Şimdi Ara

Egea'nın segment rakipleri 301-CElysee, Rapid-Toledo HB>i20, Rio, Sandero, C3

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
395
Cevap
3
Favori
23.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Edit: Arkadaşlar görüldüğü üzere dingldeki milimetre mesafelerle segment oluşmuyor. Aşağıdaki video bize algıların yıkılması gerektiğini anlatmış oldu. Büyük görünen aracın arkasına 3 kişinin bile oturamadığına; oysa daha küçük sandığımız aracın içinin ve bagajının daha geniş olduğuna şahit olduk videoda.

    Şu anda Uygun fiyatlı ve kullanışlı otomobil sayısı oldukça fazla ve gelişmiş zengin ülkelerde bu tip araç satışları daha fazla. Yani o ülkelerdeki insanlar zengin dahi olsa en çok bu tarz araçların satışları oldukça üst sıralarda geliyor

    Son zamanlarda kurlardaki artış ve asgari ücretin 2 Bin TL civarı olduğu ülkemizde f/p araçlara yönelmek şart oldu.

    Sedan: Egea, 301, C Elysee, Rapid, Toledo, Accent Blue
    HB: i20, Rio, C3, Sandero, Baleno


    İlk Konumuz:
    Egea'yı karşılaştırabileceğimiz araçlar Peugeot 301, Citroen C Elysee, Skoda Rapid, Seat Toledo gibi araçlar. Arkadaşlar forumda çok fazla Fiat Satış Danışmanı mevcut. Yalan yanlış bilgilerle Egea'nın fiyatını yükseltme çabaları var. Zira arac malum internet sitelerinde Galeriler tarafından Filo indirimiyle alındığı için sitedeki fiyatların 5-10 Bin TL altına satılıyor. Zira bu aralar 301 ve C Elyseede aynı sekilde. Sitelerde 0 km olarak aratırsanız garantili plakasız araçlar hemen karşınıza gelir. Malesef yuksek fiyatan Egea alan arkadaşlar bana mesaj attılar ve kamuoyunu bilgilendirmek açısından konuyu açtım. Karşılaştıralım buyrun:




    Egea'nın segment rakipleri 301-CElysee, Rapid-Toledo HB>i20, Rio, Sandero, C3





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shifisitert -- 20 Mart 2019; 11:48:56 >







  • Zaten bunu bilmeyen kabullenmeyen kendisini kandırır. Klasman olarak Linea neyse Egea da o. Bu araçlara c sınıfı demek c dekilere haksızlık. B demekte bu araçlara bunlar b c arası filo araçları resmen. Ucuz malzeme düşük işçilik. Zaten c elysee 301 3. dünya ülkeleri için yapılmış modeller
  • yine ezber bozmuyosun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    yine ezber bozmuyosun

    Ben bozmuyorum Estagfurullah ama Egea 10 Bİn TL fazla fiyatıyla ezber bozuyor :D
  • Zaten bunu bilmeyen kabullenmeyen kendisini kandırır. Klasman olarak Linea neyse Egea da o. Bu araçlara c sınıfı demek c dekilere haksızlık. B demekte bu araçlara bunlar b c arası filo araçları resmen. Ucuz malzeme düşük işçilik. Zaten c elysee 301 3. dünya ülkeleri için yapılmış modeller
  • egea bunlardan 1 gömlek üstün araba.1.3 urban sedan kullandım.Rapid sürekli kullandığım araç egeanın rakibi olması mümkün değil.Symbole rakip ancak olur.301,vs symbolle anca kapışır.Symbolle kapışabilir ancak.Bunlar b sedan.Egea c ye yakın b + diyebiliriz.
  • yiğidi öldür hakkını yeme demişler. egeanın içi dışı şu saydığınız araçlara bin basar. 100 kişiye sor bunlardan hangisini seçersin diye 99 u egea der, sen hariç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celal_55

    egea bunlardan 1 gömlek üstün araba.1.3 urban sedan kullandım.Rapid sürekli kullandığım araç egeanın rakibi olması mümkün değil.Symbole rakip ancak olur.301,vs symbolle anca kapışır.Symbolle kapışabilir ancak.Bunlar b sedan.Egea c ye yakın b + diyebiliriz.

    Ben boyle dusunmuyorum malsf. Sebebı su:
    Egea 301 rapid vs bunların ncap test sonucları bellı ve bırbırlerıne yakınlar zaten. Araçların agırlıkları ise 301 gibi araçlarda cok daha dusuk ve 301 bu konuda bır gomlek ustun. Hatta motor beygır/agırlık oranına bakarsak orda da barız ustunluk saglıyor. İzolasyon konusu var ve burada ufak bır tuyo vereyım 1.5-2 bın tlye araclara ızolasyon yapılıyor me yol sesı vs kalmıyor. Sıfır superb bakmaya gıttıgımde bıle faturaya ızolasyon ekleyelımmı dıye sotuyorlar. Artık ust segmentlerde bıle bu basıt bir olay halıne gelmış. Yakıt utketımıne bakarsak dıger araclar egea dan 2 gomlek uste cıkıyorlar.SAdece iç malzeme kalıtesınde ve amortısordekullanılan ufak bır detay sayesınde konfor konusunda egea onde gelır dıye dusunuyorum rapide oranla. Zira aracları bızzat ınceledım ve test ettım. Symbol konusuna hiç gırmeyeyım zaten onu symbol degılde Dacia Logan olarak adlandırıyorum ben




  • Sol şeridin fatihi nerede la

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yagızalp

    yiğidi öldür hakkını yeme demişler. egeanın içi dışı şu saydığınız araçlara bin basar. 100 kişiye sor bunlardan hangisini seçersin diye 99 u egea der, sen hariç.

    Yav gozun sevem o paraya gider megane, corolla falan alırım :D neden egea ya o kadar vereyımkı. Aynı fiyattan satsınlar dızelını 55 Bine Egeanın O zman belkı tercıh edılebılır dedıgınız gıbı
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    megane corolla aynı donanımda aynı para mı sanıyosun egeayla? hadi egeanın dizelini 55 bine verdi diyelim linea yı kaça vericek 45 e mi?
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    megane ve corollanın dizel fiyatlarını bir yazar mısınız? nasıl aynı para oluyor merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: celal_55

    egea bunlardan 1 gömlek üstün araba.1.3 urban sedan kullandım.Rapid sürekli kullandığım araç egeanın rakibi olması mümkün değil.Symbole rakip ancak olur.301,vs symbolle anca kapışır.Symbolle kapışabilir ancak.Bunlar b sedan.Egea c ye yakın b + diyebiliriz.

    Ben boyle dusunmuyorum malsf. Sebebı su:
    Egea 301 rapid vs bunların ncap test sonucları bellı ve bırbırlerıne yakınlar zaten. Araçların agırlıkları ise 301 gibi araçlarda cok daha dusuk ve 301 bu konuda bır gomlek ustun. Hatta motor beygır/agırlık oranına bakarsak orda da barız ustunluk saglıyor. İzolasyon konusu var ve burada ufak bır tuyo vereyım 1.5-2 bın tlye araclara ızolasyon yapılıyor me yol sesı vs kalmıyor. Sıfır superb bakmaya gıttıgımde bıle faturaya ızolasyon ekleyelımmı dıye sotuyorlar. Artık ust segmentlerde bıle bu basıt bir olay halıne gelmış. Yakıt utketımıne bakarsak dıger araclar egea dan 2 gomlek uste cıkıyorlar.SAdece iç malzeme kalıtesınde ve amortısordekullanılan ufak bır detay sayesınde konfor konusunda egea onde gelır dıye dusunuyorum rapide oranla. Zira aracları bızzat ınceledım ve test ettım. Symbol konusuna hiç gırmeyeyım zaten onu symbol degılde Dacia Logan olarak adlandırıyorum ben

    hocam benim kendi görüşüm ben rapidi aktif kullanıyorum symbole anca rakip olur.Yakıtla araba sınıfı karşılaştırılmaz a sınıfı araçlar kral olur o zaman.Fluence de passattan az yakıyordu fluence passattan iyi mi yani?Ağırlık olayına birşey diyemem amam herşey ağırlık değil.Egea nın yol tutuşu verdiği tepkiler c sınıfına yakın diğerleri bizim i20 den farksız.




  • megane 90.100 tl.

    corolla 97.450 tl.

    egea 71.900

    başlangıç dizel fiyatları..


    corolla ve megane alabiliyorsanız alın aynı fiyata ha bu arada egea'nın bu arabalardan ne eksiği var ne fazlası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celal_55


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: celal_55

    egea bunlardan 1 gömlek üstün araba.1.3 urban sedan kullandım.Rapid sürekli kullandığım araç egeanın rakibi olması mümkün değil.Symbole rakip ancak olur.301,vs symbolle anca kapışır.Symbolle kapışabilir ancak.Bunlar b sedan.Egea c ye yakın b + diyebiliriz.

    Ben boyle dusunmuyorum malsf. Sebebı su:
    Egea 301 rapid vs bunların ncap test sonucları bellı ve bırbırlerıne yakınlar zaten. Araçların agırlıkları ise 301 gibi araçlarda cok daha dusuk ve 301 bu konuda bır gomlek ustun. Hatta motor beygır/agırlık oranına bakarsak orda da barız ustunluk saglıyor. İzolasyon konusu var ve burada ufak bır tuyo vereyım 1.5-2 bın tlye araclara ızolasyon yapılıyor me yol sesı vs kalmıyor. Sıfır superb bakmaya gıttıgımde bıle faturaya ızolasyon ekleyelımmı dıye sotuyorlar. Artık ust segmentlerde bıle bu basıt bir olay halıne gelmış. Yakıt utketımıne bakarsak dıger araclar egea dan 2 gomlek uste cıkıyorlar.SAdece iç malzeme kalıtesınde ve amortısordekullanılan ufak bır detay sayesınde konfor konusunda egea onde gelır dıye dusunuyorum rapide oranla. Zira aracları bızzat ınceledım ve test ettım. Symbol konusuna hiç gırmeyeyım zaten onu symbol degılde Dacia Logan olarak adlandırıyorum ben

    hocam benim kendi görüşüm ben rapidi aktif kullanıyorum symbole anca rakip olur.Yakıtla araba sınıfı karşılaştırılmaz a sınıfı araçlar kral olur o zaman.Fluence de passattan az yakıyordu fluence passattan iyi mi yani?Ağırlık olayına birşey diyemem amam herşey ağırlık değil.Egea nın yol tutuşu verdiği tepkiler c sınıfına yakın diğerleri bizim i20 den farksız.

    Tabiki a sinifi araclarla karsilastirmiyoruz siz cok farkli anlam.kattiniz :D kendi aralarindaki tuketim demek istedim ben neyse.

    Ha surus tepkisi acisindan tabiki herkesin gorusu farkli. Bu tip seyler laatil basinci, spor yay, amortisor vb seylerle degistirilebilir. Ama aracin ncap testi puanlari, yakit tuketimleri, agirligi vb benim bahsettigim seyler degistirilemiyor mlsf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu aracı 4 5 ay önce bayağu inceleyip test etmiştim fiyat olarak iyiydi daha önce 7 yıl g.punto kullanıp plastik malzeme ve işçiliğinin kötü olduğunu biliyordum yine de görmrzden gelerek bagaj genişiliği urban donanımının uygun fiatta olması filan tam alacaktım elimi iç tavan döşemesini bi elleyim dedim bakktım aşağı doğru sallanıyo olabilir bu sadece showroomdaki dir 5 arac dahs vardı hepsiaynı 500x baktım kendi arscıma baktım tavan kumaşı sert sakmıyo orda bayan varfı dedim niye böyle o da şaşırdı ben de ilk defa fark ediyorum dedibunun olmaması lazım dedim haklısınız dedi üzüldüm kadına neyse merak ettim sizinkiler de böyle mi bizim çocuklardan biri bi koysa tavan döşeme elimde kalır vazgeçtik mutluyuz şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palpatine48

    megane 90.100 tl.

    corolla 97.450 tl.

    egea 71.900

    başlangıç dizel fiyatları..


    corolla ve megane alabiliyorsanız alın aynı fiyata ha bu arada egea'nın bu arabalardan ne eksiği var ne fazlası.

    Dizeller cok satiliyor corolla megane avrupaya yetistirilemiyor o nedenle bizde pahali. Siz benzinli baz versiyona bakin burasi turkiye. Bakin agea yi almanyada alan var mi fransa da alan var mi. Peki japonyada alan var mi? Ee adam sana meganeyi corollayi 60 birakiyor 3 bin tl daha koyup onu mu alirsin egea mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yagızalp

    megane corolla aynı donanımda aynı para mı sanıyosun egeayla? hadi egeanın dizelini 55 bine verdi diyelim linea yı kaça vericek 45 e mi?

    Valla onu bilmem. Rakipleri bos versiyonu ki bosunda klima abs vs standart oldugu halde 55 bine veriyorsa onlarda hadi en kotu 60 a dizel satacakki alinsin. Yoksa neden alayim 301 c elysee falan duruken 15 bin tl fazladan verecek bi ozellik giremiyorum. Haksiz miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea yerine symbol alırım daha iyi hem daha ucuz hemde daha konforlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Fiat_Egea

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-fiat-bayisi-kartas-a.s-den-egea-h.b-1.6-mjet-lounge-120-hp-395267880/detay



    Aracın C segmenti olduğunu söylemiştim,sizde okuyun.Düngece adil olsun karşılaştırma diye Sedan modelini attım.Şimdi sizin inatçılığınıza karşın Hatchback modelini atıyorum.Bu arabaya B segmenti derseneniz helal olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Listeye accent blue,symbol eklenir.1.6 multijet motoruyla içlerinde en mantıklı araç egea.

    Ayrıca attrage/rio sedan gibi B sedan bütün araçlar rakipleri.

    Egea C segmenti boyutlarında bir araç.Ama kalite olarak bir C sınıfı degil,B sınıfı rakiplerinden daha üstün bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alembizim -- 23 Şubat 2017; 16:50:18 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.