Şimdi Ara

e8400 oc nerde yanlış yapıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • işlemciye 1 mhz bile oc yapamadım.gigabyte x48 anakartımda -bütün enerji tasarufuyla ilgili özellikleri kapattım speed step vs...
    -pci-e i 100mhz ye sabitledim -ramleri orjinal hızında sabitledim yine sonuç alamadım.
    herşeyi ayarlayıp iş fsb arttırıp oc yapmaya geldiginde 3001 mhz yi bile göremedim.fsbyi 333 den 334 yapıp kaydettigimde sistem kapanıp açılırken bios ekranından hemen sonra reset atıp açılıyor ve oc ayarlarım sıfırlanıyor(yaptıgım diğer bios ayarları aynen duruyor boot vs... gibi)

    sistem bileşenleri:
    e8400
    gigabyte x48 ds5
    2x1gb corsair xms2 ddr2 800
    palit 9600gt sonic
    lc-power 550w



    _____________________________
    intel e8400__gigabyte x48 ds5__2x1gb corsair xms2 ddr2 800__palit 9600gt sonic__segate 500gb sata2
    asus x61sf 280dv t9600__nvidia gt 220 1gb__4gb ddr2 800__500gb hdd__16" monitör
  • anakartının modeli ne bazı anakartlarda o.c icin bi anahtar var onu devreye sokman ğerekiyor
    _____________________________


    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_99593895/tm.htm]▓▓►Xiaomi Mi
  • gigabyte ga-x48-ds5 (rev:1.1) (f5 bios)
    _____________________________
    intel e8400__gigabyte x48 ds5__2x1gb corsair xms2 ddr2 800__palit 9600gt sonic__segate 500gb sata2
    asus x61sf 280dv t9600__nvidia gt 220 1gb__4gb ddr2 800__500gb hdd__16" monitör
  • bende de benzer bi sorun var. fsb sadece 5mhz artırılabiliyor.
    fazlasında bi resetle o/c ayarlarını disable yapıp eski haline cekiyor pc.
    voltaj bile verdim olmadı. aynı durumdayız demekki.
    bilen birisi çözümü söylese bari. ben bulamadım henüz.

    ama dikkatimi ceken sey ramlarimiz aynı. acaba ramlar mi yapıo sorunu?
    gerci bende de palit 9600gt var ama sonic degil.
    bi arkadasda baska bi baslıkta palit 9600gt takılıyken gene o/c yapamadıgından yakınmıs.
    ekran kartı nası engen olabilir ki? kafayı yicem.
    kesin bisi bozuo sistemi ve resete neden oluyor ama ne?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stratus026 -- 12 Temmuz 2008; 12:27:59 >
    _____________________________
  • Yanılmıyorsam sidede gigabyt p45 ds3r anakart incelemsi vardı yanlış hatrılamıyorsan bir pin var aynı bios resetlemede oldugu gibi o.c diye belirtiyor gerekli yere takarsanız sorun kalmıyacaktır.
    _____________________________


    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_99593895/tm.htm]▓▓►Xiaomi Mi
  • @ertantasa arkadasım biosu degistir seninki de sanırım benimkiyle aynı sorun.
    senin anakart daha yeni ama belki eski sürümü vardır.
    yoksa da yeni bios bekliceksin sanırım. umarım halledersin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stratus026 -- 12 Temmuz 2008; 22:31:04 >
    _____________________________
  • bi bakalım o incelemyi daha önce izlemiştim ama bir daha detaylı inceliyim hayırlısı bakalım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: kenanclk

    Yanılmıyorsam sidede gigabyt p45 ds3r anakart incelemsi vardı yanlış hatrılamıyorsan bir pin var aynı bios resetlemede oldugu gibi o.c diye belirtiyor gerekli yere takarsanız sorun kalmıyacaktır.
    _____________________________
    intel e8400__gigabyte x48 ds5__2x1gb corsair xms2 ddr2 800__palit 9600gt sonic__segate 500gb sata2
    asus x61sf 280dv t9600__nvidia gt 220 1gb__4gb ddr2 800__500gb hdd__16" monitör
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • o incelemeyi tekrar izledim bahsettiğin şekilde bi olaya rastlamadım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kenanclk

    Yanılmıyorsam sidede gigabyt p45 ds3r anakart incelemsi vardı yanlış hatrılamıyorsan bir pin var aynı bios resetlemede oldugu gibi o.c diye belirtiyor gerekli yere takarsanız sorun kalmıyacaktır.


    yardım pls sorun ne anlmadım gitti...
    _____________________________
    intel e8400__gigabyte x48 ds5__2x1gb corsair xms2 ddr2 800__palit 9600gt sonic__segate 500gb sata2
    asus x61sf 280dv t9600__nvidia gt 220 1gb__4gb ddr2 800__500gb hdd__16" monitör
  • Evet bende tekrar izledim malesef o degilmiş hangi anakarttı bilmiyorum
    _____________________________


    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_99593895/tm.htm]▓▓►Xiaomi Mi
  • biostan oc yapamıyorum ama gigabyte ın easytune5 programıyla 3600mhz ye kadar cıkabiliyorum.biostan oc yapamamın nedenini bulamıyorum bilgisi olan varsa yardım pls...

    http://img365.imageshack.us/img365/5744/3600with1425vyo0.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertantasa -- 14 Temmuz 2008; 0:33:02 >
    _____________________________
    intel e8400__gigabyte x48 ds5__2x1gb corsair xms2 ddr2 800__palit 9600gt sonic__segate 500gb sata2
    asus x61sf 280dv t9600__nvidia gt 220 1gb__4gb ddr2 800__500gb hdd__16" monitör
  • Bence ramlerde bendede aynı ramlerden var bide yanında kingston var bende ramleri bir türlü normal frekansı ve üzerine çekemedim
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Said6

    Bence ramlerde bendede aynı ramlerden var bide yanında kingston var bende ramleri bir türlü normal frekansı ve üzerine çekemedim


    bende ramlerden süpheleniyorum ama ram / fsb oranını düşürsende biostan oc yapamıyorum garip bi durum.
    windows altında yukarda yazdıgım gibi 3600mhz e kadar sorunsuz oc yapıyorum ama biostan olmuyor.
    _____________________________
    intel e8400__gigabyte x48 ds5__2x1gb corsair xms2 ddr2 800__palit 9600gt sonic__segate 500gb sata2
    asus x61sf 280dv t9600__nvidia gt 220 1gb__4gb ddr2 800__500gb hdd__16" monitör
  • konu yanlış yerde taşınmasını rica et dostum
    _____________________________
  • aynı sorun ben de var. 8400 işlemci, corsair dominator 1066mhz 2gb ram, 9600gt palit ekran kartı...

    overclocktan pek anlamıyorum ama burada yazılanları harfiyen uyguluyorum. pc reset atıp, oc yapılmamış hale dönüyor.

    en son bios sürümü yüklü
    _____________________________
    2005'ten beri burada !
  • quote:

    Orjinalden alıntı: C-TİMİ

    konu yanlış yerde taşınmasını rica et dostum


    konunun doğru yeri neresi olabilir overclock la ilgili bi sorun bence gayet doğğru bi yerde konu ama moderatörler yanlış yerde oldugunu düşünüyorsa taşışınlar tabi
    _____________________________
    intel e8400__gigabyte x48 ds5__2x1gb corsair xms2 ddr2 800__palit 9600gt sonic__segate 500gb sata2
    asus x61sf 280dv t9600__nvidia gt 220 1gb__4gb ddr2 800__500gb hdd__16" monitör
  • bende de aynı sorun var P35-S3G gigabyte anakart , intel core 2 quad Q6600 G0 , 2 * 1 gb kingston hyperx 800mhz ram, 768 mb nvidia 9600 GSO ekran kartım var. bios da en ufak bi overclock da ayarları kaydettiğimde bios ayarları default yapıyo 3 gündür kafayı yicem bakmadığım yer kalmadı lütfen yardım :( :(
    _____________________________
  • Ekran kartında ne işi var bunun biz yapsak hemen yöneticiler sorgu sual sormadan haber vermeden konuyu taşırlar bizde deli gibi ararız
    _____________________________
  • fsb ile oynamadan sadece işlemci çarpanı ile oc denedinizmi? veya fsb yi arttırdığınızda ramlere voltaj vermeyi denedinizmi? çünkü fsb artınca otomatik olarak ramlerde artıyor belki voltaj istiyordur ramler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi my_sweet_shadow -- 21 Haziran 2009; 15:32:21 >
    _____________________________
    3570K @4.4Ghz || GTX660 Ti Power Edition || MSI Z77A-G45 || 8GB (2x4GB) RipjawsX DDR3 1600MHz CL9 || 120GB Force 3 GT SSD || 1TB + 500GB Seagate NCQ Sata2 || Feel hurricane II 550midt || Tagan Force 2 700W || Cooler Master Hyper 612S Cpu Cooler || LG E2360 23" || Logitech Z-523 2+1 || Snopy V5H || Jwin 7000 Joypad || Ibanez GRG170DX || Roland Mıcro Cube 15w
  • Maalesef her türlü denedim standart ı 9 x 266 ben bunu 9 x 270 in üstüne ne yaptıysam çıkartamadım 4 gündür gece gündüz araştırıyorum ve deniyorum güç tasarruflarını kapadım , bios u bile güncelledim her türlü şeyi yaptım olmuyo lütfen yardım
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.