Şimdi Ara

Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 130 bin km geride kaldı. (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (2 Mobil) - 7 Masaüstü2 Mobil
5 sn
645
Cevap
14
Favori
62.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bizim ülkemizde arabalar alım gücüne göre çok aşırı pahalı olduğundan insanlar da kendi arabasının kaza anında çarptığı arabanın içinden geçsin istiyor da iş öyle değil. Herkes volvo nun önünde 10cm lik dökme demir, tamponlarının içinde de beton var sanıyor. Volvo da gayet kontrollü bir şekilde pert oluyor. Öyle “ volvonun biri falan markaya vurmuş, o pert olmuş volvo yoluna devam etmiş hepsi yalan”. Böyle bir araba piyasaya bile sürülemez. Egea haddinden fazla dirençli olduğundan dolayı bile puanı kırılmış olabilir. Çünkü önemli olan hasarsızlık değil sönümleme ve yolcuya iletimdir. Diğer otomobile verdiği zarar, çarptığı yayaya verdiği zarar... bunların hepsi puan kırar. Zaten yeni sistemde kazada ki performansından ziyade kazayı önleme sistemleri puan getiriyor.

    Egea nın çocuk koruması puanı da muhetemelen darbeyi yeteri kadar sönümleyememesinden veya emniyet kemeri yetersizliğinden olabilir.

    Egea Türkiye alım gücüne göre şekillenmiş bir otomobil. Düşük maliyet ile en yüksek ulaşılabilirlik hedeflenmiş. Hem b sınıfına hem c sınıfına alternetif olmayı başarmış bir model.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    Volvo, güvenlik konsunda en çok yatırım yapan, geliştirme yapan marka kendi özel kaza testleri bile var. Haliyle otomobil sektöründe güvenlik lafı geçince tartışmasız volvo geliyor akıllara.



    Ve insanlarda yanlış bi düşünce var, araba dağılınca güvensiz diyorlar, önemli olan kasanın ne kadar parçalandığı, dağıldığı değil, içerideki yolcuyu ne kadar koruduğu. Kazanın enerjisini kesmesi lazım karoser ve şasinin, yolcuya minimumda iletmesi lazım. Volvo çok başarılı bu konuda, o yüzden koruma puanları hep çok yüksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Bana bu söylemde pek mantıklı gelmiyor ama herkesin görüşüne saygımız var tabikide. Karşılık saygı çerçevesinde artıları ve eksileri anlayışlı bir şekilde eleştirince bu aracı alacak olanlarda en iyi şekilde faydalanır bu durumdan. Katılmadığım nokta ise çocuk olunca neden binilmesin bu araca. Ben şahinle bindim sembolle bindim şimdide egea ile biniyorum. Ailemi düşündüğüm için elimden geldiğince trafik kurallarına uymaya çalışıyorum, aşırı hız yapmamaya çalışıyorum vs. Yoksa çocuk güvenliği 80 olsa için çokmu rahat olucak tabiki de hayır. Ncapin 60 km hızda %80 koruma veriyor olması tankın içinde olduğumuzu göstermez, çünkü en önemli done trafik kurallarıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yargicc kullanıcısına yanıt
    Tabii ki kurallara uymak, düzgün kullanmak en önemlisi ama Allah korusun olası bi kazada, diğer araçlara göre daha güvensiz neticede, beni huzursuz eder bu durum. Kişiden kişiye değişir tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle kullan.. Mantıklı tercih yapmışsın.. Sonuçta evladiyelik bir şey almıyorsun.. Alır, kullanır, ihtiyaç duyduğunda satarsın.. Başkaları ne der diye değil, ihtiyacına göre almışsın.. İyi de yapmışsın..



    Sanırım izmirdesin.. İzmir'in son zamanlardaki meşhur trafiğine giriyorsun herhalde.. Öyle bir durumda, şu anda yakıt tüketimi nasıl..



    Hayırlı olsun tekrar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • superegoid S kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim, ben de öyle düşündüm, bu piyasada paramın karşılığını en çok bu araba verir dedim aldım.



    Evet izmirdeyim, uzun dönemde ortalama hızım 23, yakıtım 7 litre.


    Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 130 bin km geride kaldı.

    Tamamı şehir içi, %90'ı soğuk motorla kısa mesafe (6-7 km)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 7 Ocak 2018; 12:47:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 130 bin km geride kaldı.



    Bugün aracı temizlerken gördüğüm işçilik kusuru. Konsolun ortasından geçen gri şerit tam oturtulmamış. Direksiyonun sol alt kısmında kör noktada kaldığı için pek önem vermemişler resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de bakayım bir ara.

    Ben de 1 hafta önce fotoğraf çekmiştim ama dh’nin mükemmel stabil alt yapısı sayesinde bir türlü site üstünden fotoğraf yükleyememiştim. Hala da yüklenmiyor.

    Başka bir site üzerinden deniyorum
    Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 130 bin km geride kaldı.

    Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 130 bin km geride kaldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 7 Ocak 2018; 14:17:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Sizin aracınızda da bu kusur var mı ?

    Çamurluk, kaput ve far kesişme yeri

    Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 130 bin km geride kaldı.

    Bu çok kötüymüş.
  • Bugün aracı epey kullandım, virajlı yollarda uzun ve güzel bi sürüş yaptım aracı tanımak, limitlerini öğrenmek adına.

    Aracın yol tutuşu gerçekten başarılı, kolay kolay kopmuyor ve keyifli. 160 km hıza çıktığımda direksiyon ağırlığı, aracın stabilitesi gerçekten iyiydi, kesinlikle en ufak bi tedirginlik yaşatmadı. Frenleri de kuvvetli, hatta birkaç kere dozajı fazla kaçırdım, aslında bu konuda biraz daha esnek olabilirdi bazen biraz fazla tepki veriyor. Bir de araç çok az bir miktar daha alçak olsa iyi olurdu aslında. ESP kapalı değildi aracı zorlarken, ama sadece iki kere esp ışığını yakabildim, araba kaymaya karşı dirençli ve beklediğimden sıkı bir araba çıktı. Ciddi anlamda saçma bi hareket yapmadığınız sürece araba güvenli ve dengeli Aracın gücüyle beraber ciddi anlamda keyif aldığım, mutlu olduğum bi sürüş oldu.

    Şöyle bir de amatör 0-130 videosu çektim

    https://www.youtube.com/watch?v=cTmwyBdnAS4




  • öncelikle hayırlı olsun aracınız.

    ben sw almayı düşünüyordum. sw isteme sebebim ise sw kasa genellikle yurtdışına gönderildiğinden, üretim olarak belki daha özen gösteriliyordur diye düşünmem kaldı ki yukarıda bir fotoğraf paylaşılmış ve boya 2 parça arasına girmiş aradaki boşluğu doldurmuş.

    sw kasa en full donanım ise 2018 model şuan 116.900 TL olmuş durumda.

    opsiyon olarak spor paketi 3.000 TL
    deri paket ise 6.000 TL
    toplam 125.900 TL gibi bir fiyata geliyor.

    yerli üretim bir araç için bence çok yüksek bir fiyat.

    ben örneğin deri koltuk istemiyorum ama koltukların ısıtmalı olmasını istiyorum. böyle bir imkanınız yok
    ısıtmalı ön koltuklar için deri paket almak gerekiyor bu ayrı bir saçmalık.
    fiorino da bile ön koltuklar kumaş olmasına rağmen ısıtmalı ve donanım paketi ile standart olarak sunuluyor.

    ben egea alma düşüncemi ne zaman olur bilmiyorum ama aracın makyajlanmasına kadar erteledim. bu eksiklikler muhakkak giderilecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kyoshocu -- 7 Ocak 2018; 20:22:43 >




  • Öncelikle hayırlı olsun yanlız bu araca güvenip sakın hız yapmayın kaporta olarak torostan bile kalitesiz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kyoshocu kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam.

    Hb ve sw kasalarda yarım tık yalıtım farkı var ve tabi bir de orta ve üst donanımda sedana göre ekstra mercekli far, adaptif hız sabitleme ve otomatik fren sistemi. Onun dışında iç mekan kalitesi falan aynı. Ama ben alırken hb kasa için 7 bin fazla söylediler, gerek yok diye düşündüm o kadar farka. Zaten fiat opsiyonel donanım konusunda hiç bonkör bi marka olmadı, anca 500 serilerinde işte...

    Şu an araçta makyajla düzeltilecek kronik sorun falan yok, yani o açıdan makyajı beklemeye gerek yok bence. Belki sedana da orta donanımdan itibaren mercek far, aktif sistemler falan gelir.
  • canlee89 kullanıcısına yanıt
    Hadi ya, nasıl ölçtün bunu, koşup koşup kafa mı attın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canlee89

    Öncelikle hayırlı olsun yanlız bu araca güvenip sakın hız yapmayın kaporta olarak torostan bile kalitesiz

    Önerinizi dikkate alacağım.

    Bugün bi 160'a falan çıktım, bu hızlara toros'da da ulaşabilsem bi kıyas yapmak isterdim, direksiyon hissi, yolda gidiş konusunda falan. Kaporta kıyasını siz üstün bilginizle yapmışsınız zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Hadi ya, nasıl ölçtün bunu, koşup koşup kafa mı attın?

    Yok o şekilde değil mesela bu ölçümleri kafa ile yapmamak için kurumlar var belki duymuşsundur o abiler yapmış

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: canlee89

    Öncelikle hayırlı olsun yanlız bu araca güvenip sakın hız yapmayın kaporta olarak torostan bile kalitesiz

    Önerinizi dikkate alacağım.

    Bugün bi 160'a falan çıktım, bu hızlara toros'da da ulaşabilsem bi kıyas yapmak isterdim, direksiyon hissi, yolda gidiş konusunda falan. Kaporta kıyasını siz üstün bilginizle yapmışsınız zaten

    Çıkar hocam 200 e de çıkar anlatmak istediğim nokta hız yaparken güven vermemesi veya yol tutmaması değildi. Neyse hayırlı uğurlu olsun :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canlee89


    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Hadi ya, nasıl ölçtün bunu, koşup koşup kafa mı attın?

    Yok o şekilde değil mesela bu ölçümleri kafa ile yapmamak için kurumlar var belki duymuşsundur o abiler yapmış

    Bildim o abileri,

    6 serisi gt'den, jaguar e-pace'den falan yetişkin korumasında yalnızca 4 puan eksik aldığı testi diyorsun...
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Yarın bi gündüz gözü ile bakayım tekrar. İlk dikkatimi çeken şey bu olmuştu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Yarın bi gündüz gözü ile bakayım tekrar. İlk dikkatimi çeken şey bu olmuştu.



    Ben kaportada böyle bi kusur görmedim, araca özel sıkıntı sanırım. Benim aracımda gördüğüm tek kaporta kusuru bagaj kapağı, kapalıyken 1-2 milim yukarda kalıyor gibi, çizgiler tam denk gelmiyor. Bir arkadaş yazmıştı, Tofaş'dan çıkan araçlar biribirni tutmuyor diye
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.