Şimdi Ara

Efsana Kasa W126 Balinacılar (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.365
Cevap
23
Favori
352.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ahh Zayber yaktın beni ! Ben yandım eller yanmasın ALLAH bize de nasip etsin inş.
  • kısacası şöyle söyleyim


    bu balinalar gerek 300-500 SEL olsun diğerleri olsun

    araçlar full konfordur. arkada bile makyaj aynası var.

    yanlız artan petrol fiyatları ile araçlar lpg de bile fazla yakıt tükettiği için genelde kullanım dışı araçlar olarakda nitelendirebiliriz.

    yakıt miktarını düşünmüyorsanız 10 numaralı araçtır. bence
  • Mercedes ile tanışmam 1969 model 280 S ile olmuştu, bu modeli ''at kafa'' diye tabir ediyorlardı, tek otomatik aksamı sunroof tu. Sonrasında 1972 model 115 kasa 200 ve 1977 model 280 SEL geçti elimizden...Bu aldığımız son mercedes oldu, maddi durum sebebiyle bir daha binemedik, sonraları farklı model ama hep büyük kasa arabalar kullandık ve hatta şu an bir Mazda 626 Automatic kullanıyorum...Mazda mın da her yeri otomatik, konforlu geniş te bir araba, kullanımını da seviyorum ama yine de aklım Mercedes te hep...Şu günlerde şöyle orta halli bir 300 Se ya da Sel almak girişimlerim var...Bu konuda babamın da ısrarları söz konusu tabi, adam hala unutamadı Mercedesli zamanlarını, haklı da...Nacizane bütçemizle hala ömrümüz varken bu tadı yaşamak istiyorum...81-83 model aralığına gücüm yetiyor, bakalım inşalah alacağım bir tane...Bir gün evlenmek nasip olursa gelin arabam hep balina kasa Mercedes olsun isterdim ve bunu sadece istemekle bırakmayacak gibi bir azimle Mercedes peşindeyim...Herkese saygılar...

    NOT: Halil kardeşim aracın diri bir arabaya benziyor, Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin, bu ara peşinde olduğum 300 SE nin aynısı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferol-06 -- 13 Ağustos 2008; 20:16:23 >




  • kardeş olmadı şimdi arac halil beyın degıl benım ama olsun onunda olsun nolcakkı senın peşinde oldugun mercdes nerde ank eger ank neresınde bana yakın bır tane var oda beyaz belkkı o ola bılır
  • tüm arkadaşlara selamlar . w126 kasa 500sel kullanıcısıyım çok mumnunum durumu olan herkese tavsiye ederim 500 biraz daha masrafı çok bir araçtır ama konfor rahatlık yol tutuşu gibi unsurlarda üzerine kendi sınıfında çok az sayıda araç çıkar bunlarda genelde amerikan araçlarıdır. öncelikle şunu söyleyeyim 500 ler eğer sistemi düzgün yapılırsa lpg ye çok güzel uyum sağlıyor mekanik enjeksiyonlu olduğu için sıralı sistem maalesef olmuyor ama vakumlu sistem denilen ve bazı ustaların bilmediği bir sistem varki çok güzel bir sistem lpg hortumunu hava fitresinin hemen altından değilde v motorun ortasından bloğun içine girecek şekilde aşağıdan girilerek ve hava kapakçığını (KURBAĞAYI) bir vakumlu parçayla çelik halat vasıtasıyla çektirip araç bu şekilde çalıştırılırsa kesinlikle patlatma yapmıyor. 126 kasa alacak arkadaşlara tavsiyem maddi durumları iyiyse öncelikle 88-90 arası 500 sel veya 86 ve üzeri 300 sel dir . buda benim 500 ilanı http://www.sahibinden.com/temiz_500_selWQQaXQQ6837539WQQpXQQdisplayitem . saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtmmustafa -- 16 Ağustos 2008; 18:58:54 >




  • selam. arkadaşlar w126 kasalar özelliklerine göre çok değişken fiyat gösterir. gerçekten 300 almayı düşünüyorsanız en başta aracın özelliklerine bakın modeline göre mesela hafızalı elektrikli koltuk (arka koltuğu olanlarda var) koltuk başlıkları 8 tuş klima otomatik cam yol bilgisayar elektrikli derinlik ayarlı hafızalı direksiyon el gazı abs vs. bunları çoğaltmak mümkün öncelikle alacağınız aracın tüm özelliklerinin çalışır olmasına dikkat edin daha sonra aracın km ne göre şanzımanına baktırın çünkü 126 kasanın şanzıman ömrü 250000km. dir araç 250000km. nin üzerindeyse şanzımana çok özentili bir servise mutlaka baktırın 250 bin bakımının yapılıp yapılmadığını sorun en ufak arızada şanzıman 800 ila 1500 ytl arası yer daha sonra motora baktırın lpg liyse aracı biraz zorlayın lpg yi patlatıp patlatmadığına bakın buda çok önemli bir noktadır patlatırsa kesinlikle yanaşmayın derim çok üzer birde araca bindiğiniz zaman şanzımanın çabukmu yavaşmı doldurduğuna vites geçişlerinde çokmu silkiyor yoksa azmı hissediriyor buna dikkat edin tüm aksamları düğmeleri tek tek kontrol edin göğüsünde uydurma düğme ve çatlak olmamasına dikkat edin kaporta boyayı zaten gösterirsiniz. 280 balinalara bence hiç bakmayın derim. ankaradan alacak arkadaşlara yardımcı olabilirim . almayı düşünen arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun . saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtmmustafa -- 3 Eylül 2009; 13:21:16 >




  • neyı varmış 280 balinaların
    ben cok gördüm sagda solda curumeye yuz tutmuş yada yerınden bıle kalkmayan 300 yada 500 onun ıcın 280 kotuleme bence sonuçta 300 pıyasada yokken 280 vardı ona göre
  • ferol-06 ah ah halil kardeşin de aklından bu seriler hiç çıkmıyor ama inşallah Allah bir gün nasip eder.hakaranis-06 kusura bakma benim sanmış ferol -06 kardeş .
  • önemlı degıl allah daha ıyısını sana versın yaw bıde sunun 2008 model yapsalar aynı kasa yenı teknolajı süper olur bence
  • Malesef peşinde olduğum araç sahibi tarafından bana söz verilmesine rağmen bir başkasına satılmış durumda...Anlayacağınız arayışa devam...Yanlız şu günlerde Antalya da bir kreş açmakta olduğumdan nakitimi buraya kullanmak durumunda kaldım, 1990 model çok temiz bir mazda 626 full automatic arabam var fiyat olarak 7500 ytl istiyorum, artık denk gelen olursa ve tabi kabul eden, takasla bir araç bulmaya çalışacağım, bulamazsam 4-5 ay sonra bir alacağım var onunla muradıma ermeye çalışağım, yakınınızda takas düşünen kullanıcılar varsa görüşebiliriz...Bu arada yukarıdaki aracın sahiplerini karıştırmışım, özür dilerim, herkese saygılar...
    ferol-06@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz...




  • selam. bende çok gördüm sağda solda çürüyen 126 kasa ama hep bunlar kullanıcıyla alakalı maddi durumlar yüzünden ,kimse arabasını çürümeye bırakmaz. 280 leri kötülemiyorum yanlış anlaşılma olmasın ama şuda bir gerçektir ki harbi 126 kasalar 500 lerdir sonra 300 ler ondan sonra 280 ler gelir çünkü kasa gerçekten çok ağır bunuda en rahat 500 ler kaldırıyor 280 lere kasa ağır kalıyor ve 85 te bitiyor temizini orjinalini bulmak çok zor tabii maddiyatla alakalı çünkü 280 ler diğerlerine nazaran daha ucuz özellik olarakta biraz daha geride bu söylediklerimi geçmiş yıllardaki tecrübelerime dayanarak söylüyorum şu anda kullandığım 500sel 126 kasa olarak 7. mercedesim çok önce 116 kasa 280 se 123 kasa 230-4 280ce bindim bu konularda çok tecrübeli olduğuma inanıyorum kimsenin aracını kötülemek gibi bir niyetim yok ama gerçeklerde göz ardı edilemez bana görede mercedeslerin veya s class ların içinde s600long vaya 450 sel 6.9 un üzerine araç yoktur yapılmayacaktırda . ama ben yine diyorum durumunuz varsa 126 kasada 86 yı bir geçin derim çünkü 86 dan sonra yakıtta ekonomiye gidilip motorların çekişleri ve torkları üzerinde değişikliğe gidilmiştir biraz daha teknolojiktir.benim şu anki 500 sel imde bir çok özellik vardırki yeni çıkan çok az sayıda araçta bu özellikler vardır. eğerki s class 80 öncesi düşünüyorsanız 78 79 280 leri (116kasa) tavsiye ederim . saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtmmustafa -- 18 Ağustos 2008; 14:57:24 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dtmmustafa

    selam. bende çok gördüm sağda solda çürüyen 126 kasa ama hep bunlar kullanıcıyla alakalı maddi durumlar yüzünden ,kimse arabasını çürümeye bırakmaz. 280 leri kötülemiyorum yanlış anlaşılma olmasın ama şuda bir gerçektir ki harbi 126 kasalar 500 lerdir sonra 300 ler ondan sonra 280 ler gelir çünkü kasa gerçekten çok ağır bunuda en rahat 500 ler kaldırıyor 280 lere kasa ağır kalıyor ve 85 te bitiyor temizini orjinalini bulmak çok zor tabii maddiyatla alakalı çünkü 280 ler diğerlerine nazaran daha ucuz özellik olarakta biraz daha geride bu söylediklerimi geçmiş yıllardaki tecrübelerime dayanarak söylüyorum şu anda kullandığım 500sel 126 kasa olarak 7. mercedesim çok önce 116 kasa 280 se 123 kasa 230-4 280ce bindim bu konularda çok tecrübeli olduğuma inanıyorum kimsenin aracını kötülemek gibi bir niyetim yok ama gerçeklerde göz ardı edilemez bana görede mercedeslerin veya s class ların içinde s600long vaya 450 sel 6.9 un üzerine araç yoktur yapılmayacaktırda . ama ben yine diyorum durumunuz varsa 126 kasada 86 yı bir geçin derim çünkü 86 dan sonra yakıtta ekonomiye gidilip motorların çekişleri ve torkları üzerinde değişikliğe gidilmiştir biraz daha teknolojiktir.benim şu anki 500 sel imde bir çok özellik vardırki yeni çıkan çok az sayıda araçta bu özellikler vardır. eğerki s class 80 öncesi düşünüyorsanız 78 79 280 leri (116kasa) tavsiye ederim . saygılar.

    Verdiğin bilgilerden dolayı çok teşekkürler.Benim kafama 500/SE-SEL lerin yıllık Motorlu taşıtlar vergileri çok yüksek olduğu takıltı?Bu doğrumudur?Mesela 1000 ytl diyorlar bu kadar yüksekmi bunların vergileri?Bilenlerden cevap bekliyorum.Teşekkürler




  • 16 yaş sınırını geçmiş 500 lerin vergisi yıllık 854 ytl dir, 300 ve 280 lerin ise 305 ytl... Motor hacimlerine göre hesaplandığından motor ne kadar büyükse vergisi de o kadar katlamalı oluyor...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ferol-06

    16 yaş sınırını geçmiş 500 lerin vergisi yıllık 854 ytl dir, 300 ve 280 lerin ise 305 ytl... Motor hacimlerine göre hesaplandığından motor ne kadar büyükse vergisi de o kadar katlamalı oluyor...

    Verdiğiniz bilgiden dolayı çok teşekkür ederim kardeşim.Sağolun.
  • 16 yaşını geçmiş otomobil, kaptıkaçtı, arazi taşıtı ve benzerleri için 4001 cm3 motor hacminden yüksek ise yıllık vergi ilk altı ay 493 YTL, ikinci altı ay 493 YTL, toplamda 986 TYL'dir.

    16 yaşından büyük Mercedes 500 serisi de bu gruba giriyor.
  • doğrudur fakat dilekçe verdiğin zaman bayağı bir düşüyor yaşa göre %45 lere kadar düşüyor.
  • Ne Dilekçesi Hocam Bu?
  • Şekil olmuş.
  • Güzel cihazlar almak lasım bi tane
  • arabanın kasko değeriyle alakalı bi dilekçe sigortacınıza sorun zaten onlar ilgileniyor bu işlerle bayağı bir düşüş oluyor mesela 85 500 sel 450 ytl ödüyor yıllık
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.