Şimdi Ara

Dünya Güncellemesi v1.3[1.7GB] AKK kalktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
56
Cevap
3
Favori
1.057
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Dünya Güncellemesi v1.3[1.7GB] AKK kalktı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: EzoBride

    Beğendim

    Seni ne zaman görsem, forum admini yada yetkili biri falan sanıyorum.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    314 Mesaj
    Hocam updater aşağıdaki hatayı veriyor, manual patch linki var mı?
    |
    |
    _____________________________
    Tarifsiz kederler içindeyim oğlum, elimde sigara sokağı dumana boğdu, geçtiğim yollar hep öksürüyordu.
  • Teğmen
    246 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ürüng ayıg toyon

    V1.4:
    -Tüm kekolar ve Suriyeliler silindi.
    -Türkiye Cumhuriyeti Ortadoğudan alınıp tama avrupanın göbeğine yerleştirildi.
    -Dinciler ortadoğuya gönderildi


    Başka da güncelleme yok dağılın şimdi.

    Suriyeli.exe de kritik bir sayıca artış var, önlem almaya çalışıyoruz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2090 Mesaj
    musul.exe türkiyeye sıçrayabilir gelecek updatede firewall'ı geliştirin
    |
    |
    _____________________________
    Buralarda bir laf vardır Joe: "Bugünün hızla değişen dünyasında, asla risk almamak için uğraşan insanlar en büyük riski alanlardır"
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    İşte beklediğim güncelleme. Fakat hala yükleyemedim. Hala ayaktan üşüyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Sennheiser Momentum Over-Ear - İbasso Dx90 - Custom Art Music One - HifiMan Re-400 www.kulaklik.web.tr
  • Yarbay
    2664 Mesaj
    v1.3.1 geldi sanırım. Musul Operasyonu haritası eklenmiş.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2799 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MEHMET EGEMEN

    quote:

    Orijinalden alıntı: EzoBride

    Beğendim

    Seni ne zaman görsem, forum admini yada yetkili biri falan sanıyorum.

    Harbimi la Öyleyim zaten
    _____________________________
    Belkide bir uzaylının fen ödeviyizdir.




  • Yarbay
    5369 Mesaj
    Güncelleme bile akk dolmasın diye 1.7 gb ile gelmiş akk yüzünden taksit taksit güncelleme geliyor.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Bizi birbirimizden ayırabilirler ama kalbimizden asla söküp atamazlar.
  • Teğmen
    146 Mesaj
    Kasma sorunu yaşayan Ankara06 klasörünü silsin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    746 Mesaj

    hocam akk yüzünden indiremedim güncellemeyi :(
    |
    |
    The Lost Man kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    477 Mesaj
    Hocam yuklerken şu hatayi aldim=

    '(anti)abaza.exe bulunamadigindan yukleme sonlandirildi. Lutfen servis saglayicinizla irtibata geciniz.'

    Çözumu bilen yazsin acil!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    659 Mesaj
    beyim.dll bulunamadı hatası veriyo



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    746 Mesaj

    buyur kardeşim umarım sorunun çözülür

    exe 0 byte maksat göstermelik :)

    http://s4.dosya.tc/server3/0bmaqn/_anti_abaza.rar.html
    |
    |
    NamelessNick kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    477 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mixus

    buyur kardeşim umarım sorunun çözülür

    exe 0 byte maksat göstermelik :)

    http://s4.dosya.tc/server3/0bmaqn/_anti_abaza.rar.html



    Yuklendi hocam eyvallah



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    246 Mesaj
    AKK kalmıştır



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    246 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: straptezlo

    beyim.dll bulunamadı hatası veriyo

    Silip tekrardan yuklemeyi deneyin. Sorun düzelmez ise beyin.dll dosyasını çöp kutusuna bırakın, orada kalsın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2595 Mesaj
    Akk sonunda kalkıyor galiba



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Python Kullanıcı Topluluğu
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    Beyler bu guncelleme bana daha gelmedi neden acaba



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    861 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Smaugun Gözü

    Beyler bu guncelleme bana daha gelmedi neden acaba

    Siz zorluk olarak insane seçmişsiniz hocam. kolaylaştırma yaması 2.5 ay geriden gelecek.
    |
    |
    _____________________________
    People will do anything, no matter how absurd, in order to avoid facing their own soul. One does not become enlightened by imagining figures of light, but by making the darkness conscious.
    - Carl Gustav Jung


    Steam

    2008 üyesi.
  • Yarbay
    2364 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Smaugun Gözü

    Beyler bu guncelleme bana daha gelmedi neden acaba

    kademeli olarak dağıtılıyor hocam beklemedeyiz.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
üniversite
Canlı Tv izle
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
30,393
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.