< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

Dünyamızın tek bir ülke olmasını ister misin?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Kardeşim senin işin gücün yok mu:)) Dünya üzerinde devletleri ayrı ayrı kuranlar zaten fikir yada etnik ayrılıklardan dolayı oluyor. Tek ülke olsa bile yine ülkelere bölünürlerdir. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ütopik ve tehlikeli bir komünist kafa yapısı bu. Fakat iyi haber, gerçekleşmesi imkansız bir şey. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 19 Nisan 2025; 12:58:40 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Komünizm saçmalığında "Tüm sınırlar kaldırılacak, insanlar bir olacak ve komünizmle yönetilecekler" denilmiyor mu? Tüm insanlığı Nazi çizmesiyle ezersen, bu mümkün olabilir; ama o zaman da senin düşündüğün gibi bir ütopya ortaya çıkmaz ve muhtemelen buna da karşı çıkarsın. Yani yazdığın şey, bende ütopik bir komünist saçmalığı çağrıştırdı ve böyle bir şey 1000 yıl sonra bile olmaz. Ancak söylediğim şekil, diğer ülkeleri ezersen olabilir ve sadece ezmek yetmez çoğunu öldürmek gerekir, çünkü itaat etmezler, bu çok uğraştırıcı ve çok fazla görev anlamına da gelir, ona da hayır diyeceğini düşünüyorum. Yani yazdığın şey mümkün olmayacak bir şey. Sen istesen bile başka insanlar buna gönüllü olmayacaklar. Özetle komünist saçmalıklara benziyor bence. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 19 Nisan 2025; 13:34:49 > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ronnee_N. -- 19 Nisan 2025; 13:43:38 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Tek dünya devletiymiş. Zaten yapmaya çalıştığınız şey tam olarak bu. Sovyetler birliğinde uydu devletler var ya aynı onun gibi kukla lafta devletmiş gibi gözüken devletler vardı işte onun gibi yapmaya çalışıyorsunuz. Bir sürü devlet kazakistan, ermenistan falan filan hepsi moskovanın emrindeydi. Kurmak istediğiniz sistem bu. İklim kanunu, o kanun bu kanun diye tüm dünyayı yönetiyorlar. Ülkelerin başlarındaki lider sanılanlar bunların dediğini harfiyen uyguluyor. Görünüşte bağımsızlar ama dünya sağlık örgütü, diğer kuruluşlar ne derse o oluyor. Mülteci alacaksın diyorlar kendi halkı istemese bile alınıyor. Yeni kimliklere baktım. Cinsiyetlere göre renk ayrımı yok. Sanki tüm dünyada standart bir kimlik yapılmış gibi. Çin devleti de aynısını kullanıyor türkiyede. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ronnee_N. -- 20 Nisan 2025; 23:1:42 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UzmanAga -- 19 Nisan 2025; 23:58:57 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|