Şimdi Ara

EFSANENİN EVRİMİ; STEELSERIES SENSEI TEN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
7.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 ay
  • Cevaplayan Üyeler 32
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 15 saat 52 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • erdines (8 mesaj) Steelseries_Türkiye (8 mesaj) berkay1074 (3 mesaj) niedre (2 mesaj) Sâwyer (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (30 mesaj) Mobil (14 mesaj) Mini (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Harici Bileşenler >> Klavye, Fare, Joystick, Gamepad >> EFSANENİN EVRİMİ; STEELSERIES SENSEI TEN
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1867 Mesaj
    Nisan ayında satın aldım. Fare tekerleğini kendime doğru döndürünce arabanın fren sistemi tozlanmış gibi ses çıkartıyor. Sebebini bilmiyorum ama günlerce faresiz kalmak istemediğim için servise de yollamak istemiyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum.
    |
    |
  • Firma Yetkilisi
    58 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhabalar,
    Ürünle ilgili herhangi bir problem yaşıyorsanız aldığınız yer aracılığı ile garanti hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Garanti süreci maksimum 20 iş günüdür.

    İyi günler dileriz.
  • Çavuş
    61 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Steelseries_Türkiye

    Merhabalar,
    Ürünle ilgili herhangi bir problem yaşıyorsanız aldığınız yer aracılığı ile garanti hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Garanti süreci maksimum 20 iş günüdür.

    İyi günler dileriz.
    Size garanti hizmetiniz ile ilgili özel bir mail attım...
  • Yarbay
    2337 Mesaj
    Kinzu modelinden bu ürüne geçtim. Açıkçası pişman oldum. Alalı 3 ay oldu tekerleği kendime doğru çektiğimde gıcırdama sesi yapıyor. Zaten ağır bir mouse. Garantiye versek faresiz kalıcaz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    61 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: niedre

    Size garanti hizmetiniz ile ilgili özel bir mail attım...

    Alıntıları Göster
    Ben bu forumda sizin var oluş sebebinizi anlamadım size garanti durumu ile ilgili özel mesaj attım hergün foruma girdiğiniz halde bir cevap veremiyorsunuz.
    Steelseries çok iyi marka ama sizin desteğiniz yerlerde.Ayrıca Despec'in ne kadar lakayit işbilmezliği ile ilgili yurtdışı Steelseries destek ekibine çok güzel bir mail attım.
  • Yarbay
    12949 Mesaj

    Despec gercekten çok kötü. Steelseries Sims 4 kulaklık + fare setim vardı. Farenin tekerleği sorunluydu ve bazen de çift tıklıyordu, kulaklık da kırılmıştı ama nadir bulunan bir set olduğu için parası neyse verip yaptırayım dedim. Neyse ürünleri gönderdim, geldiklerinde bir baktım mouse yok kulaklığın da kutusu bile açılmamış. Açılmadığını biliyorum çünkü kutuya bir açıklama kağıdı koymuştum aynen yerinde duruyordu. Mouse’un da akıbetini öğrenene kadar para iadesi yapmışlardı. Belki ben bozuk da olsa saklamak istiyorum ne diye direkt iade yapıyorsunuz bende de mallık var ama böyle sorun yaşadıktan sonra gittim amazon prime indirimi diye rival 3 aldım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    niedre kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Firma Yetkilisi
    58 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar,
    Öncelikle ilginiz ve sabrınız için teşekkür ederiz. Bizlerle turkiye@steelseries.com maili üzerinden iletişim kurarsanız sizlere yardımcı olmak isteriz.

    İyi günler dileriz.
    |
    |
    niedre kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    798 Mesaj
    Merc stealth gibi klavyeyi geliştirmek varken, aynı mousun tenini yapmışlar.

    Mouse u geliştirmek için bir lira harcadılarsa, reklama 10 lira ayırmışlardır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    173 Mesaj
    Steelseries rival 300 vardı zamanında 11 ayda yan taraftaki baş parmağıma denk gelen silikon eridi. Steelseriese yazdım, tedarikçiyle görüşün dediler, tedarikçi gönderin bakalım diyip kullanıcı hatası dediler. Mouseu tutmadan kullanıp o silikonu eritmeyen arkadaş varsa beri gelsin, çünkü o şekilde kullanmanız gerekiyormuş. O sıra arkadaş arctic 5 aldı, dedim SSten bi bok alma, aldı. 2 ay sonra mikrofondan ses gelmemeye, kulaklıklardan çızırtı gelmeye başladı. Gönderdi, kullanıcı hatası, su dökülmüş. Terlediğimi su bilip işlem yaptılar heralde dedi, kulaklık kullanıp terlemeyen varsa beri gelsin.

    Biz bu saçmalıkları yaşarken, logi kullanan arkadaşım garantisine bi ay kalmış kulaklığı kırdı elinde oynarken. Logiye yazdı böyle böyle farkını ödeyeyim de bunu yapıverin diye, adamlar yeni kulaklık gönderip, o elinizdeki kırığı geri dönüşüme atın lütfen dediler.

    Söyle şimdi SS, ben senden neden bi daha ürün alayım?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    438 Mesaj
    O kulak öpen ÇITT ÇIT sesi kaldırmadıysanız bu mouse da çöpden fazlası değildir.. NETT.

    bu arada 6 yıllık emektar a4 mouse um ve 5 yıllık 60hz aoc monitörümle cs go da Legendary Eagle Master ım. yani siz şimdi bu mouse u aldığınızda benden en fazla nekadar ileri gidebilir siniz ki ?

    hemen hemen her temiz maçta bu ekipmanla global tokatladığımı düşünürsek, almak için geçerli nedenlerinizi tekrar göz önünde bulundurmanız cüzdan sağlığınız için iyi olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: elinwelin

    Steelseries rival 300 vardı zamanında 11 ayda yan taraftaki baş parmağıma denk gelen silikon eridi. Steelseriese yazdım, tedarikçiyle görüşün dediler, tedarikçi gönderin bakalım diyip kullanıcı hatası dediler. Mouseu tutmadan kullanıp o silikonu eritmeyen arkadaş varsa beri gelsin, çünkü o şekilde kullanmanız gerekiyormuş. O sıra arkadaş arctic 5 aldı, dedim SSten bi bok alma, aldı. 2 ay sonra mikrofondan ses gelmemeye, kulaklıklardan çızırtı gelmeye başladı. Gönderdi, kullanıcı hatası, su dökülmüş. Terlediğimi su bilip işlem yaptılar heralde dedi, kulaklık kullanıp terlemeyen varsa beri gelsin.

    Biz bu saçmalıkları yaşarken, logi kullanan arkadaşım garantisine bi ay kalmış kulaklığı kırdı elinde oynarken. Logiye yazdı böyle böyle farkını ödeyeyim de bunu yapıverin diye, adamlar yeni kulaklık gönderip, o elinizdeki kırığı geri dönüşüme atın lütfen dediler.

    Söyle şimdi SS, ben senden neden bi daha ürün alayım?
    Logitech çok sattım, oem kurduğum tüm pc lere en azından giriş seviyesi kablosuz set ile konfor yaşasınlar istedim.

    Logitech te garanti yok "%100 müşteri memnuniyeti" var, tamir-onarım yok, direk değişim var..
    Hollanda ya telefon açıp 25 saatte UPS ile kargomu bana ulaştıran MANYAK FİRMADIR kendileri...

    LOGİTECH gıyabında tekrar,tekrar teşekkürler.

    ( Yabancı menşeli markalarda garanti sıkıntısı üreticiden değil, bizim yerlilerden sıkıntı çıkıyor...yalakalık diz boyu )
    |
    |




  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Hobaa fiyatlara bak... Zamaninda amazondan steelseries rival almistim 140 liraya, o bile cok gelmisti (o zamanlar rival 300s-500s yoktu, tek model rival vardı)
    Kaç yıldır bende, soldaki tırtıklı yeri aşındı gitti, onun dışında sorunsuz çalışıyor
    Demem o ki, turnuva oyuncusu degilseniz rival 110 gibi daha uygun modellere bakilmasi tavsiyemdir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bounfled -- 2 Ekim 2020; 14:10:55 >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Bebek Oyunları
En ucuz kedi maması fiyatları
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.