Şimdi Ara

Egea HB ile geçen 2 yıl. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
6.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Fiesta yerine 1.3 Multijet ile bakım fiyatlarını ekliyorum;

    10K bakımı 350 TL Fiorino / 550 TL Egea
    20K bakımı 700 TL Fiorino / 950 TL Egea.

    2018 ve 2019 yetkili servis bakım fiyatları 1.3 multijet için bu şekilde. Bariz bir şekilde Fiat'ın benzinli motorlarından çok daha ucuz ve daha az yakıt tüketiyor.

    Fiat'tan f/p seviyesinde alınacak tek motor 1.3 Multijet'tir. Oda yürümez. Çok ağırkanlı bir motordur. 1.6 Multijet'i ve benzinlileri çok keyiflidir ama bakım - arıza konusu çokomellidir. Yandaki araba ile aynı iş yapılırken faturada 2 katını 4 katını ödersiniz.

    Klima konusunda da evet yeni modellerdeki klima kompresörü dandik. Performanslı bir parça değil ama ucuz. Geçen yıl 1200 lira gibi bir fiyatı vardı kompresörün. Konuda geçen stilo ile aynı motora sahip 20 yaşında bir Fiat'ım daha var. Gece mavisi renkte (45 derecelik antalya sıcağında) Doblo'nun devasa iç hacmini bile 5 dakikada oturulur hale getiriyor. O kompresörün fiyatı da 4 sene önce 4800 TL idi. Şu anki güncel fiyatını bilmiyorum, bilmekte istemiyorum açıkçası. 1.3 multijetteki 1200 liralık kompresörde 1200 liralık soğutuyor. F/p yani.

    Fiat'ın 2 modeli bile birbirini tutmaz derken bunu yine konuda görüyoruz. Tek bir araba üzerinden yorum yapabileceğiniz bir marka değil. Showroom'da bile 5 dakika içinde duramadığım arabadan 20 yıldır satamadığım bir arabayı üreterek 2 uç noktada üretim yapan bir firmadan bahsediyoruz.

    Benim Kamyonete Continental Premium Contact, otomobile nexen marka lastik takan denişik bir firma. Mantık aramayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracın yeni kasasının ön ve gösterge fotoları düşmüş.
    Dijital ekran,led far vs var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Nerde gördünüz hocam, baktım bulamadım ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Fcaya yakın bir sitede.

    https://www.passioneautoitaliane.com/?m=1

    Edit:Bilmeyenler için söyleyeyim ...
    Csuv gelene kadar Cross paket Egea ile hafiften Csuv segmentine girmiş olacak Fiat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 4 Nisan 2020; 18:41:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Güzel bi makyaj olacak gibi, hoş olmuş yeni direksiyon ve göstergeler.

    Cross paket de mantıklı hareket suv gelene kadar, en azından model gamı çeşitleniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum..
    B-Suv/C-Suv/D suv gelecek zaten.
    B-HB gelecek,500L yerine 3.bir B sınıfı daha geniş aileler için model düşünüyorlar.
    Panda bitecek,500 devam edecek.
    Şuna elektrikli 500 35-40bin€ civarında ama üstü açılır versiyon maliyetiyle.
    Üstü sabit versiyon ile 20-25bin€ inecek bu miktar.
    Bakacağız gelecek nasıl olacak.
    Özellikle PSA nın Fiat markası için çok iyi bir avantaj olacağı kesin.
    Yoksa bu adamların bu markaya yatırım yapacağı yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle

    B suvda 500x devam etmeyecek mi, yeni makyaj yedi o da, hiç tanıtımı falan yapılmasa da güzel araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçen sene şirkette iki günlüğüne kullanmıştım. benzinli otomatik 1.6 idi yanlış hatırlamıyorsam.

    -city modu çok iyi. direksiyon tüy gibi hafifliyor.
    -vites geçişleri güzeldi. konforlu ve hissettirmiyor.
    -valla jantları kapaktı ama kapı kolu kromdu, ekran vardı, ön farlarda led gündüz farları vardı. sanırım orta paket olabilir bilmiyorum. ilk egea hb'lerdendi. yine de oldukça donanımlıydı. direksiyon deriydi, ön konsol yumuşak plastikti.
    -bagajı ufaktı biraz ama koltuklar tam yatıyordu. yük filan taşımıştım işimi görmüştü.
    -yalıtımı güzeldi özellikle motor sesi yalıtımı. çok sessizdi.

    beğenmediğim tek şeyi sürüş zevki. evet kullanımı kolay ama his yok. o açıdan yapay bir araç. direksiyon hissiyatı da özellikle city modunda doğal olarak iyi değil. belki de japon arabalarının bol yol ve rüzgar seslerine alıştığım için de zevksiz gelmiş olabilir bilemedim

    dizel manuel (varsa) full paketin gideri var bence. şu an sıfır araba alacak olsam kesin egea alırdım. çünkü fiyatına göre mantıklı bir araç. ama 1.4 benzinli asla almam, ya 1.6 ya da dizel.




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Devam edecek.
    500x biraz tarz,biraz daha pahalı olarak kalacak.
    Zaten 500x rakip olarak Captur,2008 vs değil Mini vs bu denkleme rakip olan bir akım.Arkada sunduğu bağımsız süspansiyon yeni çıkan 2008de bile yok.
    Ayrıca 2022de yeni 500x de gelecek.Bir virüs olayları birazcık geciktirebilir yalnız

    Centoventi konsepti felsefe olarak örnek olacak.(Onun gibi kişileştirme olanakları çok fazla,bütçen kadarıyla kişileştirme gibi) yani ev gibi düşün temel yapıyı verecekler ne kadar paran varsa o kadar kaliteli döşeyebileceksin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 4 Nisan 2020; 19:30:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Devam edecek.
    500x biraz tarz,biraz daha pahalı olarak kalacak.
    Zaten 500x rakip olarak Captur,2008 vs değil Mini vs bu denkleme rakip olan bir akım.Arkada sunduğu bağımsız süspansiyon yeni çıkan 2008de bile yok.
    Ayrıca 2022de yeni 500x de gelecek.Bir virüs olayları birazcık geciktirebilir yalnız

    Centoventi konsepti felsefe olarak örnek olacak.(Onun gibi kişileştirme olanakları çok fazla,bütçen kadarıyla kişileştirme gibi) yani ev gibi düşün temel yapıyı verecekler ne kadar paran varsa o kadar kaliteli döşeyebileceksin.
    Hocam onları bırakta Fiat'ı kurtaran Doblo'nun hali ne olacak? Rakipleri artık çok dişli, Doblo her yönden geri kaldı artık.

    Fiat ne yapacak dersin? D5 ile şuanki modelleri gibi birbirinden rezil arabalarına yenisini mi ekleyecek yoksa italyan otomobili yapmaya geri mi dönecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ..Raptor.. kullanıcısına yanıt
    onun hakkında hiçbir fikrim yok.
    PSA platformu ile gelebilir ya da küçük makyaj yiyebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel bir araç güle güle binin. Sehirici kullanımda özellikle Pandizot denilen arka bagaj örtüsü kısmından ve diğer taraflarından ses geliyor mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 yıl buji ve fren hidroliği değişimi için erken değil mi? Neden değiştirildi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Bir kere de ofsayta düşme arkadaş.

    1.3 dizele koy 500kg yükü, hafif rampada bir kalkmayı dene. Kaç kere stop ediyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meddah58

    Çok güzel bir araç güle güle binin. Sehirici kullanımda özellikle Pandizot denilen arka bagaj örtüsü kısmından ve diğer taraflarından ses geliyor mu
    Teşekkür ederim, tüm samimiyetimle yazıyorum şu an hiç bir yerinden ses gelmiyor, pandizot dahil. İlerleyen yıllar ve km lerde ne olur bilmiyorum ama şu an kronik bir trim sesi başlamadı ki kullandığım yollar cidden kötü, köy yolu gibi desem yeridir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SARIMSAKLI MAYONEZ

    2 yıl buji ve fren hidroliği değişimi için erken değil mi? Neden değiştirildi
    Motorun teknik kısımlarından anlamıyorum, servis değişmesi lazım dedi, ben de değiştirin o zaman dedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    onun hakkında hiçbir fikrim yok.
    PSA platformu ile gelebilir ya da küçük makyaj yiyebilir
    Rifter şasisine oturturlarsa bu Fiat'ın kendini bitirmesi olur. D4'ün makyajdan çok kasayı değiştirmesi lazım artık. Güncel rakipleri ile arasında çok fark açıldı. Doblo'nun yaşam ömrüne bakarsak özel serisi de çıktığına göre yeni kasa yolda geliyor olmalı.

    Caddy, Rifter ve Connect'in eli çok sağlam. D1'deki gibi neredeyse kusursuz bir tasarım yapmaları lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..Raptor.. kullanıcısına yanıt
    Rifter ve connect i anladım da caddy ne alaka 2004 yılından beri aynı kasayı kullanıyor kaç defa makyaj yedi hala yeni kasayı çıkarmadılar doblodan daha eski bir kasaya sahip doblo caddyden daha güncel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.