Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (53. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.879
Cevap
195
Favori
286.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
54 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdundar

    Ürün özelinde bir problem mi var bilmiyorum ama wifi düzgün çeken, şarj istasyonu yeri sabit bir şekilde neredeyse sıfır sorun ile kullaniyorum ben. Data acquisition timeout WiFi kaynaklı muhtemelen. Diğer konuya hiç denk gelmedim o sebeple yorum yapamıyorum.
    Konuyla ilgili yazışmalarımız oldu, Ecovacs wifi kaynaklı olabileceğini belirtmedi. Uygulamanın güncel olduğundan emin olun, telefonunuzu kapatıp açın gibi önerileri oldu. Kesin bir sebep ve çözüm sunamıyorlar kısacası. Wifi sebebiyle olsa her seferinde problem yaşanırdı diye düşünüyorum.
  • ysrn Y kullanıcısına yanıt
    Wifi sebebiyle her seferinde problem yaşanması için sorun olan lokasyondan sürekli çekmemesi veya sürekli internete bağlanmada problem olması lazım. Zaten tam tersi olduğu icin wifi kaynaklı olabilir diye belirttim geçici bir süre servera erisememe veya WiFi a baglanamama gibi. App da veya firmware de belki bug vardır diyecegim ama Ben yaşamıyorum bu sorunu. Bir kere bu uyarı geldiğinde aşağıya kaydirinca da hemen bağlanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kdundar -- 26 Ağustos 2020; 13:3:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kdundar kullanıcısına yanıt
    Ecovacs’ın wifi bağlantı sorunu ile firma ile görüştüm geçen hafta.
    Bu konuda bir yazılım güncellemesi üzerinde çalıştıklarını ve yeniden bağlanma konusunu çözmeye çalıştıklarını öğrendim.
    Gelişmeleri aktaracağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler.
  • Arkadaşlar merhaba. Yeni gelen yazılım güncellemesini uygulamaya girdiğimde yüklemeye başlıyor %99 kalıp bekliyor ve en sonunda hata veriyor, tamamlamıyor. Yaklaşık bir haftadır bu yüzden robotu çalıştıramıyorum kapatıp açtım defalarca denedim olmadı. Yardımcı olabilir misiniz acaba?

    Bilen birileri yok mudur hocam siz ne diyorsunuz? 😔 bugün 2 aydan sonra manuel elektrik süpürgesini açmak zorunda kaldım çok sinir bozucu anlardı😂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pochemuchka27 -- 26 Ağustos 2020; 19:33:7 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bu ne hatası bilen var mı ?

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Genelde internet bağlantısı sorunudur bu.
  • Ecovacs T8+ serisinin yeni özellikleri ortaya çıkmaya başladı.

    Yeni, geliştirilmiş Ozmo mop ünitesi dakikada 420 kez sağa sola titreşiyor normal modda. Ayrıca özellikleri tam olarak belirtilmeyen bir de supercharged modu var.

    Çabuk silme ve derin silme şeklinde iki mod daha var.
    4 farklı seviye su salımı mevcut, tabii ki pompalı ve zeminin emiciliğine göre istenirse sıvı desarjını kendisi ayarlayabiliyor. (öndeki zemin sensörü sayesinde farklı özellikler geleceğinden daha önce de söz etmiştim)

    Yeni Ozmo Pro ünitesi 99USD fiyatla ayrıca da satın alınabilecek.
  • şimdi okudum ozmo 950 serisine olmuyor sanırım.
  • KAZUYA MISHIMA kullanıcısına yanıt
    İlginç bir şekilde o konuda hiç bir yerde bir bilgi yok. Ulaşmaya çalışıyorum bir yandan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    İlginç bir şekilde o konuda hiç bir yerde bir bilgi yok. Ulaşmaya çalışıyorum bir yandan.
    Birde ismini Ozmo pro koymuslar
  • Harita sorunu yaşayan var mı ? Yeni harita oluşturmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gefeka G kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Bir kac sayfa once ben de ayni sorunlardan bahsetmistim ve hala cozemedim. O kadar para verip alip tekrar kullanamamak cok uzucu, haritayi yeniden yapmak istemiyorum tabi.

    Siz bu kapa ac olayi yaparken uygulamadan herhangi bir sey yaptiniz mi?

    Ben kapatiyorum, uzaga alip aciyorum, sonra auto dugmesine 3 saniye basili tutarak docka gonderiyorum ama docka gelince yine “im restoring the map” diyor.
    Sonra Uygulamayi aciyorum harita ayni, area secip yolluyorum tekrardan “diffucult to locate, starting new cycle.”

    Bugun de cozemezsem yarin tekrardan haritalandirmayi dusunuyorum 1 aydir kullanamiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tmrcynk T kullanıcısına yanıt
    Robotu dockun karşısına koyup recolate tuşu ile (auto Ile değil) docka göndermeyi denediniz mi? Eğer dockun yeri ve açısı değişmedi ise haritayı geri yükleyip hayatına normal sekilse devam ediyor olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tmrcynk T kullanıcısına yanıt
    Bu güncellemeden önce şarj ünitesine sert daliyordu. Güncellemeden sonra çalıştırdım, haritayı sıfırlayıp yeniden harita çıkarmaya başladı. Ben durdurana kadar şarj ünitesine vardı ama bu kez yavaş yavaş itekledi. 3-5 cm kadar itekledi ve sonra etrafından dolaştı. Bu arada durdurdum ve iptal ettim. Şarj ünitesini itekledigi yerde bırakıp tekrar relocate yaptım ve şarja gönderdim. Düzeldi. Sanırım şarj istasyonunun yeri değişmiş bizde diye düşündüm.

    Ancak dün akşam balkonu silip süpürsün dedim, sonra içeri aldım yine şarj ünitesini bulamadı. Öyle bıraktım bende uğraşmak istemedim. Bugün bakacağım.

    Anladım ki kesin bir yolu yok. Kısmet tanirsa tanır yoksa yeni harita yada vakit varsa çeşitli şekillerde deneme yapmak lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gefeka G kullanıcısına yanıt
    Elle bir yere götürüp bıraktıktan sonra normal şartlarda docku bulması beklenmez zaten. Çünkü kendini olduğunu sandığı yerde olmuyor. Elle bıraktıktan sonra relocate Ile docku bulmasını sağlamanız lazım, bulamadım diyerek yeniden haritalamaya da başlayabilir ancak docka dönünce eski haritayı yükler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kdundar kullanıcısına yanıt
    Evet bende getirip dockun karşısına bıraktım relocate yaptım, haritayı yükledi hatta robotun yerinide doğru gösterdi ama sağa sola falan döndü sonra karşısındaki dock yerine başka tarafa gitti, bekledim harita yüklendi robotta doğru görünüyor haritada ama dolaştı dolaştı bulamadım dedi. Yani çok saçma işler yapıyor bazen ondan insan yoruluyor. Yoksa hata olabilir tabi elektronik cihazlar bunlar. Ama harita var, robot doğru yerde görünüyor lakin haritada görünen dock yerine başka bir tarafa gidip dock araması da pek saçma geldi.
  • gefeka G kullanıcısına yanıt
    Önerim elle müdahele etmeden recolate ile kendi bulmasını sağlamak olur. Bana 2 defa oldu ve elle götürmedim direk kastira kastira kendi bulsun diye zorladım ve sonunda birinde yeni harita çıkartıp diğerinde ise çıkartmadan buldu ve hayatına normal şekilde devam etti :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.