Şimdi Ara

Ebebek yanlış ürün gönderimi (Hepsiburada Aracılığı İle) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
2
Favori
4.423
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ocak ayında da aynı durumun yaşanması, hepsiburada'nın görseli-ürün ismini değiştirmemesi ve ya ebebek 'in görsel-ürün ismi değişim talebinde bulunmamasının sebebi firmanın kötü niyetli olduğunun göstergesidir.


    Şuna eminim; bu ürünü sipariş etmiş , doğmuş ve ya doğacak çocuğu olan 100 kişiden 90'ı " bu da lazım olur ,kalsın, kullanırız,zaten 80 lira" diyerek ürünü kabul etmişlerdir.


    Bebek bir insanın en zayıf noktasıdır ve a'dan z'ye herşeyinin tam,eksiksiz olmasını ister. Bu durum ; aylar önce kendilerine bildirilmiş olmasına rağmen ,görseli ve ürün ismini değiştirmeyen firmanın, bebek üzerinden ebeveyni maddi açıdan istismar etmesidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fezalii

    Durumun dolandırıcılık gibi birşey olduğunu düşünmüyorum, bir yanlışlık/hata/ihmal vs olduğu aşikar ancak sonuçta burada firma lehine bir durum yok gibi.

    Sonuçta araba yerine kanguru gelince sineye çekip alacak değilsiniz, değişim/iade isteyeceğiniz açık. İade olur ise paranız geri yatacak, siz sinirlendiğiniz ile firma da haybeye lojistik, ambar girdi-çıktı, muhasebe iadesi ile uğraştığı ile kalacak (iade kargo parası da cabası).

    Değişim olur ise zaten maduriyetiniz giderilmiş olur.

    Ben konuya objektif yaklaşmaya çalıştım, yanlış anlaşılmasın, firmayı korumak vs gibi bir amacım yok

    Özaman neden banadbanada ayni ürünü gönderdiler

    Burda bence bilinçli yapılan bişey var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • up up e bebek ile görüşen var mı acaba savunmaları nedir ?
  • isyanimvar kullanıcısına yanıt
    dün görüştüm kargo numarası verdiler iade edin dönüş yapıcaz dendi. ama etmedim şuan için. kendi iletişim forumları, mail, facebook, instagram, twitter, youtube, şikayet var, hepsi burada üzerinden vs. hepsinden yardırdım, inceliyoruz dönüş yapıcaz dediler hepsinden :)
  • farukyolcu F kullanıcısına yanıt
    Hocam kargo kodunu bende aldım dün geri iade için ama bekliyorum senin gibi pusudayım :)
  • Hepsiburadayı aradım. Durumu anlattım. Iade için kargo no verdiler. Ardından e bebek'i aradım. Siparişi hepsiburada üzerinden yaptığınız için bizim sistemde gözükmüyor siz iadeyi oluşturun ardından ürünü kargoya verdikten sonra sipariş no ve kargo numaranızı iletin ardından kayıt oluşturalım dedi. Benim edindiklerim bunlar. Başka görüşme yapan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba ;

    Aynı durum benimde başıma geldi. Bir akrabama aldım doğum hediyesi diye dalga geçer gibi bunu gönderdiler. Rezil oldum resmen. Bu bana resmen onur meselesi oldu direkt olarak tüketici hakem heyetine mi gidelim ? Yoksa ne yapalım ?

    Ekşi sözlükte falan mı yazsak üyeliği olan varsa oradan yardıralım. Ayıptır fatura yok bişey yok yazıklar olsun. iptal etseler hiç umursamazdım ama bu çok ayıp bişey

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav beyler konuyla alakasız ama bu instagramdaki saticilari nasil nereye şikayet edebiliriz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburadaya faturayıda sordum. Kargo tesliminden sonraki 1 hafta içinde gönderiliyor dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada.com ile görüştüm iade kodu verdiler. Üstteki arkadaşın dediği gibi 1 hafta içinde mail ile gelir dedi fatura.

    Bu olayı sosyal medyada yaymamız lazım lütfen herkes hesaplarından bu rezelati paylaşsın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ebebek dönüş yaptı, bu işlemin tamamen hepsiburada kaynaklı olduğunu, güncellemeyi onların yaptığını söylüyor. Hepsiburada ile görüşcem bakalım.
  • Faturayı zorlada olsa aldım bu arada, fatura kanguru olarak kesilmiş. Bebek arabası satıyorlar, kanguru kesip gönderiyorlar. Bu iş THH de biticek yüzde doksan.
  • Olayın sonucunu mutlaka ilk mesaja ve başlığa yaz kardeşim. Eğer sıkıntı olursa ebebek bizim için de biter.
  • Bu arabayı bende alacaktım ama sonra nedense vazgeçtim , aslında hediye olacaktı cinsiyet belli değil diye almadım :) bilgisayar parçaları birde bunla muhteşem cumayı geçiştirdiler gerisi havasını aldın
  • isyanimvar kullanıcısına yanıt
    iade etme, iade alıp paranı verip olayı bitirirler. konuşmalarını yap yenisi gelecek diye onay al sonra gönder.
  • İlk mesaja bizim de destek olabileceğimiz şikayet linklerini ekleyebilirsin.

    Lafla Kurumsal olunmaz, isanları mağdur etmeden, yanlışlık/hata/kasıt varsa maksimum düzeyde gidererek kurumsal olunur.

    HB ya da e-bebek farketmez işlerini adam gibi yapıp, almak istediğiniz ürünü bir an önce göndermeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukyolcu

    Faturayı zorlada olsa aldım bu arada, fatura kanguru olarak kesilmiş. Bebek arabası satıyorlar, kanguru kesip gönderiyorlar. Bu iş THH de biticek yüzde doksan.

    Merhaba ;

    Faturayı nasıl aldınız ? Birde bundan sonraki süreciniz nedir ? Benimde aynı durum başıma geldi. THK'ye başcuracak mısınız ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim destek olan herkese, ebebekle baya sert bir konuşma yaptım, hemen ardından mail yoluyla ilettiler faturayı.

    Hepsiburada ile görüştüm az önce, onlarda suçu ebebeke atıyor, sipariş ekranından bebek arabasını aldığınızı görüyorlar, buna rağmen göndermişler kanguruyu diyor. iki tarafta birbirini suçluyor fakat ısrarlarıma rağmen yazılı bildirim yapmıyorlar. hepsiburada tekrar kayıt açtı gün içinde dönüceklermiş bakalım.
  • MaTRiX M kullanıcısına yanıt
    evet hocam bu arabanın açık mavi renk olanı
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.