Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

DVD-WR ların CD-WR lardan ne kadar farkı var??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
25
Cevap
0
Favori
253
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> DVD-WR ların CD-WR lardan ne kadar farkı var??
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    789 Mesaj
    valla ben bı sorusturım dur bı bakalım..aksam ustu cevap yazarım.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj
    ok saolasın.. bide bi CDwr ın ömrü nedir?? ne kadar dayanıyo?
    |
    |
    _____________________________
    Hayat acımasız, soğuk ve zalim; haksız ve hain bazı insanlara...
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: anticore

    fiyat farkını bilemem ama datronun dvdwr i 105$ + kdv idi..sizce bu pahalımı piyasaya gore?? kullanan varsa yardım edebilrmi?



    diğer dvd lerden ne gibi farkı var bilmiyorum ama bir dvd yazıcı için fiyatı çok pahalı.
    nec piyasanın en iyisi fiyatı 70+kdv.
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Yüzbaşı
    789 Mesaj
    datron zaten ufotek ın fırması sordum 89 dolar + kdv ucret ıstedıler.bence sen sımdı comboyla ıdare et daha sonra fıyatlar ucuzlayınca dvd*rw al veya external dvd-rw lar buna bı bak ıstersen lg 5163 var 153 dolar + kdv fıyat verdıler hem pc de hem notebook da kullanırsın..
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj
    ben karar verdim..dvdwr ı şimdilik rafa kaldırıyorum..comboyla idare edecem..yakında dvdwr fiyatları zaten duser..artık o zaman..saolasınız
    |
    |
    _____________________________
    Hayat acımasız, soğuk ve zalim; haksız ve hain bazı insanlara...
  • Yarbay
    5960 Mesaj
    dvd "rw" olcaktı heralde...
    |
    |
    _____________________________
    \|/ Suddenly... Life has new meaning \|/
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,155
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.