Şimdi Ara

Dünya Varmışşş bu LPG neymiş böyle :)) boşuna çırpınmışım aylarca (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
317
Cevap
0
Favori
33.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SONY_55

    Benim primera gt'ye de brc marka lpg takılı.Çekiş olarak benzin daha atak ama o kadar fark yok.Acaba diyorum benim bu motor yüksek beygirli olduğu için ilerleyen zamanlarda bir sorun çıkartır mı?

    Benzer soru benimde aklımı kurcalıyor, mesele beygir değilde LPG de yüksek devir çevirmek benzinliye nazaran dahamı zararlıdır acaba? Bilen varsa yanıtlarsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Armanius


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonersoy

    Atiker safefast sistemi taktırdım

    İstanbul muğla yolu


    70 liralık lpg 475 km yaptı aracım
    +180 190 i gördü araç sorunsuz

    Opel Corsa 2004


    :)


    şöyle kocaman bir ohhhh çektim valla

    Dostum performansta nasil bir degisiklikler oldu? Guclendimi yoksa gucsuzlestimi? Birde benzinliyken ne kadaryakiyordu onlarida bi bildirirmisin? Ayrica gaz taktirma kaca patladi?



    Hocam umarım tam açıklarım..


    1.cisi normalde 900 tl fiyat çekmişti safefast takalım dedı atiker.1.100 e taktılar.Enjektörlerini en iysi takın dedım usta tanıdık taktı.İtalyan markalı ürünler kullandı.
    Ruhsata işletme sızdırmazlık filan 200 300 daha vermısımdır dıcem ama o ıslemlerı ben yapmadım damat yaptırdı.Sormadımda acıkcası abi benden olsun deyınce cunku arabayı ona verıcem 10 gunlugune.


    Ama laf arası bunlar sorar öğrenirim.


    2. Çekişte herhangi bir problem yok oyle titreme vs vs olmadı ilk gün soğukta gaz yemedı ama o gunden bu yana hıc yapmadı bunu.Çok dik yokuşlarda benzınlye nazaran bir çekiş farkı oluyor.Ama uzun yolda rampada falan canavar gibi.
    Acaba titreme yaparmı vs vs diye 190 a kadar çıktık uzun süreli hiç bir problem yapmadı

    3.Çalıştırdıktan sonra 5 sanıye ila 15 sanye arasında geçiyor lpgye.Koku filan duymuyoruz gayet guzel

    4. Lpgli kullanımdan sonra tekrar kontrole götürdüm motora baktırdık hiç bir sıkıntı görünmüyor.

    5. Sadece motor ışığı yandı onuda usta zengın karısım fakır karısım olayı dedı sımdı sondursem yıne yanar 1000 km sonra gel bakalım soruna dedı.

    6. Hiç kulak asmadım ustaları okuyunca burda gittim direk taktırdım.


    Önceden 50 milyon 2 gun gidiyordu şımdı 5-6 gun gidiyor.
    Şhir içi ölçümlerim 190 ve 220 arası deıstı ilk depolarda.Oyle belırlı bır şurdan alayım bu istasyondan alayım takıntımda yok.Nerde biterse en yakından alırım markaya dikkat etmem.


    Düşük viteste hafif ses yapıyor ama yuksek hızda bu ses azalıyor benzınlıye nazaran.


    Ekonomi derseniz :

    100 km 35 40 tl öderken şimdi 20 tlye 100 km gidiyorum. Bahçelievler yayla mahmutbey istoç ve E 5 trafiginde ve gop u bilen bilir oralarda.


    İllaki test etmek isterim diyen kafasına takılan varsa veriririm adresimi gelsin lpgli araçla gezsın benle hem tanışır hem ıkı cayımı ıcer.


    Gerçekten çok çok memnunum.Öyle Avm sorunum filanda yok daha hıc gırmedım kapalıotoparka. Ama diğer araçları tehlıkeye atmamak için girmem.onun yerıne arabamı bırakırım açık otoparka yada 200 300 metre uzaga ARABA ALDIM ALALI YAPAMADIGIM sporu yaparım.Azdır makara yapıyorsun demeyın ne kurtarırsak faydası var :)

    O kadar ekonomiye diğer 300 metre 3000 metre bile yürürm.Artık hatunun yanına giderken düşünmüyorum acaba emirgana gitsem gelsem yakıt yetermı dıye.

    Benden çok çok usta şoförler vardır burada kullanan.Onlarında affına sıgınarak derımkı sakın ola dusunmyeın gidin taktırın.


    Zaten benzın parasına ayda 500 verıyorsam lpgye 250 verıcem taksidini kendısı fazla fazla ödüyor.Öyle amorti hesabınada girmem kafam rahat doya doya bınıyorum


    Aracım 2004 corsa c 1.4 Twinport Njoy spor model 16 valf var. Ağırlıgı 950 kilo lastiklerim eski manuel vites.

    Aracın bilgileride bunlar

    Ayrintili cevaplar icin tesekkurler ustadim, sayende aydinlanmis olduk




  • Merhaba arkadaşlar,
    Uzun süredir sadece sizin yazılarınızı okuyan bilgi paylaşımlarınızı takip edeyen biriydim. Bugün ilk defa aktivasyounu tamamlayıp yazmaya karar verdim. Otomobil konusunda burada paylaşımlarından faydalandığım tüm arkadaşlara -özellikle hemşehrim olan ve yaşça benden büyük olduğunu bildiğim Taner GÖDE abime- teşekkür ederim.
    Sadede gelecek olursam; bir otomobil tutkunu olarak 86 model 131, 98 model 1.4 şahin, 90 model Flash'tan sonra Haziran ayı itibarıyla 2007 model VW Golf Goal 1.6 (Hitler motor) bir araç sahibiyim. Aracımda lpg yok ve taktırmayı düşünmüyordum ta ki sizin yazılarınızı ve özellikle Taner Göde abimin ASX'e BRC uygulamasını takip edene kadar.Çünkü işim gereği bulunduğum şehir fazla km (aylık en fazla 600 km) yapacak bir yüzölçüme sahip değil ve senede şehirlerarası 2000 km uzun yol yapıyourum ve aracın orasının burasının delinmesi pek hoşuma gitmiyor. Ama uzun süredir benzinli araç kullanmadığım için yakıt ibresinin kırmızı çizgiyle olan aşkını unutmuşum onlar hala beraberler. Halihazırda başlık da açılmışken bazı paylaşımlarınıza ihtiyacım olacak.
    Lpg'ye tam karar verirsem muhtemelen Adana'da taktıracağım. Bulunduğum ilde sadece Atiker var sanırım BRC yeni geldi.
    Simit tank TUV'de sıkıntı açıyor mu?
    Lastik tamir kiti her lastiğe uygulanabiliyor mu? Menzili ve maliyeti nedir?
    Zaten 102 beygir olan (bana göre yetersiz) performansı ne kadar etkiler?
    Motor arıza gösterge lambası sorunu oluşuyor mu?
    Dolum kapağı illa ki tampona konmak zorunda mı?

    Teşekkürler...




  • ben niyeyse sevmiyorum bu lpg denen zıkkımı

    her araç orjinal şekliyle kullanılmalı bence.az yaksın istiyorsan dizel al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N_E_1_4_U

    Merhaba arkadaşlar,
    Uzun süredir sadece sizin yazılarınızı okuyan bilgi paylaşımlarınızı takip edeyen biriydim. Bugün ilk defa aktivasyounu tamamlayıp yazmaya karar verdim. Otomobil konusunda burada paylaşımlarından faydalandığım tüm arkadaşlara -özellikle hemşehrim olan ve yaşça benden büyük olduğunu bildiğim Taner GÖDE abime- teşekkür ederim.
    Sadede gelecek olursam; bir otomobil tutkunu olarak 86 model 131, 98 model 1.4 şahin, 90 model Flash'tan sonra Haziran ayı itibarıyla 2007 model VW Golf Goal 1.6 (Hitler motor) bir araç sahibiyim. Aracımda lpg yok ve taktırmayı düşünmüyordum ta ki sizin yazılarınızı ve özellikle Taner Göde abimin ASX'e BRC uygulamasını takip edene kadar.Çünkü işim gereği bulunduğum şehir fazla km (aylık en fazla 600 km) yapacak bir yüzölçüme sahip değil ve senede şehirlerarası 2000 km uzun yol yapıyourum ve aracın orasının burasının delinmesi pek hoşuma gitmiyor. Ama uzun süredir benzinli araç kullanmadığım için yakıt ibresinin kırmızı çizgiyle olan aşkını unutmuşum onlar hala beraberler. Halihazırda başlık da açılmışken bazı paylaşımlarınıza ihtiyacım olacak.
    Lpg'ye tam karar verirsem muhtemelen Adana'da taktıracağım. Bulunduğum ilde sadece Atiker var sanırım BRC yeni geldi.
    Simit tank TUV'de sıkıntı açıyor mu?
    Lastik tamir kiti her lastiğe uygulanabiliyor mu? Menzili ve maliyeti nedir?
    Zaten 102 beygir olan (bana göre yetersiz) performansı ne kadar etkiler?
    Motor arıza gösterge lambası sorunu oluşuyor mu?
    Dolum kapağı illa ki tampona konmak zorunda mı?

    Teşekkürler...

    Aramıza hoşgeldin,
    Simit tank hiç bir şekilde tüv den sorun çıkarmaz, bende de aynısından var ancak şimdi taktıracak olsam bagajın dibine ince uzun silindirik şekilde (sanırım 40lt oluyor oda) olan tanklardan taktırırdım, stepnenin boşta kalması bazen can sıkıyor.
    Lastik tamir kitleri sizi en yakın tamirciye kadar götürür, uzun yolda yüksek hızlarda riskli olur kanaatindeyim çükü en fazla lastiği 22-24psi kadar şişirebiliyor. Ayrıyetten tüpü lastiğe sıkınca emin olmamakla beraber lastik tamir edilemeyebilir (lastikçi söylemişti) lastiğin tüm iç yüzeyine sıvanıyor, yapıştığı yerden çok zor çıkıyor demişlerdi.
    Performans konusunda sıkıntı yaşamazsın, önemli olan ekonomi yapmak zaten
    Arıza lambası muhtemelen ilkl zamanlarda yanacaktır, ilk montajdan sonra 2 yada 3 kere kalibreden sonra (ışık yakarsa) arıza lambasının yanmaması lazım, ama aracına göre değişebiliyor tabiki.
    Dolum kapağı ister tampona ister tamponun altına takılır (görünmeyecek şekilde)
    İyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çekomastik -- 3 Temmuz 2011; 19:53:10 >




  • Lpg olarak prins diyorlar ama atiker nasıl? atikeri bir arkadaş kötülüyordu arıza veriyor sürekli doyrdu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tLqA -- 3 Temmuz 2011; 19:53:11 >
  • İNSANLARI LPG'YE MECBUR ETTİRENLER UTANSIN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen

    ben niyeyse sevmiyorum bu lpg denen zıkkımı

    her araç orjinal şekliyle kullanılmalı bence.az yaksın istiyorsan dizel al.


    9-10000 tl civarında sorunsuz dizel araç önerinizi öğrenmek isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    Lpg olarak prins diyorlar ama atiker nasıl? atikeri bir arkadaş kötülüyordu arıza veriyor sürekli doyrdu?

    Prince ve Teleflex en iyi kitlerdir tabiki, ancak yedek parça ve servis ağları bildiğim kadarıyla zayıf (benim buluduğum bölgede hiç yok hatta)
    Atiker komple yerli üretim (enjektörleride dahil)
    Bu yüzden tercihim BRC-LOVATO-LANDIRENZO gibi markalar olurdu.
  • Değerli arkadaşım,

    Size yardım etmekten büyük mutluluk duyuyorum. Sözünü ifade ettiğiniz araçların tümüne sıralı LPG sistemi sorunsuzca uygulanmaktadır. Bilhassa BSE kodlu 1.6 MPI 102 HP 8V SOHC motorlu GOLF aracınıza LPG sorunsuzca uygulanmakta, benzine zam geldikçe LPG'ye uyumlu olan motorların değeri artmakta, diğerlerinin değeri yerinde saymakta, hatta düşmektedir.

    - Simit tank TÜV'de sıkıntı açmıyor.
    - Lastik tamir kiti hakkında bir bilgim yok, fakat PASSAT'a Antalya'da satılan ince yedek lastik almayı düşünmüşyüm (ASX'de orjinal var).
    - 102 HP olan motora Almanya'da VW Fabrikasında LANDIRENZO marka OEM tipi LPG kiti orjinal takılıyor, 97 HP'ye düşüyor fakat yetiyor.
    - Motor arıza gösterge lambası BRC ve LANDIRENZO marka LPG kitlerde yanmadığını tecrübe ile biliyorum.
    - Dolum kapağı tercihinize göre ama eksoz çıkış borusundan uzakta takılıyor, ben sadece SEAT'ta tamponu deldirdim.

    Şu anda dizel almak istemeyen veya dizelin fiyat farkını karşılamak istemeyenler LPG'ye uygun benzinli motoru haklı olarak tercih ediyorlar, LPG'ye uygun olmayan motora sahip araç alanlar iki tercihle karşı karşıya; benzin fiyatına katlanmak suretiyle aracı kullanmak veya aracı az kullanmak. Katlananlar için benzin fiyatı dert değil, az kullananlar da uygun LPG kitinin çıkmasını beklemekte veya benzin fiyatının ucuzlamasını ümit etmekte, ki bu sonuncusunun gerçekleşme ihtimali pek yok gibi.

    Yazıldığım KIA Sportage'dan GDI motoru nedeni ile vazgeçtim. MITSUBISHI ASX'i DOHC motorunun LPG'ye uygun olması neden ile aldım. 300 km'deyken LPG taktırdım, 520 km'de LPG'yi tekrar doldurdum, şu anda 920 km'deyim ve halen LPG tükenmedi, 45 litre simit tank 38 litre LPG aldı, araç LPG'de de tasarruflu. Kendim 1.4 TSI motorlu PASSAT aldım, arkadaşlarımın 3'ü 1.6 MPI motorlu PASSAT aldılar ve LPG taktılar, 2'si kârla sattı, diğeri 2 yılda 60.000 km yaparak LPG kitinin parasını çıkarmakla beraber araç bedelinin 1/3'ü kadar tasarruf etti.

    LPG sisteminizi şimdiden tebrik eder, tasarruflu günler geçirmenizi dilerim.

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: N_E_1_4_U

    Merhaba arkadaşlar,
    Uzun süredir sadece sizin yazılarınızı okuyan bilgi paylaşımlarınızı takip edeyen biriydim. Bugün ilk defa aktivasyounu tamamlayıp yazmaya karar verdim. Otomobil konusunda burada paylaşımlarından faydalandığım tüm arkadaşlara -özellikle hemşehrim olan ve yaşça benden büyük olduğunu bildiğim Taner GÖDE abime- teşekkür ederim.
    Sadede gelecek olursam; bir otomobil tutkunu olarak 86 model 131, 98 model 1.4 şahin, 90 model Flash'tan sonra Haziran ayı itibarıyla 2007 model VW Golf Goal 1.6 (Hitler motor) bir araç sahibiyim. Aracımda lpg yok ve taktırmayı düşünmüyordum ta ki sizin yazılarınızı ve özellikle Taner Göde abimin ASX'e BRC uygulamasını takip edene kadar.Çünkü işim gereği bulunduğum şehir fazla km (aylık en fazla 600 km) yapacak bir yüzölçüme sahip değil ve senede şehirlerarası 2000 km uzun yol yapıyourum ve aracın orasının burasının delinmesi pek hoşuma gitmiyor. Ama uzun süredir benzinli araç kullanmadığım için yakıt ibresinin kırmızı çizgiyle olan aşkını unutmuşum onlar hala beraberler. Halihazırda başlık da açılmışken bazı paylaşımlarınıza ihtiyacım olacak.
    Lpg'ye tam karar verirsem muhtemelen Adana'da taktıracağım. Bulunduğum ilde sadece Atiker var sanırım BRC yeni geldi.
    Simit tank TUV'de sıkıntı açıyor mu?
    Lastik tamir kiti her lastiğe uygulanabiliyor mu? Menzili ve maliyeti nedir?
    Zaten 102 beygir olan (bana göre yetersiz) performansı ne kadar etkiler?
    Motor arıza gösterge lambası sorunu oluşuyor mu?
    Dolum kapağı illa ki tampona konmak zorunda mı?

    Teşekkürler...




  • sonra okurum
  • tamamı şehir iç(Kastamonu) eşimin 1.2lt easytronic corsa'sı 1 depo ile 620-630km yapıyor...benzin 2 aydır hep aynı yerde aynı zamanda(ışık yanıp sönmeye başladığında) alınıyor....depo 45lt ancak son zamanlarda 175tl'ye doluyor,42lt civarında alıyor yani...benim dizel 407'mle(8lt şehiriçi) aynı yakıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen

    ben niyeyse sevmiyorum bu lpg denen zıkkımı

    her araç orjinal şekliyle kullanılmalı bence.az yaksın istiyorsan dizel al.


    9-10000 tl civarında sorunsuz dizel araç önerinizi öğrenmek isterim.

    o paraya dizel yok.

    ama 40-50.000 lik araba alıpta lpg taktıranları anlamıyorum.madem lpg taktırcaksın niye 50.000 lik arabayı heba ediyorsun.
  • 5 Hafta önce 50.000 TL'ye yakın bir fiyatla sıfır araç aldım, 3 hafta önce de BRC marka sıralı LPG sistemi taktırdım. Çok profesyonelce ve hatasız bir montaj oldu. Araç "heba" olmadı, aksine kıymeti arttı, kaldı ki aldığım araca Avrupa'da fabrika çıkışı BRC marka sıralı LPG sistemi takılıyor ve bu şekilde satılıyor. VW Polo ve VW Golf de Avrupa'da fabrika çıkışı LPG'li satılıyor ve ne yazık ki Türkiye'ye ithal edilmiyor ve bu araçlar da 40-50 bin TL'lik araçlar, hiçbiri heba olmuyor.

    Kalitesiz LPG kiti ve kötü montaj aracı heba ediyor ama LPG'nin kendisi doğru monte edildiği sürece aracı heba etmiyor, sizin yakıt giderinizi önemli ölçüde azaltıyor, ayrıca aracı satarken de LPG kitinin fiyatını araç bedelinin üzerine ekleyip satabiliyorsunuz.

    LPG'nin 40-50 bin TL'lik araçlara "takılmaması" gerektiği veya "neden takıldığı" soruları forumda çok soruldu. Araç alırken otomobile bir defa, yakıtına her defa para ödemek mecburi bir tercih, yakıtı pahalı almak veya ucuz almak da kişisel bir tercih. 1 depo LPG (38 litre) ile 500 km'ye doğru yol alıyorum, 400'ü devirdim, halen yakıt tükenmedi.

    Aracın yakıt tankı ibresinin düşme hızı, ortalama yakıt gideriniz ve akaryakıt istasyonunda yanaştığınız pompa önemli, bunu her defasında dile getiriyorum. İyi ki aracı almışım, iyi ki de LPG taktırmışım. Herkese sadece tavsiye ederim. 70.000 TL'lik bir OPEL INSIGNIA da alsam en geç 1 hafta içerisinde LPG taktırırım, o 1 haftalık süreyi de en iyi LPG kitini araştırmak için harcarım, üşendiğimden veya zorsunduğumdan değil.

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen

    ama 40-50.000 lik araba alıpta lpg taktıranları anlamıyorum.madem lpg taktırcaksın niye 50.000 lik arabayı heba ediyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen
    ama 40-50.000 lik araba alıpta lpg taktıranları anlamıyorum.madem lpg taktırcaksın niye 50.000 lik arabayı heba ediyorsun.


    Ben de aynı soruyu ingiltere Kraliyet ailesine sordum ama apışıp kaldılar, cevap veremediler.

    Almanya
    Montaj yaptırama devlet teşvik olarak geri ödüyor.

    İtalya
    Montaj yaptırama devlet teşvik olarak geri ödüyor.

    İngiltere
    Kraliyet aileside LPG kullanıyor. Hava kirliliğinin yoğun olduğu günlerde Londra'da bezinli ve dizel araçlara trafiğe çıkma yasaklanıyor. Lpg li araçlara serbest.

    Fransa
    1. Aracı 3 yaşının altında olmamak kaydı ile LPG montajı yaptıran araç kullanıcı 2.000 euro montaj bedeli geri ödenmekte.
    2. Şirket araçlarının tümünün dönüşümü halinde bedellerinin tamamı vergiden düşülmekte.
    3. Araç muayenesinden para alınmıyor.
    4. LPG li araçlardan otopark ücreti alınmıyor.
    5. LPG li araçlardan otoyollardan bedel alınmıyor.

    Ne kadar saçma değil mi? Halbuki lpg rezalet bir şey. Araçları heba ediyor.

    Edit: kahveciğlu isimli bir üyenin imzasından alıntıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 3 Temmuz 2011; 22:05:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen
    o paraya dizel yok.

    ama 40-50.000 lik araba alıpta lpg taktıranları anlamıyorum.madem lpg taktırcaksın niye 50.000 lik arabayı heba ediyorsun.


    Gerçi sizi öncelikle LPG takılınca arabanın heba olmadığına ikna etmek gerekiyor ama kullanıcıların umumi memnuniyeti belli ki size yeterli gelmiyor. Teknik açıklama da benim harcım değil, gerçekten bilen varsa izah eder.

    40-50 bin TL.lik araçlar arasında benzinli ile aynı fiyata benzer performans, donanım ve versiyon seçenekleri (hele ki otomatik vites opsiyonu) sunan araçlardan bize hangi örnekleri verebilirsiniz?

    LPG kitinin maliyeti ve dizeli 3-5 sene sonra satarken (o da fazla km yapmadıysanız) geri alacağınız para için size 3.000 TL de avans verelim.
  • Yahu övmeyin şu LPG'yi herkes geçecek zam yiyeceğiz sonra...
    Hem arabanın karizmasını da bozuyor (bunun nasıl olduğunu hala çözemedim,ben yakıta daha çok para veriyorum demek ki daha karizmatiğim hesabı)
    Dizel iyidir dizel,yılda 5 bin km yapana bile dizel öneriyoruz,bunun yüzünden aynı arabanın dizeli benzinlisi arasında 7 bin lira fark var,hem LPG'den daha karizmatik.Dizel candır.LPG patlar,kokar,kapalı otoparka almazlar falan ohooo....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    LPG candır agalar. 50kere motora zarari olmaz, cekisten düşmez, önyargiyla yaklasmayin 1 kere deneyin dedik kimse inanmadi. Deneyenlerde meydanda iste.

    Kazasiz gunler dilerim

    LPG Benzin kadar performans vermez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonersoy

    Atiker safefast sistemi taktırdım

    İstanbul muğla yolu


    70 liralık lpg 475 km yaptı aracım
    +180 190 i gördü araç sorunsuz

    Opel Corsa 2004


    :)


    şöyle kocaman bir ohhhh çektim valla

    coooookk yakmıs hocam naptın sen bak su baslıkta _By_BoSs_ 70 lırayla kac km yapmıs http://forum.donanimhaber.com/m_49029220/mpage_1/f_/key_//tm.htm#50427503

    sakın bunu gorunce arabanı tekmelme




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    5 Hafta önce 50.000 TL'ye yakın bir fiyatla sıfır araç aldım, 3 hafta önce de BRC marka sıralı LPG sistemi taktırdım. Çok profesyonelce ve hatasız bir montaj oldu. Araç "heba" olmadı, aksine kıymeti arttı, kaldı ki aldığım araca Avrupa'da fabrika çıkışı BRC marka sıralı LPG sistemi takılıyor ve bu şekilde satılıyor. VW Polo ve VW Golf de Avrupa'da fabrika çıkışı LPG'li satılıyor ve ne yazık ki Türkiye'ye ithal edilmiyor ve bu araçlar da 40-50 bin TL'lik araçlar, hiçbiri heba olmuyor.

    Kalitesiz LPG kiti ve kötü montaj aracı heba ediyor ama LPG'nin kendisi doğru monte edildiği sürece aracı heba etmiyor, sizin yakıt giderinizi önemli ölçüde azaltıyor, ayrıca aracı satarken de LPG kitinin fiyatını araç bedelinin üzerine ekleyip satabiliyorsunuz.

    LPG'nin 40-50 bin TL'lik araçlara "takılmaması" gerektiği veya "neden takıldığı" soruları forumda çok soruldu. Araç alırken otomobile bir defa, yakıtına her defa para ödemek mecburi bir tercih, yakıtı pahalı almak veya ucuz almak da kişisel bir tercih. 1 depo LPG (38 litre) ile 500 km'ye doğru yol alıyorum, 400'ü devirdim, halen yakıt tükenmedi.

    Aracın yakıt tankı ibresinin düşme hızı, ortalama yakıt gideriniz ve akaryakıt istasyonunda yanaştığınız pompa önemli, bunu her defasında dile getiriyorum. İyi ki aracı almışım, iyi ki de LPG taktırmışım. Herkese sadece tavsiye ederim. 70.000 TL'lik bir OPEL INSIGNIA da alsam en geç 1 hafta içerisinde LPG taktırırım, o 1 haftalık süreyi de en iyi LPG kitini araştırmak için harcarım, üşendiğimden veya zorsunduğumdan değil.

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen

    ama 40-50.000 lik araba alıpta lpg taktıranları anlamıyorum.madem lpg taktırcaksın niye 50.000 lik arabayı heba ediyorsun.



    cevap için teşekkür ederim.

    aldığınız araç nedir acaba ?




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.