Şimdi Ara

E39 Soul !!!....... This is the Rhythm of The BMW E39 :)) (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
517
Cevap
9
Favori
97.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaslar ben 98 model 520ia kullanıyorum ve aracımda bı kac gündür garip bir ariza oluşuyor arada sırada arac yolda giderken elektriği kesiyor komple 2 saniye sonra tekrar geliyor sizce nedendir bi bilgisi olan veya basına gelen arkadas varmı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alternatörü kontrol ettir. şase bağlantılı kontrol ettir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: un momento

    arkadaslar oncelikle merhaba, burasi cok durgun bu aralar biraz soru ve renk katmanin zamani.

    oncelikle sizlere sormak istedigim bir soru var

     E39 Soul !!!....... This is the Rhythm of The BMW E39 :))


    Fotograftaki 1 numarali sey tam olarak ne ise yariyor? aynisindan 3 kademelisi sol taraafta var o isiklari acip kapiyor onu biliyorum ancak bunu bilemedim.

    2 numarali dugme yol bilgisayarinin dugmesi mi?

    ve son olarak 3 numarada bazi arabalarda yukseklik ayari gibi bi sey oluyor, bu fotografta yeri bos kalmis opsiyon sanirim. o ne ise yariyor?

    2. hız sabitleme sistemini devreye sokar.ona basmadan hız sabitlemeyi kullanamazsın.
    3.gösterge paneli aydınlatma ayarı




  • 1-sis farı
    2-Cruise control o düğmeye basıp hız sabitlemeyi açıyorsunuz zaten km saatinde yeşil ışıklı simgesi yanar daha sonra direksiyondaki tuşlarla hızı sabitleyip hızlanıp yavaşlıyabiliyorsunuz.
    3-orda düğme yoksa far yükseklik ayarını araç otomatik yapar eğer oarda düğme varsa manuel elle yapılır...
  • E39 efsanedir. Yillarin arabasi olmasina ragmen bir cok yeni kasaya tas cikartiyor kalitesiyle konforuyla. 520i E39 umu satarsam bir sonraki alicagim araba E39 un daha buyuk cc li motoru olucaktir. yapicagim tek degisim beygir yukseltimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkry

    www.bmwteam.net/board sitesinde bmw'yle ilgili oldukça fazla bilgiye ulaşabilirsiniz

    merhaba
    ben epeydir bu konuya bakmıyordum.
    teknik zayıflık olarak tam da bu siteyi kastetmiştim zaten :)
  • bir de bir arkadaş kronik sorun diye sormuş

    başta her arabaya olduğu gibi bunlara da layığıyla kullanmak bakımlarını yaptırmak lazım
    ondan sonra kronik sorunlara geçebiliriz.
    arabasını doğru düzgün kullanmayıp şikayet edenler için bu uyarıyı yapmak istedim.

    öncelikle bu aracın bir yerinde çıkan basit bir sorunu sakın çakma usta hileleri ile yaptırmayın çünkü tüm elektrik ve elektronik devreleri ana bir üniteye bağlı diğer noktaları etkileyecek sorunlar çıkarır bunu da siz farketmeyip bi yerini yaptırıyoruz diğer bi yeri bozuluyo, hiç sıkıntısı bitmiyo , ne dandik arabaymış durumları oluyor.

    aşağıda yazacağım kronik şeyler haricinde adi,dandik hiçbir kötü yanı malzemesi yoktur.

    e39 internette araştırsanız dünyanın en iyi aracı konularını bulabilirsiniz.Bi kere böyle bir araçtan söz ediyoruz.

    ülkemize 1997-2003 arası gelmiş fakat bmw üretimi 1996-2004 yılları arasında olmuştur.
    mükemmel diazynı japon joji nagashima dan çıkmıştır.

    elbette e39 ların kronik sorunları vardır.

    1-soğutma sisteminde kullanılan plastik malzemelerin yol açtığı boru sızdırmaları,delinmeleri ve hararet sorunları.diğer plastik malzeme sorunları da çıkabilir.
    2-gösterge filmlerinin bozulması. özellikle rutubetli ortamlarda park edilen araçlarda görülür.
    3-bardak tutucuların çok çabuk bozulması
    4-az da olsa elektrikli koltuk problemleri.

    bu arabaların o kadar çok aksesuar seçeneği vardır ki yanyana iki tane koysak (m hariç )baştan aşağı aynı donanımda olması binde bir bike değildir muhakkak birinde olan bişey diğerinde yoktur.

    sahip olduğu kişinin bile bilmediği kod ile motor bloklama, programlı klima, mevcut hıza göre varılacak noktaya ne kadar zaman sonra ulaşılacağını anlık gösteren yol bilgisayarı, tek tek anlatamayacağım test ekranlarındaki bilgileri okuma, iki farklı uzaktan kumandadan gelen sinyale göre direksiyon,ayna ve koltuğun hafızadaki yerine otomatik geçmesi, dijital amfi , yazın güneş ışığını kıran yeşil camlar(ön camın üst noktasındaki yeşil kaştan anlaşılır), ön cam ve farları ayrı ayrı silme ve yıkama fonksiyonları vs vs. böyle gider.bu arada hiçbişeysiz kabuk halinde olanlar da vardır mesela kumaş koltuk,fonksiyonel olmayan direksiyon,manuel klima, manuel vites olanlarda çekilmez hiç :)




  • Selam arkadaşlar.
    98 model M52 528i aracım var. araç biraz hırpalanmış, zaten 220bin KM de. Fakat motoru halen harikulade. Aniden sorunsuz devirleniyor, triptronik kullanımlarda coşuyor gidiyor. Çok memnunum. BMW zevki bambaşka.
    Fakat bi problemim var. Trafikte beklerken, yani gaza hiç basmazken birden tık diyip stop ediyor. Titremesi yok, birden duruyor araba. Enjektör temizlettim, fayda etmedi. Bide her zaman yapmıyor mesela 2 günde bir tık diyip duruyor. Sebebi neler olabilir sizce? Kronik bir problem mi? Elektrik kaynaklı gibi duruyor ama elektrik sisteminde ne olabilir de yapar bunu?
  • aklıma ilk vanos ve akü geldi
    kesinlikle düzgün bi yere götür arabayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    Selam arkadaşlar.
    98 model M52 528i aracım var. araç biraz hırpalanmış, zaten 220bin KM de. Fakat motoru halen harikulade. Aniden sorunsuz devirleniyor, triptronik kullanımlarda coşuyor gidiyor. Çok memnunum. BMW zevki bambaşka.
    Fakat bi problemim var. Trafikte beklerken, yani gaza hiç basmazken birden tık diyip stop ediyor. Titremesi yok, birden duruyor araba. Enjektör temizlettim, fayda etmedi. Bide her zaman yapmıyor mesela 2 günde bir tık diyip duruyor. Sebebi neler olabilir sizce? Kronik bir problem mi? Elektrik kaynaklı gibi duruyor ama elektrik sisteminde ne olabilir de yapar bunu?

    öncelikle şunu sorayım araç rolantisinde dalgalanma yapıyormu ?
    araçta lpg varmı? varsa hem lpg de hem benzinde aynı sorunu yaşıyormusun ?
    motor soğukken mi yapıyor yoksa sıcak ken mi ?
    birde rolanti motoruyla hiç oynandımı aracın ?

    sanki sorunun rolanti motorundan gibi geliyor bana




  • Teşekkürler cevap için.
    Lpg yok araçta. Zaten Nijerya'da kullanıyorum, Nijerya'dayım.
    Bugün yapmadı mesela hiç. Fakat dün de yaptı. Bazen giderken de yapıyor, araç sanki birden yakıtı kesiyor 1 anlık. Sonra devam ediyor.
    Rolantide bir sıkıntı yok. Dalgalanma yok. Hatta Nijerya sıcaklarında (bugün 40 derece idi) klime en sonda iken dahi rolanti bi sıkıntı yapmıyor. Ama durup dururken tık diyip duruyor.
    Volanda ise problem nasıl çözülür ? Yakıt organlarında olabilir mi? Enjektörleri temizletiyorum ama Nijerya'da benzin kalitesi aklınıza gelebilecek en düşük seviyede. Yani benzinde bi ben yokum okadar pis. Her gün de enjektör temizletecek değilim. Belki enjektör değiştirmek icab eder. Bilemedim.
  • Arkadaşlar öncelikle merhaba;
    Foruma göz atarken arabalara bakıyordum.Bende 2000 model e 39 5.20 sahibiyim.Fakat navigasyon işine çok kafayı taktım fakat kafamda hep soru işaretleride yok değil hani bir cevapta bulamadım.Şimdi bizim orjinal ön konsolda BC diye bir tuş var bu hafıza ayarlarını kontrol etmek için atıyorum genel yakıt ortalamasını bu tuş ile sıfırlama yapıyoruz.fakat navigasyonu taktırırsak o tuşun olduğu konsolda ortadan kalkıcak maalesef.Bunu nasıl giderebileceğim.Bir diğer sorum ise alacağım navigasyonun markası ne olmalı sizin fikriniz? Kafamdaki düşüncem 7 inç lik bir görüntü olsun ama işte direksiyonla uyumlu olmasıda gerek aynı zamanda bu yakıt ortalamasını sıfırlayabileceğim tuşta ortadan kalkıyor maalesef.bunları destekleyen bir navigasyon varmı? ya da gerekli yardımı alabileceğim ulaşabileceğim kişiler var mı?

    Şimdiden çok tşk ler herkeze...

     E39 Soul !!!....... This is the Rhythm of The BMW E39 :))




  • merhaba direksiyonun solundaki koldanda bilgileri okursun ama sıfırlama varmıydı hatırlayamadım

    sadece navigasyona değil herhangi bir olmayan donanımı e39 a takmak istiyosan o işler düşünüldüğü kadar basit olmuyor.
    henüz bakıyorum dediğin için alırken navigasyonu olan bir araba al.
    yoksa sadece ekran almakla bitmediğini biliyorsundur sanırım.

    geniş ekran zaten fonksiyonlarıyla diğerini aratmaz.
    bence kesinlikle e39 larda bmw nin kullandığı ekranlardan taktır.
    x5 e38 land/range rover ekranları birbirine uyumlu oluyo
    model isimleri mk 2,mk 3,mk 4 diye hatırlıyorum

    burdaki videoları izlemeni tavsiye ederim.

    https://www.youtube.com/watch?v=Rnaw9W72RlE




  • BMW 5 SERİSİ E39 LARA NAVİGASYON TAKILABİLİYOR
    AYRICA DİREKSİYONDAN DA KONTROL EDEBİLİYORSUNUZ
    AYRICA BLUTOOT EKLENİNCE DİREKSYNDAN TELEFONU CEVAPLAYABİLİYORSUNUZ

    BEN TAKILANI GÖRDÜM İZMİRDE BENDE TAKTIRACAĞIM 1300 TL DENDİ ARTI GERİ GÖRÜŞ KAMERASIDA HEDİYESİ

    AMA BEN YİNEDE ISRARLAR ŞU ARAÇ TELEFONUNU AKTİF HALE GETİREBİLİRMİYİM İYE DÜŞÜNÜYORUM YARDIM LÜTFEN
    BİRDE KADRANDAKİ BAZI GÖSTERGELER NE ANLAMA GELİYOR BİR KİTAPÇIK LAZIM NASIL BULABİLİRİM
    1996 MODEL ORJİNAL 185.000 KM 5.28İ SAHİBİYİM BU ARADA
  • arkadaşlar merhaba bmw 530i e39 alsammı bilemedim sizce gerçekten aldığımda eski araca bu para değermi????
  • onu almasanız ne almayı düşünüyorsunuz
    peki ona değer mi :))
  • Arkadaşlar,

    Etrafınızda bildiğiniz satılık temiz e39 var mı? Tercihim 540 veya 530 öncelikli. Bu aralar ciddi ciddi düşünmekteyim. Daha önce e31 850i sahibiydim. M70 ünite vardı. Eski BMW'lere oldukça aşinayım.

    Yeni arabalar çöp gibi geliyor bunlardan sonra. Ama temizini bulmak lazım yoksa inanılmaz masraf ve zor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Arkadaşlar,

    Etrafınızda bildiğiniz satılık temiz e39 var mı? Tercihim 540 veya 530 öncelikli. Bu aralar ciddi ciddi düşünmekteyim. Daha önce e31 850i sahibiydim. M70 ünite vardı. Eski BMW'lere oldukça aşinayım.

    Yeni arabalar çöp gibi geliyor bunlardan sonra. Ama temizini bulmak lazım yoksa inanılmaz masraf ve zor

    http://www.sahibinden.com/listing/vasita-otomobil-bmw-1999-model-73.000-de-full-orjinal-bmw-5.28ia-128320552/detail/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • JasoNBuraK kullanıcısına yanıt
    Başlıkta 99 ilanda 98 model diyor. Bir yıl çok önemli değil lakin tek vanostan çifte geçme durumu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Arkadaşlar,

    Etrafınızda bildiğiniz satılık temiz e39 var mı? Tercihim 540 veya 530 öncelikli. Bu aralar ciddi ciddi düşünmekteyim. Daha önce e31 850i sahibiydim. M70 ünite vardı. Eski BMW'lere oldukça aşinayım.

    Yeni arabalar çöp gibi geliyor bunlardan sonra. Ama temizini bulmak lazım yoksa inanılmaz masraf ve zor



    Aynen, ben de yana yana temiz ve düzgün bir 530i aramaktayım. Mercedes W140 ile BMW E39 arasında çok uzun süre gidip geldim ama burun farkıyla E39'da karar kıldım. W140 yine aklımın köşesinde, ileride param olursa onu da alıp kapımın önüne koyarım

    Şöyle 2003 model gümüş gri, M paketli, kilometresi düşük, motor ve yürüyeni sorunsuz, lpg takılmamış, darbesiz boyasız bir 530i bulabilirsem ballı kaymak olacak.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.