Şimdi Ara

E Ticaret Siteleri Nereye Şikayet Edilir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
1
Favori
53.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bundan 2 ay önce bir internet sitesinden çamaşır makinesi siparişi verdim. O günden bu yana sitenin müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm. Öyle laf cambazlarını müşteri hizmetlerine koymuşlarki size ürünü göndereceklerine inandırtıyorlar ama her aradığımda bahane uydurduklarına sonunda kesin kanaat getirmiş durumdayım.

    Siteyi şikayetvar sitesine şikayet ettim arayıp şikayeti kaldırırsan ürünü hızlı göndeririz ayakları yaptılar buna rağmen şikayeti kaldırmadım aynı lafları başkalarına da söylemişler ama forumda site ile ilgili açtığım konuya yorum atma yasağı gelmiş sanırım forumdh üyelerin değil firmaların yanında bu olaylar karşısında o yüzden buraya sitenin ismini yazmıyorum. Merak ettiğim ilk 2 taksidini ödediğim ürünün parasını iade edin desem bile iade sürecini başlatmıyorlar. En hızlı sonucu nasıl alırım tüketici hakem heyeti olayı ne kadar sürede çözebilir ?







  • ekşi sözlüğe rezalet başlığı aç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilonglife kullanıcısına yanıt
    Maalesef yazarlığım yok eğer sizin varsa yardımcı olur musunuz gerekli ekran resimlerini vs atayım . En azından benyandım başkası yanmasın.
  • 1- tuketici hakem heyeti,
    2-sanayı bakanlığı
    3- (öneriler)
    hepsiburada (dogan holdıng) ve gittigidiyor (önce mal teslimi para sonra satıcı hesabına aktarılıyor)
    ,n11 den ürün almadım ama gitggidiyor gibi çalışıyor galiba (doguş holding)

    bu firmalar dışında internetten mal ve ürün almam.size de aynı öneriyı tavsiye ederim.
    3- sitenının ismini verki biz de bilelim.ona göre tavır alalım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    1- tuketici hakem heyeti,
    2-sanayı bakanlığı
    3- (öneriler)
    hepsiburada (dogan holdıng) ve gittigidiyor (önce mal teslimi para sonra satıcı hesabına aktarılıyor)
    ,n11 den ürün almadım ama gitggidiyor gibi çalışıyor galiba (doguş holding)

    bu firmalar dışında internetten mal ve ürün almam.size de aynı öneriyı tavsiye ederim.
    3- sitenının ismini verki biz de bilelim.ona göre tavır alalım..

    Önerileriniz için teşekkür ederim. Piyasa fiyatlarından 125 lira daha ucuza sattığı için bu siteyi tercih ettim. Satın alma işleminden önce şikayetvara baktım sadece ürünlerin geç geldiğine yönelik şikayetler vardı kendi kendime 125 lira ucuz olsun 1 hafta geç gelsin dedim ama yine güvenemeyerek siteyi ertesi sabah arayarak stok teyidi aldım siparişinizi gönül rahatlığıyla verin stoklarımızda mevcut dendi ama hepsi uydurmaymış.

    Site ismiwww.stokfirsati.com




  • Tüketici hakem heyeti
  • verdiğiniz site ismi web sayfasında bu firmanın, yukarıda adını verdiğim firmalarla iş yaptıgı göruluyor.siz bir de yukarıdaki firmalara başınızdan geçen olayı anlatan mail mümkunse fax gönderin.
    yukarıda saydıgım firmalar malumunuz ciddi firmalardır. o firmalar bustokfırsatı com a bir darbe vurabilirlar.en azından stok fırsatı com un prestiji ciddibir yara alabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    verdiğiniz site ismi web sayfasında bu firmanın, yukarıda adını verdiğim firmalarla iş yaptıgı göruluyor.siz bir de yukarıdaki firmalara başınızdan geçen olayı anlatan mail mümkunse fax gönderin.
    yukarıda saydıgım firmalar malumunuz ciddi firmalardır. o firmalar bustokfırsatı com a bir darbe vurabilirlar.en azından stok fırsatı com un prestiji ciddibir yara alabilir.

    Bahsettiğiniz firmalar kibarca böyle bir yaptırım hakları olmayacaklarını söyleyeceklerdir. Kendi müşterilerine bile yetişemezken başka bir işletmenin müşterisine bulaşmazlar.
  • Arkadaş bir çok büyük, ünlü site varken adı sanı duyulmadık sitelerden almayı nasıl başarıyorsunuz anlamıyorum. Her zaman büyük, prestijli yerlerden alışveriş yapmakta fayda var.

    Sorunuza gelince Tüketici Hakem Heyeti'ne gidebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HuRGeNeR@L


    quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    verdiğiniz site ismi web sayfasında bu firmanın, yukarıda adını verdiğim firmalarla iş yaptıgı göruluyor.siz bir de yukarıdaki firmalara başınızdan geçen olayı anlatan mail mümkunse fax gönderin.
    yukarıda saydıgım firmalar malumunuz ciddi firmalardır. o firmalar bustokfırsatı com a bir darbe vurabilirlar.en azından stok fırsatı com un prestiji ciddibir yara alabilir.

    Bahsettiğiniz firmalar kibarca böyle bir yaptırım hakları olmayacaklarını söyleyeceklerdir. Kendi müşterilerine bile yetişemezken başka bir işletmenin müşterisine bulaşmazlar.

    yahu zaten bir müeyydide olmıyacağını biliyoruz,bu sitelerın kafasında bir soru işaretı olur.neticede bu firmalar dolandırıcılarla çalışmak istemezler.




  • Bu siteyi ben bir fiyat arama motoru sayesinde öğrenmiştim oraya durum ile ilgili mail attım sağolsunlar bu siteyi listemeyi durduracaklarını açıkladılar ve şu an listelenmiyor. Diğer sitelere gelince n11 üzerinden sitelerinde satış yaptıkları ürünlri satmıyorlar ufak hediyelik eşya satışı yapıyorlar ve orada sorun yaratmıyorlar sanırım öyle olsa n11 sitesi direk yaptırım uygulayıp dükkana ceza kesiyor. Pazartesi günü savcılığa suç duyurusunda bulunacağım tüketici hakem heyeti biraz yavaş kalıyormuş araştırmalarıma göre bu site ile ilgili sorun yaşayan diğer arkadaşlar bana pm atarsa birlikte hareket edebiliriz.

    #sikayetvar #stokfirsati
  • Suç duyurusunda bulunurken işleminizin savcı tarafından dikkate alınması için dilekçe de olayın TCK nın hangi maddesine göre suç olduğunu bildirmeniz gerekir diye biliyorum. Siz nasıl bir dilekçe verdiniz, hangi kanun maddesini referans göstediniz? Yakın bir zamanda bende benzeri bir dilekçe vermeyi planlıyorum.
  • Ben savcılığa nitelikli dolandırıcılıktan başvuru yaptım site büyük vurgun yaptı. Tutuklandı içerde çoğu zaten, ben paramı zor kurtardım gerisi ne oldu bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crazyfriend712 kullanıcısına yanıt
    örnek: evidea.com

    bu site sözde güvenilir diye sipariş verdim. ucuz diye değil, güvenilir diye buradan almayı tercih ettim.

    3'lü sehpa aldım. 3 ay paramı kullandılar, ürün tedarik edilemiyor bahanesiyle paramı iade ettiler, aynı sehpa 150 tl oldu gittim pahalıya aldım. paraları toplayıp vadesini kullansalar zaten köşe olurlar, millet yolunu bulmuş...

    kesinlikle evidea.com'dan uzak durmanızı tavsiye ediyorum.
  • Guvenilir bir firmadan 100 lira daha fazla verip almak varken.Ne olduğu belirsiz yerlerden 100 lira daha ucuz diye alirsaniz boyle olur hala akillanmadiniz arkadas ya metro turizmciler 1 bunlar 2.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rock_solid77 kullanıcısına yanıt
    evidea.com dan ben de 1,5 ay önce bir ürün aldım.parası aldığım dakikada çekildi hesaptan fakat 1,5 ay geçti ne ürün var ne birşey.üstelik bununla ilgili bilgilendirme bile yapmaya zahmet etmiyorlar.rock_solid77 nin söylediği gibi ellerinde ürün olmadığı için ürünü gönderemeyeceklerini söylediler.işleri yalan dolan.insanları yalan reklamlarla indirim kampanyalarıyla sipariş topluyorlar ve paraları 2 ay süresince kullanıp geri iade ediyorlar.sonradan da elimizde ürün yok deyip işin içinden çıkıyorlar.sistemleri aynen bu şekilde.sonrada da ilgili yerlere şikayet edeceğimi söyleyince sıkışınca para iadesi yaptılar zorunlu olarak.kesinlikle sahte kampanya ve reklamlarına inanmayın.bana elimizde yok diye göndermedikleri ürünün birebir aynısı şuan yine satışa koyulmuş.resmen insanları bir iki ay bekletip paralarını kullanıyor bu site.

    ama kesinlikle şikayetimi yapıyorum.tüketici hakları ve sanayi ticaret bakanlığına.bakalım sonucu göreceğiz ne olacak.sonucu buraya yazacağım.bakalım devlet tüketicisinin yanında mı gerçekten bunu da hep beraber görmüş olacağız.

    ayrıca rock_solid77 isimli üyeye de özellikle söylemek istiyorum.eğer sen de sadece param iade oldu diye geçiştirirsen yanlış yaparsın.çünkü bugün sana yarın başkasına yapılır bunlar.gerekli yerlere şikayetini ilet arkadaşım.yoksa insanlar duyarlı olmazsa o ülke ne gelişir ne mağduriyetlerin sonu gelir daha da önemlisi yetkili kişiler görevlerini yapmaz hale gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkysrky

    evidea.com dan ben de 1,5 ay önce bir ürün aldım.parası aldığım dakikada çekildi hesaptan fakat 1,5 ay geçti ne ürün var ne birşey.üstelik bununla ilgili bilgilendirme bile yapmaya zahmet etmiyorlar.rock_solid77 nin söylediği gibi ellerinde ürün olmadığı için ürünü gönderemeyeceklerini söylediler.işleri yalan dolan.insanları yalan reklamlarla indirim kampanyalarıyla sipariş topluyorlar ve paraları 2 ay süresince kullanıp geri iade ediyorlar.sonradan da elimizde ürün yok deyip işin içinden çıkıyorlar.sistemleri aynen bu şekilde.sonrada da ilgili yerlere şikayet edeceğimi söyleyince sıkışınca para iadesi yaptılar zorunlu olarak.kesinlikle sahte kampanya ve reklamlarına inanmayın.bana elimizde yok diye göndermedikleri ürünün birebir aynısı şuan yine satışa koyulmuş.resmen insanları bir iki ay bekletip paralarını kullanıyor bu site.

    ama kesinlikle şikayetimi yapıyorum.tüketici hakları ve sanayi ticaret bakanlığına.bakalım sonucu göreceğiz ne olacak.sonucu buraya yazacağım.bakalım devlet tüketicisinin yanında mı gerçekten bunu da hep beraber görmüş olacağız.

    ayrıca rock_solid77 isimli üyeye de özellikle söylemek istiyorum.eğer sen de sadece param iade oldu diye geçiştirirsen yanlış yaparsın.çünkü bugün sana yarın başkasına yapılır bunlar.gerekli yerlere şikayetini ilet arkadaşım.yoksa insanlar duyarlı olmazsa o ülke ne gelişir ne mağduriyetlerin sonu gelir daha da önemlisi yetkili kişiler görevlerini yapmaz hale gelir.
    Arkadaşlar aynı sorundan müzdaribim. Bu konuda neler yapılabilir ?




  • arkadaşlar kusra bakmayın konuyu hortlamış olacağım ama hem bu durum başka arkadaşlar bilsin istedim hem kafama takılan sorumu sormak istedim.

    Yaklaşık olarak 2 ay önce n11'den bir akülü araç siparişi verdim ancak ürünü cayma hakkımı kullanarak iade ettim. satıcı firma ürünü hasarlı diye red etti. bende n11 tavsiyesi üzerine satıcı firma ile iletişime geçtim ancak bana hiç bir şekilde dönüş yapılmadı. Tekrar n11 ile iletişime geçit ve satıcı firmanın ürünü hasalı diye ret ettiğini ancak kargo bana alıcı kargoyu kabul etmiyor diyerek döndü üstelik hasalı denilmesine rağmen satıcı firma kargo hasar tutanağı tutmadığını afaki söylemlerle sadece kuru bir idaa ile ret edilemeyeceğini ilettim. kargomu da kargo firmasından alırken hasarsız olduğuna dair tutanak tutturdum. Bana dönüşleri sözde benim hasar tutanağı tutmam gerekiyormuş. Bunu da ret ettim hasarlı olduğunu idaa eden kimse o ispatla mükelleftir diyerek şikayetimi yeniledim. 20 günün sonunda bana dönüşleri satıcı firmanın satışının durdurulduğu bilgisi verilerek iade alamayacaklarını söyleyerek satıcı firma hakkında tüketici heyetine başvurabilirsiniz denildi. bende kendi güvenceleri ile alış veriş yaptığımı bunun için kendini tüketici haklarına vereceğimiz söyledim.

    ama kararsız kaldım daha doğrusu bu durumda n11'i mi yoksa satıcı firmayı mı tüketici haklarına şikayet etmeliyim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melekutiala

    arkadaşlar kusra bakmayın konuyu hortlamış olacağım ama hem bu durum başka arkadaşlar bilsin istedim hem kafama takılan sorumu sormak istedim.

    Yaklaşık olarak 2 ay önce n11'den bir akülü araç siparişi verdim ancak ürünü cayma hakkımı kullanarak iade ettim. satıcı firma ürünü hasarlı diye red etti. bende n11 tavsiyesi üzerine satıcı firma ile iletişime geçtim ancak bana hiç bir şekilde dönüş yapılmadı. Tekrar n11 ile iletişime geçit ve satıcı firmanın ürünü hasalı diye ret ettiğini ancak kargo bana alıcı kargoyu kabul etmiyor diyerek döndü üstelik hasalı denilmesine rağmen satıcı firma kargo hasar tutanağı tutmadığını afaki söylemlerle sadece kuru bir idaa ile ret edilemeyeceğini ilettim. kargomu da kargo firmasından alırken hasarsız olduğuna dair tutanak tutturdum. Bana dönüşleri sözde benim hasar tutanağı tutmam gerekiyormuş. Bunu da ret ettim hasarlı olduğunu idaa eden kimse o ispatla mükelleftir diyerek şikayetimi yeniledim. 20 günün sonunda bana dönüşleri satıcı firmanın satışının durdurulduğu bilgisi verilerek iade alamayacaklarını söyleyerek satıcı firma hakkında tüketici heyetine başvurabilirsiniz denildi. bende kendi güvenceleri ile alış veriş yaptığımı bunun için kendini tüketici haklarına vereceğimiz söyledim.

    ama kararsız kaldım daha doğrusu bu durumda n11'i mi yoksa satıcı firmayı mı tüketici haklarına şikayet etmeliyim?
    Benimde başıma benzer bir durum geldi.Maalesef n11 de bu şekilde.
    https://www.n11.com/genel/urun-iadesi-2082300

    Mağaza ile iade konusunda anlaşmazlık yaşıyoruz, ne yapmam gerekir?

    Yazısına tıklarsanız orda belirtmişler bende gördüğümde çok şaşırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluecity

    Benimde başıma benzer bir durum geldi.Maalesef n11 de bu şekilde.
    https://www.n11.com/genel/urun-iadesi-2082300

    Mağaza ile iade konusunda anlaşmazlık yaşıyoruz, ne yapmam gerekir?

    Yazısına tıklarsanız orda belirtmişler bende gördüğümde çok şaşırdım.

    Alıntıları Göster
    tüketici haklarına verdim sonuç bekliyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.