Şimdi Ara

E Ticaret Siteleri Nereye Şikayet Edilir ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
53.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar konu sonuçsuz kalmasın diye yazmak istedim.

    Tüketici hakları beni haklı buldu. Ürünün ilgili firmaya ve kargo bedelinin tarafıma iadesine hükmetti. Ancak ürünü aldığım fiyat ile piyasa fiyatı arasından çok fazla fark olmasından dolayı ürünü iade etmekten vazgeçtim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quaresma_o3

    quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    1- tuketici hakem heyeti,
    2-sanayı bakanlığı
    3- (öneriler)
    hepsiburada (dogan holdıng) ve gittigidiyor (önce mal teslimi para sonra satıcı hesabına aktarılıyor)
    ,n11 den ürün almadım ama gitggidiyor gibi çalışıyor galiba (doguş holding)

    bu firmalar dışında internetten mal ve ürün almam.size de aynı öneriyı tavsiye ederim.
    3- sitenının ismini verki biz de bilelim.ona göre tavır alalım..

    Önerileriniz için teşekkür ederim. Piyasa fiyatlarından 125 lira daha ucuza sattığı için bu siteyi tercih ettim. Satın alma işleminden önce şikayetvara baktım sadece ürünlerin geç geldiğine yönelik şikayetler vardı kendi kendime 125 lira ucuz olsun 1 hafta geç gelsin dedim ama yine güvenemeyerek siteyi ertesi sabah arayarak stok teyidi aldım siparişinizi gönül rahatlığıyla verin stoklarımızda mevcut dendi ama hepsi uydurmaymış.

    Site ismiwww.stokfirsati.com

    Alıntıları Göster
    kardeşim yanlıs anlamda üç kuruş ucuz alacagım diye aldıgın sitelerim ismine bak gözünü seveyim. elektronit aletler alıyosrunuz ve yüklü miktarlar para verıyorsunuz gözünü seveyim ya bilindik sitelerden alın n11 hepsiburada gittigdiyior vs ya da bu riski alıyorsanız sonuclara katlanın. 100 200 tllik birşey olsa anlarım çamaşır makinası bunlar.

    15 senedir internetten alışveriş yaparım almadıgım ürün yoktur ama hep bilindik yerlerden alırım. bu aldıgın siteyi ilk kez duyuyorum, hadi diyelim yorumlardada kötü olmayan site 3-5 senedir veya 7-8 senedir var olan sitede olabilir ama gidip de büyük paraları böyle sitelere vermem muhabbatap aramak zor olur. kolay gelsin geçmiş olsun işin zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taha yasin arıcı

    kardeşim yanlıs anlamda üç kuruş ucuz alacagım diye aldıgın sitelerim ismine bak gözünü seveyim. elektronit aletler alıyosrunuz ve yüklü miktarlar para verıyorsunuz gözünü seveyim ya bilindik sitelerden alın n11 hepsiburada gittigdiyior vs ya da bu riski alıyorsanız sonuclara katlanın. 100 200 tllik birşey olsa anlarım çamaşır makinası bunlar.

    15 senedir internetten alışveriş yaparım almadıgım ürün yoktur ama hep bilindik yerlerden alırım. bu aldıgın siteyi ilk kez duyuyorum, hadi diyelim yorumlardada kötü olmayan site 3-5 senedir veya 7-8 senedir var olan sitede olabilir ama gidip de büyük paraları böyle sitelere vermem muhabbatap aramak zor olur. kolay gelsin geçmiş olsun işin zor.

    Alıntıları Göster
    Kardeş biz 3 kurusun hesabını yaparız çünkü o 3 kurusu sizin kadar rahat kazanmiyoruz. Olaya gelince tarihine bak istersen konu eski paramı geri aldım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Koçtaş’dan 15 Mayıs tarihinde internet üzerinden alış-veriş yaptım. Ancak aradan 15 gün geçmesine rağmen ürünü kargoya dahi vermedi. Siparişimi iptal ettirmek istediğimde internet üzerinden “İPTAL” etme seçenekleri yok. 0.850.2095050 nolu müşteri hizmetlerine ulaşmak da mümkün değil. Web üzerinden gönderdiğim mesajlarıma da cevap vermiyorlar.

    Bugün Kuşadası şubesini aradım bari ürün gelip sizden alayım dedim ona da olumsuz cevap verdiler. Koçtaş resmen siparişimin üzerine yatmış durumda.
    Arkadaşlar kime nasıl şikayette bulunabilirim.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.