DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Dünyanın Gelmiş Geçmiş En Korkunç Filmi Seçildi !
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
33
Cevap
1
Favori
134.846
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> Dünyanın Gelmiş Geçmiş En Korkunç Filmi Seçildi !
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      225 Mesaj
      02 Ocak 2009 23:52:27




      Filmin adı : Rec (ölüm çığlığı)

      Mutlaka izleyin arkadaşlar tabi sonuna kadar dayanabilirseniz.Sinemalarda oynadığında çok ses getiren bir film oldu.Hatta sinemayı terk edip gidenler bile oldu daha fazla dayanamayıp... Şimdi aranızdan mutlaka çıkıcaktır ben korkmam izlerim beni korkutan şu ana kadar hiç bir film olmadı diyenler mutlaka bulun izleyinde görün ne kadar dayanabiliceksiniz...

      Filmin konusu : Genç bir TV muhabiri olan Angela ile haber kameramanı Pablo, itfaiyecileri konu edinen bir program hazırlamaktadırlar. Oldukça sıkıcı geçen program bir telefonun gelmesiyle hareketlilik kazanır. Yaşlı bir kadının geçirdiği ev kazası ile ilgili gelen bu ihbar üzerine Angela ve Pablo itfaiyecilerin peşine takılır. Kadının evine varan ekip, evin içinden korkunç çığlıklar duyarlar. Bundan sonrası hafızalardan çıkmayacak bir kabustur.


      Filmden bir video ( İdda edenler korkmadıklarını Son ses açıp şu videoyu izlesinler ) http://www.youtube.com/watch?v=u6_3C-i5BWE
      [img][/img]



      _____________________________

    • Yarbay
      2866 Mesaj
      03 Ocak 2009 12:18:06
      ben çok dırsıyom
      ben korku filmi sevmiyom...


      ben dırsı filmi izliyorum o sebep



      _____________________________


      Find The Way
      Give The Love
      Get The Power

      O'Sensei Morihei Ueshiba
    • Binbaşı
      1665 Mesaj
      03 Ocak 2009 12:48:51
      :S Çok saçma bi son sahnesinde irkilmiştim


      _____________________________

      ..::ѕαкℓαηмα gєçмιşтєη, çıкış уσк вυ ¢єнєηηєм∂єη::..


    • Binbaşı
      1332 Mesaj
      03 Ocak 2009 12:53:35
      türklerin yaptığı hangi korku filminden korktun hocam şahsen ben bizimkilerin bu konuda yetersiz olduğunu düşünüyorum seslerle milleti geriyolar aniden bi varlık çıkartıp milleti tırstırıyolar bu mudur korku filmi ?


      _____________________________

      if it's not boeing i'm not going
    • Binbaşı
      1277 Mesaj
      03 Ocak 2009 12:53:58

      quote:

      Orjinalden alıntı: KKM



      Alıntıları Göster




      şikayet ederüm bilesin





      tamam tamam bişey istemiyorum kimseden.. google amca benim tüm soralarıma cevap veriyo



      geçen söylemesi ayıp iş yerinde pes 2009 demosu 1.1 gb olmasına rağmen 15 dk indi.. aktarım hızı 2 mb.. evde indirmeye kalksam 30 saati bulurdu kesin



      _____________________________

      Yorgun düştü düşlerim, sus oldu çıktı bunalımdan.. Bunalım ki aşk ötesi bişey.. Gidersin varamazsın, ölsende kurtulamazsın..
    • Kurmay Yarbay
      4826 Mesaj
      03 Ocak 2009 12:58:56
      4-5 ay önce izlemiştim, sadece konusunu okumuştum.

      Süper bir film gerçekten, dar alanda geçsede film her sahnesini merakla, korkuyla, heyecanla izlediğim bir filmdi. Hele sonu çok müthişti



      _____________________________

      "İnsan, insanın cehennemidir.."
    • Yarbay
      3851 Mesaj
      08 Şubat 2009 20:07:22
      Tüm dünyada yasaklanan 1978 yapımı Face Of The Death filmini izleyen var mı ?


      _____________________________

    • Yarbay
      2866 Mesaj
      08 Şubat 2009 20:13:54
      faces of death olmasın o?? hani belgesel dadında olan?


      _____________________________


      Find The Way
      Give The Love
      Get The Power

      O'Sensei Morihei Ueshiba
    • Emekli Yönetici
      15760 Mesaj
      08 Şubat 2009 22:00:00
      rec çok değişik bi film olmuş izlemiştim tavsiye ederim


      _____________________________

      23MART GüncelTWRP & LG UP & LG Flashtool ile 6.0 yükleme Lolipop'a dönme

      Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
      Ne mutlu Türküm Diyene

    • Yarbay
      3851 Mesaj
      08 Şubat 2009 22:19:49

      quote:

      Orjinalden alıntı: KKM

      faces of death olmasın o?? hani belgesel dadında olan?

      Evet Belgesel tadında olan. Eksik yazmışım



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      431 Mesaj
      08 Şubat 2009 22:39:50
      bumu korkunç


      _____________________________

      Yeryüzünün sonuna gittim
      Suların sonuna gittimGökyüzünün sonuna gittim
      Dağların sonuna gittimArkadaşım olmayan bir şey bulamadım
      Navajo Kabilesi
    • Er
      2 Mesaj
      13 Temmuz 2009 12:34:11
      ya bence o film korkunçtür ya ben zaten böle her filme korkunçtur demem izlerim ama ilk sahnesinde kapatırım çünkü korkakrım ama bunda gerçktn korkunçtur die diorum ben şimdi onun fragmanını izleyemem hemde son ses hiç izleyemem çok tırsıorum:):)



      _____________________________

      seni sevdiğim kadar yaşasaydım;ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...
    • Yarbay
      2350 Mesaj
      13 Temmuz 2009 12:36:28
      Benim son zamanlarda izlediğim en "korkunç" film Watchmen'di. 3 saat boyunca nasıl böyle gereksiz bir filmi izlemeye dayandım kendime şaşırıyorum. IMDB notu 8 neredeyse.


      _____________________________

      Ben Türküm!
    • Binbaşı
      1249 Mesaj
      13 Temmuz 2009 12:47:24
      The Blair Witch de aynı etkiyi yaratmıştı. Keramet filmde değil, amatör çekimde...
      [Rec] kaliteli bir film, ortalamanın üzerinde bir film ama öyle İstanbul'un fethi gibi bir çağı kapatıp yeni bir çağı açacak bir film değil...
      Cloverfield adındaki saçma film bile sırf amatör kamera tekniği ile çekildiği için imdb'de 7.5 puan almış.
      Bırakın yauuv!



      _____________________________


      DH Bisiklet Severler Grubu
      MOSSO LEGARDA 1621 MSM V

      Sevdamıza kimse engel olamaz. Bazen hüzün vardır, bazen mutluluk.
      Fener sevgisinin adı konamaz. Ne kupa büyüklüğü, ne şampiyonluk.

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Mart 2010 15:23:37
      Badi diye bi film vardı E.tT nin türk versiyonu.
      Ben de onu izlerken çok tırsmıştım.
      küçükkene



      _____________________________

      Cursed is the ground because of you; through painful toil you will eat of it all the days of your life. It will produce thorns and thistles for you, and you will eat the plants of the field. By the sweat of your brow you will eat your food until you return to the ground.
    • Binbaşı
      1813 Mesaj
      30 Mart 2010 19:57:18
      Bu filmin neresi korkunç ya.Son karanlık sahneye kadar uykum geldi.Orada biraz irkildim hepsi bu, vasatın üzerine cıkamayacak bi film.Kendi düşüncem tabi Fazla korkmadığım ama konusu cok şahane olan martyrs filmini tavsiye ederim en azından başından sonuna izlettirip çoğu sahnede vay a. dedirtior


      _____________________________

      AMD FX X6 6100 SOKET AM3 3.3GHZ 14MB CACHE 32NM GSKILL 16GB (2X8GB) RIPJAWSX DDR3 1600MHZ CL9 1.5V DUAL KIT RAM Asus R9 270X DirectCU II TOP 2GB GDDR5 Graphic card Asus M5A97 R2.0 Mainboard Kingston 120GB SSDNow V300 2,5” Sata 3 SSD - 1 TB Seagate Barracuda 7200 Samsung 226 CW 22"
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      14 Haziran 2010 13:52:42

      quote:

      Orijinalden alıntı: the enemy

      türklerin yaptığı hangi korku filminden korktun hocam şahsen ben bizimkilerin bu konuda yetersiz olduğunu düşünüyorum seslerle milleti geriyolar aniden bi varlık çıkartıp milleti tırstırıyolar bu mudur korku filmi ?

      ben ole olunca cok korkuorum



      _____________________________

    • Yarbay
      4433 Mesaj
      14 Haziran 2010 16:07:10
      Ardarda zoekenler izleyin çok daha fazla korkarsınız. Böööaaağğğğğğğhhhh diye korkutan sıradan bir film. İzledikten 15 dakika sonra etkisi kayboluyor.

      Sıradan, böğğğğ diye korkutan filmlerden.



      _____________________________

      Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim. Türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. Yarının tarihi, yeni fasıllarını Türk birliğiyle açacaktır. Dünya sükûnunu bu fasıllar içinde bulacaktır. Türk'ün varlığı bu köhne âleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek.
      Bu millet istiklalsiz yaşamamıştır. Yaşayamaz ve yaşamayacaktır. (Mustafa Kemal Atatürk)
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      14 Haziran 2010 16:13:16



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      651 Mesaj
      09 Eylül 2010 21:21:40
      Ben bu filmde bir sahnesinde kahkaha atmıştım vallahi.Sanırım yaşlı kadının 2.ci sahnesinde


      _____________________________

Reklamlar
https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimpj/N103003.2
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.