Şimdi Ara

Dünyanın en değerli otomobil markası Toyota....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
2.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Brandz şirketine göre dünyanın en değerli otomobil markaları;
    1. Toyota
    2. Bmw
    3. Mercedes
    4. Honda
    5. Nissan

    İlk yüzde başka otomobil markası yok.

    Kaynak:www.brand100.com



    _____________________________
    ida
    lumix g3
    lumix 14-42
    konica hexanon 50 mm f:1.7
    vivitar 35 mm f:2.8
  • Konu Dışı forumundan bile çoğu zaman çok daha aktif olan bu forumdaki bu başlığa hiç yanıt gelmemesine şaşırdım. Toyota hak ediyor. Yalnız yine bir gariplik var, yine bu forumda aynı konu hakkındaki sıralamada Mercedes 3 değil, 8 civarında idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • Çoğu insan ülkemiz içindeki görüntüye bakıp yalan oldugunu söyleyebilir ama ben şöyle diyeyim discovery channelda bile araba alıp satanların altında toyota land cruiserler veya Kamyonetleri var demekki başka ülkelerde adamlar çok satıyo ve kaliteli yapıyor Türkiyede ise güzel ülkemde hala japon arabalarına yeterince önem verilmiyor ne diyelim umarım Ön yargıları kırarız
    _____________________________
    Sür yada öl :)
  • Basliginiz hatali dostum, premium vw listede yok, nolamaz toyota zirvede, japonlar her yerde yazacaktin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Anket gayet doğru olmuş.

    Babamın sürmediği araba kalmadı neredeyse,hala corolla diyor.
    _____________________________
    The best or nothing
  • Sorunsuz araclar toyota'lar honda'lar ama sevemiyorum bi turlu toyotayi hondayi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    istanbul
  • Volkswagen nerde?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Boşuna toyota almadık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    Brandz şirketine göre dünyanın en değerli otomobil markaları;
    1. Toyota
    2. Bmw
    3. Mercedes
    4. Honda
    5. Nissan

    İlk yüzde başka otomobil markası yok.

    Kaynak:www.brand100.com

    oha :S
    wv yi unutmuşlar yoksa kesin ilk 3'teydi (!)
    _____________________________
    Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
  • vosvogen nerede?

    paralel brandz...
    _____________________________
    Labor omnia vincit. Çalışınca her şey olur...
  • bunu sıralayan sadece brandz mı?

    edit: ayrıca başlık hatalı. "brandz şirketine göre" diye yazılmalıydı. başka bir kaynak bulup "dünyanın en değerli markası mercedes" diye başlık açmayı biz de biliyoruz.

    edit 2: fanboyların zoruna gitmiş. teker teker gelin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Murder Inc. -- 19 Haziran 2014; 21:55:19 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JapaneseHN

    Çoğu insan ülkemiz içindeki görüntüye bakıp yalan oldugunu söyleyebilir ama ben şöyle diyeyim discovery channelda bile araba alıp satanların altında toyota land cruiserler veya Kamyonetleri var demekki başka ülkelerde adamlar çok satıyo ve kaliteli yapıyor Türkiyede ise güzel ülkemde hala japon arabalarına yeterince önem verilmiyor ne diyelim umarım Ön yargıları kırarız

    Yerli civic ve corolla nın fiyatları ortada. Sorunsuzluk (!) kisvesi altında yurt dışından gelen ithal otomobillerden bile pahalıya satılıyor ki yurt dışından gelenlerde gümrük vergisi cart curt bir dünya masrafı var... Herkes japon otomobillerinin ne olduğunu biliyor yani...
    _____________________________

    "Bizim başka milletlerden hiç bir eksiğimiz yok. Cesuruz, zekiyiz, çalışkanız, Yüksek amaçlar uğrunda ölmesini biliriz."

    M.Kemal ATATÜRK




  • Lacano kullanıcısına yanıt
    Evet biliyor :) Motor kaliteleri performansları ortada almanlar araba yapar japonlar arabayı araba yapar :) Fiyatların ne oldugunu bende biliyorum ama 85 bin Tl lik bir Honda S2000 nedense 150 160 milyarlık bir BMW Z4ü gecebiliyor :))) Ve daha uzun süre gidiyor motorlar.
    _____________________________
    Sür yada öl :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JapaneseHN

    Evet biliyor :) Motor kaliteleri performansları ortada almanlar araba yapar japonlar arabayı araba yapar :) Fiyatların ne oldugunu bende biliyorum ama 85 bin Tl lik bir Honda S2000 nedense 150 160 milyarlık bir BMW Z4ü gecebiliyor :))) Ve daha uzun süre gidiyor motorlar.



    http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
     Dünyanın en değerli otomobil markası Toyota....
    _____________________________




  • Emin misiniz?

    Ben mercedesin en değerli marka olduğunu duymuştum.

    25.54 avro mercedes
    25.46 avro bmw

    Ayrıca en çok satan 1.sırada Bmw 2.sirada mercedes vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Rise Above Cancer
  • ve ayrıca amerika pazarında motor ödülleri

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ward's_10_Best_Engines

    @JapaneseHN
     Dünyanın en değerli otomobil markası Toyota....
    _____________________________




  • Ne yonden acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Opel Astra H 1.3CDTi Enjoy
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JapaneseHN

    Evet biliyor :) Motor kaliteleri performansları ortada almanlar araba yapar japonlar arabayı araba yapar :) Fiyatların ne oldugunu bende biliyorum ama 85 bin Tl lik bir Honda S2000 nedense 150 160 milyarlık bir BMW Z4ü gecebiliyor :))) Ve daha uzun süre gidiyor motorlar.

    Ben ne diyorum sen ne diyorsun arkadaşım... ???? Ona bakılırsa BWM S1000RR ilk çıktığı senesinde 4 büyük japonun (Honda,Suzuki,Yamaha,Kawazaki) 1000 cc lik kategorisinde sattığının daha fazlasını tek başına sattı... ?

    Japonları böylesine savunduğuna göre toyota nın gocunmayıp dizel motor için BMW nin kapısını çaldığından bihabersin galiba ?

    Ayrıca süper spor olayına bmw 20 küsür yıl önce nokta koydu... Artık bmw nin geçme geçilme gibi bir derdi yok, tek derdi günlük kullanılan araçlarda insanların sürüş zevkinin tavan yapmasını sağlamaktır.
    _____________________________

    "Bizim başka milletlerden hiç bir eksiğimiz yok. Cesuruz, zekiyiz, çalışkanız, Yüksek amaçlar uğrunda ölmesini biliriz."

    M.Kemal ATATÜRK




  • Dakikasında reklam vermişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Türkiyedede vosvos

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    - Söylesene, hepsini öldürmen şart mıydı? Ben sana sadece korkut demiştim.
    + Insanlar ölürken çok korkuyorlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.