Şimdi Ara

ECS A780GM-A İÇİN İŞLEMCİ ÖNERİSİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar öncelikle iyi forumlar dilerim;

    ECS A780GM-A
     ECS A780GM-A İÇİN İŞLEMCİ ÖNERİSİ


    Uzun zaman önce aldığım sistemimde fazla masrafa girmeden ufak tefek yenilikler yapayım dedim. Elimde ECS A780GM-A anakartım var bunu için alınabilecek en uygun işlemciye bakıyorum.
    Satın aldığım zamanlar gerek AM2+, gerek AM3 destegi olduğu için anakartı tercih ettim o zamanlar tüm sistemi yenilediğimden dolayı mali masrafları göz önüne alarak üstüne o zamanki en ucuz athlon2 işlemciyi taktım, şimdi durumum fena değil uzun zamandır sistemi hiç sorunsuz kullandım okul bitti, iş, yüksek lisans, at, kıl, yün, yumak derken konulardan da baya uzak kaldım, bir kaç zamandır bi bakayım piyasa ne olmuş dedim şoka uğradım hersey uçuş gitmiş.

    Sonuç olarak yeni bir işlemci alayım diye düşünüyorum biraz araştırdım forumdan da tavsiye almak istedim sizce ne kullanmalıyım.

    ECS anakartın tanıtımının olduğu sayfa; (işlemci sekmesinde bir liste de mevcut)
    TIKLA

    Bu anakartı forumda da bir çok kullananın olduğunu düşünüyorum önerilerini bekliyorum.



    _____________________________
    !!!!Delilikte yerçekimi gibidir Sadece biraz itmek lazım!!!
    <br>




  • 125 watt işlemcileri yıldızlamış,Hiç bulaşma onlara.

    Piasada mevcut ,satılan alabileceğin şu canavar kalmış,nesli tükenmeden kap bi tane.
    http://www.eksenbilgisayar.com/urun/amd-athlon-ii-x4-640-3000mhz-soket-am3-islemci.aspx
    _____________________________
    eski nickim metin abi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin abi 52

    125 watt işlemcileri yıldızlamış,Hiç bulaşma onlara.

    Piasada mevcut ,satılan alabileceğin şu canavar kalmış,nesli tükenmeden kap bi tane.
    http://www.eksenbilgisayar.com/urun/amd-athlon-ii-x4-640-3000mhz-soket-am3-islemci.aspx


    Eski anakartımdı eyy gidi günler Bende x4 bir işlemci öneririm. Zaten arkadaşın dediği gibi pek fazla seçenekte yok hepsinin nesli tükenmek üzere
    _____________________________




  • teşekkür ederim tam karar verememiştim iyi bir fikir oldu
    _____________________________
    !!!!Delilikte yerçekimi gibidir Sadece biraz itmek lazım!!!
    <br>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ceann Capall

    quote:

    Orijinalden alıntı: metin abi 52

    125 watt işlemcileri yıldızlamış,Hiç bulaşma onlara.

    Piasada mevcut ,satılan alabileceğin şu canavar kalmış,nesli tükenmeden kap bi tane.
    http://www.eksenbilgisayar.com/urun/amd-athlon-ii-x4-640-3000mhz-soket-am3-islemci.aspx


    Eski anakartımdı eyy gidi günler Bende x4 bir işlemci öneririm. Zaten arkadaşın dediği gibi pek fazla seçenekte yok hepsinin nesli tükenmek üzere

    Benimde eski anakartımdı. Konuyu görünce yazmadan edemedim.Aynen be hey gidi günler. Sağlam anakarttır kendisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi REDSTONE -- 6 Nisan 2013; 22:51:41 >
    _____________________________

    |♦|7/24/365 STABLE|♦|
    |♦|RS incelemeleri ve paylaşımları|♦|
    |♦|ROG STRIX RTX 3090 O24G GUNDAM|♦|




  • herkes hey gidi günler çekiyor ben bu anakartı böyle olursa nasıl satarım nasıl yeni sistem toplarım hehe
    _____________________________
    !!!!Delilikte yerçekimi gibidir Sadece biraz itmek lazım!!!
    <br>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delilahana

    herkes hey gidi günler çekiyor ben bu anakartı böyle olursa nasıl satarım nasıl yeni sistem toplarım hehe

    _____________________________

    |♦|7/24/365 STABLE|♦|
    |♦|RS incelemeleri ve paylaşımları|♦|
    |♦|ROG STRIX RTX 3090 O24G GUNDAM|♦|
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.