Şimdi Ara

DVI ile görüntüyü HDMI ile sesi farklı cihazlara göndermek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim olayı yapmak istiyorum bu mümkün mü?

    GTX 770 ekran kartından DVI to hdmi kablosu ile görüntüyü monitöre göndermek

    Hdmi to hdmi kablosu ile de, AVR'ye sesi göndermek istiyorum. Bunu gerçek zamanlı olarak aynı anda yapabilir miyiz ? Yanlış anlaşılmalar oldu düzeltiyorum "2 farklı ses kartına farklı kaynakları göndermek gibi düşünmeyin" o çok basit bir şey.

    Bazı yerlerde, aynı anda ikisine sinyal göndermez, sadece birisi aktif olur diye söylentiler var. Fakat bence işin teknik boyutuna onlarda vakıf değiller.

    Çift monitör mantığı gibi düşünen arkadaşlar olacaktır. Amacım, AVR'de görüntü değil ses göndersin yeter. Zaten şuanda hdmi to hdmi üzerinden ekran kartı AVR'ye görüntüyü ve sesi gönderiyor ve AVR'nin hdmi çıkışı ise monitöre iletiyor.

    Elhasıl-ı, pc kullanırken görüntüyü alabilmek için sürekli AVR'yi açık tutmaktan kurtulmak. Sese ihtiyacım olduğunda açayım görüntüyü monitörden sesi AVR'den bağımsız olarak alabileyim.

    Umarım anlaşılır olmuştur.
    Teşekkürler, iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilemezsinki -- 21 Haziran 2016; 22:13:37 >



    _____________________________
    Adamlık Muhammed Mustafa'dan öğrenilir! (A.S.M)
    O'ndan başkasını kendine örnek alanlar, Lider ve önder seçenler, O'ndan başkasının peşinden gidenler hüsrana uğramaya mecbur ve mahkûmdurlar...




  • 1 bilgisayarı 2 parçaya bölmek fln istiyorsan softxpand işe yarar birbirlerinden bağımsız çalışan monitör,fare,klavye,ses oluşturuyor sandboxie ile desteklersen 2 ekrandada aynı program açılabiliyor en iyi yöntem bu ancak pahalı daha basit yöntemleri forumdaki arkadaşlar söyleyecektir bekleyin bence :)
    _____________________________
  • Overclockmanyağı kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkür ederim.

    Yapmaya çalıştığım şeyi yazılımlar ile bana sıkıntı çıkaracağı kanaatindeyim. Hdmi to hdmi üzerinden AVR'ye sesi gönderirken passtrough işlemini yazılım ile yapmayabilir.

    Bilgi sahibi arkadaşlardan destek bekliyorum.
    _____________________________
    Adamlık Muhammed Mustafa'dan öğrenilir! (A.S.M)
    O'ndan başkasını kendine örnek alanlar, Lider ve önder seçenler, O'ndan başkasının peşinden gidenler hüsrana uğramaya mecbur ve mahkûmdurlar...
  • yapacağın şey şurdan ses aygıtı olarak hdmı aygıtını seçmek o kadar.

    avr nin ismini orda göreceksin zaten.onu seçtinmi tamam.

     DVI ile görüntüyü HDMI ile sesi farklı cihazlara göndermek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nemesis-cpa -- 19 Haziran 2016; 19:16:35 >
    _____________________________
  • bilemezsinki kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz şey gayet basit birşey. Zaten bahsettiğiniz bağlantıları yapınca ekran kartının kontrol panelinde 2.ekran algılandı diye bir uyarı çıkar. Orada 2.ekranı da birbirinin kopyası (klonu) olarak seçeceksiniz.

    Misal benim pc hdmi yoluyla AVR'ye bağlı. Bir de alttaki dvi-hdmi apartör ve başka bir hdmi kablo vasıtası ile de tv'ye bağlı. Bu sayede AVR'yi açmadan da pc'nin görüntüsünü Tv'ye aktarabiliyorum. Sadece TV'den PC'nin doğrudan bağlı olduğu hdmi girişi seçmem gerekiyor.

    http://urun.n11.com/adaptor-ve-cevirici/ekran-karti-dvi-hdmi-cevirici-donusturucu-adptr-P106787331?cid=604001&gclid=COa40pfEtM0CFRKNGwodRnEIBg&gclsrc=aw.ds

    Altta da benim ekran kartı sürücüsünün AVR ve TV'yi nasıl gördüğünü görebilirsiniz. TX-NR 828 benim AVR. Sony de TV.


     DVI ile görüntüyü HDMI ile sesi farklı cihazlara göndermek
    _____________________________
    Denon X4400H AVR ve 5.1.4 Atmos kurulum,
    Hoparlor: Heco Music Style 900 kule, Heco Victa 201 arka ve 101 merkez,
    Atmos hoparlorler Canton Plus GX3, Sub GoldenEar FF4,
    Roksan Kandy 2 Stereo Amfi, Project Debut Carbon Esprit SB Pikap, Ortofon M2 Red iğne, Pi 3, SMSL M8 dac, Black Rhodium Jive hoparlor kablosu,
    Projeksiyon: Benq W2700
    PC: Aerocool DS Cube, High Power Astro Lite750w 80Plus Gold, Ryzen 5 3600, Asrock B450m Pro4, 16gb ram, Asus Dual-RX 580, SanDisk Extreme Pro 1TB M.2 NVMe SSD




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu55

    Dediğiniz şey gayet basit birşey. Zaten bahsettiğiniz bağlantıları yapınca ekran kartının kontrol panelinde 2.ekran algılandı diye bir uyarı çıkar. Orada 2.ekranı da birbirinin kopyası (klonu) olarak seçeceksiniz.

    Misal benim pc hdmi yoluyla AVR'ye bağlı. Bir de alttaki dvi-hdmi apartör ve başka bir hdmi kablo vasıtası ile de tv'ye bağlı. Bu sayede AVR'yi açmadan da pc'nin görüntüsünü Tv'ye aktarabiliyorum. Sadece TV'den PC'nin doğrudan bağlı olduğu hdmi girişi seçmem gerekiyor.

    http://urun.n11.com/adaptor-ve-cevirici/ekran-karti-dvi-hdmi-cevirici-donusturucu-adptr-P106787331?cid=604001&gclid=COa40pfEtM0CFRKNGwodRnEIBg&gclsrc=aw.ds

    Altta da benim ekran kartı sürücüsünün AVR ve TV'yi nasıl gördüğünü görebilirsiniz. TX-NR 828 benim AVR. Sony de TV.


     DVI ile görüntüyü HDMI ile sesi farklı cihazlara göndermek


    Yardım ve cevaplarınız için teşekkür ederim.

    DVI-D üzerinden görünüyü monitöre gönderirken aynı zamanda AVR'ye geçerli kaynağın veya farklı bir kaynağın sesini iletme de sıkıntı yaşatmıyor değil mi? örnek Wasapi-Asio-Passtrough-Directstream ?

    Teşekkürler iyi forumlar.
    _____________________________
    Adamlık Muhammed Mustafa'dan öğrenilir! (A.S.M)
    O'ndan başkasını kendine örnek alanlar, Lider ve önder seçenler, O'ndan başkasının peşinden gidenler hüsrana uğramaya mecbur ve mahkûmdurlar...




  • bilemezsinki kullanıcısına yanıt
    Denemeden bilemezsinki
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yilmaz976 kullanıcısına yanıt
    İşte deneme olayına girmeden, netlik kazandırmak için danışıyorum :)
    _____________________________
    Adamlık Muhammed Mustafa'dan öğrenilir! (A.S.M)
    O'ndan başkasını kendine örnek alanlar, Lider ve önder seçenler, O'ndan başkasının peşinden gidenler hüsrana uğramaya mecbur ve mahkûmdurlar...
  • bilemezsinki kullanıcısına yanıt
    Valla az önce game of thrones'da denedim, bir sıkıntı olmadı.

    Yalnız burada bir püf nokta var. Önce AVR'nin üzerinden izliyordum, o arada diziyi durdurup TV pc bağlantısına geçtim. AVR sesi vermeye devam etti. Ama AVR'yi açmadan direkt Tv'den açınca ekran kartı ses cihazı olarak Tv'yi seçiyor ve TV hangi formatları destekliyorsa o şekilde ses iletebiliyor. Yani dts-hd formatlı bir filmi açtığınızda sonradan AVR'yi açsanız da ses anlamayabilirsiniz. Çözümü ise PC'yi tekrar başlatmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Denon X4400H AVR ve 5.1.4 Atmos kurulum,
    Hoparlor: Heco Music Style 900 kule, Heco Victa 201 arka ve 101 merkez,
    Atmos hoparlorler Canton Plus GX3, Sub GoldenEar FF4,
    Roksan Kandy 2 Stereo Amfi, Project Debut Carbon Esprit SB Pikap, Ortofon M2 Red iğne, Pi 3, SMSL M8 dac, Black Rhodium Jive hoparlor kablosu,
    Projeksiyon: Benq W2700
    PC: Aerocool DS Cube, High Power Astro Lite750w 80Plus Gold, Ryzen 5 3600, Asrock B450m Pro4, 16gb ram, Asus Dual-RX 580, SanDisk Extreme Pro 1TB M.2 NVMe SSD
  • 2 monitör 1 TV ve 1 Soundbar setup kullanıyorum.
    Monitörünüz şayet HDMI girişine sahipse mutlaka 3.5mm lik ses çıkışı da vardır onu bağlarsanız 1 hdmi kablosu bi 3.5mm ile bu iş çözülür.

     DVI ile görüntüyü HDMI ile sesi farklı cihazlara göndermek


    Olmadı böyle bir converter kullanabilirsiniz ancak masraflı olur. Bende HDMI dan RCA ya dönüştürücü var sadece 480P de çalışıyor. 1080p de çalışanlar oldukça pahalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Php -- 20 Haziran 2016; 23:23:09 >
    _____________________________
    Notebook: Dell Lattitude E5550
    Desktop: i5 4670K @ 4.5Ghz(1.260V) ,Gigabyte Z87-3DH ,Gigabyte G1 GTX 1070 ,G.SKILL 16 GB 1600Mhz CL7 ,Samsung EVO 850 250GB, OCZ Pro Gaming 600W ,Plantronics RIG500HD ,Logitech G500 ,CM Storm QuickFire TK Cherry MX Blue ,Steelseries 4HD ,Asus VG248QE, Philips 239C4QHSW, Samsung TV + Soundbar
    Mobile: iPhone 7 Plus Jet Black 128GB | Zenfone 2 x86 Intel Atom 32GB Server: HP DL360 G6 Xeon E5502
  • Hocam isinize yararmi bilmiyorum ama daha onceden ben su sekilde bir kurulum yapiyordum.

    Bilgisayar televizyona bagliyken mp classic ayarlarindan sesi amd hdmi a veriyordum. Bu sayede oyun sesi kulakliktan gelirken televizyondan da filmin sesi geliyordu. Yukarida arkadasin gosterdigi ses ayarlarindan 2 ses turununde aktif halde olmasi gerekiyordu. Cogu uygulamada sesin nereden verilecegine ozel ayar var bunlara bakabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • turuncu55 kullanıcısına yanıt
    Söylediklerinizi dikkate alarak deneyeceğim.

    Zaten AVR kapalı iken, HD-MA vb. türdekileri kullanmıyacağım. Çoğunluk LPCM formatında olacağı için bir problem olmayacak gibi görünüyor (anlattıklarınıza göre)

    Teşekkürler,
    İyi forumlar.
    _____________________________
    Adamlık Muhammed Mustafa'dan öğrenilir! (A.S.M)
    O'ndan başkasını kendine örnek alanlar, Lider ve önder seçenler, O'ndan başkasının peşinden gidenler hüsrana uğramaya mecbur ve mahkûmdurlar...
  • Php kullanıcısına yanıt
    Bu cihaz yapmaya çalıştığım bağlantı için değil aslında. Yine de ilginiz için teşekkür ederim.

    İyi forumlar.
    _____________________________
    Adamlık Muhammed Mustafa'dan öğrenilir! (A.S.M)
    O'ndan başkasını kendine örnek alanlar, Lider ve önder seçenler, O'ndan başkasının peşinden gidenler hüsrana uğramaya mecbur ve mahkûmdurlar...
  • ozan387 kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz çok basit bir olay biliyorum. Varsayılan yürütme aygıtını kullanırken bir yandan farklı bir yürütme aygıtına ses gönderilebilir.

    Teşekkürler,
    İyi forumlar.
    _____________________________
    Adamlık Muhammed Mustafa'dan öğrenilir! (A.S.M)
    O'ndan başkasını kendine örnek alanlar, Lider ve önder seçenler, O'ndan başkasının peşinden gidenler hüsrana uğramaya mecbur ve mahkûmdurlar...
  • bilemezsinki kullanıcısına yanıt
    Görüntüyü AVR üzerinden almanı tavsiye etmem. GTX 770'de DVI çıkış yok mu ki? Var ama monitöründe DVI yok herhalde.

    Bende R380 var. Görüntü monitöre DVI-D'den gidiyor. Ses ekran kartının HDMI'dan AVR'ye gidiyor. Ses çıkış cihazlarında AVR'nin adı görünüyor. Cihazı açınca ses alabiliyorum. Kullandığın programa (MPC Classic vs ile) göre de bitperfect ses alıyorsun.

    Edit: resim

     DVI ile görüntüyü HDMI ile sesi farklı cihazlara göndermek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpermam -- 21 Haziran 2016; 23:43:14 >
    _____________________________




  • alpermam A kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim, işte aradığım net cevabı buldum.

    Kullandığım aslında TV/Monitör malesef DVI-D 'e yer verilmemiş. HDMI kullanıyorum.

    Demek sorunsuz kullanılabiliyormuş, bu çok iyi oldu. Çünki PC'den gelen görüntüyü (ses lazım olmasa dahi) alabilmek için mutlaka AVR açık kalması gerekiyor. Malumunuz ; AVR açık olduğu sürece ortalama 400-500 watt güç tüketimi var.
    Zaten kullandığım pc'nin ciddi oranda elektrik tüketimi var. Bir de yanında bu sürekli açık olunca faturayı kabartıyor.

    Bir sorum daha olacak hazır kullanan birine denk gelmiş iken ; DVI ile görüntü alırken AVR'yi açtığınızda windows onu da bir ekran olarak hesaba katıp çift monitör gibi mi kullanıyorsunuz ? yoksa kendisi ayrıştırma yapıyor mu?
    Bit-copy -bit perfect işlemlerini wasapi, diğer kaynaklar içinde passtrough yaptırıyorum.

    Spotify kullanıyorsanız eğer küçük bir tweak işlemi ile asio veya wasapi kullanabilirsiniz. Premium şartı var tabi.


    Tekrardan teşekkür ederim.
    Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilemezsinki -- 22 Haziran 2016; 5:58:42 >
    _____________________________
    Adamlık Muhammed Mustafa'dan öğrenilir! (A.S.M)
    O'ndan başkasını kendine örnek alanlar, Lider ve önder seçenler, O'ndan başkasının peşinden gidenler hüsrana uğramaya mecbur ve mahkûmdurlar...




  • bilemezsinki kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    HDMI hem ses hem görüntü aktardığı için AVR'yi açınca ikinci bir monitör görünüyor Harman adında. İki monitör bağlamış gibi görüyor ama bir fonksiyonu yok tabii. Ayrıştırma yapıyor zaten AVR'yi açınca. Herhangi bir görüntü ayarı yapmanıza gerek kalmıyor.
  • alpermam A kullanıcısına yanıt
    Anladım.

    Teşekkür ederim,

    İyi forumlar.
    _____________________________
    Adamlık Muhammed Mustafa'dan öğrenilir! (A.S.M)
    O'ndan başkasını kendine örnek alanlar, Lider ve önder seçenler, O'ndan başkasının peşinden gidenler hüsrana uğramaya mecbur ve mahkûmdurlar...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.