Şimdi Ara

EcoBoost'a Otomatik Seçeneği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford, bugün yaptığı açıklama ile Avrupa’da Eylül ayında 22,561 ve 2013 yılının ilk 9 ayında 222,184 otomobil ile en çok satılan B segment otomobilin Fiesta modeli olduğunu açıkladı.

    Ayrıca Ford, B segmentinin Avrupa’da en çok satılan temsilcisi olan Fiesta’nın sonunda Volvo modellerinde ve Focus’ta kullanılan PowerShif otomatik şanzımana kavuşacağını açıkladı. PowerShift otomatik şanzıman ilk olarak 100 beygirlik 1.0 litre EcoBoost motor ile satışa sunulacak.

    Çift kavramalı 6 vitesli PowerShift şanzıman Alman Getrag şirketi tarafından geliştirilmişti. Fiesta’nın ödüllü 1.0 litrelik 3 silindirli ufak EcoBoost motoru yeni şanzıman ile 100 km’de 4 litre yakıt tüketecek ve 114g/km karbon salınımına sahip olacak.

    Genellikle bayanlara hitap eden B segmentinde PowerShift şanzıman sayesinde debriyaj pedalına elveda diyecek Fiesta EcoBoost, her ne kadar fazladan ağırlık kazanacak ise de çift kavramalı şanzıman sayesinde yakıt performansı olumsuz yönde etkilenmeyecek.

    PowerShift şanzımanlı Ford Fiesta’nın rakipleri ise tamamı 7 vitesli DSG şanzımana sahip VW Polo, Skoda Fabia ve Seat Ibiza ile yalnızca 1.4 litrelik motor seçeneğiyle sunulan 4 vitesli otomatik şanzımana sahip Kia Rio olacak.

    Ford Avrupa Satış, Servis ve Pazarlama Birimi Müdür Yardımcısı Roelant de Waard; “B segmentinde yeni Fiesta’nın yakaladığı bu rakamlar, heyecan uyandıran tasarım ve teknolojik özellikleriyle Ford Fiesta’nın Avrupalı müşterilerin kalbini kazandığını kanıtlar niteliktedir.” Açıklamasını yaptı. Waard, 1.0 litrelik EcoBoost motor ile PowerShift şanzımanın ilk kombinasyonu olan bu modelin, segmentinde zirveyi kaptırmayacağından emin olduğunu belirtti.
    Kaynak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mumenu -- 12 Kasım 2013; 12:33:22 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Ford, bugün yaptığı açıklama ile Avrupa’da Eylül ayında 22,561 ve 2013 yılının ilk 9 ayında 222,184 otomobil ile en çok satılan B segment otomobilin Fiesta modeli olduğunu açıkladı.

    Ayrıca Ford, B segmentinin Avrupa’da en çok satılan temsilcisi olan Fiesta’nın sonunda Volvo modellerinde ve Focus’ta kullanılan PowerShif otomatik şanzımana kavuşacağını açıkladı. PowerShift otomatik şanzıman ilk olarak 100 beygirlik 1.0 litre EcoBoost motor ile satışa sunulacak.

    Çift kavramalı 6 vitesli PowerShift şanzıman Alman Getrag şirketi tarafından geliştirilmişti. Fiesta’nın ödüllü 1.0 litrelik 3 silindirli ufak EcoBoost motoru yeni şanzıman ile 100 km’de 4 litre yakıt tüketecek ve 114g/km karbon salınımına sahip olacak.

    Genellikle bayanlara hitap eden B segmentinde PowerShift şanzıman sayesinde debriyaj pedalına elveda diyecek Fiesta EcoBoost, her ne kadar fazladan ağırlık kazanacak ise de çift kavramalı şanzıman sayesinde yakıt performansı olumsuz yönde etkilenmeyecek.

    PowerShift şanzımanlı Ford Fiesta’nın rakipleri ise tamamı 7 vitesli DSG şanzımana sahip VW Polo, Skoda Fabia ve Seat Ibiza ile yalnızca 1.4 litrelik motor seçeneğiyle sunulan 4 vitesli otomatik şanzımana sahip Kia Rio olacak.

    Ford Avrupa Satış, Servis ve Pazarlama Birimi Müdür Yardımcısı Roelant de Waard; “B segmentinde yeni Fiesta’nın yakaladığı bu rakamlar, heyecan uyandıran tasarım ve teknolojik özellikleriyle Ford Fiesta’nın Avrupalı müşterilerin kalbini kazandığını kanıtlar niteliktedir.” Açıklamasını yaptı. Waard, 1.0 litrelik EcoBoost motor ile PowerShift şanzımanın ilk kombinasyonu olan bu modelin, segmentinde zirveyi kaptırmayacağından emin olduğunu belirtti.


    Hele şükür




  • 100 bglık motor , 4 lıtre yakıt , otm. , dusuk vergı.bır ınsan daha ne ıster kı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mükemmel bir haber, ne zaman olacak bu iş acaba? Umarım fiyatını abartmazlar.

    1.6 Poweshift Fiesta'yı uzun uzun kullandım. Yağ gibi akıyor araba. O motor o kasaya fazla gibi geldi vergi dilimi ve yakıtından ötürü. Ford lpg'ye tamamen karşı zaten soğumuştum.

    Bu şekilde ikinci el yada C sınıfı boş arabaya bineceğime ağzına kadar doldururum Fiesta'yı 0 alıp garanti uzatıp yıllarca binerim. İçi biraz dar ama olsun biz de çekirdek aileyiz zaten.
  • Tam şirket aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • günaydın ford!
    atı alan üsküdar'ı geçti neredeyse ama sen anca uyanabildin.. bravo!
  • Focus üvey evlat mod on

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focusa ve cmaxe dizel otomatik gelse satışları çok artacak.
  • asıl focusa koymaları lazım 1.0+powershift

    mart 2014 tanıtılması beklenen makyajlı kasada kesinlikle olmalı
  • Beklenen haber. Ford satış temsilcileri ısrarla bu konuda bilgi yok diyorlardı. Ford'a ciddi katkısı olur
  • Haber güzel ama ne zaman geçecek piyasaya, o önemli.
    takip etmek şart.
  • Güzel haber
  • dsg şanzıman sorunları bukadar çok konuşulurken benzer yapıda bir şanzımanlı araç almak cesaret ister.

    avrupada b sınıf araçları daha çok bayanlar alıyor sanırım.
  • Powershift dsg gibi sorunlu degildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • önce fieasta daha sonra focusa uygulayacaklar galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MORTALDANCE

    100 bglık motor , 4 lıtre yakıt , otm. , dusuk vergı.bır ınsan daha ne ıster kı?

    Tüp ister tüp
  • onboardx O kullanıcısına yanıt
    çok doğru..ben cmax de benzinli otomatiğe bile razıyım, bu güzel ve kullanışlı aile MPV si, otomatik vites eksikliğinden dolayı gerektiği kadar satamıyor. Ford yeniliklerde çok tutucu ve geç kalıyor
  • Çok geç de olsa Ford piyasa şartlarını görmeyi başardı.

    Adamlar ABD ve dünyanın bir çok ülkesinden iyi satış yaptıkları için maalesef Avrupa ve TR piyasasını taleplerini uzun zamandır görmezden geliyorlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono87

    Powershift dsg gibi sorunlu degildir

    Dsg de ilk ciktiginda herkes cok memnundu. Yayginlastikca arabalar
    Kilometre devirdikce cikti sorunlar. Otomatik alacak olsam kendini kanitlamis cvt veya klasik otomatik alirim. Dsg cift kavramalrin adini biraz kotuye cikardi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her yeniliği aynı anda uygulayamıyorsunuz bu üretim sektöründeki her işletme için aynı.
    Ford motor ve araç içi teknolojileri konusunda son dönemde büyük yenilikler yaptı; bildiğiniz gibi artık atmosferik motor üretmiyor (Son kalanlar satılıyor 125hp ile) 1.0 EB ; 1.6 EB; 2.0 EB hepsi yeni ve çok güçlü motorlar. Bunun yanında araç içi sistemleri ve teknolojilerinde de sınıflarında (Özellikle Focus) ön sıralarda yaralan araçları var.
    Powershift'i zaten geliştirmiş ve Volvo yu test alanı olarak kullanmıştı; sıradaki atılım şanzıman sistemleri ve yeni diesel motorlar üzerine çok güçlü 1.5 TDCI + powershift yolda. Bir Focus3 kullanıcısı olarak aracımın tek eksiğinin otm. vites olduğunu düşünüyorum (kendi sınıfına göre), powershift te geldi mi bir çok anlamda ihtiyaçları karşılayan bir global car olacaktır.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.