Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (51. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.881
Cevap
195
Favori
286.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
54 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim Ali bey. Yol gösteriminiz için teşekkür ederim. İşlerinizde her zaman başarılı olmanızı dilerim.
  • Ecovacs yeni bir seri çıkardı: DEEBOT U2

    Haritalaması ve halı tanıma modu olmayan ancak 2600mAh kapasiteli bir batarya ile 200m2 alan süpürebilen veya moplayabilen ciddi verimli bir seri gibi görünüyor.
    400ml kuru, 300ml de sıvı haznesi var. Pet akseaur paketini alırsanız kuru hazne 800ml ve yeni anti-tangle fırça sistemi ile geliyor.

    150 USD fiyatı ile tam bir Roomba-killer!

    İzlemek isteyenler için:https://www.youtube.com/watch?v=Jdm9z8kiRTs&feature=youtu.be
    https://www.youtube.com/watch?v=1anHXsbYka4&feature=youtu.be

    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 15 Ağustos 2020; 23:48:24 >




  • Sevgili arkadaşlar cihazı bir kaç aydır sorunsuz kullanıyorum bir arkadaşıma da aldırdım hatta 1 2 ay önce fakat kendisi cihazı başka bir eve kurup kullanmak istediğinde "data acquisition timed out.Please try again later" hatası alıyor.Cihazı ev internetine bağlıyor fakat cihaz sürekli bu hatayı veriyor. Ne yapmalı sizce
  • msb_bjk kullanıcısına yanıt
    Önce mevcut haritayı sıfırlamalı (data acquisition timeout kısmında ekranı yenilediği zaman robotu online görürse) veya robotu resetleyip yeniden tanıtmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün harita sorununu bende yaşadım. Area seçince şarj ünitesinden ayrılıyor ama yeni alan bulundu gibi birşey diyip yeniden haritalamaya başlıyor. Durdurup şarj ünitesine geri yolluyorum. Harita güncelleniyor diyor, sonra da harita güncellendi diyor eski harita geliyor. Tekrar bir oda seçiyorum aynı şey yine oluyor. Belki 6-7 kez oldu. Bende şarj istasyonundayken kapağın altındaki kırmızı düğmeden kapattım. Şarj ünitesinin 1 metre kadar önüne koyup kırmızı düğmeyi açtım ve robotu şarja gönderdim. Ancak yine ilk deneme de olmadı. Bunu tekrarladım 4-5 kez yaptım sorun çözüldü. Sorun neydi onuda bilmiyorum ama harita düzgün yüklendi çalışıyor.

    Yani benim anladığım haritadan hemen vazgeçmemek gerekiyor. Haritalama konusunda bazen hata yapabiliyor ama uğraşmak gerekiyor.

    Eğer haritada sorun çıkarsa hemen vazgeçmeyip bir kaç kez robotu dockun 1 metre kadar uzağından başlatıp şarja göndermeyi deneyebilirsiniz.




  • Ecovacs T8+ bugün duyuruldu, önceden de anlattığım gibi Ecovacs IFA öncesinde önemli değişiklikler ve yenilikler duyuracaktı zaten.

    Otomatik boşaltma, yeni yanal ve dikey titreşimli Ozmo mop ünitesi ve daha bir çok özellik ile şimdilik alemin yeni kıralı.
    https://www.ecovacs.com/global/deebot-robotic-vacuum-cleaner/DEEBOT-OZMO-T8
  • Ben de yaklaşık 1 haftadır ozmo 950 kullanmaya başladım, çok memnunum, robot süpürge hakikaten büyük icatmış :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • septum S kullanıcısına yanıt
    Huzur ve keyif içinde kullanınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Su haznesini nasıl kurutuyorsunuz? Mop bittikten sonra su haznesinin içini boşaltıp bir kenara ağzı açık bırakıyorum ama ne hikmetse 2-3 günde gitmiyor o damlacıklar. Her süpürmede de hazneyi takıyorum belki robotun yapısında gereklidir diye süpürme bitince çıkarıp ağzı açık bırakıyorum ki kurusun ama kurumuyor.
  • gefeka G kullanıcısına yanıt
    O birkaç damla çok da önemli değil, merak etmeyin.
  • Bu marka için distribütör garantisi veriliyor mu acaba?
  • dropby23 D kullanıcısına yanıt
    Ecovacs’ın ülke temsilcisi yok efendim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ecovacs yeni T8 ve T8+ algoritmasına perde tanıma modunu da ekledi. Artık perdelerin altına girip girmemesini seçebileceğiz.
    Yapay zeka bakalım daha neler getirecek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Ecovacs yeni T8 ve T8+ algoritmasına perde tanıma modunu da ekledi. Artık perdelerin altına girip girmemesini seçebileceğiz.
    Yapay zeka bakalım daha neler getirecek?
    Merhaba. Bilgilendirme için teşekkür ederiz.

    Çok güzel özellikleri var, bayağıdır takib ediyorum ama ürüne ulaşmak malesef pek mümkün olmadı :) .
  • _EFE_ _ kullanıcısına yanıt
    E henüz piyasaya verilmedi ki Avrupa’da.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    E henüz piyasaya verilmedi ki Avrupa’da.
    Nasıl T8 avrupada yok mu?
  • _EFE_ _ kullanıcısına yanıt
    Resmi olarak yok, arada sırada Amazon İspanya üzerinden ABD stoklaarını satıyor.
  • Muhteşem bir tweet ve altında yüzlerce yorum... boş vaktinizde okumanızı tavsiye ederim.
    https://twitter.com/DekioyleSimone/status/1296356932069068800?s=20
  • Robotun bakımı fırça temizliği üstünun bezle silinmesi vb. kitapçıkta belirtilen hususlar dışında bir detay var mı ? Mesela en fazla bu robotu sorunsuz kaç sene kullabileceğim. Örneğin 2 sene sonra tamire değer bir sorun mu çıkarır yoksa çöp mü olur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • webmaster6181 W kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Tamir konusu biraz şans işi. Ülkeye gelen yüzlerce O920 ve O950den iki tanesinin lidar ana kartı daha yeniyken arızlandı, bir tanesi amazon'a geri gitti, diğerini de ben tamir ettim. Bunun dışında düşmeden dolayı seneörleri parçalanan bir tampon ve sıvı temasından dolayı bozulan bir lidar oldu, onlar da tamir için bana geldiler.

    Rakamlara bakıldığında bu adetler aslında çok düşük, endüstri ortalaması %4 civarındadır ilk sene arızalarında.

    Bakım konusunda tek önerim birkaç arda bir robotun lidar hariç her tarafına basınçlı hava tutmanız olabilir.

    Huzur ve keyifler kullanınız.
  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.