|
Herkes iq’n yüksek ama eq’n çok düşük diyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Herkes iq’n yüksek ama eq’n çok düşük diyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Seninki de pek yüksek değil. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Şizofrenler de kimsenin görmediği şeyleri görüyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Yorganalti Gercekler
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Elimde hiçbir şey olmayabilir ama en azından dgs gibi kolay bi sınavı yıllarca kazanamama ve şişman bi kıza 3.5 senemi verme rezilliğine imza atmadım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3B7C41BAC -- 15 Mayıs 2025; 14:45:47 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
kadınların beni ciddiye almaması benim suçum mu? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bu tipi ben seçmedim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Leb demeden lebleyi veya ötesini anlayamamak ta düşük zekalılık bence. Hatta düşük Sosyal Zeka diyelim ... Orada eleştirdiğin kişi farklı bakış açılarına sahip değerlendiriyorum diyor ... Bu bence bir zeka ürünüdür ... Şizofrenler sadece görselde değil başka duyularda da olmayanı kendilerince idrak ederler ... 5 Duyu organıyla ... Neyse .... Duygusal Sabite de var ( EQ ) önemlidir ... Yüksek IQ esasında bir anlamı yoktur. Sen kullanabiliyor musun ve bunu kendi hedeflerin doğrultusunda kendine ve başkalarına hayrın var mıdır da ... İronik dramatik bir örnek vermek gerekirse : Amerikalı bir garson çok yüksek IQ de sanırım 160 üstü adamın hayatına bakınca bence düşük IQ lülerden farklı yok .... Benimki de 25 yıl önce 146 idi. Bu tespitler ve sayılar yıllara göre de değişebiliyor ... Şuanki kaç benimki harbiden merak etmiyorum ... Vaktinde ben değil benden istenmişti ... Yüksek IQ lular DH forumuna takılmaz :) . |
| _____________________________ |
|
Senin derdin belli oluyor ... Kadınlar da varmış ... Bakış açından baya baya sorunların var. Tavsiyem uzman bir psikologtan terapiler al gidişhatını da oradaki süreçlerin belirleyecektir... Bir ipucu bulunduğun ortamı değiştir. Ülkeyi değiştir ... Değer vs görmüyorsan karşı cins veya başka konularda etrafındakileri değiştir yani bulunduğun alışkanlıklarını vs kır göç et derim ... |
| _____________________________ |
|
iq kaç la, |
|
_____________________________
Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,
|
|
Hocam psikolog sana yürüyen çirkin kızlara şans ver diyor boş yapıyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
Bu da saçma bir mantık. Dış güzelliğe bakan kadınlar da sorunlu. Para kazanmaya bak diyenler de sorunlu. Bu sefer de paran için kendi konforu için ... Gerçi gizliden de iş pişirenleri vardır ... Bu kadar dert edilecek kadarsan ülke değiştir. Egzotik olabileceğin ülkelere git. Ruslarda esmer el üstünde tutulur gibi ... Her ülkede vardır bazı şeyler. Sen sana yatkın olan ülkelere bakacaksın. Şaka değil ... Trump gibi tipsiz sarışınlar da Asya da rağbet görebiliyor .... Gibi gibi ... Ama çok az bir kesim de erkekte de kadında da dış görünüşe bakmayanlar vardır. Bu biraz zor demek senin için özellikle Türkiye de olsun dersen. |
| _____________________________ |
|
hocam kızlar paraya bakmasın tipe bakmasın evliya mı bunlar ah salak kafam ah.. öykü şu an jeep'e biniyor o kızı kaçırmamalıydım |
|
_____________________________
|