Şimdi Ara

EGEA MOTORSİKLET'E SAPLANDI. SS'Lİ !! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
2.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu gazetedeki haberci (!) de başlık atmış kendince...fiat bu adama dava açsa hakkıdır bence.

    https://www.yenicaggazetesi.com.tr/mobi/goren-donup-donup-bir-daha-bakti-200-metre-boyle-gitti-325991h.htm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    Mahalle kahvesindeki emmi mi atmış başlığı bu ne...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Eğitimdeki başı bozukluk, her yere sirayet etmiş durumda maalesef. Eskiden bu gazeteyi sıklıkla okurdum ama bir tarafları kalktı son zamanlarda ve click-bait tarzı haber yapmaya başladılar. Bir de o kadar çok yazım hatası yapıyorlar ki artık sayfalarına bile girmek canım istemiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canlee89

    Boşuna euroncap 3 yıldız almamış araba degil yürüyen tabut

    Motor sanırım emniyet şeridinde sabit duruyormuş Allah rahmet eylesin.

    Google'a Fiat Egea EuroNcap ve Mini Cooper EuroNcap yazdığımda Egea'nın kabin içerisindeki yolcuyu koruma ve ncap'in en önemli kriteri olan testte (eskiden sadece bu yapılıyordu ve %82 koruma demek direk 5 yıldız demek) logonuzda yer alan otomobilden daha fazla ve sınıfının gerektirdiği seviyelerde puan aldığını görüyorum. Aracın düşük puan almasının sebebi güvenlik yardımcıları ekipmanının (otomatik fren, şerit takip asistanı) eksik olması ve aldığı %25lik düşük puanın ortalamayı düşürmesi. Onlar da hb modelinde mevcut sanıyorum. Fiat'ın bu otomobili teste göndermesi talihsizlik olmuş. Yenilenen kasasında bu sorunu çözecek ve muhtemelen 5 yıldız alacaktır.


    Egea Ncap -> https://www.euroncap.com/tr/results/fıat/tipo/25457


    Cooper Ncap -> https://www.euroncap.com/tr/results/mını/cooper/7879


    Edit : Safety Packli Egea -> https://www.euroncap.com/tr/results/fıat/tipo/25458


    Araçta şerit takip asistanı olmadığı için oradan alınan 0 puan aracın 4 yıldızda kalmasına sebep oluyor. Şerit takip asistanlı yeni Egea'yı teste soktuklarında aracın 5 yıldız alacağını görmek için müneccim olmaya gerek yok. Diğer tüm test sonuçları sınıf standartlarında ve 5 yıldızı fazlasıyla alıyor.


    Edit 2 : Üşenmedim buna da baktım. Yeni Egea'da testte 0 puan gelmesine sebep olan şerit takip asistanını araca eklemişler. Yeni araç teste gönderildiğinde 5 yıldızı rahatlıkla alacaktır.


    "Egea Model Ailesi’nde yenilenen tasarımının haricinde; teknoloji açısından da kapsamlı bir yenilenme yapıldı. En güncel Sürüş Destek Sistemleri (ADAS) ile donatılan Egea Ailesi, kompakt sınıfın yine en güçlü modeli olacak. 

    • ‘Trafik İşareti Tanıma Sistemi’, sürüş esnasında maksimum hız limitlerini belirliyor.
    • ‘Akıllı Hız Asistanı ’, sürücüye hız sınırına uymasını öneriyor.
    • ‘Şerit Takip Sistemi’, yol çizgilerini algılayarak otomobili şeritte tutuyor.
    • ‘Sürücü Yorgunluk uyarı Sistemi’, sensörler yardımıyla sürücünün yolculuğa devam edemeyecek kadar yorgun olduğunu algılayarak mola önerisinde bulunuyor.
    • ‘Adaptif Uzun Far’, karşıdaki aracın farlarını algılayıp Egaa’nın uzun farlarını otomatik olarak açarak görüşü ve buna bağlı olarak sürüş güvenliğini arttırıyor.
    • ‘Kör Nokta Uyarı Sistemi’, ultrasonik sensörler yardımıyla aracın kör noktasında bir engel olup olmadığını algılıyor ve ilgili tarafın yan aynasındaki küçük bir turuncu üçgen ile sürücüyü uyarıyor.
    • Ön park sensörleri, Anahtarsız giriş/çalıştırma ve kablosuz akıllı telefon şarj gibi özellikler hayatı kolaylaştırıyor."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TMRT -- 3 Ocak 2021; 20:7:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TMRT

    Google'a Fiat Egea EuroNcap ve Mini Cooper EuroNcap yazdığımda Egea'nın kabin içerisindeki yolcuyu koruma ve ncap'in en önemli kriteri olan testte (eskiden sadece bu yapılıyordu ve %82 koruma demek direk 5 yıldız demek) logonuzda yer alan otomobilden daha fazla ve sınıfının gerektirdiği seviyelerde puan aldığını görüyorum. Aracın düşük puan almasının sebebi güvenlik yardımcıları ekipmanının (otomatik fren, şerit takip asistanı) eksik olması ve aldığı %25lik düşük puanın ortalamayı düşürmesi. Onlar da hb modelinde mevcut sanıyorum. Fiat'ın bu otomobili teste göndermesi talihsizlik olmuş. Yenilenen kasasında bu sorunu çözecek ve muhtemelen 5 yıldız alacaktır.


    Egea Ncap -> https://www.euroncap.com/tr/results/fıat/tipo/25457


    Cooper Ncap -> https://www.euroncap.com/tr/results/mını/cooper/7879


    Edit : Safety Packli Egea -> https://www.euroncap.com/tr/results/fıat/tipo/25458


    Araçta şerit takip asistanı olmadığı için oradan alınan 0 puan aracın 4 yıldızda kalmasına sebep oluyor. Şerit takip asistanlı yeni Egea'yı teste soktuklarında aracın 5 yıldız alacağını görmek için müneccim olmaya gerek yok. Diğer tüm test sonuçları sınıf standartlarında ve 5 yıldızı fazlasıyla alıyor.


    Edit 2 : Üşenmedim buna da baktım. Yeni Egea'da testte 0 puan gelmesine sebep olan şerit takip asistanını araca eklemişler. Yeni araç teste gönderildiğinde 5 yıldızı rahatlıkla alacaktır.


    "Egea Model Ailesi’nde yenilenen tasarımının haricinde; teknoloji açısından da kapsamlı bir yenilenme yapıldı. En güncel Sürüş Destek Sistemleri (ADAS) ile donatılan Egea Ailesi, kompakt sınıfın yine en güçlü modeli olacak. 

    • ‘Trafik İşareti Tanıma Sistemi’, sürüş esnasında maksimum hız limitlerini belirliyor.
    • ‘Akıllı Hız Asistanı ’, sürücüye hız sınırına uymasını öneriyor.
    • ‘Şerit Takip Sistemi’, yol çizgilerini algılayarak otomobili şeritte tutuyor.
    • ‘Sürücü Yorgunluk uyarı Sistemi’, sensörler yardımıyla sürücünün yolculuğa devam edemeyecek kadar yorgun olduğunu algılayarak mola önerisinde bulunuyor.
    • ‘Adaptif Uzun Far’, karşıdaki aracın farlarını algılayıp Egaa’nın uzun farlarını otomatik olarak açarak görüşü ve buna bağlı olarak sürüş güvenliğini arttırıyor.
    • ‘Kör Nokta Uyarı Sistemi’, ultrasonik sensörler yardımıyla aracın kör noktasında bir engel olup olmadığını algılıyor ve ilgili tarafın yan aynasındaki küçük bir turuncu üçgen ile sürücüyü uyarıyor.
    • Ön park sensörleri, Anahtarsız giriş/çalıştırma ve kablosuz akıllı telefon şarj gibi özellikler hayatı kolaylaştırıyor."


    Alıntıları Göster
    Masallah biraz daha övsen S class olacak teneke

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Maalesef çok acı, Allah rahmet etsin. Motora bizimkiler ‘şeytan icadı’ der gerçekten de çok tehlikeli.

    Tehlikeli olan motordan ziyade egea sürücüsü gibi geldi bana. Şu zihniyetten bir çıkamadık.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Hayret böyle kaza konularını @shikaruzu açardı kaçırmış bu sefer.


    Şu haber başlıklarını yazanları bir temiz dava etmek lazım. "Cesedi otobanın ortasında kaldı." Bize ne kardeşim bu detaydan. Hayatını kaybetti de bırak orada. Kendini haberci mi sanıyorsun? Haberi yapılacak şeylerin haberini yapamazsın gelmiş acılı insanların haberini abartıyorsun. Yıllar sonra insanlar bu habere denk geldiğinde o sahneyi niye tekrar tekrar yaşatıyorsun insanlara ? Ok çıkarmış bir de.

    Ayrıca pekiştirme sıfatları haberlerde çokça kullanılır oldu.

    40 yıl önceki TRT haberi arar olduk.





  • TMRT kullanıcısına yanıt

    Böyle faydalı ve doğru bilgiler pek sevilmez hocam forumda, arkadaşın cevabında gördüğünüz üzere.


    Egea ve aynı dönem teste girip 5 yıldız alan bazı araçların yetişkin koruma puanları,

    egea %82

    c3 aircross %85

    megane %88

    talisman %86

    superb %86

    infiniti q30 %84

    jaguar e-pace %86

    bmw 6 gt %86


    Bunlar 5 yıldız alınca tank, egea 3-4 alınca yürüyen tabut EGEA MOTORSİKLET'E SAPLANDI. SS'Lİ  !! 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 3 Ocak 2021; 20:51:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Böyle faydalı ve doğru bilgiler pek sevilmez hocam forumda, arkadaşın cevabında gördüğünüz üzere.


    Egea ve aynı dönem teste girip 5 yıldız alan bazı araçların yetişkin koruma puanları,

    egea %82

    c3 aircross %85

    megane %88

    talisman %86

    superb %86

    infiniti q30 %84

    jaguar e-pace %86

    bmw 6 gt %86


    Bunlar 5 yıldız alınca tank, egea 3-4 alınca yürüyen tabut  

    Fark ettim, cevap verme ihtiyacı dahi hissetmedim o yüzden. İnsanımız maalesef ilime,bilime,öğrenmeye kapalı. Kendi bildiklerinin en iyisi olduğunu iddia ediyor ve resmi bilgilerle, tutanaklarla kağıt üzerinde doğruluğu belirlenmiş verilerle dalga geçiyorlar adeta. Neyin ne olduğunu da detaylı şekilde açıkladım ve mesajımı tam iki defa editledim yeni bilgilerle üstelik. İnsanımız bilgiye ve öğrenmeye kapalı. Ben bile merak edip Google'a iki satır yazı yazıp bu verilere ulaştım. Övgü deniyor buna. Çok yazık. Canım ülkem. 100 kilometre hızı geçtikten sonra bu işin S'i E'si C'si yok maalesef. Hiç bir otomobil eğilip bükülemeyen titanyumdan falan değil, çelik iskelet üzerine konumlandırılmış bir kaç milimetre çapındaki sacdan üretilmekte. Çıkardığı her kasada sınıfının açık ara en güvenli ve en yüksek puanları alan S Class;


    EGEA MOTORSİKLET'E SAPLANDI. SS'Lİ  !!



    Ya da ne bileyim bu aralar sosyal medyada parlatılan, "isveç çelikli" eskinin İsveçlisi yeninin Çinlisi Volvo.


    EGEA MOTORSİKLET'E SAPLANDI. SS'Lİ  !!


    Parası olanlara monokok karbon fiber gövde ve şasi falan koyup müşterilerini şımartan firmalar var fakat onlar da 100 kmh üzeri hızlarda hareket ettiremeyecekleri bir nesneye girdikleri zaman (örneğin bir elektrik direği, park halindeki bir tır, ağaç) ölüyorlar yani. Karbon fiber monokok şasili bir McLaren ;


    EGEA MOTORSİKLET'E SAPLANDI. SS'Lİ  !!



    Keşke bütün otomobiller titanyum alaşımdan üretilse hocam. Ama değiller maalesef. Ve hiçbir zaman da olmayacaklar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TMRT

    Fark ettim, cevap verme ihtiyacı dahi hissetmedim o yüzden. İnsanımız maalesef ilime,bilime,öğrenmeye kapalı. Kendi bildiklerinin en iyisi olduğunu iddia ediyor ve resmi bilgilerle, tutanaklarla kağıt üzerinde doğruluğu belirlenmiş verilerle dalga geçiyorlar adeta. Neyin ne olduğunu da detaylı şekilde açıkladım ve mesajımı tam iki defa editledim yeni bilgilerle üstelik. İnsanımız bilgiye ve öğrenmeye kapalı. Ben bile merak edip Google'a iki satır yazı yazıp bu verilere ulaştım. Övgü deniyor buna. Çok yazık. Canım ülkem. 100 kilometre hızı geçtikten sonra bu işin S'i E'si C'si yok maalesef. Hiç bir otomobil eğilip bükülemeyen titanyumdan falan değil, çelik iskelet üzerine konumlandırılmış bir kaç milimetre çapındaki sacdan üretilmekte. Çıkardığı her kasada sınıfının açık ara en güvenli ve en yüksek puanları alan S Class;




    Ya da ne bileyim bu aralar sosyal medyada parlatılan, "isveç çelikli" eskinin İsveçlisi yeninin Çinlisi Volvo.



    Parası olanlara monokok karbon fiber gövde ve şasi falan koyup müşterilerini şımartan firmalar var fakat onlar da 100 kmh üzeri hızlarda hareket ettiremeyecekleri bir nesneye girdikleri zaman (örneğin bir elektrik direği, park halindeki bir tır, ağaç) ölüyorlar yani. Karbon fiber monokok şasili bir McLaren ;




    Keşke bütün otomobiller titanyum alaşımdan üretilse hocam. Ama değiller maalesef. Ve hiçbir zaman da olmayacaklar.



    Alıntıları Göster

    Hocam titanyum da sanıldığı gibi über sağlam bir süper metal değil biliyorsunuzdur ki. Sadece çelik ile aynı mukavemeti daha hafif bir titanyum sağlayabiliyor (ya da aynı ağırlıkta titanyum daha mukavim oluyor). Yani çelikten kat be kat daha sağlam bir metal değil, belki aynı ağırlıkta çelikten 1,5 kat daha dayanıklıdır.

    Velev ki süper metalden araba olsa bu sefer kazada ortaya çıkan G kuvveti insanı öldürür :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Yemin ediyorum gerizekalı bunlar, habercilik de artık kalitesiz boş adam işi oldu çıktı. 2 beyin hücresi olan haberci olup maaş alıyor.
  • Konu bencede egeadan ziyada egeanın sürücüsü kaza günü istanbulda yollar bomboş iken o kadar sürat yapıp suçsuz bir garibanı öldürdü çarpan araba bmw mercedes olsa ne fark eder önemli olan şu şoförlerin bilinçlenmesi
  • Şimdi bu sürücü elini kolunu sallayarak sokakta dolaşıcak yarın bidaha arabaya binince aynı zihniyetle şoförlük yapıcak
  • Hangi araç olursa olsun perti çıkar. Üzüldüm kazaya ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TMRT

    Fark ettim, cevap verme ihtiyacı dahi hissetmedim o yüzden. İnsanımız maalesef ilime,bilime,öğrenmeye kapalı. Kendi bildiklerinin en iyisi olduğunu iddia ediyor ve resmi bilgilerle, tutanaklarla kağıt üzerinde doğruluğu belirlenmiş verilerle dalga geçiyorlar adeta. Neyin ne olduğunu da detaylı şekilde açıkladım ve mesajımı tam iki defa editledim yeni bilgilerle üstelik. İnsanımız bilgiye ve öğrenmeye kapalı. Ben bile merak edip Google'a iki satır yazı yazıp bu verilere ulaştım. Övgü deniyor buna. Çok yazık. Canım ülkem. 100 kilometre hızı geçtikten sonra bu işin S'i E'si C'si yok maalesef. Hiç bir otomobil eğilip bükülemeyen titanyumdan falan değil, çelik iskelet üzerine konumlandırılmış bir kaç milimetre çapındaki sacdan üretilmekte. Çıkardığı her kasada sınıfının açık ara en güvenli ve en yüksek puanları alan S Class;




    Ya da ne bileyim bu aralar sosyal medyada parlatılan, "isveç çelikli" eskinin İsveçlisi yeninin Çinlisi Volvo.



    Parası olanlara monokok karbon fiber gövde ve şasi falan koyup müşterilerini şımartan firmalar var fakat onlar da 100 kmh üzeri hızlarda hareket ettiremeyecekleri bir nesneye girdikleri zaman (örneğin bir elektrik direği, park halindeki bir tır, ağaç) ölüyorlar yani. Karbon fiber monokok şasili bir McLaren ;




    Keşke bütün otomobiller titanyum alaşımdan üretilse hocam. Ama değiller maalesef. Ve hiçbir zaman da olmayacaklar.



    Alıntıları Göster

    Kafası çalışan adam her yerde kendini belli ediyor. Ağzına sağlık hocam.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    200 metre sonra durabilmek nedir ya? bu şirket aracı kullananlar deli dana gibi sürmek zorundamı bu araçları anlamıyorum. "nasıl olsa şirket aracı şahsi aracım değil sonuçta" deyip tapagaz gidiyor bütün ticariler ve şirket araçları. çok büyük geçmiş olsun vefat edenin yakınlarına.

    Buyuk ihtimal TEM'in sol seritlerinden birinde vurdu, sonra serit degistire degistire en sag seride gecip durdu, bu arada 200 metre mesafe alinir.

  • Arkadaşlar ben yaklaşık 20 yıldır motosiklet kullanıyorum motorda bir göz öne bakarken bir göz daima arkaya bakmalıdır. ayrıca mümkün olduğunca diger araçlardan daha yavaş gitmemek onlarla aynı hızda veya güvenlik ve trafik kurallarına dikkat etmek kaydıyla daha hızlı gitmek gerekir. Kaza cok üzücü. Düzenli olarak böyle üzücü motosiklet kazası haberleri görüyoruz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • canlee89 kullanıcısına yanıt

    Fluence de boyle mi ? Benim hayalimdeki araba full paket fluencedir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.