Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

E60 2007 mi 2008mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
20
Cevap
0
Favori
4.897
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2046 Mesaj
    Merhaba en fazla zorlamamla 83 84 lira butcem var.

    Bu paraya 2007 modelin M paketi alinmakta (160binde hasar kayitdiz degisensiz belalti boya,full dolu isitma recore vs..)fakat 2007 modeller 163hp ve eski tip sanziman.



    2008ler joystick yeni tip motor 177hp (degisensiz hasar kayitsiz 4 parca biya 150binde,manuel klima sanruf,deri)



    Hangisini almak daha mantikli sizce?

    Bide bmw den anlayanlar icin 2007 163luj ile 2008 177lik cok buyuk fark yaparmi suruste



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
    Türk Milliyetçisi .
  • E60 5.20d modelinde yeni ve eski 177-163hp motorlarda kronik zincir kırma problemi mevcut. Zincir kırarsanız ciddi bir motor masrafı ortaya çıkacaktır. Aracı alırken mutlaka zincir sesi konusunda Bmw yetkili veya özel servislerde kontrol yaptırın.

    Bu sorun dışında turbo ile ilgili problem yaşamanız düşük ihtimal. Şanzımanla ilgili zaten sorunu olmayan bir araç.

    Son olarak o fiyatlara alabileceğiniz en zevkli araçların başında geliyor. Nacizane tavsiyem boya ve değişen fazla takılmayın, önemli olan yetkili servis bakımlı özenle binilmiş bir araç almanız yönünde olacaktır. Piyasada boyasız ama çizikten görünmeyen, bakımına dikkat edilmeyen berbat durumda araç çok.

  • Binbaşı
    1273 Mesaj
    Hocam 2006 sını 1 sene kullandım, şimdi 2008 kullanıyorum, size tek kelime ile 2008 alın derim. 177lik ile arasında gerçekten çok fark var, gaz tepkimesi bile farklı, yakıtı da keza daha ekonomik 177'liğin.

    Fiyat rehber olması açısından 2008 Boyasız 210bin de aldığım araç 88bine aldım.
    _____________________________
  • Yarbay
    2046 Mesaj

    Hocam iyi aksamlar cevap icin cok tesekkur ederim pek ilgilenen olmadi,nettede fazla bilgi yok.Yakalamisken size birkac soru sorayim :)



    177likleerin turbo sorunu oldugunu duydum ne derece dogrudur?

    Bu aracin agir bakimi hangi kilometrelerde oluyor?

    Ikinci elde tutuluyormu 520D ler satarken zorluk cikarmi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    caspento kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türk Milliyetçisi .
  • Binbaşı
    1273 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fat304h

    Hocam iyi aksamlar cevap icin cok tesekkur ederim pek ilgilenen olmadi,nettede fazla bilgi yok.Yakalamisken size birkac soru sorayim :)



    177likleerin turbo sorunu oldugunu duydum ne derece dogrudur?

    Bu aracin agir bakimi hangi kilometrelerde oluyor?

    Ikinci elde tutuluyormu 520D ler satarken zorluk cikarmi?

    Alıntıları Göster
    Ne demek seve seve yardımcı olurum, Bmw'nin bir çok modeline bindim ve İzmirde ki en bilgili Bmw özel servis ustalarından tanıdıklarım var, her gittiğimde her model hakkında muhabbet yaparız.

    Size şöyle diyeyim hiç bir Bmw modelini satarken zorlanmazsınız, buna 3.16i dahil, peynir ekmek gibi giden bir araç, 5 tane bmw değiştirdim ve satarken hemen elden çıkartabildim.

    Benim aracımda turbo sorunu yaşamadım ve turbodan kaynaklıda pek sorun duymadım açıkçası, ben emme manifoldu ile ilgili sıkıntı yaşadım, o da egr tıkanınca, manifolda giden boruyu ve manifoldu patlatmış, bütün hepsi 1800Tl ye hallolmuştu, tek sıkıntım buydu.

    Birde km konusunda korkmayın motoru dyno ya sokun, beygir kaybını km ye göre hesaplayın yeterli.

    Kısacası size Bmw'ye bulaşın ve bir daha başka arabaya binemiyeceksiniz diyebilirim
    _____________________________
  • Yarbay
    2046 Mesaj

    Tekrar tesekkur ederim Allah razi olsun :) aklimdaki seyler bunlardi bu yüzden yanasamadim bmw ye. Kimisi 520d'nin 177likleei sorunlu komple motor degisiyor gibi konuştu aklim karıştı.



    Peki sonn üç sey sorayim vaktinizi aliyorum.150binde 520d 2008 joystick aldik diyelim. Agir bakimlari hangi kilometrelerde oluyor ve hangi parcalar degisiyor yada tahmini masraf ne tutar hocam



    Ben hep otomatik sanzimandan korkmusumdur bu 2008lerin vites gecisi ve sorun cikarma olayi nasıl hocam



    Bende 105hp 270nm 1450kg Passat var.520D 177ligi serilik olarak cok fazla fark eder mi hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    caspento kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türk Milliyetçisi .
  • Firma Yetkilisi
    5801 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fat304h

    Tekrar tesekkur ederim Allah razi olsun :) aklimdaki seyler bunlardi bu yüzden yanasamadim bmw ye. Kimisi 520d'nin 177likleei sorunlu komple motor degisiyor gibi konuştu aklim karıştı.



    Peki sonn üç sey sorayim vaktinizi aliyorum.150binde 520d 2008 joystick aldik diyelim. Agir bakimlari hangi kilometrelerde oluyor ve hangi parcalar degisiyor yada tahmini masraf ne tutar hocam



    Ben hep otomatik sanzimandan korkmusumdur bu 2008lerin vites gecisi ve sorun cikarma olayi nasıl hocam



    Bende 105hp 270nm 1450kg Passat var.520D 177ligi serilik olarak cok fazla fark eder mi hocam

    Alıntıları Göster
    E60 5.20d modelinde yeni ve eski 177-163hp motorlarda kronik zincir kırma problemi mevcut. Zincir kırarsanız ciddi bir motor masrafı ortaya çıkacaktır. Aracı alırken mutlaka zincir sesi konusunda Bmw yetkili veya özel servislerde kontrol yaptırın.



    Bu sorun dışında turbo ile ilgili problem yaşamanız düşük ihtimal. Şanzımanla ilgili zaten sorunu olmayan bir araç.



    Son olarak o fiyatlara alabileceğiniz en zevkli araçların başında geliyor. Nacizane tavsiyem boya ve değişen fazla takılmayın, önemli olan yetkili servis bakımlı özenle binilmiş bir araç almanız yönünde olacaktır. Piyasada boyasız ama çizikten görünmeyen, bakımına dikkat edilmeyen berbat durumda araç çok.
    _____________________________
    EMR Garage

    Sipariş&Randevu hattımız

    0553 668 92 92
  • Yarbay
    2046 Mesaj

    Zinciri alir almaz biz değiştirsek ve aksatmadan bakim zamani gelmeden degistirilse sorun ortadan kalkmis olue mu hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    madmax50 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türk Milliyetçisi .
  • Yarbay
    6850 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fat304h



    Zinciri alir almaz biz değiştirsek ve aksatmadan bakim zamani gelmeden degistirilse sorun ortadan kalkmis olue mu hocam



    zincir sesi duyuluyor zaten ve arkadaşın dediği doğru kronik bir sorun zincir 177 bg lik motor kopması halinde can yakar
    |
    |
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    5801 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fat304h



    Zinciri alir almaz biz değiştirsek ve aksatmadan bakim zamani gelmeden degistirilse sorun ortadan kalkmis olue mu hocam



    Sorun zincirde değil yağ pompasında. Yağ pompası yağlamayı kesince zincir sarıyor. 100k üzeri pompa değişmediyse değişmekte fayda var ama değişim için motor komple iniyor. Zincir ve pompanın değişim maliyeti Ankara'da 3500 TL civarında.



    Dediğim gibi aracı alınca önce zincir sesi kontrolü yapılsın ve yağ pompa basıncı ölçülsün. Bu işi uzman bir Bmw ustası yapsın.
    _____________________________
    EMR Garage

    Sipariş&Randevu hattımız

    0553 668 92 92
  • Yarbay
    2046 Mesaj

    Hocam sagolun peki bu zincir ve pompa normal sartlarda kac kmde bir degismesi gerekiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    madmax50 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türk Milliyetçisi .
  • Binbaşı
    1273 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: fat304h

    Hocam sagolun peki bu zincir ve pompa normal sartlarda kac kmde bir degismesi gerekiyor

    Alıntıları Göster
    Hocam km yi boşverip, alınca zincir, filtreler,sıvılar hepsi değişip, genel bir bmw ustası kontrolü ve yazılımla kontrolünü yapıp paşa paşa binersiniz.

    Şanzımandan korkmayın zaten, sıkıntı yok.

    Diğer bilglileri arkadaşlar vermiş zaten, alacağınız arabnın linkini burdan paylaşırsanız yine gördüğüm kadar yardımcı olmaya çalışırım, kolay gelsin
    |
    |
    Bahsedilenler: fat304h
    _____________________________
  • Binbaşı
    1798 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fat304h

    Hocam sagolun peki bu zincir ve pompa normal sartlarda kac kmde bir degismesi gerekiyor

    Alıntıları Göster
    belli bir km periyodu yok patlamaya hazır bomba



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Olmaya, düzelmeya...
  • Çavuş
    66 Mesaj
    2008 177 hp modelını 160.000 km 10 yıl kadar kullandım


    Yaptıgım agır bakımlar


    -Sanzıman rektefıye


    -Dıreksıyon kutusu degısımı


    -Krank kasnagı degısımı


    -salıncak ve saft kısmında bı takım degısıklıkler


    -zıncır degısımı


    -suspansıyon degısımı





    Arac yakıtı cok dusuk ve dıger araclara gore masrafsız bılgınıze


    Gecmısını bıldıgınız ılk sahıbınden duzenlı kayıtlı bakımlı arac almanız daha mantıklı olabılır



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2046 Mesaj

    Merhaba 2004 530d aldim, cok memnunum.


    Herkesin tatmasi gereken bir araç, inşallah herkese nasip olur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TSuNaMi_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türk Milliyetçisi .
  • Binbaşı
    1798 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fat304h

    Merhaba 2004 530d aldim, cok memnunum.


    Herkesin tatmasi gereken bir araç, inşallah herkese nasip olur

    Alıntıları Göster
    sorun zaten 5.20d'lerde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Olmaya, düzelmeya...
  • Yarbay
    2046 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TSuNaMi_

    sorun zaten 5.20d'lerde

    Alıntıları Göster
    Evet, N47 177hp olan motorda sorun var.


    Yag pompası, zincir gibi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Türk Milliyetçisi .
  • Binbaşı
    1798 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fat304h

    Evet, N47 177hp olan motorda sorun var.


    Yag pompası, zincir gibi.

    Alıntıları Göster
    5.30d'nin yakıt durumu nedir peki?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Olmaya, düzelmeya...
  • Teğmen
    218 Mesaj
    Joystick ler sıkıntılı diyorlardı, ama kesin bir bilgim yok inşallah hayırlısı ile alıp kazasız belasız binersiniz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    2046 Mesaj

    Benimki 218hp olan motor.


    Sakin kullanimda sehirici yol bilgisayari 7,5 gösteriyor fakat benjm aracta 275 taban lastik ve 19 jant olduğu icin gerçek verileri sehiric sakin kullanim i 8.5falan basarsan 10litre


    Uzun yolda duz yol 100 ile 6.vites 5litre. Yada 6 litre



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TSuNaMi_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türk Milliyetçisi .
  • Yarbay
    2046 Mesaj

    Teşekkür ederim Allah razi olsun. Hepimiz daha iyilerine binelim insallah. 2 yil oldu alalı ben memnunum şükür.





    Sıkıntılı olanlar 520d 177hp N47 kodlu motorlar.


    Rektefe olmadigi icin sandik motor koyuluyor iscilik dahil 25 30lira.


    Alir almaz zinciri değiştireyim desen zincir motorun arkada konumlandirildigi icin motor indirilmek zorunda kalınıyor ki sanayide motoru hichisey yapmasa indirse kafadan 3 lira. Parçası isciligi 5 lira falan.





    Ve ekleyeyim 2007nin yarısı makyajli yarisi makyajsiz kasa.


    Joystick makyajli olup 163hp lik motor olan sorunsuz


    Joystick makyajli olup 177hp lik motor sıkıntılı


    Ve majyajsiz 177lik yoktur.





    Ayrintili anlatayim ki düşünen eden varsa faydamız olsun.





    Ek olarak dizel benzin farketmez E60larda ;


    kronik sanziman karti sanIman turbini ve maf sensörü sorunu olur.


    Sanziman karti sorununda araba belli bi vitesi geçmez yada kalkarken 3.viteste kalkar yada hep 2de kalkar. (genelde zaten 30d 30i 2de kalkar ama manuel 1e atsaniz dahi 2ye atip kalkalr)


    Turbini anlamak icin sabit hiz sabit devirde giderken devir yalpalarsa bilin ki turbin sıkıntılı tamiri bugün 3 4 lira.


    Maf sensoru ise kalkistaki hantallik yada 100 110 a geldiginde kagni gibi hizlanmasi maf ile ilgili. Anlamak için maf soketini soktuğunuz zaman araba şaha kalkarsa hemen değiştirin, soket sokukte kullanılır ama yakit cok artar.





    Bmw ile tanisirsaniz hayatınız değişir, arastirir öğrenirsiniz, sanayici olursunuz.Sanayiden kastim temizini bulursanız girmezsiniz ama benim gibi araba tutkunuysaniz ben şükür masraf etmedim ama hergun angelleri amber mi taksak, m5 çıkma tampon mu bulsak, 19 Frankfurtu çıkarıp galaxy mi taksak falan diye iyice sanayici oluyorsunuz





    Biz mesela bulunduğumuz il de butun E60club olarak birbirimize yardımcı oluyoruz, bi yandan parça alıp satıyorum piyasadan uyguna, hem onlae hesapli alıyor hem ben kazanıyorum .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ustatamponcu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türk Milliyetçisi .
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
seo paketleri
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.