Şimdi Ara

İHTİYACI OLANLARA ÜCRETSİZ KİTAP VERİYORUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.959
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her ay 1 tane sıfır branş denemesi satın alıp ihtiyacı olan arkadaşlara göndereceğim. Gerçekten ihtiyacı olanlar varsa yazsın pmden ben onları not alıcam adresleriyle birlikte.




    İhtiyacı olmayanlar da uplarsa yukarda kalsın ihtiyacı olanlar daha rahat görür.


    not: evinizin adresinizi vermeye gerek yok size yakın olan ptt kargo şubesinin adresini verirsiniz oraya kargolatırım geldiğinde gider alırsınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 19 Temmuz 2022; 12:8:38 >



  • Adam adam up

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • up

  • Millet harbi adres vermek istemiyor. Ben de kitapları bedava verirken en yakın kargo merkezi istemek zorunda kaldım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kesinlikle

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam gönderenin de adres tel no isim gözüküyor zaten

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • şubeden göndereceğim niye kendi adresim gözüksün numarayıda sallarım bişe

  • Hocam ben daha önce kitap göndermiştim benim tel no isim soy isim adresimi istedi karşı tarafında istedi.Ptt ile gönderdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9D49F2C43 -- 21 Haziran 2022; 17:37:33 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • büyük adamsın

  • bu konu hakkında başka bilgi sahibi olan varsa aydınlatabilir mi? Ben şubeden göndereceğim ve karşı tarafa da evinin yakın olduğu şubeye kargolatacağım illa ev adresi vermeye gerek var mı?

  • hocam en azından hayır işi yapıyorsun, eğer bilgilerini vermek istemiyorsan kendi şehrinde buradan biri ile pm den mesajlaşıp buluşmak da bir seçenek

  • Eyeless-1 kullanıcısına yanıt

    sıkıntı olmaz illa adres isterlerse bizim köyün adresini veririm oraya zaten ayda yılda 1 gidiyoruz

  • adamsin kardeşim de hâlâ şüpheye mi düsüyorsun %100 gelir senin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fahrettin.altay kullanıcısına yanıt

    başlık dikkat çekmek amaçlı kaydırma yapmadıysam (kontrol ettim yapmadım) zaten geliyor ama sene içinde adak adamıştım. Koç falan kesemeyeceğime göre böyle çaresini buldum

  • netlerin kaç




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HAYAT BİTTİİ -- 21 Haziran 2022; 18:1:51 >
  • %50 istiyorum ea 4-12k arası bişe gelecek galiba


    tytde türkçe ve mat cevaplarımı hatırlamıyorum en iyi ihtimal 4k en kötü ihtimal 12k



    tyt türkçe? (35 tane işaretledim)

    tyt sosyal 14

    tyt mat? [32 tane işaretledim (türkçeden dolayı panik oldum çok yavaş gittim tekrar tekrar okumam gerekti)]

    tyt fen14


    ayt mat 34

    edb 17

    tarih 6.5

    coğ 6

  • çok rahat gelir geçenn sene 47.158 ile kapatmış %50 burslu bu sene ekonomik krizden dolayı gelecek zamla birlikte 60-80 K ya kadar geriler


    şimdiden hayrılı olsun Sabancı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HAYAT BİTTİİ -- 21 Haziran 2022; 18:7:26 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.