Şimdi Ara

EGM'den İstanbul'da meydana gelen patlamaya ilişkin sosyal medya açıklaması!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • EGM'den İstanbul'da meydana gelen patlamaya ilişkin sosyal medya açıklaması!
    Emniyet Genel Müdürlüğü (Türk Polis Teşkilatı) tarafından yayımlanan ilgili basın açıklamasında Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı ve ona bağlı olan il birimlerince sanal devriye faaliyetlerinin yürütüldüğü bildirildi.



    Ayrıca Bkz.Taksim patlaması sonrasında sosyal medyaya bant daraltması 



    EGM: Sanal devriye faaliyetleri yürütüyoruz



    İstiklal Caddesi'nde meydana gelen patlama olayının ardından korku ve panik yaratmak amacıyla provokatif içerikli paylaşımlar yapan 25 hesabın takip edildiğini belirten Emniyet Genel Müdürlüğü, sanal devriye faaliyetlerinin 7/24 esasına göre yürütüldüğünü duyurdu.



    EGM'nin ilgili açıklaması aşağıda mevcut:






    "Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı ve bağlı il birimlerince, kanunların verdiği yetki ve sorumluluk çerçevesinde, suç ve suçlularla mücadele amacıyla internet ortamında 7/24 esasına göre sanal devriye faaliyetleri yürütülmektedir."



    "Bu kapsamda 13.11.2022 tarihinde İstanbul/Beyoğlu'nda meydana gelen "Patlama" olayına yönelik sosyal medya platformlarında, vatandaşlarımız arasında korku ve panik yaratmak amacı barındıran, vatandaşlarımızı kin, nefret ve düşmanlığa alenen tahrik eden provokatif içerikli paylaşımlarda bulunduğu değerlendirilen 25 hesap yöneticisinin tespiti yapılmış, ilgili makamlara gönderilmiştir."



    "Kamuoyuna saygıyla duyurulur."




    Kaynak:https://twitter.com/EmniyetGM/status/1591861041117691904







  • Ya arkadaş çıkıp hata bizde istihbaratımız zayıf bir işi beceremedil bir bombacıyı yakalayamadık diyeceklerine provakatif paylaşım falan filan.

    Abi sizin işiniz ne çok pardon ya?

    Sokaklarda cinayet tecavüz adam kaçırma gasp polis intiharları uyuşturucu satışı insan kaçakçılığı terör herşey var. Ülkede huzur yok bütün işiniz bitti buna mı sıra geldi.

    Ben yerinizde olsam istifa ederim. Yemin ederim bak. Bir dakika durmam yüzüm kızarır

    sanala koydugun adamları caddede görevlendirseydin belki bu teröristin farkına varırlardı.....sosyal medyadan bu kadar korkmayın.....sosyal medyada köy hahvesinin internet versiyonu gşbi


    onun için emniyet işini sahada yapsın.... kocaman sırt çantalı askeri pantollu ben şüpheliyim diye bagıran birini polis durduramamış.......nerede bu güven timleri......çantada bankta baya bir durmuş ......bu caddenin ortasında sivilleri izleyen mobese yokmu......


    bal gibide güvenlik ihmali var ....

    Bu ülkede sosyal medya üzerinden "ayçiçek yağı kalmadı" yalanı ile koskoca ülkede bütün millet marketlerdeki ayçiçek yağlarına hücum etti, siz nerede yaşıyorsunuz pardon?


    Bu patlamadan sonra gerek EGM'nin bu kararı, gerekse ülkedeki sosyal medyanın kesilmesi çok yerinde bir güvenlik önlemidir.


    Bu işi siyasi goygoya çeviren malüm azınlık kesim, ülke yönetmekten bi haber olduğu için zırvalaması normal. Bu ülke bu leyla azınlığa bırakılmayacak kadar değerli ve büyük bir ülkedir, bu azınlık dışı çoğunluk bunun bilincine olmalıdır.

    İyiki o ara 2 senelik ayçiçek yağımı almışım. Şu an aldığım fiyatın 2 katından pahalı. Zaten orada ayçiçek yağı kalmadı değil deli gibi zamlanacağı söylenmişti ve söylenenler aynen oldu. O ara elim değmişken Şok Market'ten 800Gr Vatan Salça'nın adetini 7,90TL'ye almıştım. Şimdi 50TL ye yaklaşmış fiyatlar. Bu arada bunları yaklaşık 6 ay önce almıştım. Enflasyon yüzde kaç oluyor hesaplar mısınız?
  • Twitter engelli ama açıklamayı Twitter üzerinden yapıyorlar. Şaka gibi cidden.

    _____________________________
    Non est ad astra mollis e terris via
  • scientia kullanıcısına yanıt

    Ülke yönetiminin güzel özeti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ya daha kendı hakım savcılarını denetleyemeyen egm ve devamı.... gozunuzu seveyım bu nedır ya. Engel koyma ıste madem paylasanlar var oh ne guzel gıt ip sını adresını bul adamı yakala ıste idamda gelsın bu terorıstler yakalanıp beslenmesın yıllarca

    _____________________________
  • Ya arkadaş çıkıp hata bizde istihbaratımız zayıf bir işi beceremedil bir bombacıyı yakalayamadık diyeceklerine provakatif paylaşım falan filan.

    Abi sizin işiniz ne çok pardon ya?

    Sokaklarda cinayet tecavüz adam kaçırma gasp polis intiharları uyuşturucu satışı insan kaçakçılığı terör herşey var. Ülkede huzur yok bütün işiniz bitti buna mı sıra geldi.

    Ben yerinizde olsam istifa ederim. Yemin ederim bak. Bir dakika durmam yüzüm kızarır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hani olur ya seçimde bir yanda Tayyip Erdoğan diğer yanda sıradan çinko karbon pil olsa gidip oyumu pile veririm net

  • sanala koydugun adamları caddede görevlendirseydin belki bu teröristin farkına varırlardı.....sosyal medyadan bu kadar korkmayın.....sosyal medyada köy hahvesinin internet versiyonu gşbi


    onun için emniyet işini sahada yapsın.... kocaman sırt çantalı askeri pantollu ben şüpheliyim diye bagıran birini polis durduramamış.......nerede bu güven timleri......çantada bankta baya bir durmuş ......bu caddenin ortasında sivilleri izleyen mobese yokmu......


    bal gibide güvenlik ihmali var ....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz006 -- 14 Kasım 2022; 0:15:40 >
    _____________________________
    Körler ülkesinde tek gözlü adam kraldır
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu ülkede sosyal medya üzerinden "ayçiçek yağı kalmadı" yalanı ile koskoca ülkede bütün millet marketlerdeki ayçiçek yağlarına hücum etti, siz nerede yaşıyorsunuz pardon?


    Bu patlamadan sonra gerek EGM'nin bu kararı, gerekse ülkedeki sosyal medyanın kesilmesi çok yerinde bir güvenlik önlemidir.


    Bu işi siyasi goygoya çeviren malüm azınlık kesim, ülke yönetmekten bi haber olduğu için zırvalaması normal. Bu ülke bu leyla azınlığa bırakılmayacak kadar değerli ve büyük bir ülkedir, bu azınlık dışı çoğunluk bunun bilincine olmalıdır.

    _____________________________
  • anladığım kadarıyla bandwith daraltılması, büyük operatörün trafiklerine kanca atılarak belli ip lere giden paketlerin filtrelenemek üzere bir sisteme yönlendirilmesi, ve bu sistemden geçen paketlere bakılarak, tespit edilmek istenen hesaplara yönelik, yönetici kısımlarına erişen ip lerin filtre edilerek yakalanması, kuralların tetiklenmesi adına yapılan bir işlem, bu esnada bizde bu işlemin sonucu olarak, internet hızının düşürülmesi olarak görüyoruz, esasında trafiğin yönlendirildiği sistemin, toplam net çıkış bandwith i, ülke trafiğinin filtre işlemini kaldıramayacak kapasitede olduğundan ötürü lag yaşıyoruz.


    bu durum büyük ihtimal kendi yurt dışı çıkışlarına sahip operatörlerde yaşanmamıştır.

    _____________________________
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    yanımda kaza oldu, adam yerde ölüyor. otobüs durdu içinden birkaç kişi indi çıkardılar telefonu.... yerde yatan senin abin kardeşin annen olsa ne düşünürsün? bu kadar yozlaşmış millet.

    tamam cart diye interneti kısmak doğru değil, ama zart diye telefonu çıkarıp kopmuş uzuvları ölmeden önce can çekişenleri yayınlamak da doğru değildir. ha telefonla çekilmesi bence faydalı çünkü incelemede delil olur ama yayınlamak başka konu.

  • Sınırlarını kapatmayan kainat lideri devletimiz, sosyal medyayı kapatiyor, yazıklar olsun, size oy veren akilsizlara zaten bişey demiyorum, onlar güdülmek için gelmiş bu dünyaya

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • grippin G kullanıcısına yanıt
    İyiki o ara 2 senelik ayçiçek yağımı almışım. Şu an aldığım fiyatın 2 katından pahalı. Zaten orada ayçiçek yağı kalmadı değil deli gibi zamlanacağı söylenmişti ve söylenenler aynen oldu. O ara elim değmişken Şok Market'ten 800Gr Vatan Salça'nın adetini 7,90TL'ye almıştım. Şimdi 50TL ye yaklaşmış fiyatlar. Bu arada bunları yaklaşık 6 ay önce almıştım. Enflasyon yüzde kaç oluyor hesaplar mısınız?

  • Adam bana soru sormuş cevabı vermeden engellemiş.

    EGM'den İstanbul'da meydana gelen patlamaya ilişkin sosyal medya açıklaması! 

    Azınlık kesim neden böyle?

    Neden böyle tuhaf tuhaf davranışlar sergiliyorlar?

    Neden soru sorup engelliyor mesela?

    O zaman soru sorma arkadaş kafanız mı güzel sizin.


    Bir defa ayçiçek yağı zamlanacak denmedi, ülkede ayçiçek yağı kalmayacak dendi. Ve bu yalan sosyal medyadan bütün ülkeye yayıldı, halbuki ayçiçek yağında hiçbir sorun yoktu ülkenin ayçiçek stoğu ağzına kadar doluydu.

    128 milyar yalanı da aynen böyle, bir yalanı sürekli tekrar et, tekrar ettikçe o yalana herkes inanır. EGM'den İstanbul'da meydana gelen patlamaya ilişkin sosyal medya açıklaması! 

    _____________________________
  • Evet halka eşit mesafede olan ve mezuniyet töreninde akp marşı çalan değerli rejim milislerimizin uyarılarını dikkate almalıyız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bombanın patladığı sokakta hiçbir şey yapmayıp 3 dk otursan 3 polis arabası görürsün kalabalığın içinden geçen sürekli devriye atılan o kadar sivil ve üniformalı polisin olduğu bir yerde o bombayı nasıl patlatabiliyorlar diye sormak varken sanal devriye atmak…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • grippin G kullanıcısına yanıt

    Sorun zaten bu dediğiniz niteliksiz ve cahil çoğunluğun tahakkümü, çoğunluk da değiller aslında ama iktidarın elindeki medya malum, internet ise kontrolü mümkün olmadığından işlerine gelmez hemen


    yasaklanır veya kısıtlanır.

    _____________________________
  • Niteliksiz ve cahil diyerek İstanbul ve Ankara'yı muhalefete veren kesimden bahsediyorsan çok haklısın.

    Yok o zaman cahil oluyor ama değil mi parrrrdon. Muhalefete verirlerse cahil değil, iktidara oy verirlerse cahil.


    Sen böyle işine nasıl gelirse öyle siyaset cahili yorumlarına devam ettiğin müddetçe bir 100 sene daha iktidarlık yüzü göremeyeceksin.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.