Şimdi Ara

Dünyanin en iyi Gizlenen Araç Kamerasi Kaçmaz 46 $ Zapals (86. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.249
Cevap
135
Favori
116.568
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Khalasar kullanıcısına yanıt
    hocam sanırım dediğiniz gibi oldu. postnl'de 14 mayısta türkiye'ye girdi görülen kamera ptt'de 24 mayısta türkiye'ye girdi. ne iş anlayamadım ama kamera gelince anlarım diye düşünüyorum. tek parçaysa sorun yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Type R


    quote:

    Orijinalden alıntı: blauzahn

    Arkadaşlar Kamera elektriğini çakmaklık yerine sigorta panelinden almayı düşünüyorum lakin aklıma takılan bir şey var.. Aşağıdaki resimdeki çeviriciler ile çakmaklığa takılan çeviricilerin arasında teknoloji olarak bir fark var mı? Şu anda alıp kullanan var mı acaba??





    https://m.aliexpress.com/item/32616340828.html

    Hocam soyle bir sey alirsanuz hic kablo kesip bicmekle ugrasmazsiniz. Direk baglantiyi yapip kisa zamanda zahmetsizce isinizi gorursunuz.

    Bu cok iyiymis. Ben de on ve arka kamerayi sigortaya devamli akuden beskenecek sekilde baglattim. Kamera ile gelen cakmaklik sarjin icini acip toprak kablosu ve enerji kablosu kismindan uzatma aliyorsunuz(mevcut cakmaklik ici baglantilari sokup yeni kablolari lehimleyerek elbette). On kamera icin Sigorta kutusunda sokete baglanti yapip sigorta uzerinden enerji aliyorsunuz, bagajda da uzerinde devamli enerji olan bagaj lambasini kertip altindan enerji alabilirsiniz, boylelikle on panelden kablo cekme derdi ortadan kalkiyor.
    Tabi sasiye topraklamak gerek..
    Ekte ilettiginiz urun bu amacla hazirlanmis bu islemleri orgadan kaldiriyor, cok iyiymis, kablo uzunluklari iyiyse sorun olmaz..esasen cok kolay, forumda da defalarca sekille anlatilmis arkadaslar sagolsun emek harcamislar. Baglamaya kalkismadan dank etmiyor iste..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nick06ali


    quote:

    Orijinalden alıntı: Type R


    quote:

    Orijinalden alıntı: blauzahn

    Arkadaşlar Kamera elektriğini çakmaklık yerine sigorta panelinden almayı düşünüyorum lakin aklıma takılan bir şey var.. Aşağıdaki resimdeki çeviriciler ile çakmaklığa takılan çeviricilerin arasında teknoloji olarak bir fark var mı? Şu anda alıp kullanan var mı acaba??





    https://m.aliexpress.com/item/32616340828.html

    Hocam soyle bir sey alirsanuz hic kablo kesip bicmekle ugrasmazsiniz. Direk baglantiyi yapip kisa zamanda zahmetsizce isinizi gorursunuz.

    Bu cok iyiymis. Ben de on ve arka kamerayi sigortaya devamli akuden beskenecek sekilde baglattim. Kamera ile gelen cakmaklik sarjin icini acip toprak kablosu ve enerji kablosu kismindan uzatma aliyorsunuz(mevcut cakmaklik ici baglantilari sokup yeni kablolari lehimleyerek elbette). On kamera icin Sigorta kutusunda sokete baglanti yapip sigorta uzerinden enerji aliyorsunuz, bagajda da uzerinde devamli enerji olan bagaj lambasini kertip altindan enerji alabilirsiniz, boylelikle on panelden kablo cekme derdi ortadan kalkiyor.
    Tabi sasiye topraklamak gerek..
    Ekte ilettiginiz urun bu amacla hazirlanmis bu islemleri orgadan kaldiriyor, cok iyiymis, kablo uzunluklari iyiyse sorun olmaz..esasen cok kolay, forumda da defalarca sekille anlatilmis arkadaslar sagolsun emek harcamislar. Baglamaya kalkismadan dank etmiyor iste..

    Hocam 2 kamera aktif çalışıyor iken aracı park halinde en çok kaç saat/gün beklettiniz? Aküyü bitirmeden ne kadar süre idare edecek buradan bizleri bilgilendirirseniz makbule geçer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khalasar

    quote:

    Orijinalden alıntı: nick06ali


    quote:

    Orijinalden alıntı: Type R


    quote:

    Orijinalden alıntı: blauzahn

    Arkadaşlar Kamera elektriğini çakmaklık yerine sigorta panelinden almayı düşünüyorum lakin aklıma takılan bir şey var.. Aşağıdaki resimdeki çeviriciler ile çakmaklığa takılan çeviricilerin arasında teknoloji olarak bir fark var mı? Şu anda alıp kullanan var mı acaba??





    https://m.aliexpress.com/item/32616340828.html

    Hocam soyle bir sey alirsanuz hic kablo kesip bicmekle ugrasmazsiniz. Direk baglantiyi yapip kisa zamanda zahmetsizce isinizi gorursunuz.

    Bu cok iyiymis. Ben de on ve arka kamerayi sigortaya devamli akuden beskenecek sekilde baglattim. Kamera ile gelen cakmaklik sarjin icini acip toprak kablosu ve enerji kablosu kismindan uzatma aliyorsunuz(mevcut cakmaklik ici baglantilari sokup yeni kablolari lehimleyerek elbette). On kamera icin Sigorta kutusunda sokete baglanti yapip sigorta uzerinden enerji aliyorsunuz, bagajda da uzerinde devamli enerji olan bagaj lambasini kertip altindan enerji alabilirsiniz, boylelikle on panelden kablo cekme derdi ortadan kalkiyor.
    Tabi sasiye topraklamak gerek..
    Ekte ilettiginiz urun bu amacla hazirlanmis bu islemleri orgadan kaldiriyor, cok iyiymis, kablo uzunluklari iyiyse sorun olmaz..esasen cok kolay, forumda da defalarca sekille anlatilmis arkadaslar sagolsun emek harcamislar. Baglamaya kalkismadan dank etmiyor iste..

    Hocam 2 kamera aktif çalışıyor iken aracı park halinde en çok kaç saat/gün beklettiniz? Aküyü bitirmeden ne kadar süre idare edecek buradan bizleri bilgilendirirseniz makbule geçer.

    Merhaba,
    Her iki kamerada aracı bekletmedim henüz çünkü 2. kameram henüz gelmedi, yolda..Fakat elimde fiziki veriler var; geçen hafta bir yurtdışı seyahatinde aracı park yerine bıraktım kamera açıktı, 48 saat kamera çalışmış. 32 GB olduğu için motion detection'ı da açık bırakmayı unuttuğumdan ve düşük çözünürlükte kayıtların üzerine yazmış yani kaza olsa imiş zaten kaçırırmışız. Bunun enerjiyle ilgisi yok son söylediğimin ama diyebileceğim 48 saat en azından çalıştığında aküyü boşaltmıyor bundan eminim.:) Ama benim akü yeni bu arada..
    Park ışıkları açık kalmış vaziyette daha fazla kullanılmış bir aküde 48 saat sonra bile akü boşalmadıysa (Geçmiş tecrübe) tahminime göre yeni bir aküde en azından bir ay aküyü boşaltmaz araç kameraları. Akü kapalı vaziyette iken de belirli bir ömrü var biliyorsunuz. Biraz eskice bir araçta iç ve dış dirençlerden ötürü 6 ay sonra kontağı açtığınızda aracı çalıştıramadığını görebiliyoruz. Öyleyse 2-3 ay bir süre az kullanımda akü boşalabilir..
    Fakat, 1-2 haftadan fazla bir parkta aracı zaten güvenli bir yere park eder herkes. Ya da diğer açıdan kamera zaten en düşük çözünürlükte, hareket algılayıcı açıkken, 64 GB kart da kullansanız (Herhalde bu en uzun kullanım süresi sunacak) sanırım 90-96 saat civarında maksimum çekim süresi olur, akü zaten boşalmaz bu sürede bu kesin.
    Selamlar,
    Ali

    Edit: Hesaplama yaparsak...60Ah Akü, çekilen 50mA (3,3V) ve 25mA de diğer kaynaklardan olsa toplam 75mA; buna göre 560 saat çıkıyor. Bu da 23 tam gün yapar..Yani 20. günden sonra aküyü boşaltma ihtimali var..http://320volt.com/pil-aku-omru-hesaplama-akim-saat/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nick06ali -- 26 Mayıs 2016; 10:10:19 >




  • Bende 2 gün önce sipariş vererek aranıza katıldım. Gelince inşallah yardımınızı isteyeceğim. Herkese kazasız belasız günler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _numlock_

    Bende 2 gün önce sipariş vererek aranıza katıldım. Gelince inşallah yardımınızı isteyeceğim. Herkese kazasız belasız günler dilerim.

    Hoşgeldiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Type R


    quote:

    Orijinalden alıntı: blauzahn

    Arkadaşlar Kamera elektriğini çakmaklık yerine sigorta panelinden almayı düşünüyorum lakin aklıma takılan bir şey var.. Aşağıdaki resimdeki çeviriciler ile çakmaklığa takılan çeviricilerin arasında teknoloji olarak bir fark var mı? Şu anda alıp kullanan var mı acaba??





    https://m.aliexpress.com/item/32616340828.html

    Hocam soyle bir sey alirsanuz hic kablo kesip bicmekle ugrasmazsiniz. Direk baglantiyi yapip kisa zamanda zahmetsizce isinizi gorursunuz.



    Hocam teşekkür ederim. Bu daha iyiymiş.




  • nick06ali N kullanıcısına yanıt
    Hocam siz kameranın 50mA akım çektiğini söylemişsiniz, arka sayfalarda bir arkadaş 500mA çekiyor demişti o da ölçtüm demişti, o yüzden hesaplama yapmıştık 3-4 günde bitiyordu akü. Eğer sizin dediğiniz gibi 50mA ise süre birden 10 katına çıkıyor ki o zaman gerçekten bir sorun olmaz. Ama yeni nesil stop&start destekleyen aküler biraz daha hassas sanırım, onlara bir zararı olur mu ki 3-4 gün aracın çalışmadan kayıt yapması.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nick06ali
    ...
    Edit: Hesaplama yaparsak...60Ah Akü, çekilen 50mA (3,3V) ve 25mA de diğer kaynaklardan olsa toplam 75mA; buna göre 560 saat çıkıyor. Bu da 23 tam gün yapar..Yani 20. günden sonra aküyü boşaltma ihtimali var..http://320volt.com/pil-aku-omru-hesaplama-akim-saat/

    Hesaplarınızda kameranın standart USB voltajı olan 5.0 Volt üzerinden çalıştığını,
    aracın aküsünün ise 12 Volt sağladığını dikkate aldınız mı?

    Arada bir aparat olmalı ki, akünün 12 Volt elektriğini kameranın kullandığı
    5.0 Volt USB seviyesine indirsin; voltaj çevirici.

    Verdiğiniz örnek çerçevesinde, 20 gün sonra aracınıza döndüğünüzde, aküde
    hatırı sayılır miktarda bir şarj seviyesi olmalı ki, marşa bastığınızda marş motoruna
    ilk hareketi yapmasını sağlasın. Motor bir kere çalıştıktan sonra doğal olarak
    akü şarj olmaya başlayacaktır. Fakat marşa bastığınızda neredeyse dibine kadar şarjı
    bitmiş bir aküden ne hayır gelir, ben emin değilim. Ayrıca kurşun-asit bileşikli araç
    akülerinin sürekli olarak minimum şarj seviyelerine inmeleri, akü dayanımı için
    pek de hayırlı olmayacaktır. Araç aküleri Li-Ion değil sonuç olarak.

    Bence bunu bir daha düşünün.

    48 saati akünüz bir kereliğine atlatmış. Güzel.
    Ama bir 48 saat daha, bir 48 daha, bir 48 daha... Döngüsel olarak bunu yaptığınızda akü ne hale gelir, bu da bir soru işareti.

    Bu arada bende GS900 kamera var; multimetre cihaz ile ölçüm yaptım; 450 mA akım çekiyor.

    Bu konu hakkında açtığım başlıklar aşağıda mevcut. Meraklısına hitap edebilir.

    http://forum.donanimhaber.com/m_102863639/tm.htm

    http://forum.donanimhaber.com/m_103163994/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sk67a -- 27 Mayıs 2016; 1:46:22 >




  • Khalasar kullanıcısına yanıt
    Doğrusu muhtemelen 500mA. 50mA olsa akü sorunu olmaz :)
  • sk67a S kullanıcısına yanıt
    Kamera için direk aküden akım alınmıyor bildirim kadarı ile, arada illa bir adaptör oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sandjak

    O değilde, fena alışkanlık yapıyormuş. :)
    Geçen gün çakmak girişinden çekerken ucu kırıldı. Onarana kadar 2 gün çalışmadı. Kendimi boşlukta hissettim.
    İnsana güven veriyor. Bir tane yedek mi alsam diye düşünüyorum.

    Aynen dediğiniz gibi. İnsan bir acayip oluyor ve aşırı dikkatli kullanıyorum ben arabayı. Hatta o kadar ki ya birşey olursa ne yaparım korkusu içimden gitmiyor hiç.

    Bunların sorumlusu bu sayfayı açıp bize bu kameraları aldıran Olgu Beydir. Kendisinden şikayetçiyim memur beyy!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khalasar

    Hocam siz kameranın 50mA akım çektiğini söylemişsiniz, arka sayfalarda bir arkadaş 500mA çekiyor demişti o da ölçtüm demişti, o yüzden hesaplama yapmıştık 3-4 günde bitiyordu akü. Eğer sizin dediğiniz gibi 50mA ise süre birden 10 katına çıkıyor ki o zaman gerçekten bir sorun olmaz. Ama yeni nesil stop&start destekleyen aküler biraz daha hassas sanırım, onlara bir zararı olur mu ki 3-4 gün aracın çalışmadan kayıt yapması.

    Merhaba,
    50mAH ve 500mAH hesapları doğru, şöyle anlatayım;
    A118C için Gearbest sitesinden araştırdım, bir değer göremedim fakat webde 0.5 A, 0,45 ve 0,400 A şeklinde değerler gördüm. Ben yaklaşık olarak 0,5 A yani 500 mAH değer aldım buna GPS'in 50 mAH lık değerini de ekledim, herhalde o civarda tüketiyordur. Elimde ölçü aleti olmadığından bilemiyorum..
    Önceki sayfalarda yazmıştım bu sayfada en yukarıda da bahsetmiştim. Kameranın motion detection ve orta çözünürlükte çalışma süresi 32GB kart için 48 saat yaklaşık. Devamlı kayıt süresi 4.5 saat. Bekleyip ölçüm yapmaya gerek görmeden ben bu 10,7 katsayısını (48/4.5) kameranın çalışma süresi ya da ne kadar Amper çektiğini hesaplamak için aldım. 0.5 A yani 500 mAH -mili amper saat için 500/10 (Yaklaşık) ortalama zamanda tüketimi kameranın 50mAH yapar. 0.25 de araç park halindeyken aracın diğer elektronik hafızası vs için tüketiliyor olsun (Böyle mi bilmiyorum sadece tahmin) yani 60.000 mAH akü için 75 mAH ve 0.70 de araç aküsünün "verimlilik" değeri olsun, buna göre (60.000*0,7)/75=560 saat o da 23 gün yapar. Yani akü 20 gün idare eder sizi demeye çalışıyorum..
    Diğer yandan ilk sayfada Olgu Beyin alıntı yaptığı daha önce belirttiğim tam kapasite kullanımda ya da 500 mAH kullanımda (60000*0.7)/500=84 saat. 3.5 gün. Sanırım o zaman 400 mAhtan hesaplayıp 96 saat bulmuştuk yani 4 gün...
    Bu hesaplar 3 aşağı bçyle olmalı herhalde..
    Fakat sorun şu ki, elinizde en fazla 64 GB kart var, orta çözünürlükte, G-sensor ve motion detection açık vaziyette ancak ve ancak 18 saat çekim yapabiliyorsunuz. Yani 0.75 gün. Yani siz aracı park ettiniz gittiniz, 4 gün sonra geldiğinizde kayıt 4 tur tamamlamış önceki 3 turu silmiş 5. kayda geçmiş olacak...Yani diyeceğim o ki zaten aracı 3-4 günden fazla park edecekseniz kamerayı açık bırakmanıza gerek yok ya da aracın başına gelecek bir problemi yakalama şansınız 5. günde %20, 10 günde %10..
    Yani sorununuz Akü değil çekim süresi. Dolayısıyla seyahat programında yolculuk 4 güne kadarsa kamerayı düşük çözünürlükte motion detection ile sgorta üzerinde bırakıp gitmek anlamlı yoksa gerek yok..
    Selamlar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sk67a

    quote:

    Orijinalden alıntı: nick06ali
    ...
    Edit: Hesaplama yaparsak...60Ah Akü, çekilen 50mA (3,3V) ve 25mA de diğer kaynaklardan olsa toplam 75mA; buna göre 560 saat çıkıyor. Bu da 23 tam gün yapar..Yani 20. günden sonra aküyü boşaltma ihtimali var..http://320volt.com/pil-aku-omru-hesaplama-akim-saat/

    Hesaplarınızda kameranın standart USB voltajı olan 5.0 Volt üzerinden çalıştığını,
    aracın aküsünün ise 12 Volt sağladığını dikkate aldınız mı?

    Arada bir aparat olmalı ki, akünün 12 Volt elektriğini kameranın kullandığı
    5.0 Volt USB seviyesine indirsin; voltaj çevirici.

    Verdiğiniz örnek çerçevesinde, 20 gün sonra aracınıza döndüğünüzde, aküde
    hatırı sayılır miktarda bir şarj seviyesi olmalı ki, marşa bastığınızda marş motoruna
    ilk hareketi yapmasını sağlasın. Motor bir kere çalıştıktan sonra doğal olarak
    akü şarj olmaya başlayacaktır. Fakat marşa bastığınızda neredeyse dibine kadar şarjı
    bitmiş bir aküden ne hayır gelir, ben emin değilim. Ayrıca kurşun-asit bileşikli araç
    akülerinin sürekli olarak minimum şarj seviyelerine inmeleri, akü dayanımı için
    pek de hayırlı olmayacaktır. Araç aküleri Li-Ion değil sonuç olarak.

    Bence bunu bir daha düşünün.

    48 saati akünüz bir kereliğine atlatmış. Güzel.
    Ama bir 48 saat daha, bir 48 daha, bir 48 daha... Döngüsel olarak bunu yaptığınızda akü ne hale gelir, bu da bir soru işareti.

    Bu arada bende GS900 kamera var; multimetre cihaz ile ölçüm yaptım; 450 mA akım çekiyor.

    Bu konu hakkında açtığım başlıklar aşağıda mevcut. Meraklısına hitap edebilir.

    http://forum.donanimhaber.com/m_102863639/tm.htm

    http://forum.donanimhaber.com/m_103163994/tm.htm




    Merhabalar,

    Evet bahsettiğiniz şeyi anladım, çevirici ile mümkün oluyor kamerayla gelen çakmaklık bir çevirici zaten aynen kullandım sigorta bağlantısında, ama voltaj bu hesabı etkiler mi emin değilim. Yani 12V*60ah=720 wh akü; 3.3 Volt * 0.45 A ise=1.485 mAh; 720 /1.485=485 saat eder. Yani 21 gün..Yukarıdaki hesapla 2 gün fark çıkıyor. Bu hesap doğru mantık mı çok emin olamadım..

    Yukarıda bahettim 20 gün kamera kullanımı için fiktif bir süre. 20 gün kayıt yaptıramayız 64 GB hafızaya dolayısıyla 3-4 günden bahsediyoruz sadece maksimum verimlilikte ne süre gider sorusu soruldu o yüzden hesap yağma gerekliliği doğdu. Öte yandan Akü bu hocam 5 yıl mıdır bunun süresi ? Yani verimli kullanmazsak ne kaybederiz 200 TL. Bunun yerine alacağımız diğer pillerin ömrü ne olacak? Bir Ramoss aldım 24 USD GEarbestten yani 70 TL. Bunlardan 3 adet alsam paralel bağlasam yine 200 TL..

    Aracın içerisinde 10 tane kamera kullanıyorsak elbette durum değişir :))

    Akü döngüsünde haklısınız tabi zarar verecektir ama nihayetinde kontrol panosu beslemiyoruz altı üstü minik bir kamera. Ömrünü bence çok etkilemez gibi..

    Sizin pil ve solar pil konusunu daha önce de okumuştum, hoşuma da gitti açıkçası, bu doğru şu yanlış diyemeyiz bu noktada nihayetinde hobi ve ne kadar durumu ağırlaştırır komplike hale getirirsek o kadar zevkli. Araçtaki bağlantılar süper, Tabi sizin biraz savaşa hazırlık gibi olmuş :) Yalnız ilk aklıma gelen şu oldu; zamanında bir pil almıştım çinden çanta cebinde taşırken pil patladı sıcak havada ve bana biraz da zarar verdi. Evde bebek veya çocuk varsa hocam bence pili araçtan uzak tutun.. Allah korusun zarar verebilir.

    Sağlıcakla..

    Edit: Bende bu işe girişirken bana mantıklı gelen Romoss power bank takmak çakmaklıkla kamera arasına pil takarak çözmekti. Fakat araçta bebek var ve pil de ağır bir pil, 20.000 mah. Güvenemedim. Dahası manuel iş görmek gerekti. Siz pili araya nasıl bağladınız? Kamera ile çakmaklık arasına bağlayıncak isorun şu, pil enerjş verirken şarj olmuyor şarj olurken beslemiyor. Elimdeki 4 power bank de öyle. Yani araya bağlantı atarsak devamlı manuel kontrol etmek gerekecek midir? veya siz nasıl çözdünüz?

    Edit2-Aslinda ortalama 48 saatlik dongulerden veya 96 saatlik dongulerden aku ne surede etkilenir bir bilene danismak gerekir. Kamera looplari konusunda hesaplar ortda ama dongu devamli oldugunda gercekten akunun omrunu gercekten 3-5 yildan 1 yila filan indirir mi bakmak lazim. Dongu surelerinin toplam sureye oraniyla bir iliskisi olsa gerek. Dusunelim. 3-5 yildir akude kullanan var midir acaba forumda.?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nick06ali -- 27 Mayıs 2016; 13:03:13 >




  • Bugün a118c kameram elime geçti. Bu üçüncü araç kameram ve dome d201 siparişim yolda. A118c'yi arka camda kullanmak için aldım. Ama kamera ve içindeki aparatları çok iyi düşünülmüş. Burada olguerhan beye tekrar teşekkür ederim. İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16 Mayısta siparişini verdiğim A118c kameramı bugün teslim aldım. Bu kadar çabuk geleceğini beklemiyordum. Menü ayarını kendim yaptım. İlk mesajda verilen video ile tarif edilen ayarlardan farklı olarak motion dedection ve g sensor açık konuma getirdim. Videoda kapalı olması gerektiği söylenmiş yanlışsa düzelteyim ama sebebini anlamadım açıkçası... Bir de hafıza kartını pc de b,ç,mlendirmiştim ama kamera üzerinde format atmayı unuttum. Sorun olur mu bilmiyorum. Sabah yola çıkmadan önce hatırlarsam formatlarım.
  • nick06ali N kullanıcısına yanıt
    A118c yi birazda park halinde kayıt amaçlı kullanmak için almıştım lakin m.sensor açık halde bile sürekli powerbankı sök tak şarj et döngüsü uğraşılacak gibi değil vazgeçtim bende..
    A118c vs bu kameraların üzerinde cep tlf.mantığındaki gibi şarj edilen lityum piller olmadıkça bu işin pratikte çözümü olmayacaktır bence..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8 Mayıs tarihinde verdiğim sipariş 28 Mayısta geldi. 64 GB Sandisc class10 hafıza kartı ile kullanmaya başladım. Umarım hafıza kartı sorun çıkarmaz. Olgu Beye teşekkürler.
  • hafıza kartını nerden ne kadara aldınız hocam
  • 
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.