Şimdi Ara

Dünyanın en çok satan akıllı telefonları açıklandı: İşte güncel liste

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
6.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
5 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dünyanın en çok satan akıllı telefonları açıklandı: İşte güncel liste
    Counterpoint Research'ün yeni raporuna göre, iPhone 17, iPhone 17 Pro Max'i geride bırakarak 2026 yılının ilk üç ayında dünyanın en çok satan akıllı telefonu oldu. İşte detaylar:



    Ayrıca Bkz.Apple Türkiye’den zam: iPhone 17, AirPods ve Watch fiyatları güncellendi



    iPhone 17, dünyanın en çok satan telefon oldu



    iPhone 17'nin baz modeli, küresel satışların %6'sını oluştururken, onu iPhone 17 Pro Max ve iPhone 17 Pro takip etti. Counterpoint Research'e göre, en çok satan 10 akıllı telefon modeli, dünya genelindeki tüm satışların %25'ini oluşturuyor.



    iPhone 17, selefinden daha iyi performans göstermeye devam ediyor. Düz model, daha fazla temel depolama alanı, geliştirilmiş kamera çözünürlüğü ve daha yüksek ekran yenileme hızı dahil olmak üzere Apple'ın üst düzey modellerine yaklaştıran bir dizi yükseltmeyle geldiğinden bu şaşırtıcı değil. Cihaz, Apple satışlarının son zamanlarda arttığı ABD ve Çin gibi önemli pazarlarda yıllık bazda çift haneli büyüme kaydetti. Güney Kore'de de satışlar üç katına çıktı.



    Samsung'un Galaxy A serisi, ilk 10'da beş sıra alarak en çok ilgi gören seri oldu. Galaxy A07 4G, Latin Amerika, Orta Doğu ve Afrika gibi bölgelerdeki talebin etkisiyle en çok satan Android telefon olarak öne çıktı. Samsung, bu cihaza altı yıl yazılım ve güvenlik güncellemeleri sunacağını söyledi. Markanın amiral gemisi Galaxy S26 Ultra, ilk 10'a giremedi ancak yeni yapay zeka özellikleri ve türünün ilk örneği olan gizlilik ekranı sayesinde ön satışlarda selefine göre daha iyi performans gösterdi. Xiaomi'nin Redmi A5 modeli ise onuncu sırada listeyi tamamladı.



    Dünyanın en çok satan 10 akıllı telefonu



    Dünyanın en çok satan akıllı telefonları açıklandı: İşte güncel liste




    1. iPhone 17

    2. iPhone 17 Pro Max

    3. iPhone 17 Pro

    4. Samsung Galaxy A07 4G

    5. Samsung Galaxy A17 5G

    6. iPhone 16

    7. Samsung Galaxy A56

    8. Samsung Galaxy A36

    9. Samsung Galaxy A17 4G

    10. Xiaomi Redmi A5




    Kaynak:https://counterpointresearch.com/en/insights/iphone-17-global-best-selling-smartphone-in-q1-2026-top-10-take-25-percent-share







  • Şu iphone'ları çok ama çok beğeniyorum ,harikulade telefonlar ama sırf ios yüzünden almıyorum ,geçmiyorum , yahu basit bir dosya atacaksın ya da çektiğin video ,resmi bilgisayara atacaksın eziyet oğlu eziyet .
    Ne klasör açabiliyorsun ne pdf dosyalarını atıp okuyabiliyorsun sıkıntı , ya da ben kullanmayı bilmiyorum ne diyeyim ,
    Honor ile devam....
  • ilk 10 da Apple dışında üst seviye cihaz yok.

  • hem pahalı hemde en çok satan alet. Bu marka bir sürü pislik yapsada demekki hem yazılımda hemde donanımda ötekilerden iyi yapıyor

  • Şu iphone'ları çok ama çok beğeniyorum ,harikulade telefonlar ama sırf ios yüzünden almıyorum ,geçmiyorum , yahu basit bir dosya atacaksın ya da çektiğin video ,resmi bilgisayara atacaksın eziyet oğlu eziyet .
    Ne klasör açabiliyorsun ne pdf dosyalarını atıp okuyabiliyorsun sıkıntı , ya da ben kullanmayı bilmiyorum ne diyeyim ,
    Honor ile devam....

  • jubeii kullanıcısına yanıt
    cihazın fiyatı s25 ile aynı, çinli rakiplerinden daha ucuz.

  • şu galaxy a07 falan nasıl bu kadar satıyor. dünya çok fakirleşmiş o zaman

  • Şaşırtıcı değil en çok pro serilerinin reklamı yapılır konuşulur ama genelde düz modeller f/p olarak daha fazla satar. 2025 yılının da en çok satan telefonu iphone 16 idi, millet 60 hz kim alacak çöp dedi forumda konusunda in cin top oynuyordu ama demek ki bunların bir gerçekliği yokmuş müşterinin beklenti ve tercihleri çok çok farklı.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sendemail kullanıcısına yanıt

    dediğin bütün işleri rahatlıkla yapıyorum.

    _____________________________
    Her canlı ölümü tadacaktır.
    Hidayete uyanlara selam olsun.
  • Dünyayı bilemem ama bizim ülkede enflasyon ve ekosistem sayesinde böyle. Ha pardon bir de gösteriş için böbrek satacaklar yüzünden 😅

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Conduran kullanıcısına yanıt
    3.dünya ülkelerinde çok satmış olabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Conduran kullanıcısına yanıt

    Sıfırı 7.500 tl alo desin yeter kafası.

    _____________________________
  • Dünya iki kutuba bölünmüş. Birileri Pro max takılırken diğerleri Samsung a07 takılıyor. Bu düzene karşı yeni cihaz almayarak eskisini 10-20 yıl kullanarak tepkimizi gösterelim ki sistem çöksün.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Sene2026 S kullanıcısına yanıt
    yurtdışı turuncu iphone 17 pro max alırsam daha telefon almam 😅

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • sendemail kullanıcısına yanıt

    artık yapılıyor onlar ya

    _____________________________
  • Bir tane S serisi yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Conduran kullanıcısına yanıt
    Dedeme aldım verdim, telefonla görüşür, haftada 1-2 whatsapp'a girer, arada bir haberlere bakar çıkar. İşini yıllarca görür.

  • telefonlar ikiye ayrılır; iPhone ve diğerleri...
    android markaların ceo'larının bile iPhone kullandığı bir ortamda şaşırılmayası bir tablo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • pngvss P kullanıcısına yanıt

    Tr de fiyatı uygun olsun herkesin almak istediği tek telefon iphonedir. çoluk çocuk imkanı olsun hep iphone alır.

    alıyorlarda zaten.

    _____________________________
    Her canlı ölümü tadacaktır.
    Hidayete uyanlara selam olsun.
  • İphone artık yatırımlık telefon oldu. Kullandıkça değer kazanıyor.

    _____________________________
  • nadir3391 kullanıcısına yanıt

    valla hocam 30'lu yaşlardayım 2006'da iPhone'un ilk sızıntıları çıktığından beri delisiyimdir 20 yıldır hiç değişmedi inanılmaz farklı bir aurası var meretin bırakamıyorsun   android kullandığım uzunca bir dönem oldu ama iPhone'u hep arıyordum çok şükür 4 senedir kesintisiz kullanıyorum ama her sene yenisini almaya gerek yok o iyice saçma tüketim çılgınlığına giriyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.