 11:31:17
      Geçen gün egsoz'u değiştirdim ve değiştiren abimiz aracı eğimli bırak park ederken mümkünse dedi..Hoş bu zor..Alttan delik aç dedi birisi de sordum yok yav daha neler zaten bunun ömrü belli onu yaparak ne kadar fayda sağlayabilirsin ki dedi..Neyse ki ucuz..En kalitelisi egsoz'un 65 Ytl..Tabi bu benim araç için geçerli..Audi A6 98 Model'in egsozu değiştirmiştik zamanında 7.000 Ytl..Yok böyle bir şey

      Merhaba Doğuş oto..Sevgilerimi her daim gönderirim endişelenme
      |
      |
      _____________________________

      Bu kullanici adi, sinirsiz uzaklastirilan bir kullaniciya ithafen alinmistir.
    • Yarbay
      2017 Mesaj
      07 Ekim 2008 14:56:31
      NormaL bir oLay su geLmesi..!!
      |
      |
      _____________________________

      ***** DemiR24 *****
      SeRviSe GitmeYeN FIAT KullaNıcıLaRı
    • Çavuş
      47 Mesaj
      09 Ekim 2008 14:57:41
      bence su gelmezse endişelen sağlıklı motor su atar bunda bişe yok özellikle soğuk havalarda ve sabah daha fazla atar ama korkulacak bişe olmaması lazım
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1324 Mesaj
      09 Ekim 2008 16:49:30
      quote:

      Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

      en iyisini sen yapıyosun bucak arkadaşım. çünkü özellikle kısa mesafe kullanımlarda o su egzos içinde kalır ve egzosun çürümesine katkaıda bulunur. önünü kaldırmak güzel bi çözüm. istemeden de olsa saygılar



      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
ses yalıtımı
modasor
SEO
izmir havalimanı transfer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR6
0,365
1.2.165

Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.