Şimdi Ara

DYSON ELEKTRİKLİ SÜPÜRGELER HAKKINDA (237. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.701
Cevap
212
Favori
964.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 235236237238239
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • v15 complete extra modelini bekliyorum gelirse almayı düşünüyorum kullanan varmı şarj ve kol yorma nasıl çok yoruyor mu ?

  • Dyson v8 animal plus alınır mı ? 5 bin tl ye.

  • mackali6161 M kullanıcısına yanıt
    Alınır hocam ben v10 aldım 8bine v8 alcaktım yoksa v8 alınabilir v10 alıcaksanız teknosada 7500 ama o eski üretim olabilirmiş ona dikkat edin dyson sitesindekiler 2022 üretim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devulations -- 7 Haziran 2022; 16:13:18 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mackali6161 M kullanıcısına yanıt
    Alınır ama imkan varsa soft roller başlık da ekstra alınır. Temizlikte çok fark ediyor. Animal plus içinden çıkmıyor bu başlık.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • v10 kullanan arkadaşlar ayar kademesi olaraka ne kadar süreler var sizde max seviyede kullanım süresi nedir internette bulamadım.

  • devulations kullanıcısına yanıt

    v15 complete extra

    stoğa giriyor mu kaç gündür yok




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilbar -- 15 Haziran 2022; 8:43:28 >
  • bilbar B kullanıcısına yanıt
    Yok girmedi bekledim ben bayağı sordum bilmiyoruz dediler geleceğini sanmıyorum fiyatı iyiydi onun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kablosuz süpürgelerdeki filtreyi başka bir elektrikli süpürge ile temizlemenin sakıncası var mıdır?
    Yıkamaktan daha etkili olur diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cimifuloydhezılbenk kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten bozulan parcayi hem dediginiz gibi 2-3-4 ay bekletip gonderiyorlar, hem de ayni parca bir daha arizalanirsa son gonderimden sonra 1 yil beklemek gerekiyormus… Yahu kalite kontrolun zayif demek ki bir vok kullanici ayni noktadan sorun yasiyor (ben pneumatic baslikta kirilma sorununu yasiyorum) senede yalnizca 1 kez gonderim yapiyoruz da nasil sacma bir mantik ben cozemedim… Gerekirse sifir kapali kutu urun dahi gondermen gerekir sorunlu bir urun urettiysen..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    dyson türkiyenin uygulamaları , dysonun avrupa ülkelerindeki servis - parça - destek hizmetlerinin yanından bile geçemez. bi araştırın göreceksiniz, oralarda müşteri kral... TR'de ise bizi köpek yerine koyuyorlar ama haksız da değiller. burada biz birbirimizi ve şanlı devletimiz de hepimizi böcek yerine koyunca adamlara ne denebilir ki

  • Arkadaşlar evde kediler var, hangi dyson ürününü almalıyım bir de nereden uyguna alabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Raptor_ex kullanıcısına yanıt

    Uzak dur DYSON'dan süpürgeleriyle ilgili o kadar çok şikayet var ki .

  • Ben de dyson bakıyordum şikayetleri görünce vaz geçtim artık. Elektronik ürün hata olur tabii ki ancak dyson Türkiye ‘den şikayetçi herkes. Bulaşmamak en iyisi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • OssiiE kullanıcısına yanıt

    şikayet çok doğru da , bu sizi yanıltmasın.. çünkü :

    1-Dyson ürünleri, kendi alanında neredeyse rakipsizdir. daha kalitelisi neredeyse yok.. varsa da TR'de yok. belki miele vb markalar dyson ile yarışabilir ama onların da 2.elde yedek parçası asla bulunmaz, tekrar dünya para verip ana distribütörden almaya mecbur kalırsınız

    2-şikayet çokluğunun 1. sebebi : satılan ürünün çok olmasıdır. 5 tane ürün satan ile 500 tane ürün satan markaların doğal olarak şikayet sayısı da kat kat farklı olur.

    3-şikayet çokluğunun 2. sebebi : dyson müşterisi hem maddi hem de kültürel olarak üst gruptadır. bu kitlenin haklarını öğrenme ve hakkını arama hassasiyeti yüksektir. ilkokul mezunu kullanıcı ile ünv mezunu kullanıcının şikayet hassasiyeti farklıdır.

    3-şikayet çokluğunun 3. sebebi : dysonun satış sonrası desteğinin özellikle yurtdışında diğer markalara kıyasla çok yüksek olmasıdır. bu durum TR'de de beklentiyi yükseltiyor. TR'deki destek daha zayıf evet ama , yine de GARANTİ SÜRESİ İÇİNDE KULLANICI HATALARINDAN KAYNAKLANAN HASARLARDA BİLE ÜRÜNÜN SIFIRINI ÜCRETSİZ VERMESİ sadece dysona özgü çok bir büyük avantajdır. başka hiçbir marka kullanıcı hatalarında ücretsiz ürün vermez.

    4-şikayet çokluğunun 4. sebebi : ürünlerin pahalı olması.. diğer markaların ucuz ürünleri arıza yapınca , kullanıcısı da "bu paraya zaten bu kadar olur" deyip geçiyor. pahalı markadan ise hiç hasarlanmaması bekleniyor. halbuki her ürün hasarlanır. zaten yapılırken bile , garanti süresi bitince hasarlansın ki yenisini satalım mantığıyla üretilir her ürün...

    neyse.......





  • şapkaa Ş kullanıcısına yanıt
    Evet Dyson ürünü rakipsiz olduğu için Dyson Purifier Humıtify+ cool autoreact satın aldım. Hiç bir işe yaramıyor.

    Ve o kadar araştırma yapıp aldım ki ve araştırma sonucu müşteri hizmetleri ile konuşarak bu bilgileri teyit ettirdim.

    Ve cihazı aldım. Eve geldi cihaz 1 gün çalıştı ne nem seviyesi düştü ne sıcaklık !!! Müşteri hizmetleri ile konuşarak herşeyi denedik… sonuçta cihaz hiçbir işe yaramadı.

    24 Haziran’da cihazı iade ettim ellerine ulaştı. Hala daha para iadesi yapacaklar. (Aşırı kurumsallar yersen)

    Depomuz taşınıyordu diye bahane üretiyorlar… para iadesi ile depo taşınması ne alaka diyorum. Galiba muhasebe departmanları yok :)))

    Ve cihazlarının hepsine ortalama 3000 TL zam yaptılar 😃

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Fiyatlara Gereksiz zamlar yapıp birde Üstüne Kutunun içinden çıkan Ürünleri azaltmakla Dyson'da iyice Saçmalamış oldu..

  • Dyson TR' den uzak durun..


    Cihazı aldığınızda olurda sorun çıkıp iade etmek isterseniz. İade ücretini yapmıyorlar (Oyalıyorlar).


    Müşteri hizmetlerini aradığınızda yalan üstüne yalan... (Danışıklı dövüş.)


    24 Haziran'da teslim olan cihazın hala daha iadesini yapmadılar. Araya bayram girdiği içinde süreç daha da uzayacak.


    Eğer o parayı kullanıp kazanç elde ediyorlarsa ne kadar hakkım varsa haram olsun  

  • Yıllardır bu konuda yazdım. Dyson’dan uzak durun diye. 3 farklı Dyson modeli kullandım, hepside sorunlu çıktı. Servisi söylememe gerek yok, biliyorsunuz.

    En basit toz torbalı süpürge Dyson’dan kat kat iyidir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 13 Temmuz oldu hala para iadesi alacağım. 24 Haziran'dan bu zamana kadar süreç devam ediyor.


    Dyson iade aldığı ürünleri'de direk satıyor galiba. Üstüne çizik var yok defolu vs. Uzak durun paranızla rezil olmayın.


    Ben büyük ümitlerle aldım şimdi iade ücretini almaya çalışıyorum. Ve son zamanlarda Sikayet sitesinde ki para iadesi şikayetleri artmış durumda.

  • 
Sayfa: önceki 235236237238239
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.