Şimdi Ara

Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
178
Cevap
4
Favori
16.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
170 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • farate kullanıcısına yanıt
    Suçu sisteme atıp da olayı normalleştirmek mi doğru bakış açısı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Normalleştirmek değil...
    Resmi çalışmaya izin vermiyor şu an ki durum.
    Vergimizi ödememiz gerekiyor fakat şöyle diyeyim
    Ben tam kdv çalışıyorum diye çalıştığım sektörde pazar payım yüzde 25 i eskisinin...
    Hepsi beni tanıyan insanlar
    Faturasız çalışan KDV talep etmeyenler işine geliyor beni tercih etmiyorlar :)
    Kepenk mi kapatmalı sence ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Yani son zamanlarda faturasız çalışan biri çıktı
    Sen de bir müşterisin bende piyasada
    Biz faturasız olanın kesemize daha faydalı olduğu için onu seçiyoruz
    O adam çıkınca eski ürün bazlı cirom 4 te 1 e düştü bir sektörde
    Şimdi kim suçlu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dyson alacaktım, vazgeçtim. Çok geçmiş olsun, eminim çözüme ulaşacaksınız. Ahlaksızlık tamda budur işte.

  • XanthiN kullanıcısına yanıt

    Bildirimi görmemişim. Konu ilgili bölüme taşındı.  

  • denizlion kullanıcısına yanıt

    Aynı durumu ben yaşadım, BTK’ya şikayet ettim . Faturayı 2 gün içinde iptal ettiler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dünyanın parasını veriyorsun ve şu yaşadığın rezilliğe bak be.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekleme 4 - 20.01.2022 - 12:01 --> 08505321144 numaralı Dyson Türkiye Genel Müdürlüğü tarafından arandım. E. Hanım Tüketici Hakem Heyeti'ne yaptığım başvurudan dolayı arandığımı ve mağduriyetimin devam edip etmediğini sordu. Bu soru aslında aldatmaca bir sorun. Mağduriyet giderildi derseniz, anlaşma sağladık diye yanıt verebiliyorlar hakem heyetine.. Neyse...


    Ben de faturanın bin bir türlü uğraşla tarafıma gönderildiğini, bu konuda beni çok uğraştırdıklarını söyledim. Özür dilediler. Ürünün seri numarasın ile ilgili sorunun devam ettiğini, bana 2. el ürün satmış oldukları düşüncesinin hala daha devam ettiğini söyledim. Sizin düşünceniz devam edebilir; ama lütfen bana inanın dedi hanımefendi. :) Dinliyorum dedim... Öncelikle bana teyit amaçlı benden seri numarasını istediklerini Whatsapp üzerinden söyledi. Evet istediler ben de verdim. İşte o arada arkadaşlar sisteme seri numarasını kayıt etmişler dedi. Sorun ondan dedi. Ben de Whatsapp görüşmesi öncesi sorguladığımı, ekran görüntülerinin var olduğunu söyledim. Öyle diyince, sistemden kaynaklı bir sorun olduğunu, seri numarası ile alakalı bazen sistemdeki güncellemeden kaynaklı sorunlar oluşabildiğini söylediler. :) Evet komik buralar. Çünkü yersen... Biz de bu konuda mağduruz, düzeltin diyoruz düzeltmiyorlar falan dedi. Burada IT ekibine söyleniyor. Ben de uzlaşmayı kabul etmediğimi söyledim. Ürünün muhtemelen yenisi gelecek dedim, onda da mı seri numarası kayıtlı gelecek dedim. Bunun garantisini veremiyoruz; ama biz kesinlikle 2. el ürün satmıyoruz dediler.


    ÖZET: Dyson Türkiye görüldüğü gibi; arızalı, kullanılmış, başkasının iade ettiği, garantisi başlamış, sisteme daha önceden kayıt edilmiş cihazları sıfır fiyatına Türkiye pazarında satıyor.





  • Wadjet kullanıcısına yanıt

    Çok da önemli değildi bu. Konu az kalsaydı da, hakkımızı arasaydık keşke.

  • @unforgiven1127 @hulkibey @berk70 @gercekbeko


    Ekleme 4 - 20.01.2022 - 12:01 --> 08505321144 numaralı Dyson Türkiye Genel Müdürlüğü tarafından arandım. E. Hanım Tüketici Hakem Heyeti'ne yaptığım başvurudan dolayı arandığımı ve mağduriyetimin devam edip etmediğini sordu. Bu soru aslında aldatmaca bir sorun. Mağduriyet giderildi derseniz, anlaşma sağladık diye yanıt verebiliyorlar hakem heyetine.. Neyse...


    Ben de faturanın bin bir türlü uğraşla tarafıma gönderildiğini, bu konuda beni çok uğraştırdıklarını söyledim. Özür dilediler. Ürünün seri numarasın ile ilgili sorunun devam ettiğini, bana 2. el ürün satmış oldukları düşüncesinin hala daha devam ettiğini söyledim. Sizin düşünceniz devam edebilir; ama lütfen bana inanın dedi hanımefendi. :) Dinliyorum dedim... Öncelikle bana teyit amaçlı benden seri numarasını istediklerini Whatsapp üzerinden söyledi. Evet istediler ben de verdim. İşte o arada arkadaşlar sisteme seri numarasını kayıt etmişler dedi. Sorun ondan dedi. Ben de Whatsapp görüşmesi öncesi sorguladığımı, ekran görüntülerinin var olduğunu söyledim. Öyle diyince, sistemden kaynaklı bir sorun olduğunu, seri numarası ile alakalı bazen sistemdeki güncellemeden kaynaklı sorunlar oluşabildiğini söylediler. :) Evet komik buralar. Çünkü yersen... Biz de bu konuda mağduruz, düzeltin diyoruz düzeltmiyorlar falan dedi. Burada IT ekibine söyleniyor. Ben de uzlaşmayı kabul etmediğimi söyledim. Ürünün muhtemelen yenisi gelecek dedim, onda da mı seri numarası kayıtlı gelecek dedim. Bunun garantisini veremiyoruz; ama biz kesinlikle 2. el ürün satmıyoruz dediler.


    ÖZET: Dyson Türkiye görüldüğü gibi; arızalı, kullanılmış, başkasının iade ettiği, garantisi başlamış, sisteme daha önceden kayıt edilmiş cihazları sıfır fiyatına Türkiye pazarında satıyor.





  • @MuharremAylar @farate @Mekatroniks @gercekbeko


    Ekleme 4 - 20.01.2022 - 12:01 --> 08505321144 numaralı Dyson Türkiye Genel Müdürlüğü tarafından arandım. E. Hanım Tüketici Hakem Heyeti'ne yaptığım başvurudan dolayı arandığımı ve mağduriyetimin devam edip etmediğini sordu. Bu soru aslında aldatmaca bir sorun. Mağduriyet giderildi derseniz, anlaşma sağladık diye yanıt verebiliyorlar hakem heyetine.. Neyse...


    Ben de faturanın bin bir türlü uğraşla tarafıma gönderildiğini, bu konuda beni çok uğraştırdıklarını söyledim. Özür dilediler. Ürünün seri numarasın ile ilgili sorunun devam ettiğini, bana 2. el ürün satmış oldukları düşüncesinin hala daha devam ettiğini söyledim. Sizin düşünceniz devam edebilir; ama lütfen bana inanın dedi hanımefendi. :) Dinliyorum dedim... Öncelikle bana teyit amaçlı benden seri numarasını istediklerini Whatsapp üzerinden söyledi. Evet istediler ben de verdim. İşte o arada arkadaşlar sisteme seri numarasını kayıt etmişler dedi. Sorun ondan dedi. Ben de Whatsapp görüşmesi öncesi sorguladığımı, ekran görüntülerinin var olduğunu söyledim. Öyle diyince, sistemden kaynaklı bir sorun olduğunu, seri numarası ile alakalı bazen sistemdeki güncellemeden kaynaklı sorunlar oluşabildiğini söylediler. :) Evet komik buralar. Çünkü yersen... Biz de bu konuda mağduruz, düzeltin diyoruz düzeltmiyorlar falan dedi. Burada IT ekibine söyleniyor. Ben de uzlaşmayı kabul etmediğimi söyledim. Ürünün muhtemelen yenisi gelecek dedim, onda da mı seri numarası kayıtlı gelecek dedim. Bunun garantisini veremiyoruz; ama biz kesinlikle 2. el ürün satmıyoruz dediler.


    ÖZET: Dyson Türkiye görüldüğü gibi; arızalı, kullanılmış, başkasının iade ettiği, garantisi başlamış, sisteme daha önceden kayıt edilmiş cihazları sıfır fiyatına Türkiye pazarında satıyor.





  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Ne kadar prof olduklarını göstermişler bence :) müşteri temsilcisi kandıramayınca bir üst kademe sizi aramış o kandırmaya çalışmış gibi duruyor :) ama helal olsun oyuna gelmemişsiniz. Tüm firmalar bu şekilde olmaya başladı,önce müşteri hizmetleriyle sizin iq nuzu ölçüyorlar daha sonra kim daha iyi yalan söyleyebilir diye ona aratıyorlar. Çok iyi bilinen 2 firmayla buna benzer konuşmam olmuştu biz bankaya talimat verdik 10-15 gün içinde hesabınızda olur diyorlar :) talimat verdiklerinde provizyonda gözüktüğünü bilmediğimi düşünüyorlar sonra bildiğimi anlayınca 1 üst yetkili özür için arıyor :) hep aynı terane..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Nthows kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt

    İnşallah işin görülür hocam.

  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Koskoca global ve isim yapmış bir İngiliz devinin düştüğü rezil duruma bak. Bunların Türkiye operasyonları da cidden amatör ve vasat çıktı, ve tabiki kötü niyetli. Daha önce dediğim gibi, bu ülke hudutlarına girdiği andan itibaren ciddiyetini ve ticari ahlakını koruyabilmiş kaç global şirket var, veya var mı, cidden merak ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Dostum geçte olsa doğru tarihli bir fatura gönderdiler. Sorun çözüldü yani. Darısı başına

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hakem Heyeti aşamasında halen. Başvuru yaptım, savunma istendi. Kendileri yanıt da verdi. Ama kaymakamlığa gidip de bakmadım cevaplarına. Son aşama olarak “Bilirkişi yanıtı bekleniyor.” yazıyor an itibar ile. Detayları paylaşmaya devam edeceğim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hands0meJack kullanıcısına yanıt
    Seri numarası sisteme daha önceden kayıt edilmiş mi kontrol ettiniz mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Amazon sahiden çok iyi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.