Şimdi Ara

Egea sedan 1270 heçbek 1295 kg? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
6.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YardımSeverr

    Çok güvenselerdi kendilerine çarpışma kaza testlerine girerlerdi.

    ne kalin kafali adamlarmissiniz yahu

    kendi isteyip sokamiyor araci teste, anlayin artik!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB olanı EuroNcap testlerıne sokacaklar , anlaşılan bıraz daha fazla özenılmiş
  • HB olanı Sedana göre daha kaliteli, sedandan daha üst sınıf bir araçmış gibi görünüyor. Egea HB'de Adaptif Cruise Kontrol gibi E segmenti araçlarda bile standart olmayan donanımlar var
  • bildiginiz üzere her zaman hatchback araçlar sedan araçlardan daha kalitelidir çünkü avrupa'da insanlar b ve c segmentinde sedan araç almazlar. Hatcback alırlar ya da bagaj lazım isede SW alırlar.

    Bizim gibi 3.cü dünya ülkeleride sedan araçları tercih ettiği için bu araçlar HB versiyonlarına göre daha kalitesiz olurlar. Aegea HB'de daha çok Avrupa pazarı için üretildiği için daha kaliteli ve daha ağır olması mantıklı.

    Bakınız;

    GOLF - JETTA

    CİVİC HB - CİVİC SEDAN
  • Hb arabanın sedandan daha ağır olmasının tek sebebi viraj denge çubuğu kullanılmasıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Bunu söyleyen de teneke kia kullanıyor

    KIA Ncap e giriyor 5 yıldız alıyor kardeş

    Hayırdır ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya bu egea nasıl c sınıfı arkadaş. focus'un jetta'nın corolla'nın yanında linea gibi duruyor. Ben bir türlü anlamadım bide bunun dizeline 60-70 bağlayanlar var. Focus dururken bağımsız süspansiyon dururken kalite dururken motor yürüyen dururken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla helal olsun bazı arkadaşlar tüm egea konularında egea C sınıfı değil diyenlere karşı canla başla savunmama rağmen bana demediklerini bırakmamışlar.Arkadaşlar ben sadece bir konuya dikkat çekmek için konuyu açtım.Amacım egea'yı yerin dibine sokmak falan değil.Bu kadar alıngan olmayın.Forum nikimin altında bile fıat logosu var dikkat ederseniz.Ben fıat'ın araçlarını f/p anlamında gayet beğeniyorum ki 8-9 yıldır fıat'tan vazgeçemiyorum.Ama ben kesinlikle tofaş'ı sevmiyorum ve bu firmaya güvenmiyorum.Bu adamlar öyle kurnaz ki avrupaya ihraç ettikleri araçları ve türkiyede sattıkları araçları faklı kalitede üretebilirler.Bunu yurt dışına ve yurt içine ürettikleri araçlarda defalarca gördük.İtalyan üretim araçların yol tutuşu çok iyi olmasına rağmen türkiye üretimlerin yol tutuşunun kötü olduğunu hepimiz biliyoruz.Bana göre fıat'ın imajını yerin dibine sokan kuşserisi ile başlayan tofaş'tır.Yahu en azından bir heçbek bir de sedandaki göğüse bakın.Açın bakın bir aracın sedanı ile heçbek olanı arasında bariz ağırlık farkı var.Bir araç hem uzun hem nasıl hafif olabiliyor?Benim hb olan kasaya sözüm yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ve konu sahibi bilgili forum üyemiz her platformda egeanın C segmenti olduğunu savunuyor

    Hb megane'da 3 yıldız aldı ama kimse C segmenti değil diyemez.O konu ayrı.
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Ben güvenlik ile ilgili yorum yapmadım ki :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hatchback arabaların bagajı daha kısa olduğu için arkadan darbelere karşı daha farklı şase güçlendirmesine ihtiyaç duyuyorlar ya bundandır yada hb olanın süspansiyon sistemi torsiyon yerine bağımsız süspansiyondur yada bundan dolayı daha ağırdır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arac markALarını gectim ayni arabanin dizel otomatigine 30bin üst vermeyi zenginlik sayan bir uyemiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupaya torpil gecmisler bunu anliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Egea C segmenttir evet. Bence sen biraz bilgilen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea C sınıfı aksi iddaa edilmez, ama C sedan'ın yüz karası araçlardan. Astra ve Corolla ile kıyaslanınca, malzeme kalitesi vs., bariz geride. Fakat bu demek değil ki araç güvensiz, Egea Hb Euro Ncap'e girse 5 yıldız alır, çünkü AB'ye uygun bir araç, bize itelenen ise 3-4 yıldız alır malum. En basitinden Hindistan'daki crash testlere bakın, Polo bile 3 yıldız almış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea sedan b ve c arasında sıkışmış bir model ama hb c sınıfı...fiat'a sorun onlar da c sınıfı demezler/diyemezler egea sedana...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Denim_Blue

    Egea C sınıfı aksi iddaa edilmez, ama C sedan'ın yüz karası araçlardan. Astra ve Corolla ile kıyaslanınca, malzeme kalitesi vs., bariz geride. Fakat bu demek değil ki araç güvensiz, Egea Hb Euro Ncap'e girse 5 yıldız alır, çünkü AB'ye uygun bir araç, bize itelenen ise 3-4 yıldız alır malum. En basitinden Hindistan'daki crash testlere bakın, Polo bile 3 yıldız almış.

    Bravo hocam anlatmak istediğim aynen bu.
  • daciaya kimse neden bu kadar yüklenmiyor ? herkes biliyor ki ürettiğinin arkasında diyorki ben bu kadar yaptım fazlası yok ama fiata neden herkes yükleniyor daciadan farkı olmayıp kalkıp bilmem neyle yaraştırmaya çalışanlar oldukça malesef fiatta dsg de aynı muameleyi bu forumda görür.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Platform b sınıfı, kalite b sınıfı, donanımlar b sınıfı ama Egea C sınıfı ? Neye göre ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea c ise octi elantra felan d

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.