Şimdi Ara

Dünyada yaklaşık 2 haftadan beri duyulan garip sesler.!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
812
Cevap
32
Favori
53.592
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Dünyada yaklaşık 2 haftadan beri duyulan garip sesler.!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5413 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ketçaplı Gofret

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rKp1Xt3hJ-8


    Oha lan bu sesin aynısını geçen gece yatakta dönüp dururken duymuştum. Rüzgar sesidir diye takmadım.

    İstanbul/Gaziosmanpaşa

    Korkuyoruz reis


    sallamıyosan evet benim duyduğumda bunun aynısı gibiydi orta odaya kadar geldi ses hatta kardeşim gök gürüldedi dedi havada bulutun b si yoktu..duyduğum sese en çok benzeyen bu..ben 2 kere duydum son 4 gündür bişey duymadım..duyduğum anda kayda alıcam..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 18 Ocak 2012; 17:13:33 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    7511 Mesaj
    Ergenlerin hayal gücü çok yuksek.Hepsi ben de duydum diye sallamaya başlamış.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    203 Mesaj
    yav bi ossurmuştum milleti korku sarmış iiyi bidaha ossurmam
    |
    |
    _____________________________
    3,2 liter 6 cylinder 338 horse power @ 7900 rpm 365 N·m torque @ 4900 rpm0-100 km/h: 4.6 seconds top speed 303 km/h
    length 4491 mm height 1372 mm weight 1,549 kg
  • Yarbay
    2452 Mesaj


    Geldim beyler. Olay mı var?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2844 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnrbK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Slp

    beyler

    21 aralik

    fake alien attack







    Sebepsiz bir kriz geldi
    |
    |
    _____________________________

    DH Japonya Hayranları
    ||DH Elektronik külübü||Opera fan kulübü||Amfi hastası, motor-bisiklet ustası||Az yakar, çok kaçar




  • Yüzbaşı
    258 Mesaj
    biri bizle taaşuk-u talat ve fitnat geçiyor olmalı
    _____________________________
  • Yarbay
    2440 Mesaj
    1.5 hafta önce gece garip bir ses duymuştum böyle yarı uyanıktım dışarıdan geliyordu üşenipte bakmadım..

    sabah olduğunda da rüyadır dedim yoksa öyle bir sese millet uyanırdı

    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    428 Mesaj


    Half-Life 2 serisini hatırlattı bana.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Mesajım bulunsun pc ye geçince bakıcam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    105 Mesaj
    adamım son video gerçekten beni ürpertti
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2483 Mesaj
    Viral reklam.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1547 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: meymür

    biri bizle taaşuk-u talat ve fitnat geçiyor olmalı

    sdakjdsakdsa
    |
    |
    _____________________________
    Mühendis Bey

    Msi Ge60 412 0nd
  • Binbaşı
    1379 Mesaj
    bence biri çıkarmıştır bu sesi duyduk diye video koymuştur,baktılar ilgi çekiyo aynı sesin bulunduğu videolarla doldu taştı ortalık boş iş aga bunlar
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    474 Mesaj
    %100 http://naturesoundsfor.me/ bu siteden yapmışlardır bu sesleri Alayı fake yani
    _____________________________
  • ejderhalar geri döndü. dragon shouth
    |
    |
    _____________________________
    Serik İlçe Belediye Su İşleri Memuru
    KPSS Point: 67,43

  • Binbaşı
    1547 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Darksilence09

    %100 http://naturesoundsfor.me/ bu siteden yapmışlardır bu sesleri Alayı fake yani

    Lan ne güzel eğleniyorduk
    |
    |
    _____________________________
    Mühendis Bey

    Msi Ge60 412 0nd
  • Binbaşı
    1335 Mesaj


    5.dk'da ses daha net geliyor. Amerika diyorum başka bir şey demiyorum.

    Benim fikrim bu ses bir manyetik alan oluşumu sonucu çıkıyor. Yerin altından falan gelen bir ses değil. Belirli aralıklarda frekans değerlerinin yükselip azalması sonucu çıkan bir takım ses gibi geldi.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1680 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Abdullah_81

    quote:

    Orijinalden alıntı: collossus

    Bir ses oluşması için sesin kaynağı olması gerekir. Bu denli yüksek bir sese neden olan bir titreşimin kaynağı kendini hissettirir. Bütün videolara baktım hiç şehirlerde kalabalık ve birbirinden habersiz bir topluluğun tepki verdiği bir videoya rastlamadım. Ayrıca hangi manyetik alan insan kulağının duyabileceği bir ses üretiyor? Madem dış kaynaklı manyetik bir neden var neden dünyanın her yerinde aynı anda duyulmuyorda bazı bölgelerde duyuluyor? İlginç...

    aynı düşüncedeyiz

    güneş patlamalarıyla aynı mantık proton fırtınası nereyi vurursa, geçen ağustosta vardı brazilya elektirksiz kaldı teller yandı bize niye bişey olmadı? nette bilgiler var! farkındaysan dünya dönüyo arka kısımında kalan niye ses duysun? zaten olay boruyla birinin dünyaya ses fışkırtması değil Manyetik Rezonans diyolar .....

    Proton fırtınası her yeri vurur ama dünyanın manyetik alanı düz bir duvar gibi olmadığı için belirli bir bölgede kendini daha çok hissettirir ama tutupta bu bir kasaba yada şehir kadar küçük bir yer olmaz. Bu nasıl bir iştirki bir kasabada yada sadece bir şehirde eş zamanlı olarak yaşanıyor? Bana bir tane video gösterki şehirlerde mobese yada güvenlik kameraları ile bu seslerden ötürü duyulan şaşkınlığı yansıtan. Bütün videolar nerdeyse soyut bir ortamda çekilmiş. Bu ses azda şehirlere uğrayayım demiyor nerde köy kasaba mezra oralara gidiyor. Şehir hayatından pek hazzetmiyor herhalde.
    _____________________________
    - Bizim gezegenimize neden geldiniz?
    - Sizin gezegeniniz mi?
    - Evet dünya bizim gezegenimiz.
    - Hayır. Sizin değil!!!




  • Yarbay
    5413 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: collossus

    quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Abdullah_81

    quote:

    Orijinalden alıntı: collossus

    Bir ses oluşması için sesin kaynağı olması gerekir. Bu denli yüksek bir sese neden olan bir titreşimin kaynağı kendini hissettirir. Bütün videolara baktım hiç şehirlerde kalabalık ve birbirinden habersiz bir topluluğun tepki verdiği bir videoya rastlamadım. Ayrıca hangi manyetik alan insan kulağının duyabileceği bir ses üretiyor? Madem dış kaynaklı manyetik bir neden var neden dünyanın her yerinde aynı anda duyulmuyorda bazı bölgelerde duyuluyor? İlginç...

    aynı düşüncedeyiz

    güneş patlamalarıyla aynı mantık proton fırtınası nereyi vurursa, geçen ağustosta vardı brazilya elektirksiz kaldı teller yandı bize niye bişey olmadı? nette bilgiler var! farkındaysan dünya dönüyo arka kısımında kalan niye ses duysun? zaten olay boruyla birinin dünyaya ses fışkırtması değil Manyetik Rezonans diyolar .....

    Proton fırtınası her yeri vurur ama dünyanın manyetik alanı düz bir duvar gibi olmadığı için belirli bir bölgede kendini daha çok hissettirir ama tutupta bu bir kasaba yada şehir kadar küçük bir yer olmaz. Bu nasıl bir iştirki bir kasabada yada sadece bir şehirde eş zamanlı olarak yaşanıyor? Bana bir tane video gösterki şehirlerde mobese yada güvenlik kameraları ile bu seslerden ötürü duyulan şaşkınlığı yansıtan. Bütün videolar nerdeyse soyut bir ortamda çekilmiş. Bu ses azda şehirlere uğrayayım demiyor nerde köy kasaba mezra oralara gidiyor. Şehir hayatından pek hazzetmiyor herhalde.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rKp1Xt3hJ-8
    bunu izlemedin sanırım koca ülke ve şehir zaten çoğu şehir ormanlık alan bi kaç video..100.000 lerce insan var duyduğunu soyleyen elbette sallayanları vardır yada fake video vardır ben hepsi gerçek demedim zaten hiç bi zaman..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 18 Ocak 2012; 19:07:21 >
    _____________________________




  • Çavuş
    45 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: meymür

    biri bizle taaşuk-u talat ve fitnat geçiyor olmalı

    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
son dakika
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.